Ga maar googelenquote:

Dat is toch bizar. Je maakt eerst 10000 regels en gaat ze dan ter plekke wijzigen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zou het zijn.... daarom is de klok stilgezet... Ze wijzigen het reglement stilletjes

Flexibel heet datquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is toch bizar. Je maakt eerst 10000 regels en gaat ze dan ter plekke wijzigen.

Nee dank je jou theorieën zijn wat krom. Maar oven staat aan PIZZA !!!!!!quote:

Oh die zenden het ook uit zie ik ... Belgische GP natuurlijk jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:40 schreef D. het volgende:
Ik ben gezapt naar Canvas, die doen niet aan dat balspelletje

wanneer hebben ze nu begonnen? heb ik gemistquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze wachten tot ze een race van een uur kunnen doen .. Om 17 uur is the event clock stilgezet ...

quote:

Dat zal de reden zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die zenden het ook uit zie ik ... Belgische GP natuurlijk ja

Ze zijn nog niet begonnenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer hebben ze nu begonnen? heb ik gemist

quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je jou theorieën zijn wat krom. Maar oven staat aan PIZZA !!!!!!

Die zijn dadelijk allemaal leegquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Als iedereen met hun zaklamp op hun mobiel schijnt is dat wel voldoende

Ojaa.. sommige hebben misschien wel powerbank meequote:Op zondag 29 augustus 2021 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die zijn dadelijk allemaal leeg
Ze zitten nu al een paar uur op hun telefoon te spelen te wachten tot de race begint

Weet niet of ze daar rekening mee hebben gehoudenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojaa.. sommige hebben misschien wel powerbank mee

Denk het nietquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of ze daar rekening mee hebben gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |