Hey kijk weer een krampachtige griep-vergelijking die nergens op slaat. Dat snap je toch zelf ook wel?quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:27 schreef ludovico het volgende:
Aan de influenza sterven ook 35 jarigen.
Influenza shot maar verplichten?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey kijk weer een krampachtige griep-vergelijking die nergens op slaat. Dat snap je toch zelf ook wel?
Zeg je nu dat de lockdown en de andere maatregelen gewerkt hebben?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:32 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bovenstaande probeerde dat ook te vertellen, maar ik zie toch iets wat ik een griepje blijf noemen.
Niet iets dat de huidige hysterie verdient.
Hoe vaak moet er nog verteld worden dat het niet gaat om hoe dodelijk corona is? Het gaat om de impact op de zorg: wanneer morgen het halve land een been breekt gaan daar ook weinig extra mensen aan dood, maar het land ligt wel compleet op z'n gat.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:32 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bovenstaande probeerde dat ook te vertellen, maar ik zie toch iets wat ik een griepje blijf noemen.
Jup elke 5 maanden de mouw omhoog voor de booster, doe je dit niet wordt de status teruggezet naar ongevaccineerd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:19 schreef ludovico het volgende:
Lekker, steeds gedwongen vaccineren voor een minimale veiligheidsboost.
Vooral geen alcoholverkoop na 20u was een schot in de roos.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de lockdown en de andere maatregelen gewerkt hebben?
Toen het virus net ontsnapte uit het lab was het waarschijnlijk andere koek.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeg je nu dat de lockdown en de andere maatregelen gewerkt hebben?
‘Viruswaarheid’ e.a. heb ik (en de meeste users hier denk ik) niks aan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geplaatst onder de "viruswaarheid" groep op oa twitter
Vreemd dat er dan in landen als bijvoorbeeld Brazilië en India zoveel slachtoffers zijn gevallen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:46 schreef BertV het volgende:
[..]
Toen het virus net ontsnapte uit het lab was het waarschijnlijk andere koek.
Je zag die chinezen een mega ziekenhuis de grond uit stampen.
Die piek laat eerder zien dat het virus zich gedraagt als seizoensgriep.
Winter is coming.
CAD, Kan je deze twee in de OP zetten ajb?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:19 schreef controlaltdelete het volgende:
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
The show must go on folks!
In de VS lijkt het al vroeg winter te zijn. In elk geval voor de niet-gevaccineerden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:46 schreef BertV het volgende:
[..]
Toen het virus net ontsnapte uit het lab was het waarschijnlijk andere koek.
Je zag die chinezen een mega ziekenhuis de grond uit stampen.
Die piek laat eerder zien dat het virus zich gedraagt als seizoensgriep.
Winter is coming.
Dat valt niet te concluderen op basis van één ziekenhuis. Gevaccineerden hebben flink minder kans om ernstig ziek te worden en dus in het ziekenhuis te komen. Volgens mij ging het in Nederland om iets van driekwart van de mensen in de ziekenhuizen die niet (volledig) gevaccineerd waren. En uiteraard wisselen deze aantallen dan weer per land/locatie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 08:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat gevaccineerde mensen niet of nauwelijks op de IC terechtgekomen ondanks wat sommigen beweren
Waarom slaat het nergens op? Raar dogmatisch denken zeg.. Een influenza dode is minder waard dan een covid dode?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey kijk weer een krampachtige griep-vergelijking die nergens op slaat. Dat snap je toch zelf ook wel?
En dat zegt veel wanneer je weet dat in juli de risicogroepen vrijwel volledig gevaccineerd waren.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat valt niet te concluderen op basis van één ziekenhuis. Gevaccineerden hebben flink minder kans om ernstig ziek te worden en dus in het ziekenhuis te komen. Volgens mij ging het in Nederland om iets van driekwart van de mensen in de ziekenhuizen die niet (volledig) gevaccineerd waren. En uiteraard wisselen deze aantallen dan weer per land/locatie.
Waarom zou de vergelijking tussen griep en Covid niet mogen worden gemaakt? In de rapporten die Stichting NICE maakt trekken zij constant de vergelijking met de zogeheten SARI patiënten, voornamelijk mensen met ernstige griepverschijnselen, die in het ziekenhuis komen. Kortom, bij stichting NICE is men 'krampachtig' bezig?quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar je kent het effect nauwelijks of niet van allerhande maatregelen, en maatregelen waren er altijd wel geweest, overal zijn handpompjes, overal moet je met je groepje blijven lopen, overal kan je 1.5m afstand houden of met winkelkarretje naar binnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er nog verteld worden dat het niet gaat om hoe dodelijk corona is? Het gaat om de impact op de zorg: wanneer morgen het halve land een been breekt gaan daar ook weinig extra mensen aan dood, maar het land ligt wel compleet op z'n gat.
Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren - dat zijn er zo'n 10 miljoen - komt zonder vaccinatie 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting. Dan kan jij uitrekenen hoeveel mensen dat ongeveer zijn. Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? En: over wat voor directe (bijvoorbeeld zorg) en indirecte (bijvoorbeeld langdurig ziekteverzuim) maatschappelijke kosten hebben we het dan?
En hoe had de oversterfte eruit gezien zonder maatregelen en zonder vaccinaties? Je krijgt dan een hoop mensen die overlijden die met de juiste zorg niet waren overleden: zowel corona als wat anders omdat de zorg volledig vastgelopen is.
Over afrika hoor je dan weer weinig. relatief jonge bevolking, natuurlijke weerstand.quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vreemd dat er dan in landen als bijvoorbeeld Brazilië en India zoveel slachtoffers zijn gevallen.
Ook zo jammer weer dat je heel 2018 hebt maar maar een deel van 2020...quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:32 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis juist andersom natuurlijk, Covid wordt tot iets bijzonders verheven en dat idee wordt dogmatisch verdedigd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou de vergelijking tussen griep en Covid niet mogen worden gemaakt? In de rapporten die Stichting NICE maakt trekken zij constant de vergelijking met de zogeheten SARI patiënten, voornamelijk mensen met ernstige griepverschijnselen, die in het ziekenhuis komen. Kortom, bij stichting NICE is men 'krampachtig' bezig?
Ik ben benieuwd naar een completere tabel, dit was een snelle google actie.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ook zo jammer weer dat je heel 2018 hebt maar maar een deel van 2020...
Is vast omdat de sterfte in de rest van 2020 een stuk hoger lag dan die van 2018, maar ja dat past niet in je verhaal
Je zou moeten corrigeren naar leeftijdscategorie en bevolkingsgrootte.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:21 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar een completere tabel, dit was een snelle google actie.
Wat een complot denken weer.
Oh je kan corona en influenza prima met elkaar vergelijken en dan kom je erachter dat het twee compleet verschillende ziektes zijn wanneer je kijkt naar besmettelijkheid, (natuurlijke) immuniteit, mortaliteit, maatschappelijke impact, et cetera.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom zou de vergelijking tussen griep en Covid niet mogen worden gemaakt? In de rapporten die Stichting NICE maakt trekken zij constant de vergelijking met de zogeheten SARI patiënten, voornamelijk mensen met ernstige griepverschijnselen, die in het ziekenhuis komen. Kortom, bij stichting NICE is men 'krampachtig' bezig?
Oh daar ging het alleen niet over met dat anekdotische verhaaltje over een 35 jarige die is overleden. Dat was immers gewoon n=1 overleden aan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh je kan corona en influenza prima met elkaar vergelijken en dan kom je erachter dat het twee compleet verschillende ziektes zijn wanneer je kijkt naar besmettelijkheid, (natuurlijke) immuniteit, mortaliteit, maatschappelijke impact, et cetera.
Van alle mensen die in Nederland Covid hebben gekregen is 3.8% in het ziekenhuis beland en 0.9% overleden. Maar ik denk dat deze percentages waarschijnlijk iets lager zullen liggen omdat dit enkel op basis is van de bekende gevallen van Covid, en dat aantal zal hoogstwaarschijnlijk weer hoger liggen dan bekend is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:15 schreef ludovico het volgende:
Maar hoeveel mensen zijn dan al opgenomen in het ziekenhuis? 20% van 0.5%? 0.1% van de bevolking? 18k? Lijkt me weinig.
Leuke mening. Alleen daar denkt dus menig medisch expert, zoals bijvoorbeeld de mensen bij Stichting NICE, heel anders over. En die neem ik een stukje serieuzer dan een betweterige user van FOK!, die zich tevens nogal eens schuldig maakt aan ultracrepidarianisme.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh je kan corona en influenza prima met elkaar vergelijken en dan kom je erachter dat het twee compleet verschillende ziektes zijn wanneer je kijkt naar besmettelijkheid, (natuurlijke) immuniteit, mortaliteit, maatschappelijke impact, et cetera.
Vertel dan eens hoe de medische experts die jij een stuk serieuzer neemt daarover denken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Van alle mensen die in Nederland Covid hebben gekregen is 3.8% in het ziekenhuis beland en 0.9% overleden. Maar ik denk dat deze percentages waarschijnlijk iets lager zullen liggen omdat dit enkel op basis is van de bekende gevallen van Covid, en dat aantal zal hoogstwaarschijnlijk weer hoger liggen dan bekend is.
[..]
Leuke mening. Alleen daar denkt dus menig medisch expert, zoals bijvoorbeeld de mensen bij Stichting NICE, heel anders over. En die neem ik een stukje serieuzer dan een betweterige user van FOK!, die tevens nogal eens schuldig maakt aan ultracrepidarianisme.
Waarom denk je dat SARI patiënten een referentiekader vormen voor Covid patiënten? Of dat er 1001 'Covid vs flu' artikelen te vinden zijn op gerenommeerde medische sites? Zowel Covid als de griep zijn beide een luchtwegaandoening die zeer vergelijkbare klachten geven. Alleen de aard van beide virussen is anders en uiteraard is Covid een stuk besmettelijker, kun je er zieker van worden dan van de gewone griep, en is de maatschappelijke impact veel groter. Maar het hele idee dat dit twee compleet verschillen aandoeningen zijn die totaal niet te vergelijken zijn, klopt niet. Vanuit dat perspectief is het dus vreemd dat sommigen zo hysterisch reageren als er een vergelijking wordt gemaakt tussen Covid en de griep. Volgens mij komt dit vooral omdat zij dit interpreteren als een poging tot het bagatelliseren van de ernst van Covid. Dat is dus totaal niet het geval.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe de medische experts die jij een stuk serieuzer neemt daarover denken.
Maakt niet uit of jij of anderen hier iets hebben met viruswaarheid. Er zijn er zat in Nederland die dat wel hebben en aan die oproep gehoor hebben gegeven. Wat jij verder denkt over of er veel valse meldingen zijn, het feit dat er opgeroepen is het te doen is al fout genoeg en genoeg reden om LAREB data zomaar als feit te accepteren. (nog afgezien van het feit dat je dat bij LAREB/VAERS/EMA data sowieso niet kunt doen zoals de disclaimers op de respectievelijke websites ook zeggen)quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
‘Viruswaarheid’ e.a. heb ik (en de meeste users hier denk ik) niks aan.
Meeste van de tekst in de foto van de klacht/meldformulier te klein om goed te lezen is. Maar van wat wel mogelijk goed te lezen is,zie ik helemaal niks van de (verzonnen) claim dat ‘bepaalde complot kringen actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.'
Graag wat duidelijker informatie over posten.
……
Ik ken 13 gevaxte mensen van welke 5 hebben wel genoeg last van gehad om ziek te melden(4 van ze een dag of twee, eentje voor 3 weken) Ik ken persoonlijk niemand die (van het injectie) doodgegaan is, maar ook niemand die heeft ‘n klacht formulier ingevuld.
Ik denk niet dat er veel valse meldingen zijn.
Alleen de risico's zijn net als bij influenza nogal aselekt verdeeld en overlijdt praktisch alleen 75+ met gezondheidskwalen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Van alle mensen die in Nederland Covid hebben gekregen is 3.8% in het ziekenhuis beland en 0.9% overleden. Maar ik denk dat deze percentages waarschijnlijk iets lager zullen liggen omdat dit enkel op basis is van de bekende gevallen van Covid, en dat aantal zal hoogstwaarschijnlijk weer hoger liggen dan bekend is.
[..]
Leuke mening. Alleen daar denkt dus menig medisch expert, zoals bijvoorbeeld de mensen bij Stichting NICE, heel anders over. En die neem ik een stukje serieuzer dan een betweterige user van FOK!, die zich tevens nogal eens schuldig maakt aan ultracrepidarianisme.
Daarom vind ik het ook dogmatisch denken allemaal... Dat geloof mag niet aangevallen worden..quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom denk je dat SARI patiënten een referentiekader vormen voor Covid patiënten? Of dat er 1001 'Covid vs flu' artikelen te vinden zijn op gerenommeerde medische sites? Zowel Covid als de griep zijn beide een luchtwegaandoening die zeer vergelijkbare klachten geven. Alleen de aard van beide virussen is anders en uiteraard is Covid een stuk besmettelijker, kun je er zieker van worden dan van de gewone griep, en is de maatschappelijke impact veel groter. Maar het hele idee dat dit twee compleet verschillen aandoeningen zijn die totaal niet te vergelijken zijn, klopt niet. Vanuit dat perspectief is het dus vreemd dat sommigen zo hysterisch reageren als er een vergelijking wordt gemaakt tussen Covid en de griep. Volgens mij komt dit vooral omdat zij dit interpreteren als een poging tot het bagatelliseren van de ernst van Covid. Dat is dus totaal niet het geval.
Waar precies is er opgeroepen om valse meldingen te maken?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maakt niet uit of jij of anderen hier iets hebben met viruswaarheid. Er zijn er zat in Nederland die dat wel hebben en aan die oproep gehoor hebben gegeven. Wat jij verder denkt over of er veel valse meldingen zijn, het feit dat er opgeroepen is het te doen is al fout genoeg en genoeg reden om LAREB data zomaar als feit te accepteren. (nog afgezien van het feit dat je dat bij LAREB/VAERS/EMA data sowieso niet kunt doen zoals de disclaimers op de respectievelijke websites ook zeggen)
quote:[ afbeelding ]
Het formulier is gewoon het LAREB meldingsformulier. Dat is niet interessant.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waar precies is er opgeroepen om valse meldingen te maken?
Ajb duidelijk info hierover posten. De wazige foto van de klachtformulier in je post zegt niks.
[..]
Dat zal een beetje fearmongering zijn. Misschien ook wel terecht als je ziet hoe sommigen zich gedragen na het vaccineren. Voor de overheid en de gezondheidszorg is het belangrijk dat er nu niet een idee gaat ontstaan dat alles voorbij is, dat is het immers nog niet. Zelfs niet na vaccinatie helaas.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:59 schreef ludovico het volgende:
Maar Gompie klaagt nu bij 100 mensen erbij op de IC terwijl 1400 vorig jaar ook op te brengen was. Hoe zit dat dan??? Dat is voor mij compleet onlogisch.
Er is inderdaad een groepje dat wat betreffende dit gebeuren flink is doorgeslagen qua hysterie. Opvallend genoeg betreft dit voor een groot deel hetzelfde groepje dat bijvoorbeeld ook hysterisch is omtrent klimaatverandering of social justice gerelateerde aangelegenheden. Kortom, bij dit type mens zal er wel enige gevoeligheid liggen voor hysterische reacties in het algemeen. En dat is dus ook te merken omtrent Covid.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook dogmatisch denken allemaal... Dat geloof mag niet aangevallen worden..
Precies wat ik zei dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom denk je dat SARI patiënten een referentiekader vormen voor Covid patiënten? Of dat er 1001 'Covid vs flu' artikelen te vinden zijn op gerenommeerde medische sites? Zowel Covid als de griep zijn beide een luchtwegaandoening die zeer vergelijkbare klachten geven. Alleen de aard van beide virussen is anders en uiteraard is Covid een stuk besmettelijker, kun je er zieker van worden dan van de gewone griep, en is de maatschappelijke impact veel groter.
Nee inderdaad Dejannn, totáál NIET het geval.quote:Maar het hele idee dat dit twee compleet verschillen aandoeningen zijn die totaal niet te vergelijken zijn, klopt niet. Vanuit dat perspectief is het dus vreemd dat sommigen zo hysterisch reageren als er een vergelijking wordt gemaakt tussen Covid en de griep. Volgens mij komt dit vooral omdat zij dit interpreteren als een poging tot het bagatelliseren van de ernst van Covid. Dat is dus totaal niet het geval.
In mijn omgeving ken ik er al drie die de afgelopen anderhalf jaar niet overleeft hadden in het geval van ongecontroleerde verspreiding (en dus overbelaste zorg).quote:Op maandag 30 augustus 2021 09:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe vaak moet er nog verteld worden dat het niet gaat om hoe dodelijk corona is? Het gaat om de impact op de zorg: wanneer morgen het halve land een been breekt gaan daar ook weinig extra mensen aan dood, maar het land ligt wel compleet op z'n gat.
Van de mensen die niet tot een risicogroep behoren - dat zijn er zo'n 10 miljoen - komt zonder vaccinatie 0.2-0.5% in het ziekenhuis terecht na een coronabesmetting. Dan kan jij uitrekenen hoeveel mensen dat ongeveer zijn. Kan de zorg dat aan bij ongecontroleerde verspreiding? En: over wat voor directe (bijvoorbeeld zorg) en indirecte (bijvoorbeeld langdurig ziekteverzuim) maatschappelijke kosten hebben we het dan?
En hoe had de oversterfte eruit gezien zonder maatregelen en zonder vaccinaties? Je krijgt dan een hoop mensen die overlijden die met de juiste zorg niet waren overleden: zowel corona als wat anders omdat de zorg volledig vastgelopen is.
Heb je 'n voorbeeld van ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Het formulier is gewoon het LAREB meldingsformulier. Dat is niet interessant.
Het gaat erom dat men oproept overlijdensadvertenties af te struinen (ze geven daar zelfs de link voor) en aan de hand van die gegevens zelf in naam van anderen meldingen te doen.
Dejannn? Je haalt mij door elkaar met een andere user volgens mij. Daarnaast zie ik deze krampachtige ontkenning maar even als een bevestiging van mijn punt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:43 schreef Isdatzo het volgende:
Nee inderdaad Dejannn, totáál NIET het geval..
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dejannn? Je haalt mij door elkaar met een andere user volgens mij. Daarnaast zie ik deze krampachtige ontkenning maar even als een bevestiging van mijn punt.
Leuke poging tot gaslighting.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dejannn? Je haalt mij door elkaar met een andere user volgens mij.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dejannn? Je haalt mij door elkaar met een andere user volgens mij. Daarnaast zie ik deze krampachtige ontkenning maar even als een bevestiging van mijn punt.
Een voorbeeld.. Ja hoor:quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb je 'n voorbeeld van ?
Hoe vaak dit gebeurt ?
Als mensen valse meldingen doen dan zijn ze fout bezig natuurlijk, maar denk je echt dat dit heel vaak gebeurt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Een voorbeeld.. Ja hoor:
[ afbeelding ]
De MSM heeft er niet over bericht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als mensen valse meldingen doen dan zijn ze fout bezig natuurlijk, maar denk je echt dat dit heel vaak gebeurt?
Welke procentage van de klachtmeldingen bij Lareb of VAERS valse zijn? Zoveel is dat niet he?
Er zijn heel wat gevaxte mensen die last van de injectie hebben. En vele helemaal geen klacht indienen.
Ik denk dat dit gedownplayed in de MSM is.
Valse meldingen over vaccinschade gebeurt niet zo vaak. Dat weet je wel he.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De MSM heeft er niet over bericht.
Ik denk dat het eerder anders is, veel gevallen van vaccinatieschade worden niet eens gemeld en als ze gemeld worden, worden ze gewijd aan iets anders en niet eens meegeteld.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Valse meldingen over vaccinschade gebeurt niet zo vaak. Dat weet je wel he.
Je besteed aardig wat tijd om het zoeken van stenen te gooien he.
Tis 'n grote numbers game vanaf het begin van de hele shitshow is inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder anders is, veel gevallen van vaccinatieschade worden niet eens gemeld en als ze gemeld worden, worden ze gewijd aan iets anders en niet eens meegeteld.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Valse meldingen over vaccinschade gebeurt niet zo vaak. Dat weet je wel he.
Je besteed aardig wat tijd om het zoeken van stenen te gooien he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |