Deze week werken en daarna een week op vakantiequote:
Ja leek even erop van wel, ben vrij snel weggegaan dus heb niet gezien dat het meeviel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord toch. Maar zulke tt's en 's ochtends "koffie godverdomme", tja.....
Ah dat zal het zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ok ,iptv werkt deze dagen
voll schlecht
Gelukkig heb je ons om je dat te vertellen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja leek even erop van wel, ben vrij snel weggegaan dus heb niet gezien dat het meeviel.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons om je dat te vertellen.
Jij gaat lekker spetterenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze week werken en daarna een week op vakantie
En elke keer aankondigen of vertellen dat je lekker hebt geschetenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruzie is een groot woord toch. Maar zulke tt's en 's ochtends "koffie godverdomme", tja.....
Ja lekker. Egypte toch?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze week werken en daarna een week op vakantie
Een kwestie van gewoon lekker jezelf zijn, niet waar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien kun je dan wat leren van het programma
Makkelijk praten als je reeds voorzien bentquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kwestie van gewoon lekker jezelf zijn, niet waar?
Het viel mee. En anders was ik er weggegaan. Geen zin in gedoe, dat is het allemaal niet waard.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja leek even erop van wel, ben vrij snel weggegaan dus heb niet gezien dat het meeviel.
Dat ben ik niet hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je reeds voorzien bent
Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zusquote:
En die piramides en sfinx, staat toch ook op het programma?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zus
Ben je uit elkaar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je reeds voorzien bent
Oh, dan moet je even het F1 topic checken. Daar ging het echt hard vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Net thuis na een lange werkdag. Man3 wat typen jullie veel vandaag.
Ik vind het ook heel erg veel, maar durfde er niets van te zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Net thuis na een lange werkdag. Man3 wat typen jullie veel vandaag.
O maar je kunt er wel wat van zeggen - jij bent mod.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg veel, maar durfde er niets van te zeggen![]()
Het was inderdaad een lange werkdag voor jou.
Voorlopig even niet, in verband met corona en veiligheid blijven we denken ik vooral op het resort, we wilden er gewoon even lekker uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die piramides en sfinx, staat toch ook op het programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |