Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zusquote:
En die piramides en sfinx, staat toch ook op het programma?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zus
Ben je uit elkaar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je reeds voorzien bent
Oh, dan moet je even het F1 topic checken. Daar ging het echt hard vandaag.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Net thuis na een lange werkdag. Man3 wat typen jullie veel vandaag.
Ik vind het ook heel erg veel, maar durfde er niets van te zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Domnivoor het volgende:
Net thuis na een lange werkdag. Man3 wat typen jullie veel vandaag.
O maar je kunt er wel wat van zeggen - jij bent mod.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg veel, maar durfde er niets van te zeggen![]()
Het was inderdaad een lange werkdag voor jou.
Voorlopig even niet, in verband met corona en veiligheid blijven we denken ik vooral op het resort, we wilden er gewoon even lekker uit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die piramides en sfinx, staat toch ook op het programma?
en dan écht op vakantie!!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze week werken en daarna een week op vakantie
Hm ja, volgende keer toch maar doen danquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar je kunt er wel wat van zeggen - jij bent mod.
Ja dan ben ik wat verder weg dan Amelandquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef Ole het volgende:
[..]
en dan écht op vakantie!!!
Waar naartoe?
mag ik gastmoddenquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm ja, volgende keer toch maar doen dan
Mijn dag was top. Dank je.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dan moet je even het F1 topic checken. Daar ging het echt hard vandaag.
Hoe was je dag? Werken op zondag, niet leuk.
Ik zie fok collega's elkaar niet zo snel afzeiken,alleen laatst met Tagliano gatequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar je kunt er wel wat van zeggen - jij bent mod.
Jullie zijn toch ingeent? Ja misschien moet je dan in quarantaine enzo, gedoe.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, in verband met corona en veiligheid blijven we denken ik vooral op het resort, we wilden er gewoon even lekker uit.
Ik kan me wel voorstellen dat je dat niet kan verbergen, balen johquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, ze heeft ontdekt dat ik een crush op jou heb
Prima hoor, dat zal @D. wel heel gezellig vinden, kan je meteen zien dat deze sc een warm bad isquote:
Nee gemeptquote:
Ja hoor, ik heb mijn vaccinatie gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jullie zijn toch ingeent? Ja misschien moet je dan in quarantaine enzo, gedoe.
Hoef je niet te testen voor je vlucht?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb mijn vaccinatie gehad.
Een mugquote:
Ik vind haar (Katja Herbers) echt geweldig!quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken haar o.a. van Divorce en De Vloer Op, ik vind haar een hele goede actrice, ik ben haar trouwens ook al een paar keer tegen gekomen in Amerikaanse series.
Gezellig hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lekker een weekje luieren onder de parasol en een beetje snorkelen met mijn zus
Als het goed is heb je hier praktisch niets te doen.quote:
Hey Lavenderr 🖐🏻quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind haar (Katja Herbers) echt geweldig!
Je moet dat als een compliment zien, dat er meerdere nodig zijn om jou koest te houden. Niet meteen zo negatief doen jij.quote:
Nee het is voldoende als je gevaccineerd bent.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hoef je niet te testen voor je vlucht?
Ik raak er alleen zenuwachtig van, volgens mij heb ik weinig last gehad van @Ole, van Lavenderr heb ik weinig staan in m'n Excelquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je moet dat als een compliment zien, dat er meerdere nodig zijn om jou koest te houden. Niet meteen zo negatief doen jij.
Ja echt hè, zij is zo goed en heel veelzijdig ook. Heb je De Vloer Op weleens gezien? Dat is een soort improvisatieprogramma waar ze ook aan mee deed.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is meestal gelijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep werkt heb ik nu
ziggo sport select hd
Zodat ik met een gerust hart op vakantie kan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als het goed is heb je hier praktisch niets te doen.
Komt natuurlijk ook omdat Deisyy ons goed onder de duim heeft.
Wat kom jij hier tunquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep werkt heb ik nu
ziggo sport select hd
Nu moord ze er lekker op losquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alsof je serieus hier gaat opletten op vakantiequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat ik met een gerust hart op vakantie kan.
Echte vakantie
Zij zijn nog liever dan ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik raak er alleen zenuwachtig van, volgens mij heb ik weinig last gehad van @:ole, van Lavenderr heb ik weinig staan in m'n Excel
leck mequote:Op zondag 29 augustus 2021 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, we hebben je lang niet gezien hier. Je moet opnieuw door de ballotage
Alsof ik dat ergens zegquote:Op zondag 29 augustus 2021 21:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof je serieus hier gaat opletten op vakantie
Was jij er al doorheen gekomen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, we hebben je lang niet gezien hier. Je moet opnieuw door de ballotage
Ja ik hoop wel dat je de telefoon zoveel mogelijk uit kunt laten daar. En al helemaal niet FOK!ken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zodat ik met een gerust hart op vakantie kan.
Echte vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |