Nu dan met de juiste personenquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een soap, beroepsleugenaars en charlatans.
lekker relevant wat Engel allemaal post.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:27 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nu dan met de juiste personen
[ afbeelding ]
https://www.looper.com/44(...)from-my-600-lb-life/
Schandalig gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Toch knap dat het dit demissionaire kabinet gelukt is om ineens met 2 jaar die tijdelijke wet te verlengen en dat ook nog eens buiten alle media te houden.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
lekker relevant wat Engels allemaal post.
Er wordt een filmpje gepost over Hugo de Jonge en zijn leugens en jij komt met commentaar over andere, niet relevante, dingen om niet in te hoeven gaan op het onderwerp. Heb je wel een handje van geloof ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens van Weltschmerz dan maar?
Wat voor leugens vertelt hij dan? Ik hoor er werkelijk geen 1quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:35 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Er wordt een filmpje gepost over Hugo de Jonge en zijn leugens en jij komt met commentaar over andere, niet relevante, dingen om niet in te hoeven gaan op het onderwerp. Heb je wel een handje van geloof ik.
Jij zal nooit iets slechts zeggen over t beleid. Ben je influencer van RIVM?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat voor leugens vertelt hij dan? Ik hoor er werkelijk geen 1
Je moet het natuurlijk wel in de tijd plaatsen waar het plaatsvond id est voor de delta variant. Verder was het sowieso geen handige actie, maar leugens.. nee niet echt.
Zeggen dat Covid een griepje is of dat Ivermectine helpt.. Ja dat zijn leugens en nog gevaarlijke ook
Lees je überhaupt wel wat ik schrijf? waarschijnlijk niet want dan zou je die eerste zin niet schrijven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 15:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij zal nooit iets slechts zeggen over t beleid. Ben je influencer van RIVM?
Kansloos om jezelf op zo een manier te laten behandelen .. dan ben je echt niks waard.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bij binnenkomst zullen we je temperatuur opmeten zodat we zeker weten dat je corona proof bent.
Het heen en weer lopen om een nieuw drankje te bestellen hoeft ook nog niet! Op je tafel staat een QR-code. Met deze QR-code kun je drankjes bestellen en die worden naar je toe gebracht.
Omdat bij het binnenkomen en het weggaan je natuurlijk wel door de club moet lopen zijn er looproutes aangegeven. Hierdoor hoef je elkaar niet te passeren en kunnen we allemaal afstand houden van elkaar. Loop dus altijd via de aangegeven routes.
[/i]
Vreselijk. Alle nog niet gevaccineerde zwangere vrouwen zo snel mogelijk laten vaccineren.quote:Corona kan de placenta binnendringen en kapotmaken waardoor baby's in levensgevaar kunnen komen. Dat blijkt uit nieuw Nederlands onderzoek. Pauline Komor-Pluijgers maakte het mee tijdens haar zwangerschap. "Ik was 33 weken zwanger toen ik mijn baby opeens niet meer voelde. Mijn placenta bleek helemaal verkalkt en grijs."
Baby Benk lag als een zoutzak in de buik van Pauline. Het jongetje werd met 33 weken met een spoedkeizersnede gehaald en kwam gezond ter wereld. Het bleek een levensreddende ingreep. "Ik ben de artsen zo dankbaar. Het was anders niet goed met Benk afgelopen."
De placenta van Pauline was helemaal grijs en verkalkt. "De artsen wisten niet wat ze zagen. Mijn placenta was kapot en werkte bijna niet meer. Daardoor kreeg Benk niet genoeg zuurstof en geen voedingsstoffen." Pauline dacht altijd al: dit moest door corona komen.
Haar vermoeden wordt bevestigd door nieuw baanbrekend onderzoek van het Erasmus MC en het LUMC in Leiden dat gisteren naar buiten kwam.
Gynaecoloog-perinatoloog Sam Schoenmakers deed onderzoek naar het effect van corona op zwangere vrouwen. "We hebben geconstateerd dat het coronavirus bij zwangere vrouwen de placenta kan binnendringen en vervolgens de moederkant van de placenta volledig kapot kan maken", zegt Schoenmakers. "Het verhaal van Pauline past hier precies in."
Vaccineren
Meer studie is nodig, stellen de onderzoekers. "Sinds ons onderzoek wereldkundig is, krijg ik allerlei telefoontjes van ziekenhuizen door het hele land die vrouwen hebben gezien met een placenta die kapot was. Het is belangrijk om erachter te komen hoe vaak dit gebeurt."
Schoenmakers vindt dat moeders zich moeten laten vaccineren. "Vaccineren helpt om een coronabesmetting te voorkomen en jezelf en je ongeboren kind te beschermen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-voelde-ik-mijn-baby
Bestaat zoiets ook bij influenza of is dit wel een symptoom dat covid extra gevaarlijk maakt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vreselijk. Alle nog niet gevaccineerde zwangere vrouwen zo snel mogelijk laten vaccineren.
Even gezocht en ik kan niets vinden waaruit blijkt dat influenza ook zo'n ernstig probleem kan veroorzaken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bestaat zoiets ook bij influenza of is dit wel een symptoom dat covid extra gevaarlijk maakt?
Heftig dan, maar laat dan svp goede statistieken daarover gedropt worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even gezocht en ik kan niets vinden waaruit blijkt dat influenza ook zo'n ernstig probleem kan veroorzaken.
Want als het ook bij influenza gebeurt is het geen probleem ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bestaat zoiets ook bij influenza of is dit wel een symptoom dat covid extra gevaarlijk maakt?
Ok, ik wacht het nog even af allemaal. Eind 2023 toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De overheid heeft een nieuw informatiefilmpje gemaakt en het is speciaal voor de 'Ik vertrouw op mijn immuunsysteem en dus neem ik geen vaccin' mensen bedoeld:
Als je een korte aandachtsboog hebt: vanaf 3.40 minuut komt corona specifiek aan bod.
Dat leggen ze nu net uit in het filmpje.quote:
Wat klopt er niet aan dat informatiefilmpje?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:39 schreef Orwell het volgende:
je bent niet goed bij je hoofd als je deze madness nog wenst goed te praten.
bloody shame on you.
Jaja, dat is mijn persoonlijke grens. December 2023 weten ze wat deze vaccins op de proefkonijnen hebben gedaan. Dan wil ik weten wat de effecten zijn op mijn medicatie plus de vaccins op de langere termijn. En dat wil ik ook weten voor mijn familie en vrienden. Kom maar op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dacht leggen ze nu net uit in het filmpje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dat informatiefilmpje?
Je bedoeld dat het een complot is van de overheid of dat ze het niet weten en bewust liegen om burgers als proefkonijn te gebruiken ofzo?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, dat is mijn persoonlijke grens. December 2023 weten ze wat deze vaccins op de proefkonijnen hebben gedaan. Dan wil ik weten wat de effecten zijn op mijn medicatie plus de vaccins op de langere termijn. En dat wil ik ook weten voor mijn familie en vrienden. Kom maar op.
Maar dit vaccin is toch niet hetzelfde als voorgaande vaccins?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De overheid heeft een nieuw informatiefilmpje gemaakt en het is speciaal voor de 'Ik vertrouw op mijn immuunsysteem en dus neem ik geen vaccin' mensen bedoeld:
Als je een korte aandachtsboog hebt: vanaf 3.40 minuut komt corona specifiek aan bod.
Zo goed als identiek.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maar dit vaccin is toch niet hetzelfde als voorgaande vaccins?
Neequote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat het een complot is van de overheid of dat ze het niet weten en bewust liegen om burgers als proefkonijn te gebruiken ofzo?
Wat bedoel je dan wel? Ik kan geen gedachte meer lezen sinds ik gevaccineerd ben.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan wel? Ik kan geen gedachte meer lezen sinds ik gevaccineerd ben.
Die werkt exact hetzelfde met stukjes onschadelijke poliovirussen. In beide gevallen maakt je immuunsysteem antistoffen aan tegen het virus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo werkt een poliovaccin niet.
Dit is mRNA, die andere zijn vector wat ik gelezen heb. dat is toch totaal anders?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die werkt exact hetzelfde met stukjes onschadelijke poliovirussen. In beide gevallen maakt je immuunsysteem antistoffen aan tegen het virus.
Dit type vaccin is al sinds begin jaren 90 in ontwikkeling. Is maar net wat je weinig noemt, denk ik dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moeten wij dit nemen terwijl er zo weinig ervaring mee is?
De een is een stukje genetisch materiaal van het virus en de ander een daadwerkelijk stukje virus. Dat laatste bevat evengoed genetisch materiaal van dat virus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 00:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dit is mRNA, die andere zijn vector wat ik gelezen heb. dat is toch totaal anders?
Maar een groot deel van de dieren gingen dood toen ze weer in contact kwamen met het virus. ADE?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit type vaccin is al sinds begin jaren 90 in ontwikkeling. Is maar net wat je weinig noemt, denk ik dan.
Het zal vast niet in 1 keer gewerkt hebben nee, daarom is die ontwikkeling nodig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maar een groot deel van de dieren gingen dood toen ze weer in contact kwamen met het virus. ADE?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het zal vast niet in 1 keer gewerkt hebben nee, daarom is die ontwikkeling nodig.
Ik heb het eerder al es laten vallen : wanneer zijn de foetussen aan de beurt ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vreselijk. Alle nog niet gevaccineerde zwangere vrouwen zo snel mogelijk laten vaccineren.
RNA virussen bestaan al miljoenen jaren en nog nooit hebben die gezorgd voor verandering in DNA zoals wappies die "gentherapie" roepen beweren. Gewoonweg omdat dat onmogelijk is. Een mRNA vaccins zal dat dus ook niet doenquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:59 schreef potjecreme het volgende:
Mensen die ontkennen dat het nieuwe vaccins zijn en dat ze zo nieuw zijn dat veel nog onbekend is, zijn af. Zelfs op de site van Pfizer staat dat nog niet alle gegevens bekend zijn. Niks mis mee dat mensen wat langer willen wachten. Genoeg medische hulpmiddelen die achteraf helemaal niet zo goed bleken te zijn.
Mensen gebruiken veiligheidsgordels als voorbeeld ik vliegtuigen. Ook bij vliegtuigen komen na onderzoek en dat ze veilig bevonden worden voor de markt, kinderziektes naar boven als ze breed worden in gezet. Laat mij lekker b747 vliegen en niet de nieuwere a380 met scheuren in de vleugels. Of lekker veilig de b737-800 ipv b737-max.
Zo zijn er "wappies" die wachten op valneva een klassiek vaccin. Die techniek gebruiken we bij mensen al jaren. Daar zijn kinderziektes al uit.
Je zou een punt hebben als de gevaccineerden in het ziekenhuis lagen... Helaas zijn het voornamelijk de ongevaccineerden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 10:15 schreef PSVCL het volgende:
Vorig jaar zonder vaccines ging het beter .. zijn uiteindelijk niks opgeschoten met de vaccins. De situatie is alleen maar erger geworden.
Tijd voor een derde prik dus !
Jij bent stiekem een muis?quote:
Iedereen natuurlijk, en nadien mss nog huisdieren enzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Maar hoeveel % moet er gevaccineerd zijn? Want dat verandert nog weleens heb ik t idee.
idd want die kunnen ook besmettelijk zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk, en nadien mss nog huisdieren enzo
Plus het feit dat de vaccinmakers niet aangeklaagd kunnen worden als t fout gaat. Waarom niet als t zo veilig zou zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 08:59 schreef potjecreme het volgende:
Mensen die ontkennen dat het nieuwe vaccins zijn en dat ze zo nieuw zijn dat veel nog onbekend is, zijn af. Zelfs op de site van Pfizer staat dat nog niet alle gegevens bekend zijn. Niks mis mee dat mensen wat langer willen wachten. Genoeg medische hulpmiddelen die achteraf helemaal niet zo goed bleken te zijn.
Mensen gebruiken veiligheidsgordels als voorbeeld ik vliegtuigen. Ook bij vliegtuigen komen na onderzoek en dat ze veilig bevonden worden voor de markt, kinderziektes naar boven als ze breed worden in gezet. Laat mij lekker b747 vliegen en niet de nieuwere a380 met scheuren in de vleugels. Of lekker veilig de b737-800 ipv b737-max.
Zo zijn er "wappies" die wachten op valneva een klassiek vaccin. Die techniek gebruiken we bij mensen al jaren. Daar zijn kinderziektes al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |