abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2021 @ 20:00:11 #276
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201130492
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 18:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Mevrouw en klok klepel enzo
Nou nou, de tekst boven het filmpje wenst jou zelfs "good luck" en dan reageer je zo? Ook niet aardig, maar ja. Jij zal het wel weer beter weten _O-
Lach met een schone bips
pi_201130557
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 20:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou nou, de tekst boven het filmpje wenst jou zelfs "good luck" en dan reageer je zo? Ook niet aardig, maar ja. Jij zal het wel weer beter weten _O-
Ik weet iig dat ze de eerste minuut al BS uitkraamt
pi_201134088
twitter
pi_201134737
quote:
Denk je zelf dat dit kan?
Wie is die Shaw eigenlijk?
pi_201134769
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 00:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Denk je zelf dat dit kan?
Wie is die Shaw eigenlijk?
Flabbergasted........if true.
pi_201134789
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 00:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Flabbergasted........if true.
Geen antwoord op de vraag.

En wie is die Shaw? Is hij een beetje betrouwbaar? Expert op het gebied van virussen? Vaccins? Spike eiwitten?
pi_201134833
quote:
1s.gif Op maandag 30 augustus 2021 00:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Geen antwoord op de vraag.

En wie is die Shaw? Is hij een beetje betrouwbaar? Expert op het gebied van virussen? Vaccins? Spike eiwitten?
hij is gewoon te vinden via google.
pi_201134987
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 00:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Een wappie zonder enige expertise van virussen en pandemien dus.
Stop dan gewoon met het posten van zulke debiele onzin. Het komt alleen maar slecht op jou over.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201135011
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 01:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een wappie zonder enige expertise van virussen en pandemien dus.
Stop dan gewoon met het posten van zulke debiele onzin. Het komt alleen maar slecht op jou over.
Heel wat meer kennis dan Hugo de Jonge.
pi_201135053
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 01:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Heel wat meer kennis dan Hugo de Jonge.
Daarom zijn er heel wat teams van experts die de Jonge adviseren over welk beleid het beste is. Mijn huisarts heeft meer kennis over virussen dan de Jonge, maar toch heb ik heel wat meer vertrouwen in een minister om politieke besluiten te nemen dan mijn huisarts.

Je begrijpt toch wel dat politiek zo werkt, he?
pi_201135060
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 01:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daarom zijn er heel wat teams van experts die de Jonge adviseren over welk beleid het beste is. Mijn huisarts heeft meer kennis over virussen dan de Jonge, maar toch heb ik heel wat meer vertrouwen in een minister om politieke besluiten te nemen dan mijn huisarts.

Je begrijpt toch wel dat politiek zo werkt, he?
Je bent dus in het fabeltje getrapt van Dansen met Jansen? :D
pi_201135086
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 01:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Je bent dus in het fabeltje getrapt van Dansen met Jansen? :D
Ik heb geen Janssen en ben al een aantal jaartjes te oud voor de disco of dance-events.

Maar nee, politiek voeren is verdomd lastig en ik ben blij dat ik dat niet hoef te doen. Wat betreft
het coronabeleid van een heel land is het allemaal nog veel lastiger. Vooral omdat er zo veel verschillende gevolgen aan zo'n politieke keuze zitten waarvan het voor een groot deel moeilijk is om te voorspellen wat de gevolgen zijn.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er geen grote politieke fouten zijn gemaakt. Maar zelfs de beste viroloog zou slechter af zijn als hij politieke beslissingen zou moeten nemen. Zowel in zijn eentje als met een team met experts om hem heen.
pi_201135213
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[poll=2887]
Mijn voorspelling:

We gaan natuurlijk weer in gedeeltelijke lockdown ongeveer midden oktober, met een mondkapjesplicht, avondklokken en gesloten sectoren ondanks dat meer dan 80% van Nederland gevaccineerd zal zijn. Doordat de vaccinaties als end game gebracht zijn door de bewindslieden en dit dus niet het geval blijkt, zullen sectoren zoals nachtclubs en evenementen voor onbepaalde tijd gesloten worden, en er zal medegedeeld worden dat ze zich beter kunnen laten omscholen: geen plek in het nieuwe normaal, ook niet na de boostercampagne. Er zullen nog steeds mensen besmet raken en in het ziekenhuis komen, dus reden genoeg voor onze overheid om telkens lockdowns in te voeren.

Door verliezende immuniteit zullen de huidige volledig gevaccineerden van nu weer de status ongevaccineerd krijgen, zoals we nu ook in Israel zien. Alleen na het ontvangen van de derde prik krijg je nog toegang tot de brood en spelen die eind april 2022 weer van start gaan als het jaarlijks terugkerende lockdown seizoen weer voorbij is, te danken aan de boostercampagne natuurlijk :')

Het nieuwe normaal: met een intrede van een jaarlijks lockdown seizoen gedurende oktober-april.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 30 augustus 2021 @ 06:44:39 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201135437
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 01:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Mijn voorspelling:

We gaan natuurlijk weer in gedeeltelijke lockdown ongeveer midden oktober, met een mondkapjesplicht, avondklokken en gesloten sectoren ondanks dat meer dan 80% van Nederland gevaccineerd zal zijn. Doordat de vaccinaties als end game gebracht zijn door de bewindslieden en dit dus niet het geval blijkt, zullen sectoren zoals nachtclubs en evenementen voor onbepaalde tijd gesloten worden, en er zal medegedeeld worden dat ze zich beter kunnen laten omscholen: geen plek in het nieuwe normaal, ook niet na de boostercampagne. Er zullen nog steeds mensen besmet raken en in het ziekenhuis komen, dus reden genoeg voor onze overheid om telkens lockdowns in te voeren.

Door verliezende immuniteit zullen de huidige volledig gevaccineerden van nu weer de status ongevaccineerd krijgen, zoals we nu ook in Israel zien. Alleen na het ontvangen van de derde prik krijg je nog toegang tot de brood en spelen die eind april 2022 weer van start gaan als het jaarlijks terugkerende lockdown seizoen weer voorbij is, te danken aan de boostercampagne natuurlijk :')

Het nieuwe normaal: met een intrede van een jaarlijks lockdown seizoen gedurende oktober-april.
Even snel gekeken maar momenteel lijkt het er totaal niet op.
Maar alles kan veranderen in een korte tijd.

Moet wel een hele grote reden achter zitten wil dit gebeuren?
F1 Zandvoort?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201135582
quote:
10s.gif Op maandag 30 augustus 2021 01:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Mijn voorspelling:

Zit er aardig aan te komen met het huidige beleid idd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201135593
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 06:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
Even snel gekeken maar momenteel lijkt het er totaal niet op.
Maar alles kan veranderen in een korte tijd.

Moet wel een hele grote reden achter zitten wil dit gebeuren?
F1 Zandvoort?
We staan er slechter voor volgens Gommers dan vorig jaar terwijl 90% antistoffen zou hebben joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201135602
quote:
De Brusselse ziekenhuizen lopen stilaan weer vol met coronapatinten. ,,En op de intensive care is niemand gevaccineerd", klinkt het. De ziekenhuizen moeten weer patinten naar Vlaanderen en Walloni sturen wegens plaats- en personeelsgebrek.

Van alle Covid-patinten die in Belgi intensieve zorg krijgen, ligt ruim een derde in een Brussels ziekenhuis. Dat is grotendeels te wijten aan de lage vaccinatiegraad: slechts 64% van de volwassen Brusselaars is volledig ingent, tegenover 89% in Vlaanderen. 96% van wie op de intensive care belandt, is nit ingent. ,,Bij ons ligt er geen enkele gevaccineerde", zegt Kenneth Coenye, hoofdarts in het Sint-Jansziekenhuis. Hij zag al trieste taferelen, getuigt hij. ,,Zaterdag haalden we een alleenstaande moeder van 35 op: overleden aan het virus. Niet gevaccineerd. Het was schrijnend, en had niet hoeven gebeuren."
https://www.ad.nl/binnenl(...)schrijnend~a10981ab/
Lees je mee @Probably_on_pcp ?
Nul gevaccineerden op de ic. Maar dat is natuurlijk toeval en al die mensen op de ic zullen vast te weinig vitamine D geslikt hebben, niet? En hadden ze nu maar gewoon preventief dagelijks ivermectine genomen dan zouden ze ook niet op de ic zijn beland.
pi_201135868
Aan de influenza sterven ook 35 jarigen.

Influenza shot maar verplichten?

Vrijwillige vaccinatie is niks mis mee.. Maar dat stadium zijn we voorbij.
pi_201136125
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 00:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dus je hebt hem opgezocht en zijn doopceel gelicht en toch post je dit.

Waarom?
pi_201136170
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 07:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Lees je mee @:Probably_on_pcp ?
Nul gevaccineerden op de ic. Maar dat is natuurlijk toeval en al die mensen op de ic zullen vast te weinig vitamine D geslikt hebben, niet? En hadden ze nu maar gewoon preventief dagelijks ivermectine genomen dan zouden ze ook niet op de ic zijn beland.
Dit gaat om n specifiek ziekenhuis in Brussel. Wat is je punt hier nu precies?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201136191
quote:
5s.gif Op maandag 30 augustus 2021 08:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit gaat om n specifiek ziekenhuis in Brussel. Wat is je punt hier nu precies?
Dat gevaccineerde mensen niet of nauwelijks op de IC terechtgekomen ondanks wat sommigen beweren
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:08:58 #297
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201136311
Vraag me af of de ic's vol liggen met ongevaccineerden. Ik ken er geen enkele uit mijn kring ze mankeren allemaal niks. Ze schrijven zoveel of je het gelooft is een tweede.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 30 augustus 2021 @ 09:15:28 #298
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201136371
twitter

Ben benieuwd straks in NL.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201136392
pi_201136394
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 09:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag me af of de ic's vol liggen met ongevaccineerden. Ik ken er geen enkele uit mijn kring ze mankeren allemaal niks. Ze schrijven zoveel of je het gelooft is een tweede.
Waarom zouden ze liegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')