Mwoahquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
10mil?
60%?
Lijkt me hoog ingezet. Maar wie weet.
Dat is het punt ook niet. Voor de natuurlijke immuniteit moet je de risico's lopen ernstigere klachten te krijgen. Dat en een overbelaste zorg zijn voorbeelden van nadelen van die route kiezen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is al een verkeerde stelling.
AL die mensen.
Nog steeds zijn er veeeeel meer mensen die probleemloos antistoffen hebben opgebouwd door natuurlijke besmetting. Die zijn goed af want:
- ze weten niet heel ziek te worden van Corona
- zijn beschermd voor erg lange tijd (onderzoeken tonen steeds betere resultaten
- hebben geen last van bijwerkingen
- zijn prima beschermd voor Delta.
Door de groep antistoffen Sanquin te volgen kon je zien dat dit veel sneller steeg dan het aantal gevaccineerden en daarop ook concluderen dat het virus domweg vrij spel had.
EN dat slechts een heeeeel klein deel langdurige klachten had.
Er zijn al meer dan 10 miljoen mensen in NL met natuurlijke antistoffen. Nu ook geënt met labororium antistoffen steeds meer trouwens.
Leg uit dan, hoe zou een PCR test positief zijn vanwege de antistoffen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laat maar, hij snapt er niks van.
Pffff nogmaals.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Leg uit dan, hoe zou een PCR test positief zijn vanwege de antistoffen?
Lab antistoffen????quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan 10 miljoen mensen in NL met natuurlijke antistoffen. Nu ook geënt met labororium antistoffen steeds meer trouwens.
Jaja technisch heb je gelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Lab antistoffen????
Mijn lichaam heeft ze echt zelf aangemaakt hoor
Precies, zelfde met griep, daar hebben ook zoveel mensen antistoffen tegen dat het griepvirus zo aanwezig is dat de pcr voor influenza continue positieve uitslagen laat zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pffff nogmaals.
Door de grote aanwezigheid van antistoffen heeft het virus veel meer aanwezigheid domweg omdat mensen beschermd zijn. Zal de PCR test veel vaker een deeltje aantonen terwijl dit geen invloed heeft op de zorg (niet langer).
Groot deel is toch gewoon vaccinatie antistoffen?quote:
Dan is het dus vanwege aanweizigheid van het genetisch materiaal van het virus, en niet de aanwezigheid van de antistoffen. Dat een virus meer aanwezig is met meer immuniteit klinkt ietwat tegenstrijdig, denk je ook niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pffff nogmaals.
Door de grote aanwezigheid van antistoffen heeft het virus veel meer aanwezigheid domweg omdat mensen beschermd zijn. Zal de PCR test veel vaker een deeltje aantonen terwijl dit geen invloed heeft op de zorg (niet langer).
Kan je uitleggen waarom dat nergens op slaat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Een kind kan nog concluderen dat vaccineren voor gezonde jonge mensen nergens op slaat.
Een belediging voor de wetenschap dat is wat het is.
Ja toch grappig dat zo'n beetje alle (toegegeven: niet-medische) wetenschappers die ik dagelijks spreek een groot voorstander van coronavaccinaties zijn. Allemaal suffe onnozelaars!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Of een wake up call van hoe matig universiteiten zich verzetten tegen gebrek aan ratio.
Kan je geen voorstander zijn van vaccins dan terwijl je het nonsense vindt voor groepen die er niet of nauwelijks baat bij hebben?quote:Op woensdag 1 september 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja toch grappig dat zo'n beetje alle (toegegeven: niet-medische) wetenschappers die ik dagelijks spreek een groot voorstander van coronavaccinaties zijn. Allemaal suffe onnozelaars!
Hadden we maar iemand die dat stuitende gebrek aan ratio kon benoemen...
Same here, en daar zitten er ook een aantal tussen met een medische achtergrond.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja toch grappig dat zo'n beetje alle (toegegeven: niet-medische) wetenschappers die ik dagelijks spreek een groot voorstander van coronavaccinaties zijn. Allemaal suffe onnozelaars!
Hadden we maar iemand die dat stuitende gebrek aan ratio kon benoemen...
Oh oké, nou ik bedoelde te zeggen: een groot voorstander van een hoge vaccinatiegraad.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kan je geen voorstander zijn van vaccins dan terwijl je het nonsense vindt voor groepen die er niet of nauwelijks baat bij hebben?
Nou, nee. Hoe kom je daarbij? Individueel niet, maatschappelijk niet.quote:Men moet het lekker zelf weten en weet ik veel wat maar hey er wordt gedaan alsof het risico van een besmetting zoveel hoger is dan van influenza maar het tegendeel lijkt waar.
2018 en 2020 cum procentueel aantal doden naast elkaar zetten. Weten dat Corona besmetting naar statistieken 3a4x vaker is voorgekomen dan influenza toen... Meer doden geteld.. Vast onderraportage andere doodsoorzaken... Succes. Er wordt veel eerder gezegd dat iemand dood is gegaan aan Covid nu dan influenza vroeger.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh oké, nou ik bedoelde te zeggen: een groot voorstander van een hoge vaccinatiegraad.
Want daar heeft iedereen baat bij.
[..]
Nou, nee. Hoe kom je daarbij? Individueel niet, maatschappelijk niet.
Wat covid-19 dus een stuk erger maakt dan het ergste griepjaar in lange tijd, gezien het verschil in maatregelen.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
2018 en 2020 cum procentueel aantal doden naast elkaar zetten. Weten dat Corona besmetting naar statistieken 3a4x vaker is voorgekomen dan influenza toen... Meer doden geteld.. Vast onderraportage andere doodsoorzaken... Succes. Er wordt veel eerder gezegd dat iemand dood is gegaan aan Covid nu dan influenza vroeger.
Haal alles maar weg met onderliggend lijden en de cijfers zullen hetzelfde uitvallen.
Als de maatregelen veel effect zouden hebben ja. Dat is nog een vraagteken.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat covid-19 dus een stuk erger maakt dan het ergste griepjaar in lange tijd, gezien het verschil in maatregelen.
Ik zie een hoop aannames die voortborduren op aannames.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
2018 en 2020 cum procentueel aantal doden naast elkaar zetten. Weten dat Corona besmetting naar statistieken 3a4x vaker is voorgekomen dan influenza toen... Meer doden geteld.. Vast onderraportage andere doodsoorzaken... Succes. Er wordt veel eerder gezegd dat iemand dood is gegaan aan Covid nu dan influenza vroeger.
Haal alles maar weg met onderliggend lijden en de cijfers zullen hetzelfde uitvallen.
Dat is helemaal geen vraagteken.quote:Op woensdag 1 september 2021 00:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als de maatregelen veel effect zouden hebben ja. Dat is nog een vraagteken.
Dan nog is de dodelijkheid per besmetting gewoon lager. Enige wat jammer is is dat men tegelijkertijd ziek wordt.
Maar men zit altijd zo over de doden te klagen. Killer virus..
WAAR IS DE GRIEP GEBLEVENquote:Op woensdag 1 september 2021 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen vraagteken.
In welke wereld heb jij geleefd de afgelopen 1,5 jaar?quote:Op woensdag 1 september 2021 05:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou het is wel zo dat “we” geen doden door ziekte te lijken accepteren.
Dat kan leiden tot allerlei vreemde maatschappelijke uitdagingen.
Ik heb het vaker gezegd maar de grootste killer blijft (normaliter) influenza.
En ook dat kunnen we op dezelfde manier bestrijden (denken we).
Dat lijkt mij persoonlijk een ongewenste weg.
Ze wisten in eerste instantie aan het begin van deze komedieshow heel goed China e.a. na te bootsen door de ene markthal na de andere voetbalstadion vol te bouwen met semi-tijdelijke noodziekenhuizen. Als er echt, maar dan ook serieus echt iets aan de hand zou zijn (geweest) hadden deze circustentjes niet ongebruikt weer afgebouwd. Dat bouwen was niets anders dan het volk angst aanjagen dat we hier ook doodvallend volk op straat zouden aantreffen en dat het he-le-fukkin-maal los zou gaan hier. Blijkt het niets meer dan een griepjequote:Op woensdag 1 september 2021 08:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
In welke wereld heb jij geleefd de afgelopen 1,5 jaar?
Jij had het acceptabel gevonden als we het afgelopen jaar weer mensen dood hadden zien gaan aan bijvoorbeeld blindedarmontsteking omdat er helaas geen plek was in het ziekenhuis?
Dat covid maar een griepje is klopt al niet in jou betoog. Zeker als het om de delta variant gaat.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ze wisten in eerste instantie aan het begin van deze komedieshow heel goed China e.a. na te bootsen door de ene markthal na de andere voetbalstadion vol te bouwen met semi-tijdelijke noodziekenhuizen. Als er echt, maar dan ook serieus echt iets aan de hand zou zijn (geweest) hadden deze circustentjes niet ongebruikt weer afgebouwd geworden. Dat bouwen was niets anders dan het volk angst aanjagen dat we hier ook doodvallend volk op straat zouden aantreffen en dat het he-le-fukkin-maal los zou gaan hier. Blijkt het niets meer dan een griepje![]()
Maar hey, houdt vooral die plaat zo dicht mogelijk bij het gelaat en daar goed vasthouden - iedere ochtend bij wakker worden even lachen om Devlin bij het ontbijt![]()
(Beperk en doseer het wel, want de lol is helaas wel van korte duur.)
Je vergeet de C.1.2. Die komt er ook al aan. En die is nóóóg erger dan al die anderen...quote:Op woensdag 1 september 2021 08:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat covid maar een griepje is klopt al niet in jou betoog. Zeker als het om de delta variant gaat.
c 1.2 De opel turbo corsa?quote:Op woensdag 1 september 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je vergeet de C.1.2. Die komt er ook al aan. En die is nóóóg erger dan al die anderen...
Wat je dus eigenlijk zegt is dat alle maatregelen die we gehad hebben geholpen hebben het ergste te voorkomen.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ze wisten in eerste instantie aan het begin van deze komedieshow heel goed China e.a. na te bootsen door de ene markthal na de andere voetbalstadion vol te bouwen met semi-tijdelijke noodziekenhuizen. Als er echt, maar dan ook serieus echt iets aan de hand zou zijn (geweest) hadden deze circustentjes niet ongebruikt weer afgebouwd. Dat bouwen was niets anders dan het volk angst aanjagen dat we hier ook doodvallend volk op straat zouden aantreffen en dat het he-le-fukkin-maal los zou gaan hier. Blijkt het niets meer dan een griepje![]()
Maar hey, houdt vooral die plaat zo dicht mogelijk bij het gelaat en daar goed vasthouden - iedere ochtend bij wakker worden even lachen om Devlin bij het ontbijt![]()
Say what?quote:Op woensdag 1 september 2021 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie een hoop aannames die voortborduren op aannames.
Maar goed, je hebt het erover dat er veel meer coronabesmettingen waren, hoe komt dat? Precies: omdat er nagenoeg geen immuniteit tegen corona was. Hoe los je dat op? Vaccinaties.
Je schoffelt zo de basis onder je eigen redenatie uit.
...quote:Op woensdag 1 september 2021 01:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen vraagteken.
Deze griezel doet alvast een duit in het zakje.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Je vergeet de C.1.2. Die komt er ook al aan. En die is nóóóg erger dan al die anderen...
Niet echt,..quote:Op woensdag 1 september 2021 08:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat alle maatregelen die we gehad hebben geholpen hebben het ergste te voorkomen.
Het volk wordt al geruime tijd heel sneaky vanuit meerdere kanten ingefluisterd dat we nog meer idioterie kunnen verwachten. 9 van de 10 MSM berichten over Corona gaan (in)direct over een (mogelijk) vervolg van bepaalde beperkingen/maatregelen. De ene is nog somberder dan de andere als ze naar de toekomst kijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze griezel doet alvast een duit in het zakje.
[ twitter ]
Hij waarschuwt tegen het afschalen van alle maatregelen en vindt dat er een maatschappelijk debat moet komen over de vraag wat we moeten doen met ongevaccineerden.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Deze griezel doet alvast een duit in het zakje.
[ twitter ]
Allemaal legitieme vragen, no?quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef KNAK het volgende:
Haha
Laten we even peilen tot hoever de Nederlander nieuwe onzinnigheden toelaat, dan weten we hoeveel schepjes dáár bovenop kunnen gooien.
RIVM onderzoekt mening Nederlanders over (nieuwe) coronamaatregelen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-vaccinatie-druk-op
We staan er als volk best wel slecht voor als ze dit soort vraagjes durven te stellen![]()
Ik kom vandaag bij je inbreken. Hoeveel mag ik bij je wegnemen ?quote:
Regering neemt maatregelen zonder het volk te vragen --> DictATuUUUURRRr!!!quote:
Als iedereen er zo over denkt dan zal dat wel uit de antwoorden gaan blijken.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:07 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik kom vandaag bij je inbreken. Hoeveel mag ik bij je wegnemen ?
![]()
Tja dat kan zijn, maar er zijn meer belangen dan die van bepaalde ondernemers. Welk antwoord denk je dat je van de kolenboer krijgt wanneer je hem zijn mening over gaskachels vraagt?quote:De ondernemer die zijn TOZO per 1 sept niet meer krijgt zal het er mogelijk ook niet zo mee eens zijn dat er aan het volk gevraagd wordt wat voor beperkingen acceptabel zijn
Damn... waar zijn ze allemaal mee bezig
Het ergste is. Er zijn ook nog "sociaal betrokken" mensen die zich erg graag tegen 'virusmanagement' aan willen bemoeien, lezen s'ochtends de krant dat het in (insert land) misgaat met (insert maatregel). Of worden gehersenspoeld door Nieuwsuur of Kuipers Op1quote:Op woensdag 1 september 2021 10:07 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ik kom vandaag bij je inbreken. Hoeveel mag ik bij je wegnemen ?
![]()
De ondernemer die zijn TOZO per 1 sept niet meer krijgt zal het er mogelijk ook niet zo mee eens zijn dat er aan het volk gevraagd wordt wat voor beperkingen acceptabel zijn
Damn... waar zijn ze allemaal mee bezig
Was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Regering neemt maatregelen zonder het volk te vragen --> DictATuUUUURRRr!!!
Regering onderzoekt welke maatregelen de meeste steun hebben ---> Hoe DuRVen ZE Het Te vRAGEn!!!
Klopt, maar iedereen doet maar wat en kranten nemen gretig kreten aan van experts.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Bijna dagelijks wordt het volk bestookt met berichten over Corona en dat we er nog mee (moeten) worstelen. Dagelijks de ene na de andere ‘expert’ die met name via MSM laat weten dat het weer fout gaat. Zojuist dus weer een mooi stukje RIVM onbenulligheid over het opzetten van een peiling dat niets meer dan een’signaal ter voorbereiding van’ is. En dat alles terwijl - volgens Hugo e.a. - de oplossing vaccinatie zou moeten zijn. Laten we daar nou met al enige tijd mee bezig zijn. Waarom dan nog steeds deze onzin? Diegene die vaccins accepteren hebben zich al laten injecteren. Gaat het om de twijfelaar? Gaat het om vax #3, #4? 5? Gaat het om variant #256 die nóg dodelijker blijkt te zijn terwijl de cijfers laten zien dat het nog steeds de vorm van een seizoensgriep heeft?
Wat let jou om het ook in te vullen? Voor zover ik kon zien krijg je elke keer de optie om geen maatregelen te kiezen. Past precies in jou straatje dusquote:Op woensdag 1 september 2021 10:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ergste is. Er zijn ook nog "sociaal betrokken" mensen die zich erg graag tegen 'virusmanagement' aan willen bemoeien, lezen s'ochtends de krant dat het in (insert land) misgaat met (insert maatregel). Of worden gehersenspoeld door Nieuwsuur of Kuipers Op1
"Dat moeten wij even anders doen!1!1"
En die vinden zo'n polletje heerlijk. De waarheid in pacht enzo.
Ik maak me geen illusies.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat let jou om het ook in te vullen? Voor zover ik kon zien krijg je elke keer de optie om geen maatregelen te kiezen. Past precies in jou straatje dus
Goed punt, waarom bleven die noodziekenhuizen eigenlijk leeg op het hoogtepunt van de crisis?quote:Op woensdag 1 september 2021 08:19 schreef KNAK het volgende:
[..]
Ze wisten in eerste instantie aan het begin van deze komedieshow heel goed China e.a. na te bootsen door de ene markthal na de andere voetbalstadion vol te bouwen met semi-tijdelijke noodziekenhuizen. Als er echt, maar dan ook serieus echt iets aan de hand zou zijn (geweest) hadden deze circustentjes niet ongebruikt weer afgebouwd. Dat bouwen was niets anders dan het volk angst aanjagen dat we hier ook doodvallend volk op straat zouden aantreffen en dat het he-le-fukkin-maal los zou gaan hier. Blijkt het niets meer dan een griepje![]()
Bedankt voor de info. Ik heb even meegedaan.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef KNAK het volgende:
Haha
Laten we even peilen tot hoever de Nederlander nieuwe onzinnigheden toelaat, dan weten we hoeveel schepjes dáár bovenop kunnen gooien.
RIVM onderzoekt mening Nederlanders over (nieuwe) coronamaatregelen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-vaccinatie-druk-op
We staan er als volk best wel slecht voor als ze dit soort vraagjes durven te stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |