Anti-propaganda?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:59 schreef ludovico het volgende:
Kan er in dit topic inhoudelijk gesproken worden over zaken waar dit topic voor bedoelt is ipv anti propaganda?????
Het hele probleem in deze reeks is nu juist dat sommige onbetrouwbare linkjes of duidelijk valse berichten plaatsen zonder enige eigen aanvulling en zodra ze er op gewezen worden dat hun argument onzin is ze niet meer reageren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 10:59 schreef ludovico het volgende:
Kan er in dit topic inhoudelijk gesproken worden over zaken waar dit topic voor bedoelt is ipv anti propaganda?????
Een beetje zon is goed voor de mens. Net als vorige zomer was er niks aan de hand. (als zo'n test al iets zegt)quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:49 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die duizenden en duizenden positief geteste mensen in die 1,5 jaar ? Die torenhoge alarmerende cijfers waarop alle maatregelen ingevoerd werden?
Al die mensen waren dus besmet met covid...worden een week naar huis in quarantaine gestuurd en...opgelost.
Zoveel duizenden besmettingen per dag, dagelijks in de krant en geen haan die er nog over kraait.
Een kleine tien procent heeft nu long covid. Tienduizenden, voornamelijk jongeren, dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:49 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met al die duizenden en duizenden positief geteste mensen in die 1,5 jaar ? Die torenhoge alarmerende cijfers waarop alle maatregelen ingevoerd werden?
Al die mensen waren dus besmet met covid...worden een week naar huis in quarantaine gestuurd en...opgelost.
Zoveel duizenden besmettingen per dag, dagelijks in de krant en geen haan die er nog over kraait.
quote:De Nederlandse ziekenhuizen en klinieken moeten naar verwachting nog tussen de 170.000 en 210.000 operaties inhalen als gevolg van de coronacrisis. Dat verwacht de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) op basis van nieuwe berekeningen.
Het is volgens een woordvoerder zo’n 11 tot 14 procent van het aantal operaties dat normaal gesproken in een jaar plaatsheeft. Sinds het losbarsten van de crisis in maart vorig jaar zijn er 340.000 tot 380.000 minder operaties uitgevoerd dan zonder de crisis zou zijn gebeurd, maar er waren tijdens de lockdowns ook minder letsels zoals botbreuken en sportblessures en minder zaken als luchtweginfecties en middenoorinfecties.
welke vaccinatieverplichting in Nederland?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:28 schreef potjecreme het volgende:
De oorverdovende stilte viel mij ook tegen.
[ twitter ]
10% ... lolquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een kleine tien procent heeft nu long covid. Tienduizenden, voornamelijk jongeren, dus.
De meeste konden thuis uitzieken inderdaad. Maar vanwege de gigantische aantallen besmettingen hebben de ziekenhuizen tot de dag van vandaag een heel groot probleem. Die gigantische aantallen zorgen dus ondanks de lage IHF voor grote problemen.
Daar deze informatie nieuw is is dat toch niet verwonderlijk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:21 schreef potjecreme het volgende:
Dit is schandelijk dat mensen die covid hebben gehad in deze test-samenlevingen geen bewijs of heel kort een bewijs krijgen.
[ twitter ]
Het is al ruim een jaar bekend dat voornamelijk jongeren long covid oplopen. Die signalen zijn al heel lang bekend bij werkgevers, onderwijsinstellingen, fysiotherapeuten, huisartsen en revalidatiecentra.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
10% ... lol
En voornamelijk jongeren? Ik vond het opvallend dat de symptomen bij jongeren pas aan bod kwamen toen ze weer een extra groep om te prikken zochten.
Maar is micro bioloog dus weet niet waar ze het over heeft. Ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:28 schreef potjecreme het volgende:
De oorverdovende stilte viel mij ook tegen.
[ twitter ]
Tien procent long covid... Hou toch op met die propaganda.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een kleine tien procent heeft nu long covid. Tienduizenden, voornamelijk jongeren, dus.
De meeste konden thuis uitzieken inderdaad. Maar vanwege de gigantische aantallen besmettingen hebben de ziekenhuizen tot de dag van vandaag een heel groot probleem. Die gigantische aantallen zorgen dus ondanks de lage IHF voor grote problemen.
[..]
... Lekker man, beetje fake news verspreiden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is al ruim een jaar bekend dat voornamelijk jongeren long covid oplopen. Die signalen zijn al heel lang bekend bij werkgevers, onderwijsinstellingen, fysiotherapeuten, huisartsen en revalidatiecentra.
kan je dan nog van tijdelijk spreken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De tijdelijke noodwet covid19 is deze week trouwens met 2 jaar verlengt. Was dat nog niet in de media of op tv tegen gekomen.
https://wetten.overheid.n(...)dhHEGnZtARUikbQowyVA
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tien procent long covid... Hou toch op met die propaganda.
A gebruik een minder wazige term.
B kom met onderbouwing voor je nonsense.
Jij bagatelliseert long covid en gelooft de officiële cijfers niet. Alle bronnen en artikelen zijn hier al meerdere keren langsgekomen, dus dat ga ik niet voor de zoveelste keer herhalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
... Lekker man, beetje fake news verspreiden.
Nee, eigenlijk niet. Misschien hadden ze de naam, net zoals de verlengingsduur, maar beter aangepast.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
kan je dan nog van tijdelijk spreken?
Als ze zeggen dat t permanent is dan breekt de hel los, daarom noemen ze t tijdelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Misschien hadden ze de naam, net zoals de verlengingsduur, maar beter aangepast.
Technisch gezien is die covid19 wet wel tijdelijk, maar dat geld voor alle wetten. Beetje overbodige toevoeging
Dat past wel in dit topic idd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De tijdelijke noodwet covid19 is deze week trouwens met 2 jaar verlengt. Was dat nog niet in de media of op tv tegen gekomen.
https://wetten.overheid.n(...)dhHEGnZtARUikbQowyVA
Voorheen ging dat verlengen elke keer met 3 maanden. Nu ineens 2 jaar en dat zag ik nergens op tv of in de media vermeld worden.quote:
Er zijn geen goede cijfers voor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Jij bagatelliseert long covid en gelooft de officiële cijfers niet. Alle bronnen en artikelen zijn hier al meerdere keren langsgekomen, dus dat ga ik niet voor de zoveelste keer herhalen.
Lijkt me ongezond.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Voorheen ging dat verlengen elke keer met 3 maanden. Nu ineens 2 jaar en dat zag ik nergens op tv of in de media vermeld worden.
Het geeft in elk geval aan dat de Nederlandse regering ervan overtuigd is dat corona nog voor grote problemen gaat zorgen de komende jaren.quote:
Volgens mij hanteerde dat lijstje een periode van 3 maanden voordat ze spraken van long covid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:27 schreef ludovico het volgende:
Long Covid bagatelliseren...
Welk symptoom heb je het dan over? Dat paraplu begrip heeft nog een verminderde reuk na 3 weken na besmetting in het lijstje staan man.
Prima, goed zicht. Als sardientjes in blik vind ik zelf geen bal aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Zie ze zitten daar, dat je je daar voor laat lenen
Ziet er prima uit. Lijkt me juist ergerlijk als je voor een openluchttheater dicht op elkaar moet staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Zie ze zitten daar, dat je je daar voor laat lenen
Nou om eerlijk te zijn. Bepaalde zalen worden voor houseparties wel iets te vol gegooid. Ruimte om los te gaan is er soms niet echt. Gelukkig is iedereen over het algemeen relaxed en kan wel tegen een perongeluke elleboog stoot of een schopje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja die houden we erin, prima voor concerten en houseparties.
Omg hoe onmenselijk ! Die gaan allemaal dood!quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nu net in het nieuws: Denemarken verlengt hun coronawet niet en schrapt daarmee alle maatregelen![]()
https://www.nieuwnieuws.nl/5154147/juicht-in-lego/
Zoals ik eerder zei : massahypnose en massahysteriequote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:18 schreef PSVCL het volgende:
Triest en tegelijkertijd lachwekkend dat er nog steeds mensen zijn die helemaal opgaan in deze film..cijfertjes delen enzo![]()
Was hoofdschuddend het COR topic aan het doorlezen
Te vol zal niet snel meer gebeuren hooguit uit je dak gaan op een stoel als het weer mag straks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn. Bepaalde zalen worden voor houseparties wel iets te vol gegooid. Ruimte om los te gaan is er soms niet echt. Gelukkig is iedereen over het algemeen relaxed en kan wel tegen een perongeluke elleboog stoot of een schopje.
Niet dat ik nog echt los ga.. Na je 30e pleur je gewoon uitelkaar..
BTW zo rustig als die tweet hoeft ook weer niet lol.
Mensheid gaat uitsterven...voortplanting wordt verboden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Te vol zal niet snel meer gebeuren hooguit uit je dak gaan op een stoel als het weer mag.
Daar gaat het wereldwijde complotquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En nu net in het nieuws: Denemarken verlengt hun coronawet niet en schrapt daarmee alle maatregelen![]()
https://www.nieuwnieuws.nl/5154147/juicht-in-lego/
Of het is een goed excuus om vrijheden te verminderen, wat in een normale situatie niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het geeft in elk geval aan dat de Nederlandse regering ervan overtuigd is dat corona nog voor grote problemen gaat zorgen de komende jaren.
Want overheden komen hun beloftes altijd na? Ze kunnen de regels gewoon weer invoeren indien mogelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daar gaat het wereldwijde complotkutdenen, kunnen zich gewoon niet aan de afspraken houden
quote:"En de overheid zal niet aarzelen om snel in te grijpen als de pandemie opnieuw belangrijke functies in onze samenleving bedreigt."
Toch knap dat het dit demissionaire kabinet gelukt is om ineens met 2 jaar die tijdelijke wet te verlengen en dat ook nog eens buiten alle media te houden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Of het is een goed excuus om vrijheden te verminderen, wat in een normale situatie niet mogelijk is.
Ze zullen van de winter wel terug gefloten worden door het wereldwijde complot.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daar gaat het wereldwijde complotkutdenen, kunnen zich gewoon niet aan de afspraken houden
Het is ook nooit goed, grijpen ze niet in breken er demonstraties uit (zie oa Brazilie en Japan) grijpen ze wel in wordt er alsnog gedemonstreerd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Want overheden komen hun beloftes altijd na? Ze kunnen de regels gewoon weer invoeren indien mogelijk.
[..]
Zal inderdaad wel een false flag zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze zullen van de winter wel terug gefloten worden door het wereldwijde complot.
Wat een soap, beroepsleugenaars en charlatans.quote:
Nu dan met de juiste personenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een soap, beroepsleugenaars en charlatans.
lekker relevant wat Engel allemaal post.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nu dan met de juiste personen
[ afbeelding ]
https://www.looper.com/44(...)from-my-600-lb-life/
Schandalig gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toch knap dat het dit demissionaire kabinet gelukt is om ineens met 2 jaar die tijdelijke wet te verlengen en dat ook nog eens buiten alle media te houden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
lekker relevant wat Engels allemaal post.
Er wordt een filmpje gepost over Hugo de Jonge en zijn leugens en jij komt met commentaar over andere, niet relevante, dingen om niet in te hoeven gaan op het onderwerp. Heb je wel een handje van geloof ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens van Weltschmerz dan maar?
Wat voor leugens vertelt hij dan? Ik hoor er werkelijk geen 1quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Er wordt een filmpje gepost over Hugo de Jonge en zijn leugens en jij komt met commentaar over andere, niet relevante, dingen om niet in te hoeven gaan op het onderwerp. Heb je wel een handje van geloof ik.
Jij zal nooit iets slechts zeggen over t beleid. Ben je influencer van RIVM?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat voor leugens vertelt hij dan? Ik hoor er werkelijk geen 1
Je moet het natuurlijk wel in de tijd plaatsen waar het plaatsvond id est voor de delta variant. Verder was het sowieso geen handige actie, maar leugens.. nee niet echt.
Zeggen dat Covid een griepje is of dat Ivermectine helpt.. Ja dat zijn leugens en nog gevaarlijke ook
Lees je überhaupt wel wat ik schrijf? waarschijnlijk niet want dan zou je die eerste zin niet schrijven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij zal nooit iets slechts zeggen over t beleid. Ben je influencer van RIVM?
Kansloos om jezelf op zo een manier te laten behandelen .. dan ben je echt niks waard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij binnenkomst zullen we je temperatuur opmeten zodat we zeker weten dat je corona proof bent.
Het heen en weer lopen om een nieuw drankje te bestellen hoeft ook nog niet! Op je tafel staat een QR-code. Met deze QR-code kun je drankjes bestellen en die worden naar je toe gebracht.
Omdat bij het binnenkomen en het weggaan je natuurlijk wel door de club moet lopen zijn er looproutes aangegeven. Hierdoor hoef je elkaar niet te passeren en kunnen we allemaal afstand houden van elkaar. Loop dus altijd via de aangegeven routes.
[/i]
Vreselijk. Alle nog niet gevaccineerde zwangere vrouwen zo snel mogelijk laten vaccineren.quote:Corona kan de placenta binnendringen en kapotmaken waardoor baby's in levensgevaar kunnen komen. Dat blijkt uit nieuw Nederlands onderzoek. Pauline Komor-Pluijgers maakte het mee tijdens haar zwangerschap. "Ik was 33 weken zwanger toen ik mijn baby opeens niet meer voelde. Mijn placenta bleek helemaal verkalkt en grijs."
Baby Benk lag als een zoutzak in de buik van Pauline. Het jongetje werd met 33 weken met een spoedkeizersnede gehaald en kwam gezond ter wereld. Het bleek een levensreddende ingreep. "Ik ben de artsen zo dankbaar. Het was anders niet goed met Benk afgelopen."
De placenta van Pauline was helemaal grijs en verkalkt. "De artsen wisten niet wat ze zagen. Mijn placenta was kapot en werkte bijna niet meer. Daardoor kreeg Benk niet genoeg zuurstof en geen voedingsstoffen." Pauline dacht altijd al: dit moest door corona komen.
Haar vermoeden wordt bevestigd door nieuw baanbrekend onderzoek van het Erasmus MC en het LUMC in Leiden dat gisteren naar buiten kwam.
Gynaecoloog-perinatoloog Sam Schoenmakers deed onderzoek naar het effect van corona op zwangere vrouwen. "We hebben geconstateerd dat het coronavirus bij zwangere vrouwen de placenta kan binnendringen en vervolgens de moederkant van de placenta volledig kapot kan maken", zegt Schoenmakers. "Het verhaal van Pauline past hier precies in."
Vaccineren
Meer studie is nodig, stellen de onderzoekers. "Sinds ons onderzoek wereldkundig is, krijg ik allerlei telefoontjes van ziekenhuizen door het hele land die vrouwen hebben gezien met een placenta die kapot was. Het is belangrijk om erachter te komen hoe vaak dit gebeurt."
Schoenmakers vindt dat moeders zich moeten laten vaccineren. "Vaccineren helpt om een coronabesmetting te voorkomen en jezelf en je ongeboren kind te beschermen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-voelde-ik-mijn-baby
Bestaat zoiets ook bij influenza of is dit wel een symptoom dat covid extra gevaarlijk maakt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vreselijk. Alle nog niet gevaccineerde zwangere vrouwen zo snel mogelijk laten vaccineren.
Even gezocht en ik kan niets vinden waaruit blijkt dat influenza ook zo'n ernstig probleem kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bestaat zoiets ook bij influenza of is dit wel een symptoom dat covid extra gevaarlijk maakt?
Heftig dan, maar laat dan svp goede statistieken daarover gedropt worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even gezocht en ik kan niets vinden waaruit blijkt dat influenza ook zo'n ernstig probleem kan veroorzaken.
Want als het ook bij influenza gebeurt is het geen probleem ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bestaat zoiets ook bij influenza of is dit wel een symptoom dat covid extra gevaarlijk maakt?
Ok, ik wacht het nog even af allemaal. Eind 2023 toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De overheid heeft een nieuw informatiefilmpje gemaakt en het is speciaal voor de 'Ik vertrouw op mijn immuunsysteem en dus neem ik geen vaccin' mensen bedoeld:
Als je een korte aandachtsboog hebt: vanaf 3.40 minuut komt corona specifiek aan bod.
Dat leggen ze nu net uit in het filmpje.quote:
Wat klopt er niet aan dat informatiefilmpje?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:39 schreef Orwell het volgende:
je bent niet goed bij je hoofd als je deze madness nog wenst goed te praten.
bloody shame on you.
Jaja, dat is mijn persoonlijke grens. December 2023 weten ze wat deze vaccins op de proefkonijnen hebben gedaan. Dan wil ik weten wat de effecten zijn op mijn medicatie plus de vaccins op de langere termijn. En dat wil ik ook weten voor mijn familie en vrienden. Kom maar op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht leggen ze nu net uit in het filmpje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dat informatiefilmpje?
Je bedoeld dat het een complot is van de overheid of dat ze het niet weten en bewust liegen om burgers als proefkonijn te gebruiken ofzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, dat is mijn persoonlijke grens. December 2023 weten ze wat deze vaccins op de proefkonijnen hebben gedaan. Dan wil ik weten wat de effecten zijn op mijn medicatie plus de vaccins op de langere termijn. En dat wil ik ook weten voor mijn familie en vrienden. Kom maar op.
Maar dit vaccin is toch niet hetzelfde als voorgaande vaccins?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De overheid heeft een nieuw informatiefilmpje gemaakt en het is speciaal voor de 'Ik vertrouw op mijn immuunsysteem en dus neem ik geen vaccin' mensen bedoeld:
Als je een korte aandachtsboog hebt: vanaf 3.40 minuut komt corona specifiek aan bod.
Zo goed als identiek.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maar dit vaccin is toch niet hetzelfde als voorgaande vaccins?
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het een complot is van de overheid of dat ze het niet weten en bewust liegen om burgers als proefkonijn te gebruiken ofzo?
Wat bedoel je dan wel? Ik kan geen gedachte meer lezen sinds ik gevaccineerd ben.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan wel? Ik kan geen gedachte meer lezen sinds ik gevaccineerd ben.
Die werkt exact hetzelfde met stukjes onschadelijke poliovirussen. In beide gevallen maakt je immuunsysteem antistoffen aan tegen het virus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo werkt een poliovaccin niet.
Dit is mRNA, die andere zijn vector wat ik gelezen heb. dat is toch totaal anders?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die werkt exact hetzelfde met stukjes onschadelijke poliovirussen. In beide gevallen maakt je immuunsysteem antistoffen aan tegen het virus.
Dit type vaccin is al sinds begin jaren 90 in ontwikkeling. Is maar net wat je weinig noemt, denk ik dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moeten wij dit nemen terwijl er zo weinig ervaring mee is?
De een is een stukje genetisch materiaal van het virus en de ander een daadwerkelijk stukje virus. Dat laatste bevat evengoed genetisch materiaal van dat virus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dit is mRNA, die andere zijn vector wat ik gelezen heb. dat is toch totaal anders?
Maar een groot deel van de dieren gingen dood toen ze weer in contact kwamen met het virus. ADE?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit type vaccin is al sinds begin jaren 90 in ontwikkeling. Is maar net wat je weinig noemt, denk ik dan.
Het zal vast niet in 1 keer gewerkt hebben nee, daarom is die ontwikkeling nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maar een groot deel van de dieren gingen dood toen ze weer in contact kwamen met het virus. ADE?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het zal vast niet in 1 keer gewerkt hebben nee, daarom is die ontwikkeling nodig.
Ik heb het eerder al es laten vallen : wanneer zijn de foetussen aan de beurt ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vreselijk. Alle nog niet gevaccineerde zwangere vrouwen zo snel mogelijk laten vaccineren.
RNA virussen bestaan al miljoenen jaren en nog nooit hebben die gezorgd voor verandering in DNA zoals wappies die "gentherapie" roepen beweren. Gewoonweg omdat dat onmogelijk is. Een mRNA vaccins zal dat dus ook niet doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:59 schreef potjecreme het volgende:
Mensen die ontkennen dat het nieuwe vaccins zijn en dat ze zo nieuw zijn dat veel nog onbekend is, zijn af. Zelfs op de site van Pfizer staat dat nog niet alle gegevens bekend zijn. Niks mis mee dat mensen wat langer willen wachten. Genoeg medische hulpmiddelen die achteraf helemaal niet zo goed bleken te zijn.
Mensen gebruiken veiligheidsgordels als voorbeeld ik vliegtuigen. Ook bij vliegtuigen komen na onderzoek en dat ze veilig bevonden worden voor de markt, kinderziektes naar boven als ze breed worden in gezet. Laat mij lekker b747 vliegen en niet de nieuwere a380 met scheuren in de vleugels. Of lekker veilig de b737-800 ipv b737-max.
Zo zijn er "wappies" die wachten op valneva een klassiek vaccin. Die techniek gebruiken we bij mensen al jaren. Daar zijn kinderziektes al uit.
Je zou een punt hebben als de gevaccineerden in het ziekenhuis lagen... Helaas zijn het voornamelijk de ongevaccineerden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:15 schreef PSVCL het volgende:
Vorig jaar zonder vaccines ging het beter .. zijn uiteindelijk niks opgeschoten met de vaccins. De situatie is alleen maar erger geworden.
Tijd voor een derde prik dus !
Jij bent stiekem een muis?quote:
Iedereen natuurlijk, en nadien mss nog huisdieren enzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Maar hoeveel % moet er gevaccineerd zijn? Want dat verandert nog weleens heb ik t idee.
idd want die kunnen ook besmettelijk zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk, en nadien mss nog huisdieren enzo
Plus het feit dat de vaccinmakers niet aangeklaagd kunnen worden als t fout gaat. Waarom niet als t zo veilig zou zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:59 schreef potjecreme het volgende:
Mensen die ontkennen dat het nieuwe vaccins zijn en dat ze zo nieuw zijn dat veel nog onbekend is, zijn af. Zelfs op de site van Pfizer staat dat nog niet alle gegevens bekend zijn. Niks mis mee dat mensen wat langer willen wachten. Genoeg medische hulpmiddelen die achteraf helemaal niet zo goed bleken te zijn.
Mensen gebruiken veiligheidsgordels als voorbeeld ik vliegtuigen. Ook bij vliegtuigen komen na onderzoek en dat ze veilig bevonden worden voor de markt, kinderziektes naar boven als ze breed worden in gezet. Laat mij lekker b747 vliegen en niet de nieuwere a380 met scheuren in de vleugels. Of lekker veilig de b737-800 ipv b737-max.
Zo zijn er "wappies" die wachten op valneva een klassiek vaccin. Die techniek gebruiken we bij mensen al jaren. Daar zijn kinderziektes al uit.
Het zat nog in testfase ten tijde van ingebruikname...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Plus het feit dat de vaccinmakers niet aangeklaagd kunnen worden als t fout gaat. Waarom niet als t zo veilig zou zijn?
Welke testfase heb je het dan over?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het zat nog in testfase ten tijde van ingebruikname...
Dat het pas deze week is goedgekeurd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welke testfase heb je het dan over?
De definitieve ja, er was al een tijdelijke goedkeuring. Bovendien is dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat het pas deze week is goedgekeurd.
Goedgekeurd voor emergency use en pas definitief goedgekeurd na bijna 10 maand is geen testfase dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De definitieve ja, er was al een tijdelijke goedkeuring. Bovendien is dat is geen antwoord op mijn vraag.
Omdat ze dan tot het einde der dagen in de rechtbank zitten omdat iedereen en zijn moeder ze dan gaan aanklagen voor elke aandoening die ze krijgenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Plus het feit dat de vaccinmakers niet aangeklaagd kunnen worden als t fout gaat. Waarom niet als t zo veilig zou zijn?
Dat staat daar inderdaad los van ja. De belangrijkste testfases waren toen namelijk al afgerond.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor emergency use en pas definitief goedgekeurd na bijna 10 maand is geen testfase dan?
Dus nu het definitief is goedgekeurd maak je een afspraak voor je eerste prik neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Goedgekeurd voor emergency use en pas definitief goedgekeurd na bijna 10 maand is geen testfase dan?
Dat geldt toch ook voor andere medicijnen/vaccins?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 12:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Omdat ze dan tot het einde der dagen in de rechtbank zitten omdat iedereen en zijn moeder ze dan gaan aanklagen voor elke aandoening die ze krijgen
Waarvoor zou je in hemelsnaam foetussen gaan injecteren? Ik weet niet eens of dat wel mogelijk is en zo ja dan zijn daar zeker risico's aan verbonden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb het eerder al es laten vallen : wanneer zijn de foetussen aan de beurt ?
Die exacte vraag wordt uitgebreid behandeld in het informatiefilmpjequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Maar hoeveel % moet er gevaccineerd zijn? Want dat verandert nog weleens heb ik t idee.
En de rest van de wereld dan. Het virus kan toch gewoon over de grens gaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die exacte vraag wordt uitgebreid behandeld in het informatiefilmpje
Als je eigen bevolking een hoog genoeg vaccinatiepercentage heeft dan kan het virus niet succesvol circuleren daarin. Een beetje extra aanwas vanuit het buitenland heeft daar geen invloed op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
En de rest van de wereld dan. Het virus kan toch gewoon over de grens gaan.
quote:Kans op ziekenhuisopname twee keer zo groot door deltavariant
De deltavariant van het coronavirus verdubbelt de kans op een ziekenhuisopname voor niet-gevaccineerden ten opzichte van de alfavariant, concluderen onderzoekers aan de Universiteit van Cambridge na analyse van meer dan 40.000 coronabesmettingen.
Het onderzoek, dat gepubliceerd is in het Britse medische tijdschrift The Lancet, benadrukt het belang van vaccinatie om een ernstig ziekteverloop te voorkomen.
De studie analyseerde duizenden besmettingen in Groot-Brittannië tussen 29 maart en 23 mei, toen de Delta-variant met een opmars bezig was en de vaccinatiecampagne op gang kwam. Slechts 2 procent van de besmettingen werd geconstateerd bij volledig gevaccineerden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)len-covid-19-qr-code
Wat heeft het griepseizoen te maken met het feit dat de Deltavariant voor 2x zoveel ongevaccineerden in het ziekenhuis zorgt dat de Chinese variant?quote:
Al is 100% gevaccineerd, het kan nog steeds circuleren. Er zal alleen minder opname zijn in de ziekenhuizen. De aanwas uit het buitenland wordt gevaarlijk als of er n nieuwe variant binnenkomt of door veel meer weerstand er 1 ontstaat dan toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je eigen bevolking een hoog genoeg vaccinatiepercentage heeft dan kan het virus niet succesvol circuleren daarin. Een beetje extra aanwas vanuit het buitenland heeft daar geen invloed op.
Dat eerste kan je toch nooit volledig voorkomen. Dat laten Aus/NZL wel zien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 14:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
De aanwas uit het buitenland wordt gevaarlijk als of er n nieuwe variant binnenkomt of door veel meer weerstand er 1 ontstaat dan toch?
Waarom werd het dan niet gewoon goedgekeurd en duurde het nog 10 maand?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat staat daar inderdaad los van ja. De belangrijkste testfases waren toen namelijk al afgerond.
Eerst werden vrouwen met kinderwens de prik afgeraden en ondertussen prikken we zelfs al zwangere vrouwen...ter bescherming van de baby...terwijl de moeder evengoed nog besmet kan raken, en doorgeven...en we prikken met vaccins die onvoldoende beschermen tegen de momenteel variant(en)...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarvoor zou je in hemelsnaam foetussen gaan injecteren? Ik weet niet eens of dat wel mogelijk is en zo ja dan zijn daar zeker risico's aan verbonden.
Je kan daarentegen prima zwangere vrouwen vaccineren zodat de ongeboren baby's goed beschermt zijn. Nu dit Nederlandse onderzoek er is zullen veel meer zwangere vrouwen alsnog besluiten om het vaccin te nemen.
Je hebt toch wel een basisniveau van kansberekening? Als 95-97% van de besmettingen voorkomen kunnen worden met het vaccin dan kan je inderdaad nog steeds besmet worden. Als de voordelen voor zwangere vrouwen om zich wel te vaccineren duizenden keren groter is dan de nadelen.....dan is het niet meer dan logisch dat we er alles aan doen om zoveel mogelijk zwangere vrouwen gevaccineerd te hebben.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eerst werden vrouwen met kinderwens de prik afgeraden en ondertussen prikken we zelfs al zwangere vrouwen...ter bescherming van de baby...terwijl de moeder evengoed nog besmet kan raken, en doorgeven...en we prikken met vaccins die onvoldoende beschermen tegen de momenteel variant(en)...
Papierwerk/bureaucratie etc.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom werd het dan niet gewoon goedgekeurd en duurde het nog 10 maand?
Bullshitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:00 schreef PSVCL het volgende:
De vaccines zijn de nieuwe varianten ..
Mensen worden nu ziek van en door het vaccine
De europese regelgeving op genetische modificatie werd in sneltempo versoepeld om de ontwikkeling van deze vaccins erdoor te krijgen...en dan ga jij nu zeggen dat het papierwerk/bureaucratie 10 maand aansleept ... surequote:
Ja, en wie zegt dat daar niet hetzelfde in staat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 13:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor andere medicijnen/vaccins?
-zucht-quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je hebt toch wel een basisniveau van kansberekening?
Het werd eerst uit voorzorg afgeraden ja, omdat we nog niet voldoende wisten. Nu is die informatie wel verzameld. Niet zo vreemd toch? En een gedeeltelijke bescherming is toch beter dan geen bescherming?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 15:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eerst werden vrouwen met kinderwens de prik afgeraden en ondertussen prikken we zelfs al zwangere vrouwen...ter bescherming van de baby...terwijl de moeder evengoed nog besmet kan raken, en doorgeven...en we prikken met vaccins die onvoldoende beschermen tegen de momenteel variant(en)...
Net zei je nog dat alle testfasen succesvol doorlopen waren...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het werd eerst uit voorzorg afgeraden ja, omdat we nog niet voldoende wisten. Nu is die informatie wel verzameld. Niet zo vreemd toch? En een gedeeltelijke bescherming is toch beter dan geen bescherming?
Voor andere medicijnen kan de farmaceutische industrie ook niet aangeklaagd worden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ja, en wie zegt dat daar niet hetzelfde in staat?
Als enige argument gebruiken dat je als gevaccineerde nog steeds besmet kan worden en in het ziekenhuis kan komen is zo zwak. Er is nooit beweerd dat dat niet zo zou zijn en als je 95-97% beschermt bent daartegen, dan is dat een verdomd goed argument om je wel te laten vaccineren. Alleen idioten begrijpen dat niet.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Voor andere medicijnen kan de farmaceutische industrie ook niet aangeklaagd worden?
Hoe komt het dan dat van de mensen die met corona in het ziekenhuis opgenomen worden verreweg het grootste deel niet gevaccineerd is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:00 schreef PSVCL het volgende:
De vaccines zijn de nieuwe varianten ..
Mensen worden nu ziek van en door het vaccine
Begrijp jij wel wat daar staat?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oké
[ twitter ]
Komt steeds meer naar buiten ..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat van de mensen die met corona in het ziekenhuis opgenomen worden verreweg het grootste deel niet gevaccineerd is?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag: hoe komt het dan dat van de mensen die met corona in het ziekenhuis opgenomen worden verreweg het grootste deel niet gevaccineerd is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:03 schreef PSVCL het volgende:
Na de booster prik ontstaat er weer een nieuwe variant .. let maar op.
Dan moeten we gevaccineerde gaan onderbrengen in quarantainekampen?
Die schapen melden zich vrijwillig als Hugo het bevel geeft
[..]
[ twitter ]
Ze zijn in t verleden regelmatig aangeklaagd en hebben boetes betaald maar ik heb de contracten niet gelezen nee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb de contracten nooit gelezen. Jij wel?
Edit
In de USA heeft de pharma industry verregaande immuniteit mbt tot liability wanneer het over vaccins gaat.
Niet alleen covid maar alle vaccins
https://amp-theatlantic-c(...)-program%2F589354%2F
In het buitenland komen andere verhalen naar buiten ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag: hoe komt het dan dat van de mensen die met corona in het ziekenhuis opgenomen worden verreweg het grootste deel niet gevaccineerd is?
De belangrijkste waren dat toen ook ja... Zwangere vrouwen zijn daar geen onderdeel van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 16:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Net zei je nog dat alle testfasen succesvol doorlopen waren...
En bescherming...kunnen we nu info beginnen verzamelen over eventuele gevolgen voor de baby ... en we zien wel ... no worry
Die verhalen zijn er alleen maar onder de wappies. En zelfs als ze waar zouden zijn dan is dat geen argument om het vaccin niet te nemen. Ongevaccineerden lopen ook dan veel meer kans om ernstig ziek te worden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In het buitenland komen andere verhalen naar buiten ...
Welk buitenland? Welke verhalen? Waar kan ik die vinden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor vaccins hebben ze dispensatie. Al voor Corona hadden ze datquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ze zijn in t verleden regelmatig aangeklaagd en hebben boetes betaald maar ik heb de contracten niet gelezen nee.
Waar draait het volgens jou om dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waar slaat dit nou weer op , stelletje criminelen
En maar volhouden dat het om virusbestrijding draait
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die verhalen zijn er alleen maar onder de wappies. En zelfs als ze waar zouden zijn dan is dat geen argument om het vaccin niet te nemen. Ongevaccineerden lopen ook dan veel meer kans om ernstig ziek te worden.
https://caribischnetwerk.(...)enhuis-baart-zorgen/quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 17:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk buitenland? Welke verhalen? Waar kan ik die vinden?
Heb je het artikel ook daadwerkelijk gelezen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
Het vaccine-variant.. het aantal doden ligt natuurlijk veel hoger.
[ link | afbeelding ]
De vaccines zorgen alleen maar voor nog meer problemen, en dan heb ik nog niet gehad over de tweesplitsing in de maatschappij terwijl die kutkoppen nog rijker worden en hun verdeel en heerst tactiek kunnen uitvoeren. Ondertussen overlijden er steeds meer mensen door dat chemische goedje. En we weten nog niks over het lange termijn effect.
[..]
[..]
https://caribischnetwerk.(...)enhuis-baart-zorgen/
[ link | afbeelding ]
Let op hoe ze dit weer proberen goed te praten
Weet je zeker dat je hier reacties op wil?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
De vaccines zorgen alleen maar voor nog meer problemen, en dan heb ik nog niet gehad over de tweesplitsing in de maatschappij terwijl die kutkoppen nog rijker worden en hun verdeel en heerst tactiek kunnen uitvoeren. Ondertussen overlijden er steeds meer mensen door dat chemische goedje. En we weten nog niks over het lange termijn effect.
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
100% van de covid doden heeft water gedronken!!! Dat is dan dus veeel gevaarlijker!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 18:24 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Omdat die journalist dus regelmatig stukjes schrijft over wappiesquote:Verdachten aanslag met brandbommen op Sikkom-journalist en partner uit Groningen staan te boek als fanatieke corona-ontkenners
De verdachten van de moordpoging op Sikkom-journalist Willem Groeneveld en zijn partner komen uit de hoek van de anti-coronamaatregelen-beweging. Vorige week donderdag werd een aanslag met brandbommen in de woning van Groeneveld en zijn partner gepleegd.
https://dvhn.nl/groningen(...)enners-27010397.html
De reacties zijn niet echt positief.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat gebeurt er in je lichaam als je een mRNA-vaccinatie krijgt?
Ook fok! maakt duidelijk hoe het echt werkt.
Een paar wappies posten direct aantoonbare onzin en daar worden ze vervolgens op gewezen. De eerste post is weer een 'Ik neem geen vaccin want ik vertrouw op mijn immuunsysteem' malloot.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 20:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De reacties zijn niet echt positief.
Fact checkers ondersteunen altijd het msm naratief. Nog al verdacht, niet? Je hoort ze nooit over de leugens waar oorlogen door beginnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://mobile-reuters-co(...)a-case-idUSL1N2PE0EX
Waarom geloof je dit soort berichten?
neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Fact checkers ondersteunen altijd het msm naratief. Nog al verdacht, niet?
Het is heel makkelijk te dubbel checken.quote:Je hoort ze nooit over de leugens waar oorlogen door beginnen.
Ja grappig is het wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Fact checkers ondersteunen altijd het msm naratief. Nog al verdacht, niet? Je hoort ze nooit over de leugens waar oorlogen door beginnen.
Yooooquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Hallo @:psvcl
https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(21)00475-8/fulltext
Van de 43.000 bestudeerde coronagevallen in Engeland tussen 29 maart en 23 mei was 74 procent niet gevaccineerd, 24 procent had één dosis gekregen en slechts 2 procent was volledig gevaccineerd.
Nou, dat zal je dan verbazen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Was al gestopt met posten hier, maar weer even bij gelezen en wel grappig dat hetzelfde trollen leger nog steeds hier hun "get the jab" evangelie blijft verkondigen. Denk niet dat het veel mensen inspireert het alsnog te doen. Maar wel vermakelijk de energie die ze erin stoppen. Bijna onze Jehova vrienden die van deur tot deur gaan
Dat heb je goed opgemerkt. Inderdaad nog steeds hetzelfde trollenclubje die blijkbaar niets beters te doen hebben dan hier hun kostbare tijd zinloos te spenderen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
Was al gestopt met posten hier, maar weer even bij gelezen en wel grappig dat hetzelfde trollen leger nog steeds hier hun "get the jab" evangelie blijft verkondigen. Denk niet dat het veel mensen inspireert het alsnog te doen. Maar wel vermakelijk de energie die ze erin stoppen. Bijna onze Jehova vrienden die van deur tot deur gaan
Als iedereen een beetje normaal zou doen, zou er geen che guevara mentaliteit zijn. Jullie zijn echter allemaal zo geobsedeerd door de spuitquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:08 schreef ems. het volgende:
Mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit of mensen hun jab nemen of niet. Ik ben hier alleen om te dijenkletsen om mensen die denken dat het niet-nemen ervan hun moderne Che Guevaras maakt.
Kan door de slechte verhalen komen over de vaccin bijwerkingen. Ik zou ook nerveus worden. Ze proberen niet alleen anderen te overtuigen, maar ook zichzelf misschien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje normaal zou doen, zou er geen che guevara mentaliteit zijn. Jullie zijn echter allemaal zo geobsedeerd door de spuiten al wie niet in het rijtje loopt wordt geviseerd.
Ik weet nog niet welke term ik aan deze obsessie moet geven...
Er zijn 1,5 miljard vaccins gezet en voor zover ik weet is er nog niet 1 geval geweest van wat deze man beschrijft. Goh, waarom zou juist Fox-News deze onzin verspreiden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Doctor who was part of the team developing a novel covid vaccine platform tells Laura a mistake was made
https://www.msn.com/en-us(...)-was-made/vi-AAMUDqo
Vertel waar heeft reuters het in dit geval mis?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja grappig is het wel.
Waar is de echte journalistiek gebleven die ook het officiele narratief aan de tand voelt? Blijkbaar durft er niemand zich aan te wagen.
Neuh.. couldn't care less als je voor jezelf kiest hem niet te nemen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als iedereen een beetje normaal zou doen, zou er geen che guevara mentaliteit zijn. Jullie zijn echter allemaal zo geobsedeerd door de spuiten al wie niet in het rijtje loopt wordt geviseerd.
Net geleerd dat dit propaganda isquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
@:psvcl
https://www.volkskrant.nl(...)vaccineerd~bccf31dc/
Door de bank genomen voorkomt vaccinatie in Nederland 95 procent van de ziekenhuisopnames, en 97 procent van de ic-opnames, blijkt uit de nieuwe analyse. Het risico om in het ziekenhuis te belanden is voor iemand die volledig is gevaccineerd, ongeveer 20 keer lager dan voor iemand die niet is ingeënt. De kans op ic-opname is voor gevaccineerden zelfs 33 keer zo klein.
En:
In totaal werden afgelopen lente en zomer 15.222 Nederlanders met covid-19 opgenomen in het ziekenhuis. Van hen was slechts 4,6 procent volledig gevaccineerd. Haast 90 procent van de ziekenhuispatiënten was ongevaccineerd; nog eens 7,4 procent was onvolledig gevaccineerd.
Ja zo zou ik onwelgevallige feiten ook noemen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Net geleerd dat dit propaganda is
https://www.nu.nl/coronav(...)-gevaccineerden.htmlquote:De kans dat een niet-gevaccineerde in het ziekenhuis moet worden opgenomen als gevolg van de deltavariant van het coronavirus is twee keer zo groot als na besmetting met de alfavariant van het virus, concluderen onderzoekers aan de University of Cambridge na analyse van meer dan 40.000 coronabesmettingen.
Really? Waar dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Jouw verifieerbare feiten zoals jij ze noemt worden vanaf een andere kant ook onderuit gehaald.
Je zou dan bijvoorbeeld met argumenten en bronnen kunnen komen. Dan kunnen we het erover hebben...quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met Engel heb ik niks te maken, en die boeit me ook helemaal niks zoals ik al eens eerder gezegd heb.
Jouw verifieerbare feiten zoals jij ze noemt worden vanaf een andere kant ook onderuit gehaald. Maarrrr, omdat dit de media en overheden niet aanstaat worden deze als "onjuist" aangeduid. Dit terwijl er zoveel onduidelijkheden zijn.. Lijkt wel of mensen de tegengeluiden niet mogen horen, stel je voor dat ze zelf gaan nadenken niet?
Dat kunnen we niet hebben toch?
Genoeg bijwerkingen gemeld bij VAERS.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn 1,5 miljard vaccins gezet en voor zover ik weet is er nog niet 1 geval geweest van wat deze man beschrijft. Goh, waarom zou juist Fox-News deze onzin verspreiden?
Massahypnose moet in stand gehouden worden, net als de obsessie om elke mens op aarde te prikken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met Engel heb ik niks te maken, en die boeit me ook helemaal niks zoals ik al eens eerder gezegd heb.
Jouw verifieerbare feiten zoals jij ze noemt worden vanaf een andere kant ook onderuit gehaald. Maarrrr, omdat dit de media en overheden niet aanstaat worden deze als "onjuist" aangeduid. Dit terwijl er zoveel onduidelijkheden zijn.. Lijkt wel of mensen de tegengeluiden niet mogen horen, stel je voor dat ze zelf gaan nadenken niet?
Dat kunnen we niet hebben toch?
Hoe staat de incidentie en ernst daarvan in verhouding tot 'bijwerkingen' van een corona-infectie?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Genoeg bijwerkingen gemeld bij VAERS.
goede vraag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe staat de incidentie en ernst daarvan in verhouding tot 'bijwerkingen' van een corona-infectie?
ja hequote:
Zoals iedereen al sinds het begin van de reeks doet? En die afgemaakt worden onder de noemer van "fake news want de MSM zegt......"quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zou dan bijvoorbeeld met argumenten en bronnen kunnen komen. Dan kunnen we het erover hebben...
Hoeveel daarvan zijn veroorzaakt door de vaccins?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Genoeg bijwerkingen gemeld bij VAERS.
Nee het is geen griep variant... Waarom is dit na anderhalf jaar nog steeds niet duidelijk?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
Gewoon doorlopen mensen, corona is een griepvariant waar mensen aan dood gaan (jeetje). En verder.
Whats in a name ...quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zijn veroorzaakt door de vaccins?
Het enige wat ik hierop te zeggen heb is, jouw bronnen hebben altijd gelijk zeker? Omdat het overheid en MSM media is. Dan kun je het vast en zeker geloven. Government knows best!quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:12 schreef devlinmr het volgende:
neuh, ook als je al die onzin bronnen leest en hun bronnen checkt kom je al snel tot de conclusie dat ze liegen, verdraaien en foute conclusies trekken
Nu Uh! Het is Ebola als ik sommigen hier mag geloven.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:30 schreef Stray_cat het volgende:
Gewoon doorlopen mensen, corona is een griepvariant waar mensen aan dood gaan (jeetje). En verder.
Omdat het niet zo is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee het is geen griep variant... Waarom is dit na anderhalf jaar nog steeds niet duidelijk?
Bullshit, dat beweert niemand hier.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu Uh! Het is Ebola als ik sommigen hier mag geloven.
Vaers = vaccine adverse event reporting systemquote:
De angst die wordt gecreëerd is wel heftig, je zou verwachten dat er overal lijken op straat liggen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Bullshit, dat beweert niemand hier.
Zo is het wel benoemd, dus val je medemens niet aan maar de debielen (overheid) die dit zo benoemd hebben. Go for it.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu Uh! Het is Ebola als ik sommigen hier mag geloven.
Zo werkt dat dus niet. Alles wat na vaccinatie gebeurt kan je in dat systeem melden. Of het een direct gevolg is van de vaccinatie staat helemaal niet vast.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vaers = vaccine adverse event reporting system
En jij vraagt hoeveel er te wijten zijn aan het vaccin![]()
Er liggen 50 patienten op de covid afdeling, hoeveel hiervan hebben last van covid ?
Ja hebben ze in het begin toch geprobeerd met die fotos van mensen die dood op straat vielen in China.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
De angst die wordt gecreëerd is wel heftig, je zou verwachten dat er overal lijken op straat liggen.
Je predikt wel om te vaccineren alsof dit een wereld vernietigend virus is, is het niet?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, maar wordt wel geschaard onder een cat. A door jouw overheid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja typischquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Alles wat na vaccinatie gebeurt kan je in dat systeem melden. Of het een direct gevolg is van de vaccinatie staat helemaal niet vast.
Het heeft een compleet andere genetische structuur, om maar eens te beginnen... Corona RNA gedraagt zich als mRNA, terwijl influenza RNA als template dient voor mRNA. Hoe is het dan een variant van het griep virus?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Alles wat na vaccinatie gebeurt kan je in dat systeem melden. Of het een direct gevolg is van de vaccinatie staat helemaal niet vast.
Zo is het nou eenmaal... Sterker nog, en bepaalde complot kringen werd actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.quote:
Omg come onquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Zo is het nou eenmaal... Sterker nog, en bepaalde complot kringen werd actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.
Het middel is erger dan de kwaal. Maar er wordt bijna geen aandacht besteed aan de nevenschade.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Klein dorpje, minder dan 10.000 inwoners hier.
En toch al de 5e zelfmoord dit jaar, wat normaal nooit zo is hier.
Deze man had 3 kinderen en een vrouw, was zo uit het leven gestapt, volgens zijn vrouw al een jaar depressief.
Daar maak ik me meer zorgen om dan die zwakke griep.
Wereldvernietigend zeker niet nee. Het was wel belangrijk om de zorg niet te overbelasten zodat niet nog veel meer mensen dood zouden gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je predikt wel om te vaccineren alsof dit een wereld vernietigend virus is, is het niet?
Laten we dit virus eens in perspectief plaatsen, de gemiddelde levensverwachting wereldwijd is 72 uit mijn hoofd. De gemiddelde leeftijd van mensen die sterven aan Covid-19 ligt op dezelfde leeftijd. Uhhmm, misschien mis ik iets hoor? En ja de ziekenhuizen, en bla bla bla... Er komen ook jonge mensen in het ziekenhuis! Ja en dat gebeurt ook met andere ziektes.
Ik zou je graag even naar Cambodja verwijzen, daar weten ze wel hoe ze met deze griep om moeten gaan in de gezondheidszorg
Zo is het als jij het ziet, sommige mensen hebben hun ogen (en hersensen) wel aan het werk... Maar is niet erg, je bent niet de enige die erin trapt. Ik neem je ook niks kwalijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zo is het nou eenmaal... Sterker nog, en bepaalde complot kringen werd actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.
Ik verwijs je naar Cambodja....quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wereldvernietigend zeker niet nee. Het was wel belangrijk om de zorg niet te overbelasten zodat niet nog veel meer mensen dood zouden gaan.
Je kan het zelf ook lezen in de omschrijving van dat systeem, daar hoef je mij niet voor te geloven nee.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo is het als jij het ziet, sommige mensen hebben hun ogen (en hersensen) wel aan het werk... Maar is niet erg, je bent niet de enige die erin trapt. Ik neem je ook niks kwalijk.
Als jij nu zelf al complotten gaat posten ... komaan jij kan beterquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als jij nu zelf al complotten gaat posten ... komaan jij kan beter
Nogmaals, kijk eens naar Cambodja.. Geen geld voor snelle vaccin inkoop maar wel Ivermectine.. Hun dodental loopt iets minder hard op dan de buurlanden die vaccineren en geen Ivermectine gebruiken. Wilde eigenlijk dat je het zelf opzocht maar goed, nu weet je waar je naar moet zoeken.quote:
Net zoals in duitsland waar virologen gevraagd werd de situatie dramatischer te maken dan het was om de bevolking toch maar te krijgen ...?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Interessant. Je zou idd verwachten dat al die landen met lage vaccinatiegraad er overal volle ziekenhuizen zijn met brancards op straat, maar daar zie je niks van? Daar worden wij dagelijks bang mee gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nogmaals, kijk eens naar Cambodja.. Geen geld voor snelle vaccin inkoop maar wel Ivermectine.. Hun dodental loopt iets minder hard op dan de buurlanden die vaccineren en geen Ivermectine gebruiken. Wilde eigenlijk dat je het zelf opzocht maar goed, nu weet je waar je naar moet zoeken.
van Ranst die in een meeting die gefilmd werd zat te lachen met mede virologen hoe ze het nog erger konden maken voor de mensen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Net zoals in duitsland waar virologen gevraagd werd de situatie dramatischer te maken dan het was om de bevolking toch maar te krijgen ...?
Kijk eens naar India, ze stopten op gegeven moment met ivermectine omdat ze vaccins kregen. Kijk eens hoe hoog de sterfte omhoog schootquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Interessant. Je zou idd verwachten dat al die landen met lage vaccinatiegraad er overal volle ziekenhuizen zijn met brancards op straat, maar daar zie je niks van? Daar worden wij dagelijks bang mee gemaakt.
Meerdere landen gebruiken het, ook landen in Zuid-Amerika en Afrika gewoon over de counter. Hoe bepalen ze eigenlijk wat voor variant er rond waait?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk eens naar India, ze stopten op gegeven moment met ivermectine omdat ze vaccins kregen. Kijk eens hoe hoog de sterfte omhoog schootze hadden dit voorjaar tot de vaccinaties bijna geen doden gezien het aantal mensen wat er woont. Vaccins kwamen, Ivermctine weg... en dodental ging door het dak. Lag vast niet aan het stoppen met Ivermectine maar aan de Delta variant.. Waar de vaccins ook goed tegen moeten werken maar Ivermectine niet.
Geloof jij het nog?
https://vaers.hhs.gov/faq.htmlquote:What are the strengths and limitations of VAERS?
One of the main limitations of VAERS data is that it cannot determine if the vaccine caused the reported adverse event. This limitation has caused confusion in the publicly available data from VAERS WONDER, specifically regarding the number of reported deaths. There have been instances where people have misinterpreted reports of deaths following vaccination as deaths caused by the vaccines; that is not accurate. VAERS accepts all reports of adverse health events following vaccinations without judging whether the vaccine caused the adverse health event. Some reports to VAERS represent true vaccine reactions and others are coincidental adverse health events and not related to vaccination. Overall, a causal relationship cannot be established using information from VAERS report alone.
Niet, ze behandelen gewoon mensen en het werkt. Dan is het toch klaar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 01:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Meerdere landen gebruiken het, ook landen in Zuid-Amerika en Afrika gewoon over de counter. Hoe bepalen ze eigenlijk wat voor variant er rond waait?
Als er de afgelopen jaren niet zo veel was (weg)bezuinigd op de zorg, dan hadden ze dat hele probleem van "overbelasting" niet gehad. Maar goed, had en als zijn stomme woorden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wereldvernietigend zeker niet nee. Het was wel belangrijk om de zorg niet te overbelasten zodat niet nog veel meer mensen dood zouden gaan.
Net als jaloezie een zinloze emotie is en de gavaccineerde nooit meer hun ongevaccineerde lichaam terug krijgen en nu dus iedereen die shit moet hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2021 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als er de afgelopen jaren niet zo veel was (weg)bezuinigd op de zorg, dan hadden ze dat hele probleem van "overbelasting" niet gehad. Maar goed, had en als zijn stomme woorden.
quote:Het dodental in de Amerikaanse staat Oregon stijgt zo hard, dat sommige uitvaartcentra geen plek meer hebben voor de binnengebrachte lichamen. Twee provincies hebben om extra koelwagens gevraagd, zodat de lichamen langer bewaard kunnen worden, zo hebben de spoedeisende hulpdiensten van de staat laten weten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orkaan-ida~a10981ab/
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nogmaals, kijk eens naar Cambodja.. Geen geld voor snelle vaccin inkoop maar wel Ivermectine.. Hun dodental loopt iets minder hard op dan de buurlanden die vaccineren en geen Ivermectine gebruiken. Wilde eigenlijk dat je het zelf opzocht maar goed, nu weet je waar je naar moet zoeken.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kijk eens naar India, ze stopten op gegeven moment met ivermectine omdat ze vaccins kregen. Kijk eens hoe hoog de sterfte omhoog schootze hadden dit voorjaar tot de vaccinaties bijna geen doden gezien het aantal mensen wat er woont. Vaccins kwamen, Ivermctine weg... en dodental ging door het dak. Lag vast niet aan het stoppen met Ivermectine maar aan de Delta variant.. Waar de vaccins ook goed tegen moeten werken maar Ivermectine niet.
Geloof jij het nog?
Dan ga jij toch lekker dagelijks ivermectine slikken ipv 2 prikjes te halen? Niemand die je tegen zal houden hoor. Als je nu op ivermectine googled dan zal je vast verschillende wappies vinden die dat spul aanbieden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Net als jaloezie een zinloze emotie is en de gavaccineerde nooit meer hun ongevaccineerde lichaam terug krijgen en nu dus iedereen die shit moet hebben
Ow ja wat erg segquote:Op zondag 29 augustus 2021 07:07 schreef Kijkertje het volgende:
Ah worden de data van VAERS er weer eens bijgesleept als bewijs?
Scary Reports of Deaths Following COVID-19 Vaccination Aren't What They Seem
Dat was in mei ook al:
Antivaccine activists use a government database on side effects to scare the public
Dat heeft een soort periodieke herinnering nodig ja, hoe dat systeem ook al weer werkt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 07:07 schreef Kijkertje het volgende:
Ah worden de data van VAERS er weer eens bijgesleept als bewijs?
Scary Reports of Deaths Following COVID-19 Vaccination Aren't What They Seem
Dat was in mei ook al:
Antivaccine activists use a government database on side effects to scare the public
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het enige wat ik hierop te zeggen heb is, jouw bronnen hebben altijd gelijk zeker? Omdat het overheid en MSM media is. Dan kun je het vast en zeker geloven. Government knows best!![]()
De rest heb ik niet eens zin meer om op te reageren, herhaling, herhaling, herhaling.
Waar geen Ivermectin gebruikt wordtquote:Op zondag 29 augustus 2021 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar Cambodja....
Beelden van India, Indonesië, Brazilië gemist?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Interessant. Je zou idd verwachten dat al die landen met lage vaccinatiegraad er overal volle ziekenhuizen zijn met brancards op straat, maar daar zie je niks van? Daar worden wij dagelijks bang mee gemaakt.
Ja een veel gebruikte tactiek alhier ... nog niet gemerkt ?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef ATuin-hek het volgende:
Proberen jullie het gat in de kennis nou te verhullen door andere zaken er bij te halen?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
van Ranst die in een meeting die gefilmd werd zat te lachen met mede virologen hoe ze het nog erger konden maken voor de mensen?![]()
En er zijn nog steeds mensen die er in mee gaan... zucht.
Als je daar bewust van bent, waarom doe je het dan nog? Of geloof je me nog steeds niet over VAERS?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja een veel gebruikte tactiek alhier ... nog niet gemerkt ?
Ja doek het dan ineens maar op? Wat is het nut dan nog?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je daar bewust van bent, waarom doe je het dan nog? Of geloof je me nog steeds niet over VAERS?
Het nut is dat je bij veel meldingen of meldingen van bijzondere bijwerkingen kunt onderzoeken wat de oorzaak is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja doek het dan ineens maar op? Wat is het nut dan nog?
En nogmaals...waarom wordt dit niet serieus opgevolgd net zoals de besmettingen, ziekrnhuisopnames etc waarvan we bijna per minuut updates krijgen?
Dat had al van te voren bekend moeten zijn, daarom doe je langdurige tests. Helaas mag de bevolking nu voor proefkonijn spelen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zonder zouden bijvoorbeeld de trombose problemen bij AZ niet naar boven gekomen zijn
Wie zegt dat dat niet gedaan wordt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 11:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja doek het dan ineens maar op? Wat is het nut dan nog?
En nogmaals...waarom wordt dit niet serieus opgevolgd net zoals de besmettingen, ziekrnhuisopnames etc waarvan we bijna per minuut updates krijgen?
Nee, het was zo zeldzaam dat het zelfs na 40-50000 vaccinaties niet naar voren was gekomen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat had al van te voren bekend moeten zijn, daarom doe je langdurige tests. Helaas mag de bevolking nu voor proefkonijn spelen.
Welke?quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik heb over 3 'corona doden' gehoord....Maart 2020 -twee tachtigers die andere onderliggende klachten voor jarenlang hadden, en 'n vrouw (ouwe vriendin) van 56 die 20 jaren al ziek met 'n ernstige lever conditie was.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja typisch
Iemand die sterft en 30 dagen voorheen positief testte, is een covid dode
Iemand die bijwerkingen krijgt na vaccinatie is een toevalligheid
Ja hoor, cijfers van VAERS verzonnen zijn maar al die corona doodsverklaringen klopt allemaal wel.quote:
Coronacijfers komen van het journaal dus dan is het automatisch waar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor, cijfers van VAERS verzonnen zijn maar al die corona doodsverklaringen klopt allemaal wel.
Ah ja, Van Ranst de plandemie verkoper, Afd. PR/reclame.quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
van Ranst die in een meeting die gefilmd werd zat te lachen met mede virologen hoe ze het nog erger konden maken voor de mensen?![]()
En er zijn nog steeds mensen die er in mee gaan... zucht.
Dat is meerdere keren langs gekomen in deze reeks.quote:
Dat geldt dan zeker ook voor de Europese instelling die de bijwerkingen bij houdt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is meerdere keren langs gekomen in deze reeks.
Dacht het wel ja.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat geldt dan zeker ook voor de Europese instelling die de bijwerkingen bij houdt.
Hoezo? Wat is het complot dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Toevallig. Een wereldwijd complot dus.
Oh?quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is meerdere keren langs gekomen in deze reeks.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van deze groep mensen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Er is een groep die samenwerken om de cijfers op te krikken.
ATuin komt ermee.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van deze groep mensen?
En wat vind jij van dit soort agressie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Politicians ATTACKED At MASSIVE Anti-Vaccine Passport Protest In Italy
https://odysee.com/@:WAM:(...)passportprotestwam:f
quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh?
Welke 'bepaalde complot kringen werd actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.' ?
Please be specific.
[..]
Agressie is nooit goed.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En wat vind jij van dit soort agressie.
Nee, van de ggd en rivm.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Coronacijfers komen van het journaal dus dan is het automatisch waar.
Sure, zo kan je dat noemen ja, een complot van complot gelovers. Beetje schraal complot dan als die groepen dat op social media verspreidenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Er is een groep die samenwerken om de cijfers op te krikken.
Wow veel volk op de been. Krijg je ervan als mensen gekoeioneerd worden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Politicians ATTACKED At MASSIVE Anti-Vaccine Passport Protest In Italy
https://odysee.com/@:WAM:(...)passportprotestwam:f
Mij doet de spuit zoals gezegd heel weinig. Maar goed dat je je gedrag laat afhangen van anderen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 23:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou nou, de tekst boven het filmpje wenst jou zelfs "good luck" en dan reageer je zo? Ook niet aardig, maar ja. Jij zal het wel weer beter wetenquote:
Ik weet iig dat ze de eerste minuut al BS uitkraamtquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou nou, de tekst boven het filmpje wenst jou zelfs "good luck" en dan reageer je zo? Ook niet aardig, maar ja. Jij zal het wel weer beter weten
Flabbergasted........if true.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Denk je zelf dat dit kan?
Wie is die Shaw eigenlijk?
Geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Flabbergasted........if true.
hij is gewoon te vinden via google.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag.
En wie is die Shaw? Is hij een beetje betrouwbaar? Expert op het gebied van virussen? Vaccins? Spike eiwitten?
Een wappie zonder enige expertise van virussen en pandemieën dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hij is gewoon te vinden via google.
Heel wat meer kennis dan Hugo de Jonge.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een wappie zonder enige expertise van virussen en pandemieën dus.
Stop dan gewoon met het posten van zulke debiele onzin. Het komt alleen maar slecht op jou over.
Daarom zijn er heel wat teams van experts die de Jonge adviseren over welk beleid het beste is. Mijn huisarts heeft meer kennis over virussen dan de Jonge, maar toch heb ik heel wat meer vertrouwen in een minister om politieke besluiten te nemen dan mijn huisarts.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Heel wat meer kennis dan Hugo de Jonge.
Je bent dus in het fabeltje getrapt van Dansen met Jansen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daarom zijn er heel wat teams van experts die de Jonge adviseren over welk beleid het beste is. Mijn huisarts heeft meer kennis over virussen dan de Jonge, maar toch heb ik heel wat meer vertrouwen in een minister om politieke besluiten te nemen dan mijn huisarts.
Je begrijpt toch wel dat politiek zo werkt, he?
Ik heb geen Janssen en ben al een aantal jaartjes te oud voor de disco of dance-events.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je bent dus in het fabeltje getrapt van Dansen met Jansen?
Mijn voorspelling:quote:
Even snel gekeken maar momenteel lijkt het er totaal niet op.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mijn voorspelling:
We gaan natuurlijk weer in gedeeltelijke lockdown ongeveer midden oktober, met een mondkapjesplicht, avondklokken en gesloten sectoren ondanks dat meer dan 80% van Nederland gevaccineerd zal zijn. Doordat de vaccinaties als end game gebracht zijn door de bewindslieden en dit dus niet het geval blijkt, zullen sectoren zoals nachtclubs en evenementen voor onbepaalde tijd gesloten worden, en er zal medegedeeld worden dat ze zich beter kunnen laten omscholen: geen plek in het nieuwe normaal, ook niet na de boostercampagne. Er zullen nog steeds mensen besmet raken en in het ziekenhuis komen, dus reden genoeg voor onze overheid om telkens lockdowns in te voeren.
Door verliezende immuniteit zullen de huidige volledig gevaccineerden van nu weer de status ongevaccineerd krijgen, zoals we nu ook in Israel zien. Alleen na het ontvangen van de derde prik krijg je nog toegang tot de brood en spelen die eind april 2022 weer van start gaan als het jaarlijks terugkerende lockdown seizoen weer voorbij is, te danken aan de boostercampagne natuurlijk
Het nieuwe normaal: met een intrede van een jaarlijks lockdown seizoen gedurende oktober-april.
Zit er aardig aan te komen met het huidige beleid idd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 01:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Mijn voorspelling:
We gaan natuurlijk weer in gedeeltelijke lockdown ongeveer midden oktober, met een mondkapjesplicht, avondklokken en gesloten sectoren ondanks dat meer dan 80% van Nederland gevaccineerd zal zijn. Doordat de vaccinaties als end game gebracht zijn door de bewindslieden en dit dus niet het geval blijkt, zullen sectoren zoals nachtclubs en evenementen voor onbepaalde tijd gesloten worden, en er zal medegedeeld worden dat ze zich beter kunnen laten omscholen: geen plek in het nieuwe normaal, ook niet na de boostercampagne. Er zullen nog steeds mensen besmet raken en in het ziekenhuis komen, dus reden genoeg voor onze overheid om telkens lockdowns in te voeren.
Door verliezende immuniteit zullen de huidige volledig gevaccineerden van nu weer de status ongevaccineerd krijgen, zoals we nu ook in Israel zien. Alleen na het ontvangen van de derde prik krijg je nog toegang tot de brood en spelen die eind april 2022 weer van start gaan als het jaarlijks terugkerende lockdown seizoen weer voorbij is, te danken aan de boostercampagne natuurlijk
Het nieuwe normaal: met een intrede van een jaarlijks lockdown seizoen gedurende oktober-april.
We staan er slechter voor volgens Gommers dan vorig jaar terwijl 90% antistoffen zou hebben joh.quote:Op maandag 30 augustus 2021 06:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even snel gekeken maar momenteel lijkt het er totaal niet op.
Maar alles kan veranderen in een korte tijd.
Moet wel een hele grote reden achter zitten wil dit gebeuren?
F1 Zandvoort?
Lees je mee @Probably_on_pcp ?quote:De Brusselse ziekenhuizen lopen stilaan weer vol met coronapatiënten. ,,En op de intensive care is niemand gevaccineerd", klinkt het. De ziekenhuizen moeten weer patiënten naar Vlaanderen en Wallonië sturen wegens plaats- en personeelsgebrek.
Van alle Covid-patiënten die in België intensieve zorg krijgen, ligt ruim een derde in een Brussels ziekenhuis. Dat is grotendeels te wijten aan de lage vaccinatiegraad: slechts 64% van de volwassen Brusselaars is volledig ingeënt, tegenover 89% in Vlaanderen. 96% van wie op de intensive care belandt, is niét ingeënt. ,,Bij ons ligt er geen enkele gevaccineerde", zegt Kenneth Coenye, hoofdarts in het Sint-Jansziekenhuis. Hij zag al trieste taferelen, getuigt hij. ,,Zaterdag haalden we een alleenstaande moeder van 35 op: overleden aan het virus. Niet gevaccineerd. Het was schrijnend, en had niet hoeven gebeuren."
https://www.ad.nl/binnenl(...)schrijnend~a10981ab/
Dus je hebt hem opgezocht en zijn doopceel gelicht en toch post je dit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 00:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hij is gewoon te vinden via google.
Dit gaat om één specifiek ziekenhuis in Brussel. Wat is je punt hier nu precies?quote:Op maandag 30 augustus 2021 07:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lees je mee @:Probably_on_pcp ?
Nul gevaccineerden op de ic. Maar dat is natuurlijk toeval en al die mensen op de ic zullen vast te weinig vitamine D geslikt hebben, niet? En hadden ze nu maar gewoon preventief dagelijks ivermectine genomen dan zouden ze ook niet op de ic zijn beland.
Dat gevaccineerde mensen niet of nauwelijks op de IC terechtgekomen ondanks wat sommigen bewerenquote:Op maandag 30 augustus 2021 08:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit gaat om één specifiek ziekenhuis in Brussel. Wat is je punt hier nu precies?
Waarom zouden ze liegenquote:Op maandag 30 augustus 2021 09:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag me af of de ic's vol liggen met ongevaccineerden. Ik ken er geen enkele uit mijn kring ze mankeren allemaal niks. Ze schrijven zoveel of je het gelooft is een tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |