abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:19:01 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201136403
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid

twitter

twitter

The show must go on folks!

[ Bericht 21% gewijzigd door controlaltdelete op 30-08-2021 11:27:41 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201136409
Lekker, steeds gedwongen vaccineren voor een minimale veiligheidsboost.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:27:19 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136502
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 08:27 schreef ludovico het volgende:
Aan de influenza sterven ook 35 jarigen.

Influenza shot maar verplichten?

Hey kijk weer een krampachtige griep-vergelijking die nergens op slaat. Dat snap je toch zelf ook wel?
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:32:06 #4
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201136568
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hey kijk weer een krampachtige griep-vergelijking die nergens op slaat. Dat snap je toch zelf ook wel?

Bovenstaande probeerde dat ook te vertellen, maar ik zie toch iets wat ik een griepje blijf noemen.

Niet iets dat de huidige hysterie verdient.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_201136661
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:32 schreef BertV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bovenstaande probeerde dat ook te vertellen, maar ik zie toch iets wat ik een griepje blijf noemen.

Zeg je nu dat de lockdown en de andere maatregelen gewerkt hebben?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:41:01 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136691
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe vaak moet er nog verteld worden dat het niet gaat om hoe dodelijk corona is? Het gaat om de impact op de zorg: wanneer morgen het halve land een been breekt gaan daar ook weinig extra mensen aan dood, maar het land ligt wel compleet op z'n gat.

Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren - dat zijn er zo'n 10 miljoen - komt zonder vaccinatie 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting. Dan kan jij uitrekenen hoeveel mensen dat ongeveer zijn. Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? En: over wat voor directe (bijvoorbeeld zorg) en indirecte (bijvoorbeeld langdurig ziekteverzuim) maatschappelijke kosten hebben we het dan?

En hoe had de oversterfte eruit gezien zonder maatregelen en zonder vaccinaties? Je krijgt dan een hoop mensen die overlijden die met de juiste zorg niet waren overleden: zowel corona als wat anders omdat de zorg volledig vastgelopen is.
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:41:06 #7
189978 controlaltdelete
pi_201136694
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:19 schreef ludovico het volgende:
Lekker, steeds gedwongen vaccineren voor een minimale veiligheidsboost.
Jup elke 5 maanden de mouw omhoog voor de booster, doe je dit niet wordt de status teruggezet naar ongevaccineerd. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:41:11 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201136696
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Vooral geen alcoholverkoop na 20u was een schot in de roos.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:46:53 #9
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201136741
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Toen het virus net ontsnapte uit het lab was het waarschijnlijk andere koek.
Je zag die chinezen een mega ziekenhuis de grond uit stampen.

Die piek laat eerder zien dat het virus zich gedraagt als seizoensgriep.

Winter is coming.
pi_201136814
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Geplaatst onder de "viruswaarheid" groep op oa twitter
‘Viruswaarheid’ e.a. heb ik (en de meeste users hier denk ik) niks aan.

Meeste van de tekst in de foto van de klacht/meldformulier te klein om goed te lezen is. Maar van wat wel mogelijk goed te lezen is,zie ik helemaal niks van de (verzonnen) claim dat ‘bepaalde complot kringen actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.'
Graag wat duidelijker informatie over posten.

……

Ik ken 13 gevaxte mensen van welke 5 hebben wel genoeg last van gehad om ziek te melden(4 van ze een dag of twee, eentje voor 3 weken) Ik ken persoonlijk niemand die (van het injectie) doodgegaan is, maar ook niemand die heeft ‘n klacht formulier ingevuld.
Ik denk niet dat er veel valse meldingen zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201136821
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:46 schreef BertV het volgende:

[..]

Winter is coming.
Vreemd dat er dan in landen als bijvoorbeeld Brazilië en India zoveel slachtoffers zijn gevallen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201136842
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ twitter ]

The show must go on folks!
CAD, Kan je deze twee in de OP zetten ajb?

Lukas Lion - 1984

https://twitter.com/Bertt(...)227330428930/video/1
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:02:40 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136926
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:46 schreef BertV het volgende:

[..]

Winter is coming.
In de VS lijkt het al vroeg winter te zijn. In elk geval voor de niet-gevaccineerden.
Huilen dan.
pi_201136946
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 08:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat gevaccineerde mensen niet of nauwelijks op de IC terechtgekomen ondanks wat sommigen beweren
Dat valt niet te concluderen op basis van één ziekenhuis. Gevaccineerden hebben flink minder kans om ernstig ziek te worden en dus in het ziekenhuis te komen. Volgens mij ging het in Nederland om iets van driekwart van de mensen in de ziekenhuizen die niet (volledig) gevaccineerd waren. En uiteraard wisselen deze aantallen dan weer per land/locatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201136984
quote:

[..]
Waarom slaat het nergens op? Raar dogmatisch denken zeg.. Een influenza dode is minder waard dan een covid dode?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:07:46 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201136988
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat valt niet te concluderen op basis van één ziekenhuis. Gevaccineerden hebben flink minder kans om ernstig ziek te worden en dus in het ziekenhuis te komen. Volgens mij ging het in Nederland om iets van driekwart van de mensen in de ziekenhuizen die niet (volledig) gevaccineerd waren. En uiteraard wisselen deze aantallen dan weer per land/locatie.
En dat zegt veel wanneer je weet dat in juli de risicogroepen vrijwel volledig gevaccineerd waren.
Huilen dan.
pi_201137069
quote:

[..]
Waarom zou de vergelijking tussen griep en Covid niet mogen worden gemaakt? In de rapporten die Stichting NICE maakt trekken zij constant de vergelijking met de zogeheten SARI patiënten, voornamelijk mensen met ernstige griepverschijnselen, die in het ziekenhuis komen. Kortom, bij stichting NICE is men 'krampachtig' bezig?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201137076
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe vaak moet er nog verteld worden dat het niet gaat om hoe dodelijk corona is? Het gaat om de impact op de zorg: wanneer morgen het halve land een been breekt gaan daar ook weinig extra mensen aan dood, maar het land ligt wel compleet op z'n gat.

Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren - dat zijn er zo'n 10 miljoen - komt zonder vaccinatie 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting. Dan kan jij uitrekenen hoeveel mensen dat ongeveer zijn. Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? En: over wat voor directe (bijvoorbeeld zorg) en indirecte (bijvoorbeeld langdurig ziekteverzuim) maatschappelijke kosten hebben we het dan?

En hoe had de oversterfte eruit gezien zonder maatregelen en zonder vaccinaties? Je krijgt dan een hoop mensen die overlijden die met de juiste zorg niet waren overleden: zowel corona als wat anders omdat de zorg volledig vastgelopen is.
Leuk allemaal maar je kent het effect nauwelijks of niet van allerhande maatregelen, en maatregelen waren er altijd wel geweest, overal zijn handpompjes, overal moet je met je groepje blijven lopen, overal kan je 1.5m afstand houden of met winkelkarretje naar binnen.

Het menselijk brein denkt alleen hoe excessiever de maatregel hoe meer effect en dat is gewoon een domme misconceptie.

Die lock down dat je je huis niet uit mocht was een grof schande zonder effect.

Maar hoeveel mensen zijn dan al opgenomen in het ziekenhuis? 20% van 0.5%? 0.1% van de bevolking? 18k? Lijkt me weinig.

https://allecijfers.nl/ni(...)-provincie-gemeente/

70k mensen opgenomen.

Laten we zeggen max 40% natuurlijk besmet zonder vaccinatie.. Als dat praktisch alle opnames zijn......

Zit je op 7miljoen = 1% kans.

Maar de grote grap is dat de risico's niet bepaald uniform verdeeld zijn.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:19:10 #19
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201137099
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vreemd dat er dan in landen als bijvoorbeeld Brazilië en India zoveel slachtoffers zijn gevallen.
Over afrika hoor je dan weer weinig. relatief jonge bevolking, natuurlijke weerstand.

Nu kwam ik nooit zo ver, ik stem geen groenlinks of d66, maar dit soort landen staan nu niet bekend om hygiëne, of cijfers waar je van op aan kunt.
pi_201137115
quote:

[..]
[ afbeelding ]

Ook zo jammer weer dat je heel 2018 hebt maar maar een deel van 2020...
Is vast omdat de sterfte in de rest van 2020 een stuk hoger lag dan die van 2018, maar ja dat past niet in je verhaal
pi_201137124
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou de vergelijking tussen griep en Covid niet mogen worden gemaakt? In de rapporten die Stichting NICE maakt trekken zij constant de vergelijking met de zogeheten SARI patiënten, voornamelijk mensen met ernstige griepverschijnselen, die in het ziekenhuis komen. Kortom, bij stichting NICE is men 'krampachtig' bezig?
Tis juist andersom natuurlijk, Covid wordt tot iets bijzonders verheven en dat idee wordt dogmatisch verdedigd.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:21:15 #22
37248 BertV
Klei indiaan
pi_201137130
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ook zo jammer weer dat je heel 2018 hebt maar maar een deel van 2020...
Is vast omdat de sterfte in de rest van 2020 een stuk hoger lag dan die van 2018, maar ja dat past niet in je verhaal
Ik ben benieuwd naar een completere tabel, dit was een snelle google actie.
Wat een complot denken weer.
pi_201137182
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:21 schreef BertV het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd naar een completere tabel, dit was een snelle google actie.
Wat een complot denken weer.
Je zou moeten corrigeren naar leeftijdscategorie en bevolkingsgrootte.

Of cumulatieve procentuele sterftecijfers optellen per leeftijdscategorie per jaar.

2018 is hetzelfde als 2020. De verklaring tov 2018 is pure demografie.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:31:38 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201137238
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh je kan corona en influenza prima met elkaar vergelijken en dan kom je erachter dat het twee compleet verschillende ziektes zijn wanneer je kijkt naar besmettelijkheid, (natuurlijke) immuniteit, mortaliteit, maatschappelijke impact, et cetera.
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:35:45 #25
189978 controlaltdelete
pi_201137285
twitter

Eng wijf..
pi_201137295
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh je kan corona en influenza prima met elkaar vergelijken en dan kom je erachter dat het twee compleet verschillende ziektes zijn wanneer je kijkt naar besmettelijkheid, (natuurlijke) immuniteit, mortaliteit, maatschappelijke impact, et cetera.
Oh daar ging het alleen niet over met dat anekdotische verhaaltje over een 35 jarige die is overleden. Dat was immers gewoon n=1 overleden aan.

Significante gebeurtenis voor alle nabestaanden hoor maar niks nieuws in de wereld.
pi_201137344
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:15 schreef ludovico het volgende:
Maar hoeveel mensen zijn dan al opgenomen in het ziekenhuis? 20% van 0.5%? 0.1% van de bevolking? 18k? Lijkt me weinig.
Van alle mensen die in Nederland Covid hebben gekregen is 3.8% in het ziekenhuis beland en 0.9% overleden. Maar ik denk dat deze percentages waarschijnlijk iets lager zullen liggen omdat dit enkel op basis is van de bekende gevallen van Covid, en dat aantal zal hoogstwaarschijnlijk weer hoger liggen dan bekend is.
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Leuke mening. Alleen daar denkt dus menig medisch expert, zoals bijvoorbeeld de mensen bij Stichting NICE, heel anders over. En die neem ik een stukje serieuzer dan een betweterige user van FOK!, die zich tevens nogal eens schuldig maakt aan ultracrepidarianisme.
  maandag 30 augustus 2021 @ 10:41:53 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201137365
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Van alle mensen die in Nederland Covid hebben gekregen is 3.8% in het ziekenhuis beland en 0.9% overleden. Maar ik denk dat deze percentages waarschijnlijk iets lager zullen liggen omdat dit enkel op basis is van de bekende gevallen van Covid, en dat aantal zal hoogstwaarschijnlijk weer hoger liggen dan bekend is.
[..]
Leuke mening. Alleen daar denkt dus menig medisch expert, zoals bijvoorbeeld de mensen bij Stichting NICE, heel anders over. En die neem ik een stukje serieuzer dan een betweterige user van FOK!, die tevens nogal eens schuldig maakt aan ultracrepidarianisme.
Vertel dan eens hoe de medische experts die jij een stuk serieuzer neemt daarover denken.
Huilen dan.
pi_201137503
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vertel dan eens hoe de medische experts die jij een stuk serieuzer neemt daarover denken.
Waarom denk je dat SARI patiënten een referentiekader vormen voor Covid patiënten? Of dat er 1001 'Covid vs flu' artikelen te vinden zijn op gerenommeerde medische sites? Zowel Covid als de griep zijn beide een luchtwegaandoening die zeer vergelijkbare klachten geven. Alleen de aard van beide virussen is anders en uiteraard is Covid een stuk besmettelijker, kun je er zieker van worden dan van de gewone griep, en is de maatschappelijke impact veel groter. Maar het hele idee dat dit twee compleet verschillen aandoeningen zijn die totaal niet te vergelijken zijn, klopt niet. Vanuit dat perspectief is het dus vreemd dat sommigen zo hysterisch reageren als er een vergelijking wordt gemaakt tussen Covid en de griep. Volgens mij komt dit vooral omdat zij dit interpreteren als een poging tot het bagatelliseren van de ernst van Covid. Dat is dus totaal niet het geval.
pi_201137544
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:52 schreef Tingo het volgende:

[..]
‘Viruswaarheid’ e.a. heb ik (en de meeste users hier denk ik) niks aan.

Meeste van de tekst in de foto van de klacht/meldformulier te klein om goed te lezen is. Maar van wat wel mogelijk goed te lezen is,zie ik helemaal niks van de (verzonnen) claim dat ‘bepaalde complot kringen actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.'
Graag wat duidelijker informatie over posten.

……

Ik ken 13 gevaxte mensen van welke 5 hebben wel genoeg last van gehad om ziek te melden(4 van ze een dag of twee, eentje voor 3 weken) Ik ken persoonlijk niemand die (van het injectie) doodgegaan is, maar ook niemand die heeft ‘n klacht formulier ingevuld.
Ik denk niet dat er veel valse meldingen zijn.
Maakt niet uit of jij of anderen hier iets hebben met viruswaarheid. Er zijn er zat in Nederland die dat wel hebben en aan die oproep gehoor hebben gegeven. Wat jij verder denkt over of er veel valse meldingen zijn, het feit dat er opgeroepen is het te doen is al fout genoeg en genoeg reden om LAREB data zomaar als feit te accepteren. (nog afgezien van het feit dat je dat bij LAREB/VAERS/EMA data sowieso niet kunt doen zoals de disclaimers op de respectievelijke websites ook zeggen)
pi_201137583
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Leuke mening. Alleen daar denkt dus menig medisch expert, zoals bijvoorbeeld de mensen bij Stichting NICE, heel anders over. En die neem ik een stukje serieuzer dan een betweterige user van FOK!, die zich tevens nogal eens schuldig maakt aan ultracrepidarianisme.
Alleen de risico's zijn net als bij influenza nogal aselekt verdeeld en overlijdt praktisch alleen 75+ met gezondheidskwalen.

Als 1% overlijdt en 20k zijn overleden dan hebben 2 mil mensen het gehad.. Dat is geconstateerd idd... Werkelijke besmettingscijfers liggen minimaal een factor 2 hoger.

En met die 90+% mensen met antistoffen en nog maar een klein deel ongevaccineerden... Als die 10% zo snel besmet raakt dat de zorg overspoeld en gevaccineerden / reeds besmetten nauwelijks op de IC komen.

Dan ben je snel klaar met de bevolking volledig voorzien van antistoffen.

Maar Gompie klaagt nu bij 100 mensen erbij op de IC terwijl 1400 vorig jaar ook op te brengen was. Hoe zit dat dan??? Dat is voor mij compleet onlogisch.
pi_201137618
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom denk je dat SARI patiënten een referentiekader vormen voor Covid patiënten? Of dat er 1001 'Covid vs flu' artikelen te vinden zijn op gerenommeerde medische sites? Zowel Covid als de griep zijn beide een luchtwegaandoening die zeer vergelijkbare klachten geven. Alleen de aard van beide virussen is anders en uiteraard is Covid een stuk besmettelijker, kun je er zieker van worden dan van de gewone griep, en is de maatschappelijke impact veel groter. Maar het hele idee dat dit twee compleet verschillen aandoeningen zijn die totaal niet te vergelijken zijn, klopt niet. Vanuit dat perspectief is het dus vreemd dat sommigen zo hysterisch reageren als er een vergelijking wordt gemaakt tussen Covid en de griep. Volgens mij komt dit vooral omdat zij dit interpreteren als een poging tot het bagatelliseren van de ernst van Covid. Dat is dus totaal niet het geval.
Daarom vind ik het ook dogmatisch denken allemaal... Dat geloof mag niet aangevallen worden..

Overigens, als er 3x meer mensen besmet zijn geraakt met corona. Maar de sterftes procentueel per demografische groep in 2018 en 2020 vergelijkbaar zijn. Is all else the same de dodelijkheid van corona 3 voudig lager dan corona.

Als er ondersterfte is voor andere kwalen als doodsoorzaak en die ondersterfte gevuld wordt door corona....
Dan ligt voor de hand dat we mensen veel sneller covid dode zijn gaan noemen dan vroeger voor influenza.
pi_201137768
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maakt niet uit of jij of anderen hier iets hebben met viruswaarheid. Er zijn er zat in Nederland die dat wel hebben en aan die oproep gehoor hebben gegeven. Wat jij verder denkt over of er veel valse meldingen zijn, het feit dat er opgeroepen is het te doen is al fout genoeg en genoeg reden om LAREB data zomaar als feit te accepteren. (nog afgezien van het feit dat je dat bij LAREB/VAERS/EMA data sowieso niet kunt doen zoals de disclaimers op de respectievelijke websites ook zeggen)
Waar precies is er opgeroepen om valse meldingen te maken?
Ajb duidelijk info hierover posten. De wazige foto van de klachtformulier in je post zegt niks.
quote:
pi_201137872
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:16 schreef Tingo het volgende:

[..]
Waar precies is er opgeroepen om valse meldingen te maken?
Ajb duidelijk info hierover posten. De wazige foto van de klachtformulier in je post zegt niks.
[..]

Het formulier is gewoon het LAREB meldingsformulier. Dat is niet interessant.
Het gaat erom dat men oproept overlijdensadvertenties af te struinen (ze geven daar zelfs de link voor) en aan de hand van die gegevens zelf in naam van anderen meldingen te doen.
pi_201138024
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:59 schreef ludovico het volgende:
Maar Gompie klaagt nu bij 100 mensen erbij op de IC terwijl 1400 vorig jaar ook op te brengen was. Hoe zit dat dan??? Dat is voor mij compleet onlogisch.
Dat zal een beetje fearmongering zijn. Misschien ook wel terecht als je ziet hoe sommigen zich gedragen na het vaccineren. Voor de overheid en de gezondheidszorg is het belangrijk dat er nu niet een idee gaat ontstaan dat alles voorbij is, dat is het immers nog niet. Zelfs niet na vaccinatie helaas.
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Daarom vind ik het ook dogmatisch denken allemaal... Dat geloof mag niet aangevallen worden..
Er is inderdaad een groepje dat wat betreffende dit gebeuren flink is doorgeslagen qua hysterie. Opvallend genoeg betreft dit voor een groot deel hetzelfde groepje dat bijvoorbeeld ook hysterisch is omtrent klimaatverandering of social justice gerelateerde aangelegenheden. Kortom, bij dit type mens zal er wel enige gevoeligheid liggen voor hysterische reacties in het algemeen. En dat is dus ook te merken omtrent Covid.
  maandag 30 augustus 2021 @ 11:43:21 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201138146
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom denk je dat SARI patiënten een referentiekader vormen voor Covid patiënten? Of dat er 1001 'Covid vs flu' artikelen te vinden zijn op gerenommeerde medische sites? Zowel Covid als de griep zijn beide een luchtwegaandoening die zeer vergelijkbare klachten geven. Alleen de aard van beide virussen is anders en uiteraard is Covid een stuk besmettelijker, kun je er zieker van worden dan van de gewone griep, en is de maatschappelijke impact veel groter.
Precies wat ik zei dus.

quote:
Maar het hele idee dat dit twee compleet verschillen aandoeningen zijn die totaal niet te vergelijken zijn, klopt niet. Vanuit dat perspectief is het dus vreemd dat sommigen zo hysterisch reageren als er een vergelijking wordt gemaakt tussen Covid en de griep. Volgens mij komt dit vooral omdat zij dit interpreteren als een poging tot het bagatelliseren van de ernst van Covid. Dat is dus totaal niet het geval.
Nee inderdaad Dejannn, totáál NIET het geval.

:') .
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 11:44:48 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201138162
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

In mijn omgeving ken ik er al drie die de afgelopen anderhalf jaar niet overleeft hadden in het geval van ongecontroleerde verspreiding (en dus overbelaste zorg).
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201138679
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Het formulier is gewoon het LAREB meldingsformulier. Dat is niet interessant.
Het gaat erom dat men oproept overlijdensadvertenties af te struinen (ze geven daar zelfs de link voor) en aan de hand van die gegevens zelf in naam van anderen meldingen te doen.
Heb je 'n voorbeeld van ?
Hoe vaak dit gebeurt ?
pi_201138738
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
Nee inderdaad Dejannn, totáál NIET het geval.

:') .
Dejannn? Je haalt mij door elkaar met een andere user volgens mij. Daarnaast zie ik deze krampachtige ontkenning maar even als een bevestiging van mijn punt.
pi_201138752
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dejannn? Je haalt mij door elkaar met een andere user volgens mij. Daarnaast zie ik deze krampachtige ontkenning maar even als een bevestiging van mijn punt.
:'):')
  maandag 30 augustus 2021 @ 12:48:16 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201138943
quote:

[..]
Dejannn? Je haalt mij door elkaar met een andere user volgens mij.
Leuke poging tot gaslighting.
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 13:21:03 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201139315
quote:

[..]
:')
Onikaan ni ov dovah
pi_201139325
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Hoe vaak dit gebeurt ?
Een voorbeeld.. Ja hoor:

pi_201139421
Ook erg grappig om te zien is dat de argumenten die men aandraagt tegen mRNA vaccins eigenlijk de oude argumenten zijn de de antivax beweging al jaren gebruikt

Uit een onderzoek uit 2018
Table 1.
The Arguments

Vaccines are “toxic” and contain antifreeze, mercury, ether, aluminum, human aborted fetal tissue, antibiotics, and other dangerous chemicals that can lead to autism and an assortment of chronic health conditions. Slogan: “Green our Vaccines”.

Vaccines are a tool of “Big Pharma;” individuals who promote them are merely profiting off of harm to children and/or paid off by pharmaceutical companies (“Pharma shills”).

A child’s immune system is too immature to handle vaccines; they are given “too many, too soon” and the immune system becomes “overwhelmed,” leading to autism and an assortment of chronic health conditions.

“Natural immunity is better;” most vaccine-preventable diseases are harmless to most children, and natural exposure provides more long-lasting immunity. eg, “I had the chickenpox as a kid and I was just fine.” Some individuals may also have the mistaken belief that all “natural” infections confer life-long immunity, whereas all vaccine-derived immunity is short-lived.

Vaccines have never been tested in a true “vaccinated versus unvaccinated” study; the vaccines in the current schedule have never been tested collectively.

Diseases declined on their own due to improved hygiene and sanitation; “vaccines didn’t save us.”

Vaccines “shed” (can be transmitted by vaccinated individuals to others); therefore, cases of vaccine-preventable diseases in the population are driven by the vaccinated, not the unvaccinated.
Adapted from [2, 10, 23]; see Supplemental Information for a list of comprehensive rebuttals.

https://academic.oup.com/ofid/article/4/3/ofx146/3978712

En de verspreiders van deze onzin zijn wellicht ook oude bekenden

Table 2.
Thought Influencers in the Antivaccine Movement

Category Name Description
The Doctors Andrew Wakefield Former British physician; lead author of 1998 study in The Lancet suggesting MMR vaccination led to autism [1], since retracted. Discredited after an investigation into the study demonstrated undisclosed conflicts of interest and unethical conduct; subsequently, Wakefield lost his medical license. He currently lives in United States and remains active promoting antivaccine ideas, including the 2016 documentary VAXXED (see Supplemental Information for books, movies, and web sites from antivaccine thought influencers). Active on social media via the VAXXED page (~67000 followers on Facebook).

Robert Sears California physician, author of "The Vaccine Book". Formulated an "alternative" vaccine schedule that delays many vaccines from the CDC-recommended schedule; this schedule has been widely promoted by other antivaccine activists and is often cited by parents, and reinforces the idea that children receive "too many, too soon" (see Table 1). Active on social media (~65000 followers on Facebook).

Sherri Tenpenny Private practice physician in Ohio, author of "Vaccines: The Risks, the Benefits, the Choices, a Resource Guide for Parents" and "Saying No to Vaccines: A Resource Guide for All Ages". Co-founder of the International Medical Council on Vaccination (http://www.vaccinationcouncil.org/), whose purpose is to "counter the messages asserted by pharmaceutical companies, the government and medical agencies that vaccines are safe, effective and harmless." Active on social media (~215000 followers on Facebook).

Toni Bark Private practice physician at "The Center for Disease Prevention and Reversal" in Illinois; prior vice-president of the American Institute of Homeopathy. Featured in Oprah.com and the recent web series "The Truth about Vaccines." Active on social media (~6000 followers on Facebook).

Susanne Humphries Private practice physician in Maine and Virginia, author of "Dissolving Illusions: Disease, Vaccines and the Forgotten History". Active on social media (~31000 followers on Facebook).

Larry Palevsky Private practice and holistic/integrative physician in New York. Featured in the web series "The Truth about Vaccines" and the anti-HPV vaccine documentary "The Greater Good". Active on social media (~13000 followers on Facebook).

Joseph Mercola Former private practice physician in Illinois, runs the website and business Mercola.com. Author of "The Great Bird Flu Hoax: The Truth They Don't Want You to Know About the 'Next Big Pandemic'". Founder of "Health Liberty" ("A nonprofit coalition formed by Mercola.com, National Vaccine Information Center, Fluoride Action Network, Institute for Responsible Technology, Organic Consumers Association, and Consumers for Dental Choice, to help protect every American's freedom to make voluntary health choices"). Active on social media (~1600000 followers on Facebook).

The Celebrity
Jenny McCarthy Actress and comedian, "Mommy warrior," Generation Rescue spokesperson, parent of autistic child. Author of "Louder Than Words: A Mother's Journey in Healing Autism"; "Mother Warriors: A Nation of Parents Healing Autism Against All Odds"; and "Healing and Preventing Autism: A Complete Guide". Active on social media (~1100000 followers on Facebook).

The Organizers

J. B. Handley Activist and parent of autistic child, cofounder of Generation Rescue and cofounder and contributor to the Age of Autism blog. Both organizations suggest that vaccines are a major factor driving the development of autism. Active on social media (~25000 followers on Facebook).

Robert F. Kennedy, Jr. Environmental lawyer, author of "Thimerosal: Let the Science Speak" and controversial 2005 article, "Deadly Immunity," published in Rolling Stone and Salon but later retracted. Reported in 2017 to have been appointed to lead a vaccine safety commission for President Trump. Active on social media (~20000 followers on Facebook).

Barbara Loe Fisher Activist and founder of the National Vaccine Information Center (NVIC), originally Dissatisfied Parents Together (DPT). Fisher began speaking out against vaccines after her son suffered what she believes is a vaccine injury. Coauthor of "A Shot in the Dark" and "Vaccines, Autism & Chronic Inflammation: The New Epidemic". Via the NVIC, Fisher is active in tracking and responding to local and state vaccine-related legislation. Active on social media via the NVIC (~193000 followers on Facebook).
The "Mommy Bloggers" Sarah Pope Nutrition and parenting blogger who has dubbed herself the "Healthy Home Economist." Appeared on the "Late Show with Jon Stewart" to defend her antivaccine stance. Active on social media (~155000 followers on Facebook).

Megan Heimer Mother of 5, naturopath, and "wellness" blogger at "Living Whole." Heimer posts self-declared "common sense" information about healthy living, which includes avoiding vaccines. Active on social media (~26000 followers on Facebook).

Kate Tietje Mother of 5, cooking and parenting blogger at "Modern Alternative Mama;" sells "health and wellness" products at Earthley.com. Active on social media (~70000 followers on Facebook).
The Opportunists Vani Hari The "Food Babe;" influential "food safety" advocate who and social media star who has argued against vaccines. Hari recently had her first child and joined the ranks of the "mommy bloggers," recommending against vaccines. Instead of accepting the influenza vaccine during pregnancy, she recommended "wash hands often, reduce stress, exercise, drink lots of filtered water, eat fermented foods, and avoid industrial toxins". Active on social media (~1200000 followers on Facebook).

Mike Adams Owner/operator of "Natural News" website; has dubbed himself "The Health Ranger." Adams is a key purveyor of conspiracy theories, suggesting the government is lying to the public about vaccines, Ebola, influenza, and much more, simultaneously denying Zika exists and profiting from Zika mosquito repellent (https://www.healthrangerstore.com/ collections/Health-Rangers-Bugs-Away-Spray-defense-against-the-Zika-Mosquitos). Active on social media (~2200000 followers on Facebook).
pi_201139806
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Een voorbeeld.. Ja hoor:

[ afbeelding ]
Als mensen valse meldingen doen dan zijn ze fout bezig natuurlijk, maar denk je echt dat dit heel vaak gebeurt?
Welke procentage van de klachtmeldingen bij Lareb of VAERS valse zijn? Zoveel is dat niet he?
Er zijn heel wat gevaxte mensen die last van de injectie hebben. En vele helemaal geen klacht indienen.
Ik denk dat dit gedownplayed in de MSM is.
pi_201139834
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:10 schreef Tingo het volgende:

[..]
Als mensen valse meldingen doen dan zijn ze fout bezig natuurlijk, maar denk je echt dat dit heel vaak gebeurt?
Welke procentage van de klachtmeldingen bij Lareb of VAERS valse zijn? Zoveel is dat niet he?
Er zijn heel wat gevaxte mensen die last van de injectie hebben. En vele helemaal geen klacht indienen.
Ik denk dat dit gedownplayed in de MSM is.
De MSM heeft er niet over bericht.
pi_201139900
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]
De MSM heeft er niet over bericht.
Valse meldingen over vaccinschade gebeurt niet zo vaak. Dat weet je wel he.
Je besteed aardig wat tijd om het zoeken van stenen te gooien he.
  maandag 30 augustus 2021 @ 14:28:44 #48
189978 controlaltdelete
pi_201140000
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ik denk dat het eerder anders is, veel gevallen van vaccinatieschade worden niet eens gemeld en als ze gemeld worden, worden ze gewijd aan iets anders en niet eens meegeteld.
pi_201140025
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik denk dat het eerder anders is, veel gevallen van vaccinatieschade worden niet eens gemeld en als ze gemeld worden, worden ze gewijd aan iets anders en niet eens meegeteld.
Tis 'n grote numbers game vanaf het begin van de hele shitshow is inderdaad.
pi_201140046
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Maar het gebeurt dus wel

En zoeken??? niet echt. Kom het gewoon hier op FOK tegen

[ Bericht 8% gewijzigd door devlinmr op 30-08-2021 15:03:19 ]
  maandag 30 augustus 2021 @ 14:35:25 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201140059
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 12:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Hoe vaak dit gebeurt ?
Huilen dan.
pi_201140308
quote:

[..]
Er is volgens mij zelfs een studie gedaan door Harvard dat maar 1% van de gevallen gemeld wordt. Zal kijken of ik het kan vinden.

Preliminary data were collected from June 2006 through October 2009 on 715,000 patients,
and 1.4 million doses (of 45 different vaccines) were given to 376,452 individuals. Of these
doses, 35,570 possible reactions (2.6 percent of vaccinations) were identified. This is an average
of 890 possible events, an average of 1.3 events per clinician, per month. These data were
presented at the 2009 AMIA conference.
In addition, ESP:VAERS investigators participated on a panel to explore the perspective of
clinicians, electronic health record (EHR) vendors, the pharmaceutical industry, and the FDA
towards systems that use proactive, automated adverse event reporting.
Adverse events from drugs and vaccines are common, but underreported. Although 25% of
ambulatory patients experience an adverse drug event, less than 0.3% of all adverse drug events
and 1-13% of serious events are reported to the Food and Drug Administration (FDA).
Likewise, fewer than 1% of vaccine adverse events are reported. Low reporting rates preclude or
slow the identification of "problem" drugs and vaccines that endanger public health. New
surveillance methods for drug and vaccine adverse effects are needed. Barriers to reporting
include a lack of clinician awareness, uncertainty about when and what to report, as well as the
burdens of reporting: reporting is not part of clinicians' usual workflow, takes time, and is
duplicative. Proactive, spontaneous, automated adverse event reporting imbedded within EHRs
and other information systems has the potential to speed the identification of problems with new
drugs and more careful quantification of the risks of older drugs.
Unfortunately, there was never an opportunity to perform system performance assessments
because the necessary CDC contacts were no longer available and the CDC consultants
responsible for receiving data were no longer responsive to our multiple requests to proceed with
testing and evaluation.

https://digital.ahrq.gov/(...)inal-report-2011.pdf

[ Bericht 61% gewijzigd door FLATTTENtheCURVE op 30-08-2021 15:14:08 ]
Plaats hier uw advertentie
  maandag 30 augustus 2021 @ 15:16:07 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201140547
Joh. Je gaat veelvoorkomende lichte en alom bekende bijwerkingen niet melden hè.
Huilen dan.
pi_201140766
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 14:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Maar het gebeurt dus wel

En zoeken??? niet echt. Kom het gewoon hier op FOK tegen
Dat ontkent ik ook niet....er zijn altijd 'n kleine aantal mensen die valse meldingen van wat-dan-ook maken.
Jij doet alsof dat het heel veel is.
Ik zie nog steeds niks over:
'bepaalde complot kringen actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.'

(My arse)

Welke sites doen dat? Willie Engel en vrienden? Ja hoor, die vent duidelijk gewoon 'n fraud/controlled opposition/misleidende bullshit merchant vanaf het begin is. Dat is hier al tientallen keren over gepost. Dat weet je ook wel dondersgoed he?
pi_201140780
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
Joh. Je gaat veelvoorkomende lichte en alom bekende bijwerkingen niet melden hè.
Ik voel me 'n beetje grieperig.

nee hoor grapje
  maandag 30 augustus 2021 @ 15:37:24 #56
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201140788
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah voormalig collega's vrouw lag binnen 2 weken na injectie op de operatietafel met een dichtgeslibt hart. Hij heeft in de verste verte niet gedacht dat het aan vaccinatie lag..

Caféhoudster in de straat. Schoonmoeder idem binnen 2 weken met een dichtgeslibt hart in het ziekenhuis, nooit historie met trombose gehad. Zij heeft het wel aangekaart bij de artsen maar doktoren sloten uit de het aan de prikken kon liggen.

Tjah. Wir haben es nicht gewusst..
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201140867
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Mwah voormalig collega's vrouw lag binnen 2 weken na injectie op de operatietafel met een dichtgeslibt hart. Hij heeft in de verste verte niet gedacht dat het aan vaccinatie lag..

Caféhoudster in de straat. Schoonmoeder idem binnen 2 weken met een dichtgeslibt hart in het ziekenhuis, nooit historie met trombose gehad. Zij heeft het wel aangekaart bij de artsen maar doktoren sloten uit de het aan de prikken kon liggen.

Erg.
Sterkte nog!
pi_201141883
quote:
Leaseplan: alleen volledig gevaccineerden weer welkom op kantoor
Autobedrijf Leaseplan wil dat medewerkers volledig gevaccineerd zijn voordat ze terugkomen op kantoor. De multinational heeft het hoofdkantoor in Nederland. Deze eis wordt gesteld aan alle werknemers die terug willen naar kantoor, dus ook de 1000 mensen die in Nederland voor het bedrijf werken. Dat bevestigt Leaseplan na berichtgeving in het Financieele Dagblad.
https://nos.nl/artikel/23(...)er-welkom-op-kantoor
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201142056
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 16:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is natuurlijk gewoon illegaal om dat te doen maar de minister van volksgezondheid laat het lekker.
Misschien handig als Grapperhaus er wel wat over gaat zeggen.
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:16:59 #60
189978 controlaltdelete
pi_201142077
twitter

Levensgroot zelfs. Hij is weer eens bezig maar krijgt er goed van langs :+
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:18:16 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201142085
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 07:37 schreef ludovico het volgende: [..] We staan er slechter voor volgens Gommers dan vorig jaar terwijl 90% antistoffen zou hebben joh.
Volgens mij staan we er prima voor, maar goed ik ben geen expert, maar ik wil hier wel een kratje pils op zetten dat je voorgaande bericht niet gaat gebeuren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201142093
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:35 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dat ontkent ik ook niet....er zijn altijd 'n kleine aantal mensen die valse meldingen van wat-dan-ook maken.
Jij doet alsof dat het heel veel is.
Ik zie nog steeds niks over:
'bepaalde complot kringen actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.'

(My arse)

Welke sites doen dat? Willie Engel en vrienden? Ja hoor, die vent duidelijk gewoon 'n fraud/controlled opposition/misleidende bullshit merchant vanaf het begin is. Dat is hier al tientallen keren over gepost. Dat weet je ook wel dondersgoed he?
Geen idee wat je daarmee bedoelt. Of is dat zo'n complot in een complot in een complot verhaal
pi_201142138
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Volgens mij staan we er prima voor, maar goed ik ben geen expert, maar ik wil hier wel een kratje pils op zetten dat je voorgaande bericht niet gaat gebeuren.
Wat gaat niet gebeuren?
pi_201142141
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 15:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

een dichtgeslibt hart is geen trombose maar een gevolg van jarenlang slechte voeding roken en alcohol.
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:25:48 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201142153
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
een dichtgeslibt hart is geen trombose maar een gevolg van jarenlang slechte voeding roken en alcohol.
Heb het over de kransslagaders om het hart. Niet alles letterlijk nemen trollivier
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:26:22 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201142156
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat gaat niet gebeuren?
Hij melden dat de regering straks alles weer dicht gaat gooien (kort samen gevat) voor eind van het jaar.
pi_201142166
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb het over de kransslagaders om het hart. Niet alles letterlijk nemen trollivier
Ook dat gebeurd niet door trombose

Oorzaken vernauwde kransslagaders
Coronaire hartziekte begint met schade aan de binnenlaag van een kransslagader, soms zelfs al in de kindertijd. De schade kan worden veroorzaakt door verschillende factoren, zoals:
roken;
hoge bloeddruk;
hoog cholesterolgehalte;
diabetes of insulineresistentie;
sedentaire levensstijl (gebrek aan lichaamsbeweging).

Zodra de binnenwand van een slagader, het endotheel, wat normaal heel glad is, beschadigd is geraakt, hopen zich vetafzettingen (plaques) van cholesterol en andere cellulaire afvalproducten zich op de plaats van de beschadiging op. Dit proces wordt atherosclerose of slagaderverkalking genoemd. Als de plaque breekt of scheurt, leidt dit tot een stolsel waarmee het lichaam probeert de slagader te herstellen. Deze bloedklontering kan de slagader blokkeren, wat een hartaanval tot gevolg heeft.

https://mens-en-gezondhei(...)auwde-kransslagaders
pi_201142183
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hij melden dat de regering straks alles weer dicht gaat gooien (kort samen gevat) voor eind van het jaar.
Zit er dik in toch?
Maar wat definieer je als alles dicht gooien? Clubs en kroegen zijn nagenoeg al dicht... Horeca komt er dan nog bij... De winkels wordt een coin toss.
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:37:45 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201142281
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zit er dik in toch?
Maar wat definieer je als alles dicht gooien? Clubs en kroegen zijn nagenoeg al dicht... Horeca komt er dan nog bij... De winkels wordt een coin toss.
Meh ik zie het niet.. eerst zien dan geloven.
Eh zie pagina 10 of 11 vorige topic, meen ik.
pi_201142315
Hele goede cijfers eigenlijk zo >2 weken na de meeste vakanties.
Waar je nu min 500 mensen op de IC verwacht volgens doemdenkers als Koopmans dalen de besmettingen en IC opnames (220).
Wat eigenlijk heel goed nieuws is.
De krant meldt het niet dus doe ik het maar even.
Vakman pur sang
  maandag 30 augustus 2021 @ 17:42:29 #71
189978 controlaltdelete
pi_201142337
Interessant. Artikel uit 31 januari 2014

Hoelang blijft je smaak weg na een griepje?

De lezer (leeftijd onbekend) stuurt een vraag omdat hij een van zijn hobby's niet meer kan uitoefenen. En dat is eten. Wat ging er mis? Drie maanden geleden kreeg hij griep. Allemaal niet erg heftig, zijn temperatuur schommelde zo'n tien dagen. Kort daarop volgde alsnog een heftige koorts.

Hij was die griep de baas en sterkte al snel weer aan met goede maaltijden. Het viel hem wel op dat hij minder goed proefde wat hij eigenlijk at. En nu, ruim een maand na genezing, is zijn smaak nog steeds grotendeels weg. Hoe komt dat en wat is er aan te doen? vraagt hij zich af. De huisarts probeerde of het met behulp van een inhalator beter zou gaan, maar dat leverde geen resultaat op.

René Poublon, kno-arts in het Erasmus MC in Rotterdam, krijgt deze vraag geregeld voorgelegd. De meeste patiënten beginnen over reukverlies, maar deze zintuigelijke waarneming hangt sterk samen met de smaakzin waarover de lezer spreekt. Voor de zekerheid kijkt Poublon ook altijd even naar de tong van de patiënt. "Zit daar bijvoorbeeld viezigheid op die er niet direct af gaat, of is de tong wel heel erg glad, dan kun je nog denken aan een schimmelinfectie of aan een gebrek aan ijzer of vitamine. Als je dat onderliggende probleem oplost, zou de smaaksensatie nog terugkomen." Is dat niet het geval, dan rest volgens Poublon niet veel anders dan afwachten.

"Een maand niets proeven na een infectie in de hoge luchtwegen, dat is nog kort. De zenuwcel die zorgt voor het proeven, kan zich nog herstellen. Als dat gebeurt, dan is het meestal binnen een jaar."
pi_201142361
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele goede cijfers eigenlijk zo >2 weken na de meeste vakanties.
Waar je nu min 500 mensen op de IC verwacht volgens doemdenkers als Koopmans dalen de besmettingen en IC opnames (220).
Wat eigenlijk heel goed nieuws is.
De krant meldt het niet dus doe ik het maar even.
220 op de IC?

MAAR GOMMERS HEEFT MAAR PLEK VOOR 100
pi_201142393
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:

De lezer (leeftijd onbekend) stuurt een vraag omdat hij een van zijn hobby's niet meer kan uitoefenen. En dat is eten. Wat ging er mis? Drie maanden geleden kreeg hij griep. Allemaal niet erg heftig, zijn temperatuur schommelde zo'n tien dagen. Kort daarop volgde alsnog een heftige koorts.

Hij was die griep de baas en sterkte al snel weer aan met goede maaltijden. Het viel hem wel op dat hij minder goed proefde wat hij eigenlijk at. En nu, ruim een maand na genezing, is zijn smaak nog steeds grotendeels weg. Hoe komt dat en wat is er aan te doen? vraagt hij zich af. De huisarts probeerde of het met behulp van een inhalator beter zou gaan, maar dat leverde geen resultaat op.

René Poublon, kno-arts in het Erasmus MC in Rotterdam, krijgt deze vraag geregeld voorgelegd. De meeste patiënten beginnen over reukverlies, maar deze zintuigelijke waarneming hangt sterk samen met de smaakzin waarover de lezer spreekt. Voor de zekerheid kijkt Poublon ook altijd even naar de tong van de patiënt. "Zit daar bijvoorbeeld viezigheid op die er niet direct af gaat, of is de tong wel heel erg glad, dan kun je nog denken aan een schimmelinfectie of aan een gebrek aan ijzer of vitamine. Als je dat onderliggende probleem oplost, zou de smaaksensatie nog terugkomen." Is dat niet het geval, dan rest volgens Poublon niet veel anders dan afwachten.

"Een maand niets proeven na een infectie in de hoge luchtwegen, dat is nog kort. De zenuwcel die zorgt voor het proeven, kan zich nog herstellen. Als dat gebeurt, dan is het meestal binnen een jaar."

Het komt alleen honderden keren vaker voor bij corona.
pi_201142450
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het komt alleen honderden keren vaker voor bij corona.
...... Bron?
pi_201142475
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
...... Bron?
Het is het meest voorkomende symptoom van corona en ik had nog nooit gehoord van reuk en smaakverlies bij de griep. Ik zal even zoeken naar cijfers, maar zo raar is dit niet.

edit:
quote:
Ongeveer 60 procent van de coronapatiënten ervaart dit in meer of mindere mate. Verandering in reuk of smaak kan kortdurend zijn maar ook langere tijd aanhouden (Long Covid). We zien verschillende veranderingen: Verlies van het reukvermogen, ook wel anosmie genoemd.
https://coronaplein.nu/in(...)met-je-reuk-en-smaak
pi_201142495
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is het meest voorkomende symptoom van corona en ik had nog nooit gehoord van reuk en smaakverlies bij de griep. Ik zal even zoeken naar cijfers, maar zo raar is dit niet.

edit:
[..]

Nee dat griep niks doet.

En conclusies op matige onderzoekjes moeten niet getrokken worden op deze manier.

60% van 40% (natuurlijke covid besmetting) = 24% van dit land zou dan reuk/smaak verlies gehad moeten hebben sinds maart 2020.

Vraag het 40 random personen en succes met het vinden van die 10 mensen.

Bedenk je dat de statistische kans bij deze odds, als je 2 mensen zou vinden, ongeveer 0% zijn dat die statistieken kloppen.

Durf te wedden dat dat kwakzalver onderzoek van Menno de Jong hier achter schuilt.
pi_201142538
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat griep niks doet.

En conclusies op matige onderzoekjes moeten niet getrokken worden op deze manier.

60% van 40% (natuurlijke covid besmetting) = 24% van dit land zou dan reuk/smaak verlies gehad moeten hebben sinds maart 2020.

Bedenk je dat de statistische kans bij deze odds, als je 2 mensen zou vinden, ongeveer 0% zijn dat die statistieken kloppen.

Durf te wedden dat dat kwakzalver onderzoek van Menno de Jong hier achter schuilt.
Het zijn officiële cijfers. Als jij die niet wil geloven dan ligt het probleem toch echt bij jezelf.
pi_201142572
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het zijn officiële cijfers. Als jij die niet wil geloven dan ligt het probleem toch echt bij jezelf.
................

Gebaseerd op welk paper? Dan wil ik best inhoudelijk ingaan op waarom die conclusie fout is. Nogmaals, niet 24% heeft last van die symptomen gehad sinds maart 2020, ik geloof er helemaal niks van, zou jij ook niet moeten doen.

Grote kans is dat het onderzoek van Menno de Jong er achter schuilt en dat is gewoon onwetenschappelijke broddelwerk.
  maandag 30 augustus 2021 @ 18:15:32 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201142711
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee dat griep niks doet.

3 intensive care 2 overleden, en 4 waarvan ik weet dat ze die issue maanden hebben gehad, alleen bizarre is dat ik opzich niet veel ken die besmet waren, dus kwa gevallen was dit extreem.
Maar goed ken veel ouderen dus misschien is dat het, veel hebben er geen of weinig last van gehad, plus veel vermoedens van vorig jaar maar onduidelijk of die wel of niet besmet waren.

Maar goed mijn ervaring geld niet voor iedereen.
Bijna non stop gewerkt voor 2 jaar lang ...
  maandag 30 augustus 2021 @ 18:20:48 #80
189978 controlaltdelete
pi_201142787
Vaccinatieplicht voor kantoorpersoneel bij Leaseplan: ‘Kan niet door de beugel’

quote:
Autobedrijf Leaseplan wil zijn achtduizend werknemers verplichten zich tegen corona te laten vaccineren. Wie dat niet doet, moet thuiswerken. Volgens advocaat arbeidsrecht Pascal Besselink gaat het bedrijf daarmee over de schreef.

Volgens een woordvoerder gaat het niet om een algehele vaccinatieplicht, maar geldt deze alleen voor personeel dat weer naar de vaste werkplek wil komen.

Over de schreef
Volgens advocaat arbeidsrecht Pascal Besselink van juridisch dienstverlener DAS gaat het bedrijf daarmee over de schreef. “Nederland kent geen vaccinatieplicht. Een werkgever kan een werknemer niet verplichten zich te laten inenten of eisen dat deze vertelt of hij is gevaccineerd.”

Ook personeel onder druk zetten is uit den boze. “Een indirecte plicht mag ook niet. Er bestaat geen dwang, maar ook geen drang.” Daar denkt het kabinet anders over; die is tegen een plicht, maar vindt bijvoorbeeld pertinent vragen wel toegestaan. “Een werkgever mag vragen of hij is gevaccineerd,” zegt Besselink. “Maar als er geen antwoord komt dan is het niet toegestaan dat er verdere druk wordt uitgeoefend.”

Geen gevolgen
Als de medewerker zelf aangeeft niet ingeënt te zijn of weigert zich te laten testen, mag dat geen gevolgen hebben. “Mensen mogen niet worden overgeplaatst, verplicht worden thuis te werken, laat staan ontslagen worden of geen contractverlenging krijgen.”

Omdat de baas volgens de Arbeidsomstandighedenwet toch al verplicht is coronamaatregelen als 1,5 meter afstand op de werkvloer, mondkapjes en hygiënemaatregelen door te voeren, is een vaccinatieplicht ook overbodig.

“Als alle maatregelen worden gevolgd heeft de werkgever heel wat uit te leggen als hij personeel verplicht thuis te werken. Als de werknemer daar bezwaar tegen maakt, dan kan hij niet anders worden behandeld dan de andere collega’s. Afdwingen kan niet.”

Privacy en grondrechten
Toch schuurt de regelgeving wel, zegt Besselink. “Is vaccineren medische informatie, die alleen een bedrijfsarts mag behandelen? Als je als bedrijf op safe gaat, dan zou zelfs vragen uit den boze zijn.”

:7
  maandag 30 augustus 2021 @ 18:25:51 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201143269
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
...... Bron?
corona snotneus en hoesten honderden keren erger dan influenza is he
pi_201143704
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
220 op de IC?

MAAR GOMMERS HEEFT MAAR PLEK VOOR 100
Oh ik dacht maar 50, op elke IC eentje.
En dat dan die IC niet meer voor andere mensen gebruikt mocht worden ivm besmettinggevaar.

VERDOMME WE HEBBEN EEN PROBLEEM
EN DE MENSEN XIJN NIET UITGERUST VAN VAKANTIE NA DIT HEFTIGE JAAR WANT HET REGENDE
Vakman pur sang
pi_201143809
quote:
En jij denkt dat ze in het dorp Plaggenhut een arts hebben die even komt testen of iemand covid heeft... Juist
pi_201144352
quote:
Demonstratie tegen coronavaccinatie ontspoort, ROC overweegt aangifte na intimidatie betogers
Het ROC Friese Poort in Drachten overweegt aangifte te doen tegen twee anti-vaccinatiebetogers die maandag studenten, ROC-medewerkers en GGD-medewerkers intimideerden. Dat bevestigt een woordvoerster na berichtgeving van de Leeuwarder Courant.

In de school werd door de GGD voorlichting gegeven aan studenten die nog geen coronavaccinatie hebben gehaald. „Dat riep tegenstand op, en dus hebben we buiten op het schoolterrein een vak ingericht om te kunnen demonstreren”, aldus de woordvoerster. Een groep - veelal vrouwelijke - demonstranten maakte gebruik van deze mogelijkheid om te demonstreren en schreeuwde studenten dingen als „Doe het niet! Neem die vaccinatie niet!” toe.

’NSB’ers’ en ’kindermoordenaars’
Twee van hen, „een advocaat en een huisarts”, wilden vervolgens binnen een brief aanbieden. Toen zij zich vervolgens in het gebouw ook intimiderend opstelden tegen medewerkers van de school en de GGD, werd hen verzocht het pand te verlaten. „Dat wilden zij niet, waarna zij zelf de politie belden.” Die heeft de twee naar buiten begeleid. De school en de GGD overleggen nog of ze aangifte gaan doen.

De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ’NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ’kindermoordenaars’ hebben genoemd. Locatiedirecteur Dick ter Wee van ROC Friese Poort zegt aangifte tegen Van Kessel en De Klerk te gaan doen.
https://www.telegraaf.nl/(...)intimidatie-betogers
Dan ben je advocaat of huisarts en ga je naar een school toe om leerlingen en personeel voor NSB'ers en kindermoordenaars uit te maken. :')
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:14:37 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144411
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan ben je advocaat of huisarts
En jij gelooft dat?
Huilen dan.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:16:46 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144448
Och jee het is nog echt zo ook :') . Wat een treurnis
Huilen dan.
pi_201144455
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En jij gelooft dat?
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
edit: Toch, wat een treurnis inderdaad.
pi_201144495
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan ben je advocaat of huisarts en ga je naar een school toe om leerlingen en personeel voor NSB'ers en kindermoordenaars uit te maken. :')
Normaal Fries gedrag wel. :)
Vakman pur sang
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:20:11 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144515
Ja die Elke "coronatesten zijn stiekem vaccinaties" de Klerk is hier ook al eerder voorbijgekomen. Die is het spoor echt compleet bijster 8)7
Huilen dan.
pi_201144540
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Oh ik dacht maar 50, op elke IC eentje.
En dat dan die IC niet meer voor andere mensen gebruikt mocht worden ivm besmettinggevaar.

VERDOMME WE HEBBEN EEN PROBLEEM
EN DE MENSEN XIJN NIET UITGERUST VAN VAKANTIE NA DIT HEFTIGE JAAR WANT HET REGENDE
Verschrikkelijk he die aanstellerij.

Je zou maar vinden dat ze wat meer pit moeten hebben... Hoe komt dat nou als uit zo weinig blijkt dat alles op alles wordt gezet..
Teveel mensen laten zich te makkelijk verleiden door "zorg" en dat ze mensen redden. Dat maakt de sector immuun voor kritiek ofzo.

En nu lopen veel mensen weg schijnt van de job. Wat steekt daar achter dan?? Wat een zooitje.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:21:42 #93
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144548
https://langefrans.nl/vid(...)st-13-elke-de-klerk/

Respect als je het anderhalf uur volhoudt zonder je hoofd tegen de muur tot moes te slaan
Huilen dan.
pi_201144549
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:

Misschien was het toen al corona.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:22:42 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144564
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Verschrikkelijk he die aanstellerij.

Je zou maar vinden dat ze wat meer pit moeten hebben... Hoe komt dat nou als uit zo weinig blijkt dat alles op alles wordt gezet..
Teveel mensen laten zich te makkelijk verleiden door "zorg" en dat ze mensen redden. Dat maakt de sector immuun voor kritiek ofzo.

En nu lopen veel mensen weg schijnt van de job. Wat steekt daar achter dan?? Wat een zooitje.
Misschien moet Ludo maar eens een dagje als verpleegkundige meelopen.
Huilen dan.
pi_201144662
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is zijn punt ook gezien het feit dat er veel mee stoppen.
Vakman pur sang
pi_201144779
quote:

[..]
Nee doe jij maar.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:36:04 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144823
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee doe jij maar.
Neuh dikke doei heb daar absoluut geen trek in (en al helemaal niet voor dat hongerloontje), maar ik noem zorgpersoneel dan ook geen aanstellers.
Huilen dan.
pi_201144907
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
https://langefrans.nl/vid(...)st-13-elke-de-klerk/

Respect als je het anderhalf uur volhoudt zonder je hoofd tegen de muur tot moes te slaan
Meh, Lange Frans en die soort gasten gewoon niet kijken.
pi_201144915
quote:
7s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh dikke doei heb daar absoluut geen trek in (en al helemaal niet voor dat hongerloontje), maar ik noem zorgpersoneel dan ook geen aanstellers.
Hajoh mietje, beetje doorwerken.
pi_201144928
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En jij gelooft dat?
Jij wil dus zeggen dat de berichtgeving hier niet klopt?
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:42:51 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144932
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hajoh mietje, beetje doorwerken.
Nah hard werken is niks voor mij. Beter slim werken.
Huilen dan.
pi_201144965
quote:
11s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, Einstein. Hij suggereerde dat die 'demonstranten' zich ten onrechte uitgaven voor advocaat en huisarts.

En dat controleerde hij vervolgens waarna bleek dat die debielen dat nog waren ook.
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:45:03 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201144968
quote:
11s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Neuh ik wil gewoon zeggen dat je niet alles moet geloven wat mensen je wijs proberen te maken. Maar in dit geval bleek het tegen de verwachting in gewoon te kloppen.

Ik laat mezelf graag verrassen.
Huilen dan.
pi_201145002
quote:

[..]
Inderdaad... Mijn zoon werkt met demente bejaarden... Die heeft in 1 jaar tijd al meer sterfgevallen meegemaakt dan ik in mijn hele leven. Best pittig.

Btw... Waren geen coronadoden maar "gewoon" ouderdom
pi_201145016
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En jij denkt dat ze in het dorp Plaggenhut een arts hebben die even komt testen of iemand covid heeft... Juist
Net als in India?
pi_201145029
quote:
16s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nah hard werken is niks voor mij. Beter slim werken.
Vind ik ook, ik ben dan ook geen IC arts.
pi_201145030
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh ik wil gewoon zeggen dat je niet alles moet geloven wat je voorgeschoteld krijgt. Maar in dit geval bleek het tegen de verwachting in gewoon te kloppen.

Ik laat mezelf graag verrassen.
Grappig, normaal zweer je bij de MSM. Maar blijkbaar zit daar toch een redelijk selectief filter op.
pi_201145058
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Net als in India?
Waar ze ook geen Ivermectin gebruiken
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:50:42 #110
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201145068
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Grappig, normaal zweer je bij de MSM. Maar blijkbaar zit daar toch een redelijk selectief filter op.
Grappig, weer een reactie die meer over jou dan over mij zegt.
Huilen dan.
pi_201145093
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waar ze ook geen Ivermectin gebruiken
https://indianexpress.com(...)ation-covid-7310664/
pi_201145146
quote:
De overheid misschien. Burgers kunnen het gewoon nog kopen.
pi_201145210
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:56 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
De overheid misschien. Burgers kunnen het gewoon nog kopen.
In Nederland ook... Je punt?
pi_201145261
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]
In Nederland ook... Je punt?

jij beweert dat ze t daar niet gebruiken.
pi_201145344
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

jij beweert dat ze t daar niet gebruiken.
Klopt... Wat mensen zelf doen kun je niet controleren. Debielen die dierengeneesmiddelen slikken zullen er altijd zijn

Is nog steeds geen bewijs dat het werkt

Waarom wil je zo graag dat mensen aan ontwormingsmiddel voor paarden gaan likken?
pi_201145439
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Klopt... Wat mensen zelf doen kun je niet controleren. Debielen die dierengeneesmiddelen slikken zullen er altijd zijn

Is nog steeds geen bewijs dat het werkt

Waarom wil je zo graag dat mensen aan ontwormingsmiddel voor paarden gaan likken?
Waarom staat het dan op de WHO Model List of Essential Medicines? Alleen voor de paarden?
pi_201145508
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Waarom staat het dan op de WHO Model List of Essential Medicines? Alleen voor de paarden?
Staat er iig niet op voor Covid19
pi_201145584
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Staat er iig niet op voor Covid19
ow nu is het ineens niet meer alleen een dierengeneesmiddel? En als je eerst op goedkeuring van de WHO moet wachten terwijl dokters goede ervaringen ermee hebben, zijn er genoeg die het proberen. Het wordt al 40 jaar gebruikt en is ongevaarlijk. Je moet toch wat als er geen vaccin is in die landen.
pi_201145680
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:22 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ow nu is het ineens niet meer alleen een dierengeneesmiddel? En als je eerst op goedkeuring van de WHO moet wachten terwijl dokters goede ervaringen ermee hebben, zijn er genoeg die het proberen. Het wordt al 40 jaar gebruikt en is ongevaarlijk. Je moet toch wat als er geen vaccin is in die landen.
Het is een anti parasitair middel. Covid is een virus.
Als anti parasitair middel krijg je het in een lage dosering (2x 3mg uit mijn hoofd)en is het inderdaad ongevaarlijk.
In hoge doses is het zeker wel gevaarlijk.
pi_201145964
twitter

wApPiEs
pi_201146016
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

wApPiEs
Social credit system here we come ~O>
pi_201146198
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Social credit system here we come ~O>
;(

twitter
  maandag 30 augustus 2021 @ 21:54:21 #124
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201146209
[/quote]
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Het is een anti parasitair middel. Covid is een virus.
Als anti parasitair middel krijg je het in een lage dosering (2x 3mg uit mijn hoofd)en is het inderdaad ongevaarlijk.
In hoge doses is het zeker wel gevaarlijk.
maar het wordt in India dus niet gebruikt, hou je staande..(of zo)
Huig
pi_201146244
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]
;(

[ twitter ]
Ik vraag me af of veel van die Amerikanen die het nog niet genomen hebben het nu wel gaan nemen. De CDC kan zoveel willen.
pi_201146276
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 21:54 schreef Orwell het volgende:

[..]
maar het wordt in India dus niet gebruikt, hou je staande..(of zo)
Niet tegen covid nee
pi_201146398
twitter

Die verbaasde reacties :')
pi_201147469
ADVOCAAT ARNO KESSEL CONFRONTEERT GGD BIJ DE PRIKBUS

https://www.bitchute.com/video/R76jCJDLETsc/
pi_201147497
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 23:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

Is dat die "NSB" en "kindermoordenaar" roepende advocaat van oa Engel
pi_201147558
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 23:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is dat die "NSB" en "kindermoordenaar" roepende advocaat van oa Engel
Dat weet ik niet.
pi_201147666
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 23:41 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat weet ik niet.
https://lc.nl/friesland/s(...)skfvhPHd4OVw_KAjkdlA

Het liep uit de hand toen twee mensen, advocaat Arno van Kessel en huisarts Elke de Klerk, een schoolgebouw binnendrongen en een voorlichting over de vaccinatie die gaande was verstoorden.

‘NSB’ers’ en ‘kindermoordenaars’
De twee zouden studenten uitgescholden hebben voor ‘NSB’ers’ en medewerkers van de school en de aanwezige GGD-medewerkers ‘kindermoordenaars’ hebben genoemd. Locatiedirecteur Dick ter Wee van ROC Friese Poort zegt aangifte tegen Van Kessel en De Klerk te gaan doen.

Yep
pi_201147793
quote:

Die malloten roepen al een jaar dat iedere arts en politicus die code overtreden en dat iedereen zich voor een tribunaal zal moeten verantwoorden.

Wat hebben ze in dat halve jaar al voor elkaar gekregen?
pi_201147891
quote:
Zuid-Afrikaanse wetenschappers houden een nieuwe variant van het coronavirus met een ongebruikelijke mutatiesnelheid in de gaten. De experts moeten nog vaststellen of deze variant besmettelijker is dan voorgaande mutaties of in staat is om de immuniteit te overwinnen die vaccins of eerdere infecties bieden.

De nieuwe variant, bekend als C.1.2, werd in mei voor het eerst ontdekt en heeft zich nu verspreid naar de meeste Zuid-Afrikaanse provincies, maar ook elders in de wereld, waaronder China, Mauritius, Nieuw-Zeeland en het Verenigd Koninkrijk.
https://www.ad.nl/binnenl(...)uid-afrika~a10981ab/
Helaas, net nu de streep in zicht was om alle maatregelen los te laten. We waren erg dichtbij.
pi_201147903
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 00:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Helaas, net nu de streep in zicht was om alle maatregelen los te laten. We waren erg dichtbij.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:12:35 #136
189978 controlaltdelete
pi_201148499

Zie ze zitten mooi dat het niet druk is, ze durven niet eens in gesprek te gaan :N
pi_201148587
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 08:12 schreef controlaltdelete het volgende:

Zie ze zitten mooi dat het niet druk is, ze durven niet eens in gesprek te gaan :N
Daarin verschillen ze dan weer in niks met jou, Greta. :)
pi_201148649
quote:

[..]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 08:38:47 #139
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201148713
quote:

Wat deze advocaat doet mag gewoon niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201148847
quote:

Waarom zou met dit soort fanatici die heilig geloven dat dit vaccin kinderen gaat vermoorden in gesprek gaan?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:01:46 #141
189978 controlaltdelete
pi_201148947
Sociale werkplaatsfiguren rondom hun bus :{w
pi_201148970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 09:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Sociale werkplaatsfiguren rondom hun bus :{w
Nou hij mag dan van het pad af zijn maar hij is toch echt advocaat. Niet echt sociale werkplaats dus
pi_201151143
quote:

Type sociale werkplaats die GGDers. Arts zegt dat mensen zich zelf moeten informeren? Zielig
pi_201151212
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 08:38 schreef Megumi het volgende:

[..]
Wat deze advocaat doet mag gewoon niet.
Wat mag niet?
pi_201151367
quote:

[..]
Dat horen we al 1,5 jaar. Laat je je ook zo aan het lijntje houden door mensen in je omgeving?
pi_201151483
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:08 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat horen we al 1,5 jaar. Laat je je ook zo aan het lijntje houden door mensen in je omgeving?
Wat horen we volgens jou al 1,5 jaar?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 12:20:22 #147
189978 controlaltdelete
pi_201151527
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 11:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Type sociale werkplaats die GGDers. Arts zegt dat mensen zich zelf moeten informeren? Zielig
Dan ben je diep gezonken als arts inderdaad. Hij spuit erop los en weet het zelf niet eens, zoek het maar uit als je wil weten wat er in je lijf gaat. Kneuzenkabinet in die kring.
pi_201151530
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat horen we volgens jou al 1,5 jaar?
Nog even volhouden, 2 weeks to flatten the curve etc.
pi_201151544
twitter

didnt age well.
pi_201151566
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Nog even volhouden, 2 weeks to flatten the curve etc.
Toch knap aangezien we al maanden nauwelijks maatregelen hebben.
pi_201152942

BOMBSHELL Report Suggests Natural Immunity Triggers Better Response Against COVID
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:32:03 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201153359
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 12:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Toch knap aangezien we al maanden nauwelijks maatregelen hebben.
Een kinderhand is gauw gevuld
pi_201153464
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

BOMBSHELL Report Suggests Natural Immunity Triggers Better Response Against COVID
Erg interessant. Maar zou het dan specifiek aan deze soort (mRNA) vaccinaties liggen? Immers ..
quote:
'So, why would those who have natural immunity have a more robust immune respons? The researchers hypothesized that it's because of B and T-cell memory, and the fact people who recovered from the virus are exposed to the entire virus not just the spike protein the vaccines expose the body to'
Prima dat men bij The Hill dit soort zaken gewoon bespreekt. Het toont ook aan hoe erg dit hele gebeuren is gepolitiseerd.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:51:07 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201153619
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Erg interessant. Maar zou het dan specifiek aan deze soort (mRNA) vaccinaties liggen? Immers ..
[..]
Prima dat men bij The Hill dit soort zaken gewoon bespreekt. Het toont ook aan hoe erg dit hele gebeuren is gepolitiseerd.
Het kan ook een gerushed eindproduct zijn in dat korte tijdsbestek geproduceerd zijnde.

Oh nee. Dat kan natuurlijk niet.
pi_201153680
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het kan ook een gerushed eindproduct zijn in dat korte tijdsbestek geproduceerd zijnde.
Haha, inderdaad. Maar ja, als je dat stelt, worden sommigen héél erg boos.
pi_201153711
Sorry voor belgisch nieuws ...

De vaccinatiegraad in Brussel is te laag vinden ze.
Dus even de propaganda-machine bijsturen .

quote:
Vierde golf op komst in najaar: "Zal disproportioneel hard toeslaan in Brussel en bij niet-gevaccineerden"

Het Nationaal Crisiscentrum waarschuwt voor een vierde coronagolf in het najaar, als we onze nauwe contacten te sterk gaan uitbreiden. "Die golf zou disproportioneel hard kunnen toeslaan in Brussel en bij niet-gevaccineerden", zegt Sciensano-viroloog Steven Van Gucht op een persbriefing.
...
https://www.msn.com/nl-be(...)VV7y?ocid=entnewsntp
Ondertussen kon je in brusselse randgemeenten je laten prikken bij een bezoek aan de Action.
Maar loopt ook niet zoals gepland :')

quote:
“Ik bén goed geïnformeerd. Via mijn sociale media”: vaccinatie aan populaire Brusselse winkels verloopt moeizaam

Naar de Action en volledig gevaccineerd terugkomen. Dat lijkt nog niet meteen te werken in Sint-Jans-Molenbeek. Elke prik telt, maar volgens professor Jan De Maeseneer (UGent) moet de Brusselaar vooral meer vertrouwen krijgen in het gezondheidssysteem. “Maak een vaste huisarts verplicht. Dat kan helpen.”
...
https://www.hln.be/binnen(...)t-moeizaam~a4463fda/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 15:13:24 #157
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201153890
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, inderdaad. Maar ja, als je dat stelt, worden sommigen héél erg boos.
In plaats daarvan doen ze liever weer afbreuk aan de geloofwaardigheid van mevrouw Iversen uit het filmpje.

Want de big pharma heeft geleverd, applaus voor de wetenschap!!!!
pi_201153950
twitter
pi_201155671
twitter

klimaatlockdowns are cuming.
pi_201156073
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 15:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
In plaats daarvan doen ze liever weer afbreuk aan de geloofwaardigheid van mevrouw Iversen uit het filmpje.

Want de big pharma heeft geleverd, applaus voor de wetenschap!!!!
het MRNA vaccin is al sinds de jaren negentig onderzocht op miljoenen mensen...
En dat weet je als je maar een beetje kan lezen en wil lezen "want wat baten kaars en bril als de uil niet ziene wil?".

https://www.gezondheidenw(...)accins-toe-te-dienen

Dus het is niet ene vaccin dat op stel en sprong gemaakt is, zonder dat er goed onderzoek naar is gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2021 19:22:12 ]
pi_201156215
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 14:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

Waarom toch altijd dit soort " BOMBSHELL" "BREAKING NEWS" kul. Zijn ook gewoon MSM berichten over zonder al dat achterlijke geschreeuw.

Feit blijft dat risico's op trombose, myocarditis en al die andere ellende bik vaccinatie een stuk lager liggen dan bij covid.
Doe mij dus maar eerst vaccinatie en daarna covid. Krijgen doe je het toch wel, dan maar het liefst in de minst risicovolle volgorde
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:16:42 #163
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201156394
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 17:54 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Sukkeltjes....

het MRNA vaccin is al sinds de jaren negentig onderzocht op miljoenen mensen...
En dat weet je als je maar een beetje kan lezen en wil lezen "want wat baten kaars en bril als de uil niet ziene wil?".

https://www.gezondheidenw(...)accins-toe-te-dienen

Dus het is niet ene vaccin dat op stel en sprong gemaakt is, zonder dat er goed onderzoek naar is gedaan.
Ohja deze kon ook nog. HeT Is ALlAnG OnDeRZoChT!1!1!
pi_201156512
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ohja deze kon ook nog. HeT Is ALlAnG OnDeRZoChT!1!1!
Vanaf de jaren negentig. Onder miljoenen mensen. Hoe lang wil je dat het onderzocht is, voordat je stopt met vragen "misschien is het wel een gerushed eindproduct"?

Meer dan 20 jaar is niet rushen.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:27:44 #165
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201156555
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:24 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Vanaf de jaren negentig. Onder miljoenen mensen. Hoe lang wil je dat het onderzocht is, voordat je stopt met vragen "misschien is het wel een gerushed eindproduct"?

Blijkbaar wel als er een halffunctioneel spuitje ligt.
pi_201156565
quote:

[..]

Is dat alleen die techniek of specifiek dit vaccin?
pi_201156589
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Blijkbaar wel als er een halffunctioneel spuitje ligt.
Dat zeggen wappies ja.. De stats wijzen op een heel functioneel spuitje..
Dat alleen de mensen die niet gevaccineerd zijn nog zwaar ziek worden (of 90% van de zwaar zieken zijn in elk geval) laat zien dat het een goed functioneel spuitje is..
pi_201156608
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Is dat alleen die techniek of specifiek dit vaccin?
Is een wolk blauw, of is het alleen onze perspectief erop?

Met andere woorden: Ga je hypocriete "ik wil het zo graag weten" vragen aan iemand anders stellen.
pi_201156655
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:31 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Met andere woorden: Ga je hypocriete "ik wil het zo graag weten" vragen aan iemand anders stellen.
dankje. ligt gevoelig merk ik.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:37:11 #170
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201156699
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:31 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Ik sla het spuitje wel over. Krijg ik infectie wel, ben ik in ieder geval behoorlijk beschermd.
pi_201156733
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik sla het spuitje wel over. Krijg ik infectie wil ben ik in ieder geval behoorlijk beschermd.
Sukkel, juist als je een vaccin neemt ben je behoorlijk beschermd als je daarna ook een licht geval van corona krijgt.

Als je corona krijgt zonder vaccinatie is de kans een stuk groter dat je er goed ziek van wordt, plus long covid..

Maar goed, dit is al meer dan een jaar bekend. Wie niet luisteren wil.....

wat helpe kaars en bril als de uil niet ziene wil?

en nog meer van zulke uitspraken die op jou en anderen van toepassing zijn.
pi_201156772
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
dankje. ligt gevoelig merk ik.
Ja klopt... Dat oeverloos gelul en gevraag, in plaats van simpelweg een spuitje nemen. Ben je ook zo kritisch op andere dingen?

De meeste antwoorden zijn gewoon makkelijk op te zoeken, in plaats van hier de "oprechte" bezorgde te spelen.

Ik heb een hekel aan jullie hypocriete mensen die het verpesten voor de maatschappij.
pi_201156807
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:39 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Sukkel, juist als je een vaccin neemt ben je behoorlijk beschermd als je daarna ook een licht geval van corona krijgt.

Als je corona krijgt zonder vaccinatie is de kans een stuk groter dat je er goed ziek van wordt, plus long covid..

Vandaar dat het in Israel compleet de spuigaten uitloopt.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:47:04 #174
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201156855
quote:

[..]

Tuurlijk we moeten het samen doen enzo.

Succes met je spuitje vol 'binding antibodies' voor Delta.
pi_201156860
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:41 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan jullie hypocriete mensen die het verpesten voor de maatschappij.
Je beseft dat de overheid die regels maakt? In andere landen is 90% van de bevolking niet gevaccineerd en daar heb je minder regels, komt dat door de bevolking? Nee door overheden.
pi_201156865
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Vandaar dat het in Israel compleet de spuigaten uitloopt.
Dit bedoel ik nou. Weer een stat erbij halen die nergens over gaat, en al helemaal niet op wat ik schreef. Namelijk dat iemand die gevaccineerd is en covid krijgt minder zware verschijnselen krijgt dan iemand die niet gevaccineerd is. Tenminste, er is grote kans dat dit zo is. Het hangt natuurlijk ook van de persoon zelf af..

Je blijft maar dingen aanvoerne om geen prikkie te hoeven halen..

Geef gewoon toe dat je bang voor de prik bent. Wat nergens voor nodig is, want de spuit doet geen pijn.
pi_201156891
quote:

[..]

Van de Pfizer website ...

quote:
De mRNA-technologie die is gebruikt voor het vaccin van Pfizer en BioNTech wordt al sinds de jaren negentig van de vorige eeuw ontwikkeld, maar het is nu voor het eerst dat deze technologie heeft geresulteerd in een goedgekeurd vaccin
https://www.pfizer.nl/nieuws/2020-jaar-van-mrnavaccin
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 18:50:42 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201156899
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Je beseft dat de overheid die regels maakt? In andere landen is 90% van de bevolking niet gevaccineerd en daar heb je minder regels, komt dat door de bevolking? Nee door overheden.
Wat zullen dat een geweldige landen zijn om in te leven _O_ . Wanneer vertrek je?
Huilen dan.
pi_201156927
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
En dat doen ze goed. Om ervoor te zorgen dat mensen minder kans lopen besmet te raken, ziek te worden en anderen te besmetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Van de Pfizer website ...
[..]

Eens moet de eerste keer zijn. Al twintig jaar in ontwikkeling, dat is dus niet een vaccin dat men op stel en sprong gemaakt heeft omdat het virus er ineens was.. En dat is wat degene waar ik op reageerde suggereerde.

Dus.... schaakmat?
pi_201156944
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat zullen dat een geweldige landen zijn om in te leven _O_ .
Sommige wel, sommige niet.
pi_201157005
Steeds enorm goede cijfers op een rij.
https://www.nu.nl/uitleg-(...)l#coral_talk_wrapper

Steeds meer experts zeggen dat de groepsimmuniteit allang is bereikt.
https://nos.nl/l/2391497

Ik zou als Health minister iets minder nadruk op vaccins leggen.
Vakman pur sang
pi_201157010
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:52 schreef wappie1986 het volgende:

Dus.... schaakmat?
quote:
Sukkel
pi_201157027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:59 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]

Wat is dat toch? Dat constant niet reageren op de inhoud, alleen maar op hoe iemand iets zegt?

Echt, mensen zouden eens wat langere lontjes moeten hebben of kortere tenen..

Tevens zouden mensen zich niet moeten moeien in een gesprek tussen twee anderen, als die mensen verder niks nieuws brengen.
pi_201157038
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Steeds enorm goede cijfers op een rij.
https://www.nu.nl/uitleg-(...)l#coral_talk_wrapper

Steeds meer experts zeggen dat de groepsimmuniteit allang is bereikt.
https://nos.nl/l/2391497

Ik zou als Health minister iets minder nadruk op vaccins leggen.
Waarom? Alle regio's waar de vaccinatiegraad laag is hebben nog altijd het label 'zeer ernstig'.

Is een bloeddonor een relevant vertrekpunt voor zo een uitspraak, vraag ik mij af.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201157089
quote:
Ik heb een hekel aan jullie hypocriete mensen die het verpesten voor de maatschappij. het forum
pi_201157103
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Waarom? Alle regio's waar de vaccinatiegraad laag is hebben nog altijd het label 'zeer ernstig'.

Is een bloeddonor een relevant vertrekpunt voor zo een uitspraak, vraag ik mij af.
De cijfers zeggen meer dan het onderbuik gevoel van jou en andere “experts”
Vakman pur sang
pi_201157114
Ik bedoel waarom een label zeer ernstig als er geen mens meer in het zkh beland.
Vakman pur sang
pi_201157126
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedoel waarom een label zeer ernstig als er geen mens meer in het zkh beland.
Kun je zelf een antwoord geven op deze vraag?
pi_201157129
quote:

Ja idd al 1,5 jaar covid en wij wappies hebben nog altijd niets ...
Zou er iets mis zijn ?
pi_201157187
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja idd al 1,5 jaar covid en wij wappies hebben nog altijd niets ...
Zou er iets mis zijn ?
Er zijn genoeg wappies die het wel hebben gehad, het is met hen niet goed afgelopen...

Dus ja, een beetje vreemde opmerking.

Ik ben gevaccineerd, en ik heb nog geen covid gehad. Zou het vaccin dan toch goed werken?

Echt, als dit de logica is, gooi dan maar in mijn hoed
pi_201157389
quote:

Al dat hekelen niet goed voor je gezondheid is.
pi_201157404
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:26 schreef Tingo het volgende:

[..]
Al dat hekelen niet goed voor je gezondheid is.
Hij is gevaccineerd hoor ;)
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:29:40 #193
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201157432
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Er zijn genoeg wappies die het wel hebben gehad, het is met hen niet goed afgelopen...

Dus ja, een beetje vreemde opmerking.

Ik ben gevaccineerd, en ik heb nog geen covid gehad. Zou het vaccin dan toch goed werken?

Echt, als dit de logica is, gooi dan maar in mijn hoed
Heb je misschien nog wat van die leuke oneliners?

Vaccineren doe je voor een ander, spuitje zorgt voor lagere kans op ziekenhuisopname, dat soort vermakelijke dingen?

B.v.d.
pi_201157440
quote:

[..]
Ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan mensen.

Weet je, ik zeg altijd maar zo.... ik zeg maar niets.
pi_201157491
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:13 schreef wappie1986 het volgende:
Vorig jaar covid gehad in mn gezin. Zoon positief getest.
Vrouw 2 weken grieperig en mn 2 zonen en ik niets, nada ...
Jaja ik heb gelopen naar het vaccinatie centrum van de schrik
pi_201157532
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hij is gevaccineerd hoor ;)
:) Voor z'n injectie was 'ie heel lief en charmant?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:37:12 #197
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201157539
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vorig jaar covid gehad in mn gezin. Zoon positief getest.
Vrouw 2 weken grieperig en mn 2 zonen en ik niets, nada ...
Jaja ik heb gelopen naar het vaccinatie centrum van de schrik
Dit is dus ook mijn ervaring uit eerste hand. Of helemaal niets, een druppelneus of een beetje grieperig. De horror.

Snel naar een priklocatie.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:39:11 #198
189978 controlaltdelete
pi_201157561

*;

pi_201157564
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:30 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan mensen.

Klap in het gezicht van Ab Osterhaus.
pi_201157609
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dit is dus ook mijn ervaring uit eerste hand. Of helemaal niets, een druppelneus of een beetje grieperig. De horror.

Snel naar een priklocatie.
Voor ervaring uit miljoenen andere handen heb je tv, media etc....

Mensen die kapot gaan door het virus, die sterven, die nog maandenlang klachten hebben etc...

En mijn ervaring uit eerste hand qua vaccin is dat ik er niks van gevoeld heb. Even een stijve arm, een nachtje een koorts gevoel.
Nou, dat is wel zo erg. Ik neem de volgende keer zeker geen vaccin meer!
pi_201157637
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Vaccineren doe je voor een ander, spuitje zorgt voor lagere kans op ziekenhuisopname, dat soort vermakelijke dingen?

B.v.d.
Of voor de vele leuke kadootjes zoals gratis joints, beer,lapdances,lottery tickets, tickets to sports events, free fairground rides,hamburgers,donuts,shopping vouchers, fishing and hunting licences etc.
pi_201157729
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:29 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

B.v.d.
Vaccineren doe je voor iedereen. Dus ook voor jezelf. Maar ook voor de maatschappij. Het zorgt ervoor dat er een lagere kans op ziekenhuisopname is als je besmet wordt.

Allemaal waar. Dus wat is precies jouw probleem met die one-liners?

Het is allemaal ook nog bewezen waar, aangezien er veel minder gevaccineerden DAN ongevaccineerden in het ziekenhuis worden opgenomen. Dus nogmaals, wat is jouw probleem hiermee?

Bang voor het spuitje zelf misschien?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:59:50 #203
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201157836
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Sommige wel, sommige niet.
Welke wel?
Huilen dan.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:01:11 #204
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201157860
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef Tingo het volgende:

[..]
Of voor de vele leuke kadootjes zoals gratis joints, beer,lapdances,lottery tickets, tickets to sports events, free fairground rides,hamburgers,donuts,shopping vouchers, fishing and hunting licences etc.
De great vaccination giveaway
pi_201157931
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke wel?
Zweden, Denemarken.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:14:02 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201158032
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Zweden, Denemarken.
En in welk universum ligt de vaccinatiegraad daar onder de 10%?
Huilen dan.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:25:31 #207
189978 controlaltdelete
pi_201158215
quote:
Nieuwe variant coronavirus baart wetenschappers zorgen

De variant – die in mei in Zuid-Afrika opdook en inmiddels in zeven andere landen is vastgesteld – heeft al meer mutaties ondergaan dan elke andere ‘interessante of zorgwekkende’ coronavariant.

Nieuw vaccin
En zelfs als vervolgonderzoek uitwijst dat het virus niet onder de indruk is van onze door vaccinatie of eerdere corona-infectie opgedane antistoffen, is nog niet alle hoop verloren, zo benadrukt klinisch microbioloog Paul Griffin (niet betrokken bij de studie). “De meeste producenten van vaccins zijn daarop voorbereid en kunnen als dat nodig is in vrij korte tijd een nieuw vaccin genereren dat de nieuwe variant aanpakt.”
https://www.scientias.nl/(...)onderzoekers-zorgen/

:{
pi_201158303
quote:
De booster is alweer verouderd?
pi_201158588
Tijd voor de dubbel super boosters!!
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:48:16 #210
189978 controlaltdelete
pi_201158593
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
De booster van de booster :|W
pi_201158753
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:45 schreef Tingo het volgende:

[..]
Waar in Nederland hebben ze die uitgedeeld? Heb ik weer achter het net gevist zeker
pi_201158814
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 19:09 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Kun je zelf een antwoord geven op deze vraag?
Omdat het beleid/de labeling nog steeds is gebaseerd op de positieve PCR test. Waarvan nu er een immuniteit graad is van 65-85% bijna iedereen positief test. Want de test slaat snel uit bij mensen met antistoffen.
Vakman pur sang
pi_201158846
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:30 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:48 schreef PSVCL het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De booster van de booster :|W
Ik mag toch aannemen dat jullie snappen dat die 3e prik dezelfde is als de eerste 2. Wat betekent dat als er een mutatie is die het virus zodanig wijzigt dat ons immuunsysteem hem niet meer herkent deze 3e prik ook nutteloos is en er dus een geheel nieuw vaccin specifiek voor een eventuele nieuwe variant gemaakt moet worden.

Beetje zoals er elk jaar nieuwe griepvaccins zijn
pi_201158875
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ik mag toch aannemen dat jullie snappen dat die 3e prik dezelfde is als de eerste 2. Wat betekent dat als er een mutatie is die het virus zodanig wijzigt dat ons immuunsysteem hem niet meer herkent deze 3e prik ook nutteloos is en er dus een geheel nieuw vaccin specifiek voor een eventuele nieuwe variant gemaakt moet worden.

Beetje zoals er elk jaar nieuwe griepvaccins zijn
Oke man :D succes met je prikjes
pi_201158891
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Omdat het beleid/de labeling nog steeds is gebaseerd op de positieve PCR test. Waarvan nu er een immuniteit graad is van 65-85% bijna iedereen positief test. Want de test slaat snel uit bij mensen met antistoffen.

Nee, gewoon niet. De test slaat uit bij virusdeeltjes... En dan ook nog specifiek Covid19.
Je antistoffen hebben geen invloed
pi_201158910
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Oke man :D succes met je prikjes
Komt goed. Ik ben niet bang voor naalden
pi_201158969
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, gewoon niet. De test slaat uit bij virusdeeltjes... En dan ook nog specifiek Covid19.
Je antistoffen hebben geen invloed
Nee, dat gebeurt dus wel.
Je bent niet op de hoogte.
Vakman pur sang
pi_201158994
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Bron... Lijkt me er stug namelijk
pi_201159052
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:48 schreef PSVCL het volgende:
En dan nog 'n super duper booster voor de super booster.
pi_201159121
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Tingo het volgende:

[..]
En dan nog 'n super duper booster voor de super booster.
Het is maar een prikje
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:14:43 #221
189978 controlaltdelete
pi_201159123
Nederlanders zijn niet verplicht zich te laten vaccineren, en ook bij de werkgever zijn zij niet verplicht een vaccinatiebewijs te laten zien. Toch verplicht Leaseplan als eerste bedrijf in Nederland zijn werknemers om gevaccineerd te zijn als ze op kantoor komen. Op kantoor werken is volgens het bedrijf van belang omdat het de mentale gezondheid van de werknemer ten goede komt. Het gebrek aan duidelijkheid vanuit de overheid was voor Leaseplan de reden om dit nieuwe beleid in te voeren. Zo willen zij doen wat in belang is van de werknemer. Een woordvoerder van werkgeversorganisatie AWVN stelt: “De werkgever is verplicht een veilige werkomgeving te creëren, maar mag niet naar vaccinatie vragen of dat verplichten. Dat is een beetje een rare paradox”. Wat vind jij? Moeten werkgevers kunnen eisen dat werknemers gevaccineerd zijn?

Werkgevers moeten kunnen eisen dat werknemers gevaccineerd zijn

77 % oneens, dat is mooi ^O^
pi_201159127
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bron... Lijkt me er stug namelijk
De informatie (op het net) is zeer versnippert maar ik heb het uit eerste hand.
Wacht maar even deze informatie komt binnen nu en november naar boven.

Maar daarvan afgezien, als meer dan 80% antistoffen heeft en de IC bezetting onder de 400/500 blijft zegt een positieve PCR helemaal niks meer.
Tenminste niet als graadmeter voor je beleid.
Vakman pur sang
pi_201159146
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waar in Nederland hebben ze die uitgedeeld? Heb ik weer achter het net gevist zeker
Nergens zo ver als ik weten....waarom? Dacht je dat je 'n leuke kadootje had gemist of zo?
Misschien er 'n booster aktie komt? Ik zal je laten weten.
pi_201159203
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De informatie (op het net) is zeer versnippert maar ik heb het uit eerste hand.
Wacht maar even deze informatie komt binnen nu en november naar boven.

Maar daarvan afgezien, als meer dan 80% antistoffen heeft en de IC bezetting onder de 400/500 blijft zegt een positieve PCR helemaal niks meer.
Tenminste niet als graadmeter voor je beleid.
Je hebt geen bron dus.
pi_201159213
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nergens zo ver als ik weten....waarom? Dacht je dat je 'n leuke kadootje had gemist of zo?
Misschien er 'n booster aktie komt? Ik zal je laten weten.
Echt? Dat zou ik fijn vinden. Tof van je
pi_201160645
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je hebt geen bron dus.
Nog niet maar je bent altijd zo ongeduldig.
Zelfde als toen ik aangaf dat er voordelen aan een natuurlijke besmetting zitten qua immuniteit.
Ook die onderzoeken druppelen nu pas de resultaten van binnen.
Vakman pur sang
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:50:20 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201160854
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hoe zou dat kunnen dan? De test kijkt naar specifiek genetisch materiaal.
Onikaan ni ov dovah
pi_201160937
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoe zou dat kunnen dan? De test kijkt naar specifiek genetisch materiaal.
Als bijna iedereen immuun is en het virus afzwakt dan zweeft dat materiaal overal door de lucht.
Zelfde als je zou testen op het Rhino virus.
Vakman pur sang
pi_201160989
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nog niet maar je bent altijd zo ongeduldig.
Zelfde als toen ik aangaf dat er voordelen aan een natuurlijke besmetting zitten qua immuniteit.
Ook die onderzoeken druppelen nu pas de resultaten van binnen.
Ook vele nadelen. En bovendien niks wat een jaar geleden niet al geopperd werd
pi_201161023
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Neuh je ontkent, natuurlijke besmetting is bv veel effectiever tegen Delta dan een vaccin.
Vakman pur sang
pi_201161036
En dan bedoel ik Corona krijgen en er niet teveel klachten van hebben, zoals bij 99,3% van de 60 minners.
Voor ouderen is vaccineren zeer nuttig.
Vakman pur sang
pi_201161063
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nadelen? Ehh? Lol.
pi_201161069
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nadelen? Ehh? Lol.
_O-
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:10:07 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161133
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als bijna iedereen immuun is en het virus afzwakt dan zweeft dat materiaal overal door de lucht.
Net kwam het nog door de vaccinaties, nu heeft eigenlijk iedereen stiekem corona. Wat is het nou?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:12:18 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161149
quote:

[..]
Nadelen? Ehh? Lol.
Al die mensen met ernstige klachten de afgelopen anderhalf jaar zullen dat vast wel als nadelen zien ja.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:14:00 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201161170
quote:

[..]
Nadelen? Ehh? Lol.
Zeer matige poging tot trollen
Huilen dan.
pi_201161195
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Net kwam het nog door de vaccinaties, nu heeft eigenlijk iedereen stiekem corona. Wat is het nou?
Wat bedoel je? Snap je wel wat ik zeg?
Vakman pur sang
pi_201161226
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Al die mensen met ernstige klachten de afgelopen anderhalf jaar zullen dat vast wel als nadelen zien ja.
Hebben ze die klachten van de antistoffen of van het virus?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:17:41 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161231
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Snap je wel wat ik zeg?
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hier gaat het nog om antistoffen, wat sowieso niets te maken heeft met de PCR test.

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En hier heeft iedereen opeens dat virus, wat blijkbaar altijd door de lucht zweeft.

Snap je zelf wel waar je het over hebt?
Onikaan ni ov dovah
pi_201161237
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laat maar, hij snapt er niks van.
Vakman pur sang
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:19:13 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161252
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is dat nou weer voor vraag... Het ging om natuurlijke immuniteit, dus dan is die vraag onnodig.
Onikaan ni ov dovah
pi_201161282
twitter
pi_201161323
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dit is al een verkeerde stelling.
AL die mensen.
Nog steeds zijn er veeeeel meer mensen die probleemloos antistoffen hebben opgebouwd door natuurlijke besmetting. Die zijn goed af want:
- ze weten niet heel ziek te worden van Corona
- zijn beschermd voor erg lange tijd (onderzoeken tonen steeds betere resultaten
- hebben geen last van bijwerkingen
- zijn prima beschermd voor Delta.

Door de groep antistoffen Sanquin te volgen kon je zien dat dit veel sneller steeg dan het aantal gevaccineerden en daarop ook concluderen dat het virus domweg vrij spel had.
EN dat slechts een heeeeel klein deel langdurige klachten had.
Er zijn al meer dan 10 miljoen mensen in NL met natuurlijke antistoffen. Nu ook geënt met labororium antistoffen steeds meer trouwens.
Vakman pur sang
pi_201161326
quote:
Je wat gek zeg, uit het non random gestoken kwakzalver on wetenschappelijke gedrocht van Menno de Jong bleek dik 40% van de mensen die geïnteresseerd waren om mee te doen met het long covid onderzoek long covid klachten te hebben.
pi_201161330
Gek hey, als je op Facebook een enquête doet waar iedereen aan mee mag doen of ze Charizard kennen dat 95% van de respondenten zegt pokemon te kennen...
pi_201161332
Een kind kan nog concluderen dat vaccineren voor gezonde jonge mensen nergens op slaat.
Een belediging voor de wetenschap dat is wat het is.
Vakman pur sang
pi_201161340
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
AL die mensen.
Nog steeds zijn er veeeeel meer mensen die probleemloos antistoffen hebben opgebouwd door natuurlijke besmetting. Die zijn goed af want:
- zijn beschermd voor erg lange tijd (onderzoeken tonen steeds betere resultaten

Door de groep antistoffen Sanquin te volgen kon je zien dat dit veel sneller steeg dan het aantal gevaccineerden en daarop ook concluderen dat het virus domweg vrij spel had.
Er zijn al meer dan 10 miljoen mensen in NL met natuurlijke antistoffen. Nu ook geënt met labororium antistoffen steeds meer trouwens.
10mil?

60%?

Lijkt me hoog ingezet. Maar wie weet.
pi_201161349
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Een kind kan nog concluderen dat vaccineren voor gezonde jonge mensen nergens op slaat.
Of een wake up call van hoe matig universiteiten zich verzetten tegen gebrek aan ratio.
pi_201161361
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Of een wake up call van hoe matig universiteiten zich verzetten tegen gebrek aan ratio.
Tel Aviv is goed bezig zie ik.
Vakman pur sang
pi_201161374
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Tel Aviv is goed bezig zie ik.
?
pi_201161375
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
10mil?

60%?

Lijkt me hoog ingezet. Maar wie weet.
Mwoah
Vakman pur sang
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:30:55 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161385
quote:

[..]
AL die mensen.

Dat is het punt ook niet. Voor de natuurlijke immuniteit moet je de risico's lopen ernstigere klachten te krijgen. Dat en een overbelaste zorg zijn voorbeelden van nadelen van die route kiezen.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:31:58 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161392
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Laat maar, hij snapt er niks van.
Leg uit dan, hoe zou een PCR test positief zijn vanwege de antistoffen?
Onikaan ni ov dovah
pi_201161428
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Leg uit dan, hoe zou een PCR test positief zijn vanwege de antistoffen?
Pffff nogmaals.
Door de grote aanwezigheid van antistoffen heeft het virus veel meer aanwezigheid domweg omdat mensen beschermd zijn. Zal de PCR test veel vaker een deeltje aantonen terwijl dit geen invloed heeft op de zorg (niet langer).
Vakman pur sang
pi_201161436
quote:

[..]

Lab antistoffen????
Mijn lichaam heeft ze echt zelf aangemaakt hoor
pi_201161449
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Lab antistoffen????
Mijn lichaam heeft ze echt zelf aangemaakt hoor
Jaja technisch heb je gelijk.
Vakman pur sang
pi_201161464
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Pffff nogmaals.
Door de grote aanwezigheid van antistoffen heeft het virus veel meer aanwezigheid domweg omdat mensen beschermd zijn. Zal de PCR test veel vaker een deeltje aantonen terwijl dit geen invloed heeft op de zorg (niet langer).
Precies, zelfde met griep, daar hebben ook zoveel mensen antistoffen tegen dat het griepvirus zo aanwezig is dat de pcr voor influenza continue positieve uitslagen laat zien.
pi_201161472
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jaja technisch heb je gelijk.
Niet alleen technisch.
pi_201161484
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mwoah
[ afbeelding ]
Groot deel is toch gewoon vaccinatie antistoffen?
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 23:40:50 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161496
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Pffff nogmaals.
Dan is het dus vanwege aanweizigheid van het genetisch materiaal van het virus, en niet de aanwezigheid van de antistoffen. Dat een virus meer aanwezig is met meer immuniteit klinkt ietwat tegenstrijdig, denk je ook niet?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 september 2021 @ 00:09:26 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201161704
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan je uitleggen waarom dat nergens op slaat?
Huilen dan.
  woensdag 1 september 2021 @ 00:12:13 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201161720
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 23:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja toch grappig dat zo'n beetje alle (toegegeven: niet-medische) wetenschappers die ik dagelijks spreek een groot voorstander van coronavaccinaties zijn. Allemaal suffe onnozelaars!

Hadden we maar iemand die dat stuitende gebrek aan ratio kon benoemen...
Huilen dan.
pi_201161737
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja toch grappig dat zo'n beetje alle (toegegeven: niet-medische) wetenschappers die ik dagelijks spreek een groot voorstander van coronavaccinaties zijn. Allemaal suffe onnozelaars!

Kan je geen voorstander zijn van vaccins dan terwijl je het nonsense vindt voor groepen die er niet of nauwelijks baat bij hebben?

Men moet het lekker zelf weten en weet ik veel wat maar hey er wordt gedaan alsof het risico van een besmetting zoveel hoger is dan van influenza maar het tegendeel lijkt waar.
  woensdag 1 september 2021 @ 00:25:56 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161779
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Same here, en daar zitten er ook een aantal tussen met een medische achtergrond.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 september 2021 @ 00:26:44 #265
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201161781
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan je geen voorstander zijn van vaccins dan terwijl je het nonsense vindt voor groepen die er niet of nauwelijks baat bij hebben?
Oh oké, nou ik bedoelde te zeggen: een groot voorstander van een hoge vaccinatiegraad.

Want daar heeft iedereen baat bij.

quote:
Men moet het lekker zelf weten en weet ik veel wat maar hey er wordt gedaan alsof het risico van een besmetting zoveel hoger is dan van influenza maar het tegendeel lijkt waar.
Nou, nee. Hoe kom je daarbij? Individueel niet, maatschappelijk niet.
Huilen dan.
pi_201161811
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh oké, nou ik bedoelde te zeggen: een groot voorstander van een hoge vaccinatiegraad.

Want daar heeft iedereen baat bij.
[..]
Nou, nee. Hoe kom je daarbij? Individueel niet, maatschappelijk niet.
2018 en 2020 cum procentueel aantal doden naast elkaar zetten. Weten dat Corona besmetting naar statistieken 3a4x vaker is voorgekomen dan influenza toen... Meer doden geteld.. Vast onderraportage andere doodsoorzaken... Succes. Er wordt veel eerder gezegd dat iemand dood is gegaan aan Covid nu dan influenza vroeger.

Haal alles maar weg met onderliggend lijden en de cijfers zullen hetzelfde uitvallen.
  woensdag 1 september 2021 @ 00:42:48 #267
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161860
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
2018 en 2020 cum procentueel aantal doden naast elkaar zetten. Weten dat Corona besmetting naar statistieken 3a4x vaker is voorgekomen dan influenza toen... Meer doden geteld.. Vast onderraportage andere doodsoorzaken... Succes. Er wordt veel eerder gezegd dat iemand dood is gegaan aan Covid nu dan influenza vroeger.

Haal alles maar weg met onderliggend lijden en de cijfers zullen hetzelfde uitvallen.
Wat covid-19 dus een stuk erger maakt dan het ergste griepjaar in lange tijd, gezien het verschil in maatregelen.
Onikaan ni ov dovah
pi_201161883
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat covid-19 dus een stuk erger maakt dan het ergste griepjaar in lange tijd, gezien het verschil in maatregelen.
Als de maatregelen veel effect zouden hebben ja. Dat is nog een vraagteken.

Dan nog is de dodelijkheid per besmetting gewoon lager. Enige wat jammer is is dat men tegelijkertijd ziek wordt.

Maar men zit altijd zo over de doden te klagen. Killer virus..
  woensdag 1 september 2021 @ 00:49:48 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201161889
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zie een hoop aannames die voortborduren op aannames.

Maar goed, je hebt het erover dat er veel meer coronabesmettingen waren, hoe komt dat? Precies: omdat er nagenoeg geen immuniteit tegen corona was. Hoe los je dat op? Vaccinaties.

Je schoffelt zo de basis onder je eigen redenatie uit.
Huilen dan.
  woensdag 1 september 2021 @ 01:02:42 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als de maatregelen veel effect zouden hebben ja. Dat is nog een vraagteken.

Dan nog is de dodelijkheid per besmetting gewoon lager. Enige wat jammer is is dat men tegelijkertijd ziek wordt.

Maar men zit altijd zo over de doden te klagen. Killer virus..
Dat is helemaal geen vraagteken.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 september 2021 @ 01:04:30 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201161932
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:') schei uit man
En dat inderdaad...
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 1 september 2021 @ 01:04:40 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201161933
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
WAAR IS DE GRIEP GEBLEVEN :'( ???!!

@PSVCL
Huilen dan.
pi_201161980
BREAKING: In a major blow to vaccine efforts, senior FDA leaders stepping down

Two of the FDA’s most senior vaccine leaders are exiting from their positions, raising fresh questions about the Biden administration and the way that it’s sidelined the FDA.

Marion Gruber, director of the FDA’s Office of Vaccines Research & Review and 32-year veteran of the agency, will leave at the end of October, and OVRR deputy director Phil Krause, who’s been at FDA for more than a decade, will leave in November. The news, first reported by BioCentury, is a massive blow to confidence in the agency’s ability to regulate vaccines.

https://endpts.com/breaki(...)tepping-down-report/

oops
pi_201162232
Nou het is wel zo dat “we” geen doden door ziekte te lijken accepteren.
Dat kan leiden tot allerlei vreemde maatschappelijke uitdagingen.
Ik heb het vaker gezegd maar de grootste killer blijft (normaliter) influenza.
En ook dat kunnen we op dezelfde manier bestrijden (denken we).
Dat lijkt mij persoonlijk een ongewenste weg.
Vakman pur sang
pi_201162746
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 05:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou het is wel zo dat “we” geen doden door ziekte te lijken accepteren.
Dat kan leiden tot allerlei vreemde maatschappelijke uitdagingen.
Ik heb het vaker gezegd maar de grootste killer blijft (normaliter) influenza.
En ook dat kunnen we op dezelfde manier bestrijden (denken we).
Dat lijkt mij persoonlijk een ongewenste weg.
In welke wereld heb jij geleefd de afgelopen 1,5 jaar?
Jij had het acceptabel gevonden als we het afgelopen jaar weer mensen dood hadden zien gaan aan bijvoorbeeld blindedarmontsteking omdat er helaas geen plek was in het ziekenhuis?
  woensdag 1 september 2021 @ 08:19:50 #276
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201162805
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]
In welke wereld heb jij geleefd de afgelopen 1,5 jaar?
Jij had het acceptabel gevonden als we het afgelopen jaar weer mensen dood hadden zien gaan aan bijvoorbeeld blindedarmontsteking omdat er helaas geen plek was in het ziekenhuis?
Ze wisten in eerste instantie aan het begin van deze komedieshow heel goed China e.a. na te bootsen door de ene markthal na de andere voetbalstadion vol te bouwen met semi-tijdelijke noodziekenhuizen. Als er echt, maar dan ook serieus echt iets aan de hand zou zijn (geweest) hadden deze circustentjes niet ongebruikt weer afgebouwd. Dat bouwen was niets anders dan het volk angst aanjagen dat we hier ook doodvallend volk op straat zouden aantreffen en dat het he-le-fukkin-maal los zou gaan hier. Blijkt het niets meer dan een griepje _O-

Maar hey, houdt vooral die plaat zo dicht mogelijk bij het gelaat en daar goed vasthouden - iedere ochtend bij wakker worden even lachen om Devlin bij het ontbijt :D :') (Beperk en doseer het wel, want de lol is helaas wel van korte duur.)
Mai pben rai~!
  woensdag 1 september 2021 @ 08:21:32 #277
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201162817
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:19 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ze wisten in eerste instantie aan het begin van deze komedieshow heel goed China e.a. na te bootsen door de ene markthal na de andere voetbalstadion vol te bouwen met semi-tijdelijke noodziekenhuizen. Als er echt, maar dan ook serieus echt iets aan de hand zou zijn (geweest) hadden deze circustentjes niet ongebruikt weer afgebouwd geworden. Dat bouwen was niets anders dan het volk angst aanjagen dat we hier ook doodvallend volk op straat zouden aantreffen en dat het he-le-fukkin-maal los zou gaan hier. Blijkt het niets meer dan een griepje _O-

Maar hey, houdt vooral die plaat zo dicht mogelijk bij het gelaat en daar goed vasthouden - iedere ochtend bij wakker worden even lachen om Devlin bij het ontbijt :D :') (Beperk en doseer het wel, want de lol is helaas wel van korte duur.)
Dat covid maar een griepje is klopt al niet in jou betoog. Zeker als het om de delta variant gaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 1 september 2021 @ 08:23:33 #278
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201162836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:21 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat covid maar een griepje is klopt al niet in jou betoog. Zeker als het om de delta variant gaat.
Je vergeet de C.1.2. Die komt er ook al aan. En die is nóóóg erger dan al die anderen...
Mai pben rai~!
  woensdag 1 september 2021 @ 08:25:37 #279
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201162853
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:

[..]
Je vergeet de C.1.2. Die komt er ook al aan. En die is nóóóg erger dan al die anderen...
c 1.2 De opel turbo corsa?
  woensdag 1 september 2021 @ 08:26:28 #280
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201162866
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:25 schreef Megumi het volgende:

[..]
c 1.2 De opel turbo corsa?
Staart nummer van de ROFLOLcopter _O-

Mai pben rai~!
pi_201163035
quote:

[..]
Ze wisten in eerste instantie aan het begin van deze komedieshow heel goed China e.a. na te bootsen door de ene markthal na de andere voetbalstadion vol te bouwen met semi-tijdelijke noodziekenhuizen. Als er echt, maar dan ook serieus echt iets aan de hand zou zijn (geweest) hadden deze circustentjes niet ongebruikt weer afgebouwd. Dat bouwen was niets anders dan het volk angst aanjagen dat we hier ook doodvallend volk op straat zouden aantreffen en dat het he-le-fukkin-maal los zou gaan hier. Blijkt het niets meer dan een griepje _O-

Wat je dus eigenlijk zegt is dat alle maatregelen die we gehad hebben geholpen hebben het ergste te voorkomen.
pi_201163142
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 00:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zie een hoop aannames die voortborduren op aannames.

Maar goed, je hebt het erover dat er veel meer coronabesmettingen waren, hoe komt dat? Precies: omdat er nagenoeg geen immuniteit tegen corona was. Hoe los je dat op? Vaccinaties.

Je schoffelt zo de basis onder je eigen redenatie uit.
Say what?

Snap je niet wat er staat?
pi_201163162
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
...
  woensdag 1 september 2021 @ 09:14:16 #284
189978 controlaltdelete
pi_201163338
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:

[..]
Deze griezel doet alvast een duit in het zakje.

twitter
  woensdag 1 september 2021 @ 09:42:08 #285
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201163596
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat alle maatregelen die we gehad hebben geholpen hebben het ergste te voorkomen.
Niet echt,..
Aan den beginne hebben ze krampachtig noodvoorzieningen aangelegd op basis van iets waarvan ze (het zal wel niet, maar laten we het hopen) niet wisten wat zou komen. Om dan dit vervolgens af te breken terwijl ze zgn. nog met zichzelf (wel/geen/wel/geen/wel/geen avondklok/mondkapje/beperking/maatregel etc) in de knoop zitten om vervolgens wegens een tekort aan diezelfde capaciteit het land op slot te gooien. Het is allemaal zo krom dat het zowat een trapveer is.

Alleen al dat toneelstukje aan het begin, de full scale angst-aanval heeft mij en gelukkig vele anderen direct doen inzien dat het allemaal onzin is. Niets meer dan een mooie, gladde kickstarter voor het begin van alle komedie waar we nog steeds in zitten. Ik zie nog Rutte in het torentje. Alsof 'ie het einde van de mensheid aankondigt _O-
Mai pben rai~!
  woensdag 1 september 2021 @ 09:54:00 #286
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201163758
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ twitter ]
Het volk wordt al geruime tijd heel sneaky vanuit meerdere kanten ingefluisterd dat we nog meer idioterie kunnen verwachten. 9 van de 10 MSM berichten over Corona gaan (in)direct over een (mogelijk) vervolg van bepaalde beperkingen/maatregelen. De ene is nog somberder dan de andere als ze naar de toekomst kijken.
Het is dan ook extreem teleurstellend dat de redelijk grote groep gevaccineerden juist nu niet van zich laten horen en stilzwijgend weer zichzelf zal laten volblaffen met een injectie.
Mai pben rai~!
  woensdag 1 september 2021 @ 09:58:54 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201163837
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[ twitter ]
Hij waarschuwt tegen het afschalen van alle maatregelen en vindt dat er een maatschappelijk debat moet komen over de vraag wat we moeten doen met ongevaccineerden.

Iets met Madagaskar O-)
Huilen dan.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:03:28 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201163912
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iets met Auswitz.
Ja, wat voor eindoplossing had jij bedacht?
Huilen dan.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:04:27 #289
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201163920
Haha

Laten we even peilen tot hoever de Nederlander nieuwe onzinnigheden toelaat, dan weten we hoeveel schepjes dáár bovenop kunnen gooien.

RIVM onderzoekt mening Nederlanders over (nieuwe) coronamaatregelen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-vaccinatie-druk-op

We staan er als volk best wel slecht voor als ze dit soort vraagjes durven te stellen :D
Mai pben rai~!
  woensdag 1 september 2021 @ 10:06:58 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201163944
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef KNAK het volgende:
Haha

Laten we even peilen tot hoever de Nederlander nieuwe onzinnigheden toelaat, dan weten we hoeveel schepjes dáár bovenop kunnen gooien.

We staan er als volk best wel slecht voor als ze dit soort vraagjes durven te stellen :D

Allemaal legitieme vragen, no?
Huilen dan.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:07:51 #291
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201163949
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik kom vandaag bij je inbreken. Hoeveel mag ik bij je wegnemen ?
|:(

De ondernemer die zijn TOZO per 1 sept niet meer krijgt zal het er mogelijk ook niet zo mee eens zijn dat er aan het volk gevraagd wordt wat voor beperkingen acceptabel zijn

Damn... waar zijn ze allemaal mee bezig

[ Bericht 24% gewijzigd door KNAK op 01-09-2021 10:13:51 ]
Mai pben rai~!
pi_201164140
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Regering neemt maatregelen zonder het volk te vragen --> DictATuUUUURRRr!!!

Regering onderzoekt welke maatregelen de meeste steun hebben ---> Hoe DuRVen ZE Het Te vRAGEn!!!

-O-
  woensdag 1 september 2021 @ 10:24:21 #293
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201164149
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:07 schreef KNAK het volgende:

[..]
Als iedereen er zo over denkt dan zal dat wel uit de antwoorden gaan blijken.
quote:
De ondernemer die zijn TOZO per 1 sept niet meer krijgt zal het er mogelijk ook niet zo mee eens zijn dat er aan het volk gevraagd wordt wat voor beperkingen acceptabel zijn

Tja dat kan zijn, maar er zijn meer belangen dan die van bepaalde ondernemers. Welk antwoord denk je dat je van de kolenboer krijgt wanneer je hem zijn mening over gaskachels vraagt?
Huilen dan.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:24:49 #294
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201164153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:07 schreef KNAK het volgende:

[..]

Het ergste is. Er zijn ook nog "sociaal betrokken" mensen die zich erg graag tegen 'virusmanagement' aan willen bemoeien, lezen s'ochtends de krant dat het in (insert land) misgaat met (insert maatregel). Of worden gehersenspoeld door Nieuwsuur of Kuipers Op1

"Dat moeten wij even anders doen!1!1"

En die vinden zo'n polletje heerlijk. De waarheid in pacht enzo.
  woensdag 1 september 2021 @ 10:35:44 #295
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201164260
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Regering neemt maatregelen zonder het volk te vragen --> DictATuUUUURRRr!!!

Regering onderzoekt welke maatregelen de meeste steun hebben ---> Hoe DuRVen ZE Het Te vRAGEn!!!

-O-
Was het maar zo simpel.
Bijna dagelijks wordt het volk bestookt met berichten over Corona en dat we er nog mee (moeten) worstelen. Dagelijks de ene na de andere ‘expert’ die met name via MSM laat weten dat het weer fout gaat. Zojuist dus weer een mooi stukje RIVM onbenulligheid over het opzetten van een peiling dat niets meer dan een’signaal ter voorbereiding van’ is. En dat alles terwijl - volgens Hugo e.a. - de oplossing vaccinatie zou moeten zijn. Laten we daar nou met al enige tijd mee bezig zijn. Waarom dan nog steeds deze onzin? Diegene die vaccins accepteren hebben zich al laten injecteren. Gaat het om de twijfelaar? Gaat het om vax #3, #4? 5? Gaat het om variant #256 die nóg dodelijker blijkt te zijn terwijl de cijfers laten zien dat het nog steeds de vorm van een seizoensgriep heeft?
Mai pben rai~!
pi_201164302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:35 schreef KNAK het volgende:

[..]
Was het maar zo simpel.
Bijna dagelijks wordt het volk bestookt met berichten over Corona en dat we er nog mee (moeten) worstelen. Dagelijks de ene na de andere ‘expert’ die met name via MSM laat weten dat het weer fout gaat. Zojuist dus weer een mooi stukje RIVM onbenulligheid over het opzetten van een peiling dat niets meer dan een’signaal ter voorbereiding van’ is. En dat alles terwijl - volgens Hugo e.a. - de oplossing vaccinatie zou moeten zijn. Laten we daar nou met al enige tijd mee bezig zijn. Waarom dan nog steeds deze onzin? Diegene die vaccins accepteren hebben zich al laten injecteren. Gaat het om de twijfelaar? Gaat het om vax #3, #4? 5? Gaat het om variant #256 die nóg dodelijker blijkt te zijn terwijl de cijfers laten zien dat het nog steeds de vorm van een seizoensgriep heeft?
Klopt, maar iedereen doet maar wat en kranten nemen gretig kreten aan van experts.
Eigenlijk zou je kranten ed moeten verbieden er over te berichten.
Vakman pur sang
pi_201164388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het ergste is. Er zijn ook nog "sociaal betrokken" mensen die zich erg graag tegen 'virusmanagement' aan willen bemoeien, lezen s'ochtends de krant dat het in (insert land) misgaat met (insert maatregel). Of worden gehersenspoeld door Nieuwsuur of Kuipers Op1

"Dat moeten wij even anders doen!1!1"

En die vinden zo'n polletje heerlijk. De waarheid in pacht enzo.
Wat let jou om het ook in te vullen? Voor zover ik kon zien krijg je elke keer de optie om geen maatregelen te kiezen. Past precies in jou straatje dus
  woensdag 1 september 2021 @ 11:04:13 #298
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201164558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat let jou om het ook in te vullen? Voor zover ik kon zien krijg je elke keer de optie om geen maatregelen te kiezen. Past precies in jou straatje dus
Ik maak me geen illusies.

Zou ook een tikkeltje hypocriet zijn aangezien ik op die hele façade al een hele tijd 'bullshit call'.
pi_201164959
quote:

[..]

Goed punt, waarom bleven die noodziekenhuizen eigenlijk leeg op het hoogtepunt van de crisis?
pi_201165164
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef KNAK het volgende:
Haha

Bedankt voor de info. Ik heb even meegedaan.
  woensdag 1 september 2021 @ 12:05:05 #301
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201165174
Vol.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: