De volwassen bruinvissen spoelen sinds donderdag aan op de stranden aan de noordzijde van Vlieland, Ameland, Terschelling en Schiermonnikoog. Vrijwel alle aangespoelde bruinvissen bevinden zich in staat van ontbinding, blijkt uit meldingen van Staatsbosbeheer Terschelling en Natuurmonumenten Schiermonnikoog.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:43 schreef drakin het volgende:
Neehttps://www.nu.nl/dieren/(...)nden.html?redirect=1
Ik heb speciaal voor jou een update geplaatstquote:
oh gezellig!quote:
Klinkt toch niet logisch dat het de windmolens zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
De volwassen bruinvissen spoelen sinds donderdag aan op de stranden aan de noordzijde van Vlieland, Ameland, Terschelling en Schiermonnikoog. Vrijwel alle aangespoelde bruinvissen bevinden zich in staat van ontbinding, blijkt uit meldingen van Staatsbosbeheer Terschelling en Natuurmonumenten Schiermonnikoog.
volgens mij waren de windmolens de oorzaak, nou niet voor mij, maar volgens de radioman.
de vissen waren ''uit hun dinges geraakt'' of zoiets.. de stroom of koers... heb je milieuvriendelijke
windmolens en dan zit je een met berg dooie bruinvissen![]()
Het is ook nooit goed!![]()
Ellendequote:
Ja weet ik veel.. dat zeiden ze op de radio.........quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt toch niet logisch dat het de windmolens zijn
kiek maar...quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwahquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:24 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. dat zeiden ze op de radio.........
Okquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:26 schreef FANNN het volgende:
[..]
kiek maar...
Uitgebreider onderzoek moet achterhalen wat de oorzaak is. Als mogelijke oorzaak noemt de stichting verschillende activiteiten in de Waddenzee. Zo wordt er momenteel een windmolenpark aangelegd ten noorden van de Wadden. Verder is er afgelopen week een internationale oefening van de marine gestart in het gebied. "Zulke activiteiten kunnen nadelig uitpakken voor een bruinvis", volgens SOS Dolfijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)sos-dolfijn-ongekend
De vibraties van zoiets kunnen de sonar in de war maken van dat soort dieren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:24 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
MwahIk geloof er geen moer van dat daar een verband kan zijn haha, maar zal eens op onderzoek uitgaan
heb ik al gedaaaaaaaaaaaaaan.........quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:26 schreef FANNN het volgende:
[..]
kiek maar...
Uitgebreider onderzoek moet achterhalen wat de oorzaak is. Als mogelijke oorzaak noemt de stichting verschillende activiteiten in de Waddenzee. Zo wordt er momenteel een windmolenpark aangelegd ten noorden van de Wadden. Verder is er afgelopen week een internationale oefening van de marine gestart in het gebied. "Zulke activiteiten kunnen nadelig uitpakken voor een bruinvis", volgens SOS Dolfijn.
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De vibraties van zoiets kunnen de sonar in de war maken van dat soort dieren.
BNW radio?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:24 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.. dat zeiden ze op de radio.........
Ik houd het nog bij zin 1 van dat artikelquote:
nee gewoon googelradioquote:
Misschien zwommen door een illegale giflozing ...quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het nog bij zin 1 van dat artikel![]()
Uitgebreider onderzoek moet achterhalen wat de oorzaak is.
Zijn mooie dieren, dit is niet leuk, ik las ergens dat het door geluiden komt en daar raken ze van in de warquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
De volwassen bruinvissen spoelen sinds donderdag aan op de stranden aan de noordzijde van Vlieland, Ameland, Terschelling en Schiermonnikoog. Vrijwel alle aangespoelde bruinvissen bevinden zich in staat van ontbinding, blijkt uit meldingen van Staatsbosbeheer Terschelling en Natuurmonumenten Schiermonnikoog.
volgens mij waren de windmolens de oorzaak, nou niet voor mij, maar volgens de radioman.
de vissen waren ''uit hun dinges geraakt'' of zoiets.. de stroom of koers... heb je milieuvriendelijke
windmolens en dan zit je een met berg dooie bruinvissen![]()
Het is ook nooit goed!![]()
Ja precies... dus niemand die het nog weet [/i]quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik houd het nog bij zin 1 van dat artikel![]()
Uitgebreider onderzoek moet achterhalen wat de oorzaak is.
net als dolfijnen geloof ik...quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Zijn mooie dieren, dit is niet leuk, ik las ergens dat het door geluiden komt en daar raken ze van in de war
Is al langer bekend toch dat windmolens voor diverse dieren zeer gevaarlijk zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:26 schreef FANNN het volgende:
[..]
kiek maar...
Daar dacht ik eerlijk gezegd ook aan. Maar dat ze in de war zijn geraakt door vibraties van windmolens sluit ik niet bij voorbaat al uit, is al wel vaker wat over geschreven dat mensen daar last van hebben.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zwommen door een illegale giflozing ...
Man3quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:33 schreef D. het volgende:
39 laps, en halve punten, is de verwachting
Ik dacht dat er 33 rondes gereden moesten worden voor volle punten...het is lastig te volgen vandaagquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:33 schreef D. het volgende:
Alle zwemmende zoogdieren gebruiken soar, oftwel geluid voor oriëntatie en communicatie.quote:
Nou weet ik allemaal niet precies hoor... ik had dit ook niet geweten..quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is al langer bekend toch dat windmolens voor diverse dieren zeer gevaarlijk zijn?
halve ipv anderhalve? Ik bedoel, racen op nat wegdek is een behoorlijke prestatie toch? Dat mag extra beloond worden ipv afgestraft?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:33 schreef D. het volgende:
O? Ze gebruiken soar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alle zwemmende zoogdieren gebruiken soar, oftwel geluid voor oriëntatie en communicatie.
Goed plan, even doortwitteren zou ik zeggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
halve ipv anderhalve? Ik bedoel, racen op nat wegdek is een behoorlijke prestatie toch? Dat mag extra beloond worden ipv afgestraft?
ja dás waar, dus dan zijn die windmolens misschien toch niet zo'n goed idee....quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alle zwemmende zoogdieren gebruiken soar, oftwel geluid voor oriëntatie en communicatie.
Ik gok dat hij een regendans gedaan heeft voor de racequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar dat is dus weer gunstig voor Hamilton.
En voor sommige grote (roof)vogels is het ook een probleem,quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:35 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou weet ik allemaal niet precies hoor... ik had dit ook niet geweten..
ja...quote:
quote:Dolfijnen jagen op vissen met behulp van hun ogen en ook met sonar.
Oordopjes dan maarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:36 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja dás waar, dus dan zijn die windmolens misschien toch niet zo'n goed idee....
moeten we weer iets anders verzinnen
IK stel ook voor om de F1 manager dit weekend ook te annuleren...quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat hij een regendans gedaan heeft voor de race
man man ik heb daar 1 jaar niet gelezen geloof ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een update geplaatst![]()
lekker dan...quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En voor sommige grote (roof)vogels is het ook een probleem,
https://nos.nl/artikel/23(...)ederlandse-windmolen
Als ik zin heb.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ik heb daar 1 jaar niet gelezen geloof ik
was het elke week aktiv?
Beter ja. Maar dan zal je net weer zien dat ze ook niet kunnen lezenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Of een omleidings bordje onderwater plaatsen
Nee, niet echt.quote:
Blijkbaar!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Windmolens zijn wat mij betreft ook 1 van de slechtste oplossingen voor dit probleem.
Ben benieuwd wat ze gaan doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
IK stel ook voor om de F1 manager dit weekend ook te annuleren...
Veiligheid is overratedquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat gezeur over veiligheid...
Dan kan Paris Dakar ook nooit meer starten
Die doen het maar 1 weekend per jaar?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef FANNN het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ule-1-race-zandvoort
Seksleven zandhagedis opnieuw drempel Formule 1-race Zandvoort
18 juni 2021 12:10
Aangepast: 18 juni 2021 12:38
dat racen is ook niet milieuvriendelijk...
al hagendissen van de rel
Goed argumentquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef pullup het volgende:
Die wielrenners zijn klaarDe auto's kunnen beginnen jongens
die waren dan ook wel gewoon gestart als ze daar hadden moeten rijdenquote:
En zonder regenbanden ook nog?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
die waren dan ook wel gewoon gestart als ze daar hadden moeten rijden
weet ik niet..quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die doen het maar 1 weekend per jaar?
Pciesquote:
Dat het niet echt milieuvriendelijk is was toch al bekend, die hagedissen kunnen het wel even ophouden lijkt mequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:46 schreef FANNN het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ule-1-race-zandvoort
Seksleven zandhagedis opnieuw drempel Formule 1-race Zandvoort
18 juni 2021 12:10
Aangepast: 18 juni 2021 12:38
dat racen is ook niet milieuvriendelijk...
al hagendissen van de rel
Sommige koraalsoorten hebben maar één dag per jaar... en dan doen ze het allemaal.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat het niet echt milieuvriendelijk is was toch al bekend, die hagedissen kunnen het wel even ophouden lijkt me
vor mi nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik zin heb.
Ik keek nu ook voor het eerst in lange tijd weer eens naar die Manon account want die stond lang op prive
Saaiquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sommige koraalsoorten hebben maar één dag per jaar... en dan doen ze het allemaal.
Pandavrouwtjes hebben ook maar hooguit een weekend per jaarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sommige koraalsoorten hebben maar één dag per jaar... en dan doen ze het allemaal.
En zin maken doen ze niet aan bij die luie beesten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Pandavrouwtjes hebben ook maar hooguit een weekend per jaar
Misschien moeten we Bonobo's in de Zandvoortse duinen loslatenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef engine het volgende:
[..]
Pandavrouwtjes hebben ook maar hooguit een weekend per jaar
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien moeten we Bonobo's in de Zandvoortse duinen loslaten
Kun je het hele jaar racenquote:
Daar kunnen ze niks aan doen!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zin maken doen ze niet aan bij die luie beesten.
Fann de Google kampioenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef FANNN het volgende:
[..]
Daar kunnen ze niks aan doen!
De reuzenpanda is geen makkelijke minnaar. Het vrouwtje wil slechts drie dagen per jaar seks en het mannetje zes maanden.
Dat blijkt uit een nieuw onderzoek, gepubliceerd in het tijdschrift Biology of Reproduction. Wetenschappers wisten al dat vrouwelijke reuzenpanda’s slechts 24 tot 72 uur per jaar zin hebben in seks, maar over het libido van de mannetjes was voorheen nog weinig bekend.
Onderzoek
Onderzoekers volgden drie jaar lang acht mannelijke reuzenpanda’s in een voortplantingscentrum in China. Er werd gekeken naar hun testosteron level, de concentratie van hun sperma, de grootte van de testikels en het voortplantingsgedrag. Omdat voor vrouwtjes het broedseizoen in februari begint en in mei eindigt, werd ook daar in het onderzoek rekening mee gehouden.
Het team kwam er achter dat de voortplantingsdrang van de mannelijke panda drie tot vijf maanden eerder begint dan die van het vrouwtje. Tijdens deze periode groeien de testikels van het mannetje dramatisch en verandert hun gedrag tegenover vrouwtjes. Zij laten dan, meer als normaal, hun geur achter en maken meer geluid. Toch zal het mannetje zich nooit opdringen aan een vrouwtje dat geen zin heeft. Als het broedseizoen voor vrouwtjes begint dalen de opgetreden hormonale veranderingen bij mannetjes alweer. Hiermee komt een abrupt einde aan de voortplanting eind juni.
De sterke verschillen van de geslachtsdrift tussen de twee seksen heeft ook een positieve kant volgens de onderzoekers. Het zorgt er namelijk voor dat mannetjes voldoende sperma hebben wanneer de korte en onvoorspelbare vruchtbaarheid van de vrouwelijke panda optreedt. Zo is de kans groter dat er bevruchting optreedt bij zoveel mogelijk vrouwtjes.
https://www.scientias.nl/(...)aat-niet-over-rozen/
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In ieder geval hoeft Spa zich voorlopig geen zorgen te maken dat hun bron opdroogt
Wie hosselt even 120 vrouwtjes per mannetje?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef FANNN het volgende:
[..]
De reuzenpanda is geen makkelijke minnaar. Het vrouwtje wil slechts drie dagen per jaar seks en het mannetje zes maanden.
Dat blijkt uit een nieuw onderzoek, gepubliceerd in het tijdschrift Biology of Reproduction. Wetenschappers wisten al dat vrouwelijke reuzenpanda’s slechts 24 tot 72 uur per jaar zin hebben in seks, maar over het libido van de mannetjes was voorheen nog weinig bekend.
Onderzoek
Onderzoekers volgden drie jaar lang acht mannelijke reuzenpanda’s in een voortplantingscentrum in China. Er werd gekeken naar hun testosteron level, de concentratie van hun sperma, de grootte van de testikels en het voortplantingsgedrag. Omdat voor vrouwtjes het broedseizoen in februari begint en in mei eindigt, werd ook daar in het onderzoek rekening mee gehouden.
Het team kwam er achter dat de voortplantingsdrang van de mannelijke panda drie tot vijf maanden eerder begint dan die van het vrouwtje. Tijdens deze periode groeien de testikels van het mannetje dramatisch en verandert hun gedrag tegenover vrouwtjes. Zij laten dan, meer als normaal, hun geur achter en maken meer geluid. Toch zal het mannetje zich nooit opdringen aan een vrouwtje dat geen zin heeft. Als het broedseizoen voor vrouwtjes begint dalen de opgetreden hormonale veranderingen bij mannetjes alweer. Hiermee komt een abrupt einde aan de voortplanting eind juni.
De sterke verschillen van de geslachtsdrift tussen de twee seksen heeft ook een positieve kant volgens de onderzoekers. Het zorgt er namelijk voor dat mannetjes voldoende sperma hebben wanneer de korte en onvoorspelbare vruchtbaarheid van de vrouwelijke panda optreedt. Zo is de kans groter dat er bevruchting optreedt bij zoveel mogelijk vrouwtjes.
We missen Hugh nu welquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie hosselt even 120 vrouwtjes per mannetje?
Oh die twee dooien? Nou ik zie dat wel eens dat mensen in de bochten staan waar die wagens als een debiel langs komen. Je bent ook wat simpel danquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat gezeur over veiligheid...
Dan kan Paris Dakar ook nooit meer starten
Hoho dat is mijn uitspraak. Als je wil uitsterven is het wel een pandaquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zin maken doen ze niet aan bij die luie beesten.
TL,drquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:02 schreef FANNN het volgende:
[..]
Onderzoek
Maar of die nou pandavrouwtjes kan hosselen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hefner natuurlijk. Duh.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie hosselt even 120 vrouwtjes per mannetje?
Dus...quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar of die nou pandavrouwtjes kan hosselen?
ja zo leer je nog eens ietsquote:
Niet echt niemand leest die lappen tekstquote:
vertel eens?quote:
Beknopte dan.quote:
maakt me niet uit... sommige wel en sommige niet...quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet echt niemand leest die lappen tekst
Oh leuk tochquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:29 schreef FANNN het volgende:
[..]
maakt me niet uit... sommige wel en sommige niet...![]()
soms klikken mensen op een YT en sommige doen dat weer niet, anders had ik nooit
dat clipje gevonden van jou...
of heb je weer niet teruggelezen?
hij staat nu hiero![]()
MUZ / Post hier je favoriete cabaret fragmenten / cabaret liedjes / humor
nou het is ook weer geen heel boekwerk....quote:
Ze wachten tot ze een race van een uur kunnen doen .. Om 17 uur is the event clock stilgezet ...quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:31 schreef mario390 het volgende:
hoelang gaan ze nog wachten?![]()
tot donker werd
Ja die ik Leuk! Eerlijk is eerlijk!quote:
50quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
nou het is ook weer geen heel boekwerk....![]()
Er zullen best boeken zijn van alllerlei dierensoorten,
voor de aap tot de vis en daarnaast de mens.....
Dan koop je het boek van 7 tinten grijs ofzo
Nou, ik heb ergens gelezen...quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hugh Hefner heeft met meer dan 1000 vrouwen geslapen.
Dat boek ken ik niet. Jij wel? Mag ik het lenen?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ik denk dat de vis eerder was dan de aapquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oh jaquote:
Maar 18:00 is uiterlijke finish tijd? Wat een gedoe zeg. Dat het zo onduidelijk is.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze een race van een uur kunnen doen .. Om 17 uur is the event clock stilgezet ...
De aap vond het ook wat raarquote:
Prutsers zijn het... voor een spoort waar honderden miljoenen in om gaan.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Maar 18:00 is uiterlijke finish tijd? Wat een gedoe zeg. Dat het zo onduidelijk is.
ja dat klopt wel denk ik... heel veel vissen werden Landdieren..quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de vis eerder was dan de aap
Dat zou het zijn.... daarom is de klok stilgezet... Ze wijzigen het reglement stilletjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:37 schreef engine het volgende:
[..]
Maar 18:00 is uiterlijke finish tijd? Wat een gedoe zeg. Dat het zo onduidelijk is.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja dat klopt wel denk ik... heel veel vissen werden Landdieren..
Eeen 1 uurs racequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef D. het volgende:
Er gaan nu geruchten om om 18:00u een volledige race te rijden
Die Aap op die Fiets?quote:
Ga maar googelenquote:
Dat is toch bizar. Je maakt eerst 10000 regels en gaat ze dan ter plekke wijzigen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou het zijn.... daarom is de klok stilgezet... Ze wijzigen het reglement stilletjes
Flexibel heet datquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch bizar. Je maakt eerst 10000 regels en gaat ze dan ter plekke wijzigen.
Nee dank je jou theorieën zijn wat krom. Maar oven staat aan PIZZA !!!!!!quote:
Oh die zenden het ook uit zie ik ... Belgische GP natuurlijk jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:40 schreef D. het volgende:
Ik ben gezapt naar Canvas, die doen niet aan dat balspelletje
wanneer hebben ze nu begonnen? heb ik gemistquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze een race van een uur kunnen doen .. Om 17 uur is the event clock stilgezet ...
quote:
Dat zal de reden zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die zenden het ook uit zie ik ... Belgische GP natuurlijk ja
Ze zijn nog niet begonnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer hebben ze nu begonnen? heb ik gemist
quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je jou theorieën zijn wat krom. Maar oven staat aan PIZZA !!!!!!
Die zijn dadelijk allemaal leegquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Als iedereen met hun zaklamp op hun mobiel schijnt is dat wel voldoende
Ojaa.. sommige hebben misschien wel powerbank meequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn dadelijk allemaal leeg
Ze zitten nu al een paar uur op hun telefoon te spelen te wachten tot de race begint
Weet niet of ze daar rekening mee hebben gehoudenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojaa.. sommige hebben misschien wel powerbank mee
Denk het nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar rekening mee hebben gehouden
Met een trekker en een bezemquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Baan droog maken helpt ook niet echt
Paar rondjes baan droogrijdenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Baan droog maken helpt ook niet echt
Dat is net zoiets dat iemand toen water in emmer deed en over rand gooide ofz..quote:
Dat moet toch haast een grap zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze bedoel ik
https://www.dumpert.nl/item/7459561_8cb865c1
Waarom nu in de pan gedaan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Frikadellen gebakken op een gasvuur.
Wonderlijk want normaal gooi ik die in mijn airfryer.
Gaat ook prima. Smakelijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ook niet fake ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze bedoel ik
https://www.dumpert.nl/item/7459561_8cb865c1
Je hebt echt domme mensen hoor.. maar misschien wel jaquote:
Kijk maar uitquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Idd. Normaal ga ik die eten bij familie voor Kruiswegkermis maar door corona gaat dat niet.quote:
Wat heeft dat met frikandellen te maken?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Normaal ga ik die eten bij familie voor Kruiswegkermis maar door corona gaat dat niet.
Traditie eten. Zolang ik me kan herinneren is het frikadellen met fruit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat met frikandellen te maken?
Dat is wel een bijzondere combinatie, frikandellen en fruitquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Traditie eten. Zolang ik me kan herinneren is het frikadellen met fruit.
Vullend en gezondquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere combinatie, frikandellen en fruit
Eigenlijk met krieken maar daar ben ik niet zot van.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere combinatie, frikandellen en fruit
En waarom niet in je airding?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Traditie eten. Zolang ik me kan herinneren is het frikadellen met fruit.
De cijfers liegen er niet omquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:05 schreef pullup het volgende:
Iedereen schijnt even vrolijk de corona weer wat aan het opkloppen te zijn op de Belgische festivals ( en de F1)
En dan weer de hele winter jankenquote:
Die DTS ellende mag je daar latenquote:
Jups !quote:
Ja geweldigquote:
vroem vroemquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ff weg... gaan we rijden ?
Geen ideequote:
* pullup Doet inschakelenquote:
Oh er is voetbalquote:
Apen worden vissen ik zou dat volgenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh er is voetbal![]()
Naja laat dan maar
Ze twijfelen nog of het racen wordt... of een paar rondjes achter de SC.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:14 schreef Prisha het volgende:
Ah mooi er is nog niet gestart en er gaat geraced worden! Kom maar op
Quequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Apen worden vissen ik zou dat volgen
Je bent thuis.. Ik zei het tochquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:14 schreef Prisha het volgende:
Ah mooi er is nog niet gestart en er gaat geraced worden! Kom maar op
Nog een keer schakelenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh er is voetbal![]()
Naja laat dan maar
Lol, ken je dat?quote:
Natuurlijk was er de optie van twee ronden rijden achter de safety car, maar niet voor niets hield men bewust een uur over op de klok. Dat betekent dat we waarschijnlijk een redelijk volwaardige race doen, waarschijnlijk voor halve punten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze twijfelen nog of het racen wordt... of een paar rondjes achter de SC.
yep, thuis nu. Alleen thuis heb ik geen Ziggo dus kan die start niet zienquote:
Nog 8 minutenquote:
De Belgische tv zendt het ook uitquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Natuurlijk was er de optie van twee ronden rijden achter de safety car, maar niet voor niets hield men bewust een uur over op de klok. Dat betekent dat we waarschijnlijk een redelijk volwaardige race doen, waarschijnlijk voor halve punten.
[
[..]
yep, thuis nu. Alleen thuis heb ik geen Ziggo dus kan die start niet zien
Kippiequote:
kippendijenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm lekker knus en warm
Oh wat was dat?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik maak hetzelfde als vrijdag. Dat was zo lekker
hoe heet die zender? Ik zie geen belgische zendersquote:
Altijd lekker ik rook kip graagquote:
Canvasquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
hoe heet die zender? Ik zie geen belgische zenders
hebbes!quote:
Die longen zijn er wel uitquote:
Ben benieuwd wat ze met de Teammanager gaan doen nu?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:28 schreef D. het volgende:
Normaal 1 van de mooiste races, nu de deceptie van het jaar
Na een paar uur filequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je zult daar de hele dag op een een natte berg gezeten hebben met de modder in je bilnaad.
Korte race.quote:
Ze hebben twee rondjes gemaakt.. dus dit kan officieel de uitslag wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze met de Teammanager gaan doen nu?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef mario390 het volgende:
race over
en de idioten wachten 3 uren vor 5min![]()
rijden
Sta je nu nog steeds op 1?quote:
Sterker nog, tenzij ze nog van start gaan in dit uur, dan IS dit de uitslagquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben twee rondjes gemaakt.. dus dit kan officieel de uitslag worden
twee hele rondjes maar liefsquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achter de saftycar. Dat is geen racequote:Op zondag 29 augustus 2021 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tijd liep, dus het telt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Achter de saftycar. Dat is geen race
Hebben ze slim gedaan. Maar eerlijk is het nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tijd liep, dus het telt.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De tijd liep, dus het telt.
je begint wel meteen met iets heel unieksquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
Echt, dit is dus mijn F1 ontmaagdiging?![]()
Als dit de toon zet voor de komende keren blijf ik maar gewoon F1 maagd.
Te laat, dit was het!quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
Dit is ook geen race.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:32 schreef SolidasRock het volgende:
Staat zo raar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:33 schreef Prisha het volgende:
Wat als de race niet meer verder gaat?
Dan zouden dit de punten zijn die worden uitgedeeld
1. VER - 12.5
2. RUS - 9
3. HAM - 7.5
4. RIC - 6
5. VET - 5
6. GAS - 4
7. OCO - 3
8. LEC - 2
9. LAT - 1
10. SAI - 0.5
het regentquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
Korte samenvatting graag, geen Google ctrl-V
Regen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
Het bleef te hard regenen, dus ze hebben rustig 2 rondjes achter de safety car gereden en volgens het regelement is er nu een race geredenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
quote:
quote:
tl;drquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het bleef te hard regenen, dus ze hebben rustig 2 rondjes achter de safety car gereden en volgens het regelement is er nu een race gereden
ja hequote:
Eet zequote:
Denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik stap nu in de auto en rij richting Amsterdam, om bij soury te gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
I'll race youquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Oke, dit is wel informatiefquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Het bleef te hard regenen, dus ze hebben rustig 2 rondjes achter de safety car gereden en volgens het regelement is er nu een race gereden
quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Sorry ik doe de deur niet open. Voor niemand nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Zie TTquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:34 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er gebeurd?
me winquote:
quote:
Oeh!quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lief tegen jou doen, want ik heb jou nog nodig
Gadverdammequote:
Hier is het droog en kippedijtjes in de ovenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen verder?
Ook niet als ik wijn meeneem?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik doe de deur niet open. Voor niemand niet
Neequote:
Ajax heeft met 5-0 gewonnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog iets leuks te vertellen verder?
verdorie zegquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik doe de deur niet open. Voor niemand niet
Ik heb bierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |