abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:41:12 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118172
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Vaers = vaccine adverse event reporting system

En jij vraagt hoeveel er te wijten zijn aan het vaccin :?

Er liggen 50 patienten op de covid afdeling, hoeveel hiervan hebben last van covid ?
Zo werkt dat dus niet. Alles wat na vaccinatie gebeurt kan je in dat systeem melden. Of het een direct gevolg is van de vaccinatie staat helemaal niet vast.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201118178
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
De angst die wordt gecreëerd is wel heftig, je zou verwachten dat er overal lijken op straat liggen.
Ja hebben ze in het begin toch geprobeerd met die fotos van mensen die dood op straat vielen in China.
Of die spectaculaire beelden van Bergamo Italie
Of die rij ziekenwagens in Engeland
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:42:47 #203
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118182
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Bullshit, dat beweert niemand hier.
Je predikt wel om te vaccineren alsof dit een wereld vernietigend virus is, is het niet?

Laten we dit virus eens in perspectief plaatsen, de gemiddelde levensverwachting wereldwijd is 72 uit mijn hoofd. De gemiddelde leeftijd van mensen die sterven aan Covid-19 ligt op dezelfde leeftijd. Uhhmm, misschien mis ik iets hoor? En ja de ziekenhuizen, en bla bla bla... Er komen ook jonge mensen in het ziekenhuis! Ja en dat gebeurt ook met andere ziektes.

Ik zou je graag even naar Cambodja verwijzen, daar weten ze wel hoe ze met deze griep om moeten gaan in de gezondheidszorg
Lach met een schone bips
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:43:01 #204
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201118183
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Bullshit, dat beweert niemand hier.
Nee, maar wordt wel geschaard onder een cat. A door jouw overheid.
pi_201118186
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Zo werkt dat dus niet. Alles wat na vaccinatie gebeurt kan je in dat systeem melden. Of het een direct gevolg is van de vaccinatie staat helemaal niet vast.
Ja typisch
Iemand die sterft en 30 dagen voorheen positief testte, is een covid dode
Iemand die bijwerkingen krijgt na vaccinatie is een toevalligheid
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:44:11 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118191
quote:
14s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:37 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Omdat het niet zo is.
Het heeft een compleet andere genetische structuur, om maar eens te beginnen... Corona RNA gedraagt zich als mRNA, terwijl influenza RNA als template dient voor mRNA. Hoe is het dan een variant van het griep virus?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:44:15 #207
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118192
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
:|W
Lach met een schone bips
pi_201118196
Klein dorpje, minder dan 10.000 inwoners hier.
En toch al de 5e zelfmoord dit jaar, wat normaal nooit zo is hier.
Deze man had 3 kinderen en een vrouw, was zo uit het leven gestapt, volgens zijn vrouw al een jaar depressief.
Daar maak ik me meer zorgen om dan die zwakke griep.
Vakman pur sang
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:46:04 #209
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118201
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:44 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
:|W
Zo is het nou eenmaal... Sterker nog, en bepaalde complot kringen werd actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.
Onikaan ni ov dovah
pi_201118202
Ohja in dit kleine dorp is niemand doodgegaan aan covid, behalve in het verpleeghuis.
Eentje heeft de IC gehaald maar loopt alweer hard zag ik.
Vakman pur sang
pi_201118203
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Zo is het nou eenmaal... Sterker nog, en bepaalde complot kringen werd actief aangemoedigd om zelf valse meldingen in dat systeem te zetten.
Omg come on
pi_201118204
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Klein dorpje, minder dan 10.000 inwoners hier.
En toch al de 5e zelfmoord dit jaar, wat normaal nooit zo is hier.
Deze man had 3 kinderen en een vrouw, was zo uit het leven gestapt, volgens zijn vrouw al een jaar depressief.
Daar maak ik me meer zorgen om dan die zwakke griep.
Het middel is erger dan de kwaal. Maar er wordt bijna geen aandacht besteed aan de nevenschade.
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:47:15 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118205
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je predikt wel om te vaccineren alsof dit een wereld vernietigend virus is, is het niet?

Laten we dit virus eens in perspectief plaatsen, de gemiddelde levensverwachting wereldwijd is 72 uit mijn hoofd. De gemiddelde leeftijd van mensen die sterven aan Covid-19 ligt op dezelfde leeftijd. Uhhmm, misschien mis ik iets hoor? En ja de ziekenhuizen, en bla bla bla... Er komen ook jonge mensen in het ziekenhuis! Ja en dat gebeurt ook met andere ziektes.

Ik zou je graag even naar Cambodja verwijzen, daar weten ze wel hoe ze met deze griep om moeten gaan in de gezondheidszorg
Wereldvernietigend zeker niet nee. Het was wel belangrijk om de zorg niet te overbelasten zodat niet nog veel meer mensen dood zouden gaan.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:47:37 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118206
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg come on
Jij weet het beter?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:47:50 #215
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118207
quote:

[..]
Zo is het als jij het ziet, sommige mensen hebben hun ogen (en hersensen) wel aan het werk... Maar is niet erg, je bent niet de enige die erin trapt. Ik neem je ook niks kwalijk.
Lach met een schone bips
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:48:52 #216
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118212
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wereldvernietigend zeker niet nee. Het was wel belangrijk om de zorg niet te overbelasten zodat niet nog veel meer mensen dood zouden gaan.
Ik verwijs je naar Cambodja....
Lach met een schone bips
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:49:25 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118215
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zo is het als jij het ziet, sommige mensen hebben hun ogen (en hersensen) wel aan het werk... Maar is niet erg, je bent niet de enige die erin trapt. Ik neem je ook niks kwalijk.
Je kan het zelf ook lezen in de omschrijving van dat systeem, daar hoef je mij niet voor te geloven nee.
Onikaan ni ov dovah
pi_201118216
quote:

[..]
Jij weet het beter?
Als jij nu zelf al complotten gaat posten ... komaan jij kan beter
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:50:01 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118218
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Als jij nu zelf al complotten gaat posten ... komaan jij kan beter
:?
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:52:50 #220
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118225
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
:?
Nogmaals, kijk eens naar Cambodja.. Geen geld voor snelle vaccin inkoop maar wel Ivermectine.. Hun dodental loopt iets minder hard op dan de buurlanden die vaccineren en geen Ivermectine gebruiken. Wilde eigenlijk dat je het zelf opzocht maar goed, nu weet je waar je naar moet zoeken.
Lach met een schone bips
pi_201118232
quote:

[..]
Net zoals in duitsland waar virologen gevraagd werd de situatie dramatischer te maken dan het was om de bevolking toch maar te krijgen ...?
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:55:00 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118237
Proberen jullie het gat in de kennis nou te verhullen door andere zaken er bij te halen? :?
Onikaan ni ov dovah
pi_201118241
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nogmaals, kijk eens naar Cambodja.. Geen geld voor snelle vaccin inkoop maar wel Ivermectine.. Hun dodental loopt iets minder hard op dan de buurlanden die vaccineren en geen Ivermectine gebruiken. Wilde eigenlijk dat je het zelf opzocht maar goed, nu weet je waar je naar moet zoeken.
Interessant. Je zou idd verwachten dat al die landen met lage vaccinatiegraad er overal volle ziekenhuizen zijn met brancards op straat, maar daar zie je niks van? Daar worden wij dagelijks bang mee gemaakt.
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:56:03 #224
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118243
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Net zoals in duitsland waar virologen gevraagd werd de situatie dramatischer te maken dan het was om de bevolking toch maar te krijgen ...?
van Ranst die in een meeting die gefilmd werd zat te lachen met mede virologen hoe ze het nog erger konden maken voor de mensen? :)

En er zijn nog steeds mensen die er in mee gaan... zucht.
Lach met een schone bips
  zondag 29 augustus 2021 @ 00:59:16 #225
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118257
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Interessant. Je zou idd verwachten dat al die landen met lage vaccinatiegraad er overal volle ziekenhuizen zijn met brancards op straat, maar daar zie je niks van? Daar worden wij dagelijks bang mee gemaakt.
Kijk eens naar India, ze stopten op gegeven moment met ivermectine omdat ze vaccins kregen. Kijk eens hoe hoog de sterfte omhoog schoot :) ze hadden dit voorjaar tot de vaccinaties bijna geen doden gezien het aantal mensen wat er woont. Vaccins kwamen, Ivermctine weg... en dodental ging door het dak. Lag vast niet aan het stoppen met Ivermectine maar aan de Delta variant.. Waar de vaccins ook goed tegen moeten werken maar Ivermectine niet.

Geloof jij het nog?
Lach met een schone bips
pi_201118268
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kijk eens naar India, ze stopten op gegeven moment met ivermectine omdat ze vaccins kregen. Kijk eens hoe hoog de sterfte omhoog schoot :) ze hadden dit voorjaar tot de vaccinaties bijna geen doden gezien het aantal mensen wat er woont. Vaccins kwamen, Ivermctine weg... en dodental ging door het dak. Lag vast niet aan het stoppen met Ivermectine maar aan de Delta variant.. Waar de vaccins ook goed tegen moeten werken maar Ivermectine niet.

Geloof jij het nog?
Meerdere landen gebruiken het, ook landen in Zuid-Amerika en Afrika gewoon over de counter. Hoe bepalen ze eigenlijk wat voor variant er rond waait?
  zondag 29 augustus 2021 @ 01:07:02 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201118288
Voor de volledigheid:
quote:
What are the strengths and limitations of VAERS?
One of the main limitations of VAERS data is that it cannot determine if the vaccine caused the reported adverse event. This limitation has caused confusion in the publicly available data from VAERS WONDER, specifically regarding the number of reported deaths. There have been instances where people have misinterpreted reports of deaths following vaccination as deaths caused by the vaccines; that is not accurate. VAERS accepts all reports of adverse health events following vaccinations without judging whether the vaccine caused the adverse health event. Some reports to VAERS represent true vaccine reactions and others are coincidental adverse health events and not related to vaccination. Overall, a causal relationship cannot be established using information from VAERS report alone.
https://vaers.hhs.gov/faq.html
Onikaan ni ov dovah
  zondag 29 augustus 2021 @ 01:07:22 #228
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118290
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Meerdere landen gebruiken het, ook landen in Zuid-Amerika en Afrika gewoon over de counter. Hoe bepalen ze eigenlijk wat voor variant er rond waait?
Niet, ze behandelen gewoon mensen en het werkt. Dan is het toch klaar?

Maar ja het is een "generic medicine" dus er valt geen geld aan te verdienen.

Mooiste wat ik zag, begin pandemie.. Een reporter vroeg Loekasjenko van Belarus naar het Covid virus. Hij haalde zijn schouders op en lachte een keer een zei "follow the money". Nou is hij niet de meest betrouwbare leider, maar dit zei wel genoeg... En niet lang erna werd een lening van het IMF van 900 miljoen geweigerd waardoor ie bij Poetin moest aankloppen.

Er kloppen gewoon dingen niet in dit hele verhaal.
Lach met een schone bips
pi_201118301
quote:

[..]
Als er de afgelopen jaren niet zo veel was (weg)bezuinigd op de zorg, dan hadden ze dat hele probleem van "overbelasting" niet gehad. Maar goed, had en als zijn stomme woorden. 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  zondag 29 augustus 2021 @ 01:12:45 #230
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201118307
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:10 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Als er de afgelopen jaren niet zo veel was (weg)bezuinigd op de zorg, dan hadden ze dat hele probleem van "overbelasting" niet gehad. Maar goed, had en als zijn stomme woorden. 8-)
Net als jaloezie een zinloze emotie is en de gavaccineerde nooit meer hun ongevaccineerde lichaam terug krijgen en nu dus iedereen die shit moet hebben :)
Lach met een schone bips
pi_201118677
quote:
Het dodental in de Amerikaanse staat Oregon stijgt zo hard, dat sommige uitvaartcentra geen plek meer hebben voor de binnengebrachte lichamen. Twee provincies hebben om extra koelwagens gevraagd, zodat de lichamen langer bewaard kunnen worden, zo hebben de spoedeisende hulpdiensten van de staat laten weten.
https://www.ad.nl/binnenl(...)orkaan-ida~a10981ab/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201118681
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Geloof jij het nog?
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 01:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Net als jaloezie een zinloze emotie is en de gavaccineerde nooit meer hun ongevaccineerde lichaam terug krijgen en nu dus iedereen die shit moet hebben :)
Dan ga jij toch lekker dagelijks ivermectine slikken ipv 2 prikjes te halen? Niemand die je tegen zal houden hoor. Als je nu op ivermectine googled dan zal je vast verschillende wappies vinden die dat spul aanbieden.

Maar zodra je dat hier als wondermiddel aan gaat prijzen dan krijg je een serieuze tegenreactie. Want de reden dat dat spul hier niet legaal aangeboden wordt is omdat het niet werkt tegen corona en al helemaal niet preventief. En oh ja, het veroorzaakt hartfalen.

Maar niemand zal je tegenhouden om 'eigen onderzoek' te doen en zelf doktertje te spelen met dat anti-wormmiddel voor paarden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201118722
Ah worden de data van VAERS er weer eens bijgesleept als bewijs? :D

Scary Reports of Deaths Following COVID-19 Vaccination Aren't What They Seem

Dat was in mei ook al:

Antivaccine activists use a government database on side effects to scare the public

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 29-08-2021 07:14:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201118979
quote:
Ow ja wat erg seg
En zeker in vergelijking met het dagelijks gegoochel met cijfertjes van positieve testen, waarvan x-aantal valse positieven vanwege onbetrouwbare test.
Of de virologen die in de media expres de boel dramatiseerden.
Of de ziekenhuizen die met hun IC-cijfers sjoemelden om meer subsidies te krijgen.

Nogmaals waarom wordt er niet serieus en open om gegaan met gegevens en cijfers van de bijwerkingen van de vaccins? Te gevaarlijk voor de volksgezondheid ? Omdat niemand verantwoordelijk kan gesteld worden ?
  zondag 29 augustus 2021 @ 09:35:34 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201119365
quote:
Dat heeft een soort periodieke herinnering nodig ja, hoe dat systeem ook al weer werkt.
Onikaan ni ov dovah
pi_201119982
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Het enige wat ik hierop te zeggen heb is, jouw bronnen hebben altijd gelijk zeker? Omdat het overheid en MSM media is. Dan kun je het vast en zeker geloven. Government knows best! _O-

De rest heb ik niet eens zin meer om op te reageren, herhaling, herhaling, herhaling.
:')
Ten eerste beweer ik dat nergens. Leuke frame van je
Ten tweede
Als je jouw fake news kanalen eens kritisch bekijkt dan zie je dat ze dezelfde bronnen hanteren maar daar een bepaalde draai aangeven.
Voorbeeld:
Vaers/lareb/ema data
Msm: er zijn x aantal meldingen gedaan over bijwerkingen die nader onderzocht dienen te worden daar data uit deze systemen niet 1:1 gelinkt kan of mag worden aan vaccinatie zonder gedegen onderzoek

Fake News:
ER ZIJN 10 MILJOEN MILJARD DODEN GEVALLEN NA VACCINATIE KIJK MAAR IN DE CIJFERS VAN LAREB!!!!!
pi_201120017
POLL
Vakman pur sang
pi_201120047
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik verwijs je naar Cambodja....
Waar geen Ivermectin gebruikt wordt
pi_201120113
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Beelden van India, Indonesië, Brazilië gemist?
pi_201120129
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[poll=2887]
Mis,

"geen idee want ik heb geen glazen bol"
pi_201120502
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:55 schreef ATuin-hek het volgende:
Proberen jullie het gat in de kennis nou te verhullen door andere zaken er bij te halen? :?
Ja een veel gebruikte tactiek alhier ... nog niet gemerkt ?
pi_201120553
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
van Ranst die in een meeting die gefilmd werd zat te lachen met mede virologen hoe ze het nog erger konden maken voor de mensen? :)

En er zijn nog steeds mensen die er in mee gaan... zucht.

Ja grappig toch.
Dit zijn gewoon vertegenwoordigers/verkopers in opdracht van pharmabedrijven die hun onderzoek sponsoren.
En ze lachen idd gewoon met het gepeupel die hersenloos meegaan in hun argumentatie om hen toch maar te laten prikken.
  zondag 29 augustus 2021 @ 11:47:54 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201120731
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja een veel gebruikte tactiek alhier ... nog niet gemerkt ?
Als je daar bewust van bent, waarom doe je het dan nog? Of geloof je me nog steeds niet over VAERS?
Onikaan ni ov dovah
pi_201120835
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Als je daar bewust van bent, waarom doe je het dan nog? Of geloof je me nog steeds niet over VAERS?
Ja doek het dan ineens maar op? Wat is het nut dan nog?
En nogmaals...waarom wordt dit niet serieus opgevolgd net zoals de besmettingen, ziekrnhuisopnames etc waarvan we bijna per minuut updates krijgen?
pi_201120887
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En nogmaals...waarom wordt dit niet serieus opgevolgd net zoals de besmettingen, ziekrnhuisopnames etc waarvan we bijna per minuut updates krijgen?
Het nut is dat je bij veel meldingen of meldingen van bijzondere bijwerkingen kunt onderzoeken wat de oorzaak is.
Niet meer en niet minder.
Zonder zouden bijvoorbeeld de trombose problemen bij AZ niet naar boven gekomen zijn

Dus vwb "niet serieus opgevolgd..." Dat doen ze dus wel
pi_201120925
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zonder zouden bijvoorbeeld de trombose problemen bij AZ niet naar boven gekomen zijn

Dat had al van te voren bekend moeten zijn, daarom doe je langdurige tests. Helaas mag de bevolking nu voor proefkonijn spelen.
  zondag 29 augustus 2021 @ 12:03:58 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201120927
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 11:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wie zegt dat dat niet gedaan wordt?
Onikaan ni ov dovah
pi_201120971
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat had al van te voren bekend moeten zijn, daarom doe je langdurige tests. Helaas mag de bevolking nu voor proefkonijn spelen.
Nee, het was zo zeldzaam dat het zelfs na 40-50000 vaccinaties niet naar voren was gekomen.
pi_201121111
quote:

[..]
Welke?
Of verzin je wat?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201121125
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Welke?
Of verzin je wat?
Het is 1 grote samenzwering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')