quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met vertraging heb ik uit betrouwbare bron
Maar Nikki vond het wel kloten
Zürich.quote:
Oeh das gevaarlijk, je weet dat daar pilletjes voor zijn?quote:
Het was al gelektquote:
Hoeren doen doorgaans wel aan anticonceptie, dus die bevallen meestal niet..quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om 20:20 pas, en het is nog niet zeker of ze wel gaan.. aan de titel te zien bevallen ze niet zo.
Snap je?
Misschien is het wel een Kutfilm of een hele goede.. De titels worden meestal door de makers bedacht .. of de schrijvers van een boekquote:
Nou niet alle hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoeren doen doorgaans wel aan anticonceptie, dus die bevallen meestal niet..
Ritzdame vind ik best een mooi woordquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
kuthoer
duits
Mösenschlampe
Fotzenschlample
Ritzdame
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ritzdame vind ik best een mooi woord
Klinkt wat vriendelijker dan kuthoer
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:44 schreef D. het volgende:
Kijken jullie ook allemaal mee dadelijk?
TV / [Expeditie Robinson 2021] #155 Aftellen tot aflevering 1
Zij iemand net neit dat het met normale mensen was? Ik zie toch BNNers ?quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:44 schreef D. het volgende:
Kijken jullie ook allemaal mee dadelijk?
TV / [Expeditie Robinson 2021] #155 Aftellen tot aflevering 1
Nee, BN'ers, geen normale mensen dusquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zij iemand net neit dat het met normale mensen was? Ik zie toch BNNers ?
En ken er eigenlijk best wel veel deze keer. Het is wel eens erger geweest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:48 schreef D. het volgende:
En BN'er is ook relatief, ik ken bijna niemand
Ik ben maar ff verhuist naar daar...quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:48 schreef D. het volgende:
En BN'er is ook relatief, ik ken bijna niemand
*schouderklopje geeftquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben maar ff verhuist naar daar...
ff wennen wel.. be normaal nogal honkvast hier.
En straks allemaal in februari weer klagen omdat er geen schnee op de piste ligtquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw in Oberstdorf
De zomer is nog niet over, of nog nog begonnen
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee... heb ik nu net weer ondervonden
Goede chicks?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben maar ff verhuist naar daar...
ff wennen wel.. be normaal nogal honkvast hier.
Is toch geen ruzie?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben maar ff hierheen verhuist. 1 van mijn 2 vaste honken. Weeral ruzie in dinges, dit keer over een geboortekanaal van een vrouw in de TT.
Hier is het leukerquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben maar ff hierheen verhuist. 1 van mijn 2 vaste honken. Weeral ruzie in dinges, dit keer over een geboortekanaal van een vrouw in de TT.
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Het was toch al wel bekend dat dat een apart figuur isquote:[b]Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:[/b
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.
Het staat wel op een publiekelijk forum.
Ondanks dat blijf ik er wel wat van zeggen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was toch al wel bekend dat dat een apart figuur is
Ja staat nog op een schermpje ....quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.
Nou moet je eens kijken wat ze nu op NL 3 uitzenden...quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gelukkig staat het topic niet in SHOquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zij iemand net neit dat het met normale mensen was? Ik zie toch BNNers ?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |