Ja, dat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom het liefst bij mensen over de vloer waar je ook echt op de bank durft te gaan zitten en niet bang hoeft te zijn dat je per ongeluk wat verschuift ofzo. Een beetje makkelijk.
Ja eensquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kom het liefst bij mensen over de vloer waar je ook echt op de bank durft te gaan zitten en niet bang hoeft te zijn dat je per ongeluk wat verschuift ofzo. Een beetje makkelijk.
denk je dat ik zo 'n net freak ben??quote:
Dat gedeelte kom ik nooit .... Wel lekker dicht bij de tramquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel een tof huis in de laagbouw daar.
Herkenbaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar ook wel eens telefoonladers random op het lage tafeltje liggen en het glas cola van de avond ervoor er ook nog staat enzo.
Ik had jou nooit gekozenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit verhaal heb je echt zelf verzonnen, maar je het houdt het wel goed vol
Wijn van de vorige avond danquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef puzziepie het volgende:
Op de cola na want dat drink ik niet
Ja links af eerste huisquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gedeelte kom ik nooit .... Wel lekker dicht bij de tram
1 is nu weg., maar ze was wel de leukste. Als politica bepaald geen zwaargewicht, om het maar vriendelijk te zeggen. Ze groeide gaandeweg wel, maar voor veel anders dan haar twee ijzersterke argumenten zal ze niet herinnerd worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja volg politiek niet zo, ken vooral Jong, Kaag en Rutte en Zegers en hoe heet die sokloze idioot van Groen Links?
Had ff snel gegoogeld en dit artikel is van 2020.
Ben verder wel met je eens dat nr 2 en 3 lekker zijn
Huh, ik heb geen bezem?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had jou nooit gekozenOh en ik heb wat gehacked op fok en D. heeft geen bezem
altijd, mag dat ook?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar ook wel eens telefoonladers random op het lage tafeltje liggen...
Piet wss ook niet..quote:
Met verhuizen nog een joint vindenquote:
Godverquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Huh, ik heb geen bezem?
Ik heb er meerdere hoor, en stoffer en blik
Zij is idd weg , haar afscheid was ook wel met een traantje. Ik vond haar wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1 is nu weg., maar ze was wel de leukste. Als politica bepaald geen zwaargewicht, om het maar vriendelijk te zeggen. Ze groeide gaandeweg wel, maar voor veel anders dan haar twee ijzersterke argumenten zal ze niet herinnerd worden.
Hier heeft ze het toch even moeilijk![]()
Zit je de nieuwe mod te pesten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, die heb jij toch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Best zonde, je kan beter je glas leeg drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |