Ben benieuwd wat ze met de Teammanager gaan doen nu?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:28 schreef D. het volgende:
Normaal 1 van de mooiste races, nu de deceptie van het jaar
Na een paar uur filequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je zult daar de hele dag op een een natte berg gezeten hebben met de modder in je bilnaad.
Korte race.quote:
Ze hebben twee rondjes gemaakt.. dus dit kan officieel de uitslag wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze met de Teammanager gaan doen nu?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef mario390 het volgende:
race over
en de idioten wachten 3 uren vor 5min![]()
rijden
Sta je nu nog steeds op 1?quote:
Sterker nog, tenzij ze nog van start gaan in dit uur, dan IS dit de uitslagquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben twee rondjes gemaakt.. dus dit kan officieel de uitslag worden
twee hele rondjes maar liefsquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achter de saftycar. Dat is geen racequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tijd liep, dus het telt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter de saftycar. Dat is geen race
Hebben ze slim gedaan. Maar eerlijk is het nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tijd liep, dus het telt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tijd liep, dus het telt.
je begint wel meteen met iets heel unieksquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
Echt, dit is dus mijn F1 ontmaagdiging?![]()
Als dit de toon zet voor de komende keren blijf ik maar gewoon F1 maagd.
Te laat, dit was het!quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
Dit is ook geen race.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
Staat zo raar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:33 schreef Prisha het volgende:
Wat als de race niet meer verder gaat?
Dan zouden dit de punten zijn die worden uitgedeeld
1. VER - 12.5
2. RUS - 9
3. HAM - 7.5
4. RIC - 6
5. VET - 5
6. GAS - 4
7. OCO - 3
8. LEC - 2
9. LAT - 1
10. SAI - 0.5
het regentquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
Korte samenvatting graag, geen Google ctrl-V
Regen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
Het bleef te hard regenen, dus ze hebben rustig 2 rondjes achter de safety car gereden en volgens het regelement is er nu een race geredenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
quote:
quote:
tl;drquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het bleef te hard regenen, dus ze hebben rustig 2 rondjes achter de safety car gereden en volgens het regelement is er nu een race gereden
ja hequote:
Eet zequote:
Denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik stap nu in de auto en rij richting Amsterdam, om bij soury te gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
I'll race youquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Oke, dit is wel informatiefquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het bleef te hard regenen, dus ze hebben rustig 2 rondjes achter de safety car gereden en volgens het regelement is er nu een race gereden
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Sorry ik doe de deur niet open. Voor niemand nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Zie TTquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
me winquote:
quote:
Oeh!quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lief tegen jou doen, want ik heb jou nog nodig
Gadverdammequote:
Hier is het droog en kippedijtjes in de ovenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen verder?
Ook niet als ik wijn meeneem?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik doe de deur niet open. Voor niemand niet
Neequote:
Ajax heeft met 5-0 gewonnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen verder?
verdorie zegquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik doe de deur niet open. Voor niemand niet
Ik heb bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |