hmmmmquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lief tegen jou doen, want ik heb jou nog nodig
Ik heb mijn eigen wijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock deur gaat met een ruk open en fles wordt weggegrist en deur vliegt weer dicht
niet écht eigenlijkquote:
Wilhellemusquote:
Sta je niet op googel ergensquote:
Smakelijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het droog en kippedijtjes in de oven
Das wel leuk jaquote:
quote:
vast wel...quote:
Nog een paar dagen geduld, dan onthul ik hetquote:
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken, ik ben fox woestquote:
hebben ze verloren? wat errugquote:
Het laat zich wel raden, maar ik speel het nog wel even mee.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een paar dagen geduld, dan onthul ik het
Ja johquote:
Oh en dan ga jij op vakantie en dan gaat D. even 40+ modden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog een paar dagen geduld, dan onthul ik het
Ok gevondenquote:
Doe anders onder een spoilerquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het laat zich wel raden, maar ik speel het nog wel even mee.
Dat zouden meer moeten doenquote:
quote:
Godin!quote:Deïsme is een religieus-filosofische opvatting die God als transcendente oorzaak van de natuurwetten beschouwt. Dit houdt in dat God weliswaar de schepper van het universum …
oh ik had het al geraden hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:49 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oh en dan ga jij op vakantie en dan gaat D. even 40+ modden?
Nu heb je de verrassing verklaptquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:49 schreef FANNN het volgende:
[..]
D D D D Dquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:49 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja, zo moeilijk is dat toch nietquote:
Neequote:
jij hebt een coole UIquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst even oefenen om je naam goed te spellen
Het zal eens tijd wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst even oefenen om je naam goed te spellen
Ik snap er geen reet van eerlijk gezegdquote:
kloptquote:
Ja, en de tweede hit was Deismequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg een Zumba danseres die in het bos woont
de ene D. gaat op vakantie en de andere D. gaat even gast modden...quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van eerlijk gezegd
Dit is heel verwarrendquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en de tweede hit was Deisme
De is me
De is yy
Deisyy = D.
Ja heb je weer half googel over Thee plantagesquote:
staat er nog meer in de oven behalve knoflook?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komt hier zo'n heerlijk knoflook geurtje uit de oven...
Sorry dat ik je geheim verklapt heb!quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is heel verwarrend![]()
D. is me. Nou ja, ik zal het maar vertellen, ik ben een kloon van D.
Hetzelfde als vrijdag..quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
staat er nog meer in de oven behalve knoflook?
Even in de excel kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hetzelfde als vrijdag..![]()
Dus als het goed is kun je alle ingrediënten nog opnoemen.
toen de nieuwe generatie the Next Generation werd?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wanneer is Avatar eigenlijk UI geworden?
Wanneer was mijn me gewordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
toen de nieuwe generatie the Next Generation werd?
Geen idee
Wat ga je eten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:00 schreef FANNN het volgende:
Godsamme.. ik ga bestellen.. nu heb ik honger
Ik lees altijd 🧅quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
toen de nieuwe generatie the Next Generation werd?
Geen idee
Ook geen idee. Ik kan daar heel slecht tegen. Als er iets dom overkomt, dan is het dat wel.quote:
Ik haat het maar dat soort dingen gaan wel doorquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou dat niet meer typen zo als ik jou was
quote:
Yee! Hoe laat en waar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
En Expeditie Robinson. Weer met onbekenden!
Oh dat is ook wel tofquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:07 schreef cafca het volgende:
[..]
En Expeditie Robinson. Weer met onbekenden!
Ik heb Boer en Robbinson in mijn myat staan dus dat merk ik vanzelfquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yee! Hoe laat en waar?
Vanavond RTL4 om 20:00.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yee! Hoe laat en waar?
2x 4 Cheese pizzaquote:
zijn ze bij en hure gewezen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk nooit TV en dan zie ik dit en denk.. Only in Holland:![]()
[ afbeelding ]
Toppiequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vanavond RTL4 om 20:00.
We hebben ook een topic ervoor
TV / [Expeditie Robinson 2021] #155 Aftellen tot aflevering 1
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Boer en Robbinson in mijn myat staan dus dat merk ik vanzelf
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het nog lang volgehoudenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Sorry dat ik je geheim verklapt heb!
Wilde kip, witte wijn, tomaatjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hetzelfde als vrijdag..![]()
Dus als het goed is kun je alle ingrediënten nog opnoemen.
Dat zijn de lekkerstequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:11 schreef FANNN het volgende:
[..]
2x 4 Cheese pizza
30cm Italian (Italian)
Eten jij en de Griek 8 pizza's op?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:11 schreef FANNN het volgende:
[..]
2x 4 Cheese pizza
30cm Italian (Italian)
Jij wint!quote:
Nee niet echt er moet salami opquote:
quote:
Dat gaat wel lukken jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij wint!
Je wint een reis naar Egypte, volgende week al.. ga je dat redden?
ja Dees... wat denk je zelfquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
zijn ze bij en hure gewezen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij wint!
Je wint een reis naar Egypte, volgende week al.. ga je dat redden?
En straks uit je mondquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komt hier zo'n heerlijk knoflook geurtje uit de oven...
Ja een Fok Pizzaquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
30cm Italianen... jaja..
Zou toch kunnen dat je honger krijgt van die lappen tekst tikken.quote:
Dat kan je gewoon kopiëren dus... maar dat wist je vast al....quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat je honger krijgt van die lappen tekst tikken.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat je honger krijgt van die lappen tekst tikken.
Wat is een eindje weg? Alles of die klote?quote:
Dan is 1 pizza inderdaad wel genoegquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:20 schreef FANNN het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon kopiëren dus... maar dat wist je vast al....
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is een eindje weg? Alles of die klote?
ben je er al achter.... van vis tot mens... of heb je het niet gevonden?quote:
Ja skeet maar je zei het andersomquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:23 schreef FANNN het volgende:
[..]
ben je er al achter.... van vis tot mens... of heb je het niet gevonden?
Ok had je al een linkje gegeven, maar het is toch éch waar
nu snap ik helemal niks,is dat en zendung met huren?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier binnen handbereik
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
Even voor de goede orde. Ik ga gast modden in 40 plus even blauw maar niet lang
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier binnen handbereik
Ik ben niet zo van de notesquote:
oh... nou ik ga niet terugzoeken, maar dan is dat een vergissingquote:
Om 20:20 pas, en het is nog niet zeker of ze wel gaan.. aan de titel te zien bevallen ze niet zo.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu snap ik helemal niks,is dat en zendung met huren?
[ afbeelding ]
gelukkigquote:
Ja dat mag ik hopenquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:25 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... nou ik ga niet terugzoeken, maar dan is dat een vergissing
Ja maar met vette vertraging... Niki Lauda liep daar toen ook rond ... Beetje als een gek te schelden ivm met vertragingen ...quote:
Als je uiteindelijk maar wel op je bestemming gekomen bentquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met vette vertraging... Niki Lauda liep daar toen ook rond ... Beetje als een gek te schelden ivm met vertragingen ...
hure is op duits prostituiertequote:Op zondag 29 augustus 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om 20:20 pas, en het is nog niet zeker of ze wel gaan.. aan de titel te zien bevallen ze niet zo.
Snap je?
Hier ook, maar ook een scheldwoordquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
hure is op duits prostituierte
domina
Das ist mir nicht unbekannt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
hure is op duits prostituierte
domina
Dat zouden we nog even stil houdenquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:23 schreef Soury het volgende:
Even voor de goede orde. Ik ga gast modden in 40 plus even blauw maar niet lang
Met vertraging heb ik uit betrouwbare bronquote:
We moeten dat topic weer eens voor je afstoffenquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met vette vertraging... Niki Lauda liep daar toen ook rond ... Beetje als een gek te schelden ivm met vertragingen ...
Maar wel lekker. Eet smakelijk!quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:29 schreef FANNN het volgende:
OKé, ik me vast instaleren voor de Pizza, lekker de uit de doos, en dan bij de tv
Lekker aso
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met vertraging heb ik uit betrouwbare bron
Maar Nikki vond het wel kloten
Oeh das gevaarlijk, je weet dat daar pilletjes voor zijn?quote:
Het was al gelektquote:
Hoeren doen doorgaans wel aan anticonceptie, dus die bevallen meestal niet..quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om 20:20 pas, en het is nog niet zeker of ze wel gaan.. aan de titel te zien bevallen ze niet zo.
Snap je?
Misschien is het wel een Kutfilm of een hele goede.. De titels worden meestal door de makers bedacht .. of de schrijvers van een boekquote:
Nou niet alle hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoeren doen doorgaans wel aan anticonceptie, dus die bevallen meestal niet..
Ritzdame vind ik best een mooi woordquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
kuthoer
duits
Mösenschlampe
Fotzenschlample
Ritzdame
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ritzdame vind ik best een mooi woord
Klinkt wat vriendelijker dan kuthoer
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:44 schreef D. het volgende:
Kijken jullie ook allemaal mee dadelijk?
Zij iemand net neit dat het met normale mensen was? Ik zie toch BNNers ?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:44 schreef D. het volgende:
Kijken jullie ook allemaal mee dadelijk?
Nee, BN'ers, geen normale mensen dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zij iemand net neit dat het met normale mensen was? Ik zie toch BNNers ?
En ken er eigenlijk best wel veel deze keer. Het is wel eens erger geweest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:48 schreef D. het volgende:
En BN'er is ook relatief, ik ken bijna niemand
Ik ben maar ff verhuist naar daar...quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:48 schreef D. het volgende:
En BN'er is ook relatief, ik ken bijna niemand
*schouderklopje geeftquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben maar ff verhuist naar daar...
ff wennen wel.. be normaal nogal honkvast hier.
En straks allemaal in februari weer klagen omdat er geen schnee op de piste ligtquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw in Oberstdorf
De zomer is nog niet over, of nog nog begonnen
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee... heb ik nu net weer ondervonden
Goede chicks?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben maar ff verhuist naar daar...
ff wennen wel.. be normaal nogal honkvast hier.
Is toch geen ruzie?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben maar ff hierheen verhuist. 1 van mijn 2 vaste honken. Weeral ruzie in dinges, dit keer over een geboortekanaal van een vrouw in de TT.
Hier is het leukerquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben maar ff hierheen verhuist. 1 van mijn 2 vaste honken. Weeral ruzie in dinges, dit keer over een geboortekanaal van een vrouw in de TT.
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Het was toch al wel bekend dat dat een apart figuur isquote:[b]Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:[/b
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.
Het staat wel op een publiekelijk forum.
Ondanks dat blijf ik er wel wat van zeggen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was toch al wel bekend dat dat een apart figuur is
Ja staat nog op een schermpje ....quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.
Nou moet je eens kijken wat ze nu op NL 3 uitzenden...quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gelukkig staat het topic niet in SHOquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zij iemand net neit dat het met normale mensen was? Ik zie toch BNNers ?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.
zal even kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou moet je eens kijken wat ze nu op NL 3 uitzenden...
Katja Herbersquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou moet je eens kijken wat ze nu op NL 3 uitzenden...
Ik krijg bans voor minderquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.
Creatief opgelostquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef -Shii- het volgende:
Met bloemetjes is wel weer leuk bedacht.
Het nieuwe Giganetquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ziggo go is echt niet super in gebruik. Laadt alweer niet.
Daar zijn ze niet niet BN genoeg voor.quote:
Hmm. Ik denk dat het meer aan die App ligt dan aan de verbinding.quote:
Ik ken haar o.a. van Divorce en De Vloer Op, ik vind haar een hele goede actrice, ik ben haar trouwens ook al een paar keer tegen gekomen in Amerikaanse series.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie is dat?
Moet ik die kennen?
Wat zijn haar pluspunten?
Ah, dat doet ze goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken haar o.a. van Divorce en De Vloer Op, ik vind haar een hele goede actrice, ik ben haar trouwens ook al een paar keer tegen gekomen in Amerikaanse series.
Klopt maar er worden hier wel nogal wat meer onkiese woorden gebruikt om maar zo uit te drukken. Ik vind het prima als er regels ingevoerd worden en grenzen opgesteld worden maar de ruzie hierover hou ik me lekker erbuiten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, het is geen ruzie toch? Ik zeg er wat van, maar een ruzie zou ik het niet noemen. Tenminste, zo zie ik het niet en is ook niet de intentie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt maar er worden hier wel nogal wat meer onkiese woorden gebruikt om maar zo uit te drukken. Ik vind het prima als er regels ingevoerd worden en grenzen opgesteld worden maar de ruzie hierover hou ik me lekker erbuiten.
Ruzie is een groot woord toch. Maar zulke tt's en 's ochtends "koffie godverdomme", tja.....quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt maar er worden hier wel nogal wat meer onkiese woorden gebruikt om maar zo uit te drukken. Ik vind het prima als er regels ingevoerd worden en grenzen opgesteld worden maar de ruzie hierover hou ik me lekker erbuiten.
Ben jij vrijgezelquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nog nooit gekeken.
ok ,iptv werkt deze dagenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Liverpool Chelsea was gisteren.. Nu is Messi live (op de bank) bij PSG
Deze week werken en daarna een week op vakantiequote:
Ja leek even erop van wel, ben vrij snel weggegaan dus heb niet gezien dat het meeviel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord toch. Maar zulke tt's en 's ochtends "koffie godverdomme", tja.....
Ah dat zal het zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ok ,iptv werkt deze dagen
voll schlecht
Gelukkig heb je ons om je dat te vertellen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja leek even erop van wel, ben vrij snel weggegaan dus heb niet gezien dat het meeviel.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons om je dat te vertellen.
Jij gaat lekker spetterenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze week werken en daarna een week op vakantie
En elke keer aankondigen of vertellen dat je lekker hebt geschetenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord toch. Maar zulke tt's en 's ochtends "koffie godverdomme", tja.....
Ja lekker. Egypte toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kwestie van gewoon lekker jezelf zijn, niet waar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien kun je dan wat leren van het programma
Makkelijk praten als je reeds voorzien bentquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kwestie van gewoon lekker jezelf zijn, niet waar?
Het viel mee. En anders was ik er weggegaan. Geen zin in gedoe, dat is het allemaal niet waard.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja leek even erop van wel, ben vrij snel weggegaan dus heb niet gezien dat het meeviel.
Dat ben ik niet hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je reeds voorzien bent
Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zusquote:
En die piramides en sfinx, staat toch ook op het programma?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zus
Ben je uit elkaar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je reeds voorzien bent
Oh, dan moet je even het F1 topic checken. Daar ging het echt hard vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Net thuis na een lange werkdag. Man3 wat typen jullie veel vandaag.
Ik vind het ook heel erg veel, maar durfde er niets van te zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Net thuis na een lange werkdag. Man3 wat typen jullie veel vandaag.
O maar je kunt er wel wat van zeggen - jij bent mod.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg veel, maar durfde er niets van te zeggen![]()
Het was inderdaad een lange werkdag voor jou.
Voorlopig even niet, in verband met corona en veiligheid blijven we denken ik vooral op het resort, we wilden er gewoon even lekker uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die piramides en sfinx, staat toch ook op het programma?
en dan écht op vakantie!!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ja, volgende keer toch maar doen danquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar je kunt er wel wat van zeggen - jij bent mod.
Ja dan ben ik wat verder weg dan Amelandquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef Ole het volgende:
[..]
en dan écht op vakantie!!!
Waar naartoe?
mag ik gastmoddenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ja, volgende keer toch maar doen dan
Mijn dag was top. Dank je.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dan moet je even het F1 topic checken. Daar ging het echt hard vandaag.
Hoe was je dag? Werken op zondag, niet leuk.
Ik zie fok collega's elkaar niet zo snel afzeiken,alleen laatst met Tagliano gatequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar je kunt er wel wat van zeggen - jij bent mod.
Jullie zijn toch ingeent? Ja misschien moet je dan in quarantaine enzo, gedoe.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, in verband met corona en veiligheid blijven we denken ik vooral op het resort, we wilden er gewoon even lekker uit.
Ik kan me wel voorstellen dat je dat niet kan verbergen, balen johquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ze heeft ontdekt dat ik een crush op jou heb
Prima hoor, dat zal @D. wel heel gezellig vinden, kan je meteen zien dat deze sc een warm bad isquote:
Ja hoor, ik heb mijn vaccinatie gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ingeent? Ja misschien moet je dan in quarantaine enzo, gedoe.
Hoef je niet te testen voor je vlucht?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb mijn vaccinatie gehad.
Ik vind haar (Katja Herbers) echt geweldig!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken haar o.a. van Divorce en De Vloer Op, ik vind haar een hele goede actrice, ik ben haar trouwens ook al een paar keer tegen gekomen in Amerikaanse series.
Gezellig hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zus
Als het goed is heb je hier praktisch niets te doen.quote:
Hey Lavenderr 🖐🏻quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind haar (Katja Herbers) echt geweldig!
Je moet dat als een compliment zien, dat er meerdere nodig zijn om jou koest te houden. Niet meteen zo negatief doen jij.quote:
Nee het is voldoende als je gevaccineerd bent.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hoef je niet te testen voor je vlucht?
Ik raak er alleen zenuwachtig van, volgens mij heb ik weinig last gehad van @Ole, van Lavenderr heb ik weinig staan in m'n Excelquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet dat als een compliment zien, dat er meerdere nodig zijn om jou koest te houden. Niet meteen zo negatief doen jij.
Ja echt hè, zij is zo goed en heel veelzijdig ook. Heb je De Vloer Op weleens gezien? Dat is een soort improvisatieprogramma waar ze ook aan mee deed.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is meestal gelijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep werkt heb ik nu
ziggo sport select hd
Zodat ik met een gerust hart op vakantie kan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het goed is heb je hier praktisch niets te doen.
Komt natuurlijk ook omdat Deisyy ons goed onder de duim heeft.
Wat kom jij hier tunquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep werkt heb ik nu
ziggo sport select hd
Nu moord ze er lekker op losquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof je serieus hier gaat opletten op vakantiequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat ik met een gerust hart op vakantie kan.
Echte vakantie
Zij zijn nog liever dan ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik raak er alleen zenuwachtig van, volgens mij heb ik weinig last gehad van @:ole, van Lavenderr heb ik weinig staan in m'n Excel
leck mequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, we hebben je lang niet gezien hier. Je moet opnieuw door de ballotage
Alsof ik dat ergens zegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof je serieus hier gaat opletten op vakantie
Was jij er al doorheen gekomen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, we hebben je lang niet gezien hier. Je moet opnieuw door de ballotage
Ja ik hoop wel dat je de telefoon zoveel mogelijk uit kunt laten daar. En al helemaal niet FOK!ken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat ik met een gerust hart op vakantie kan.
Echte vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |