Met een trekker en een bezemquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Baan droog maken helpt ook niet echt
Paar rondjes baan droogrijdenquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Baan droog maken helpt ook niet echt
Dat is net zoiets dat iemand toen water in emmer deed en over rand gooide ofz..quote:
Dat moet toch haast een grap zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze bedoel ik
https://www.dumpert.nl/item/7459561_8cb865c1
Waarom nu in de pan gedaan dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Frikadellen gebakken op een gasvuur.
Wonderlijk want normaal gooi ik die in mijn airfryer.
Gaat ook prima. Smakelijkquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ook niet fake ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze bedoel ik
https://www.dumpert.nl/item/7459561_8cb865c1
Je hebt echt domme mensen hoor.. maar misschien wel jaquote:
Kijk maar uitquote:Op zondag 29 augustus 2021 17:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
Idd. Normaal ga ik die eten bij familie voor Kruiswegkermis maar door corona gaat dat niet.quote:
Wat heeft dat met frikandellen te maken?quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Normaal ga ik die eten bij familie voor Kruiswegkermis maar door corona gaat dat niet.
Traditie eten. Zolang ik me kan herinneren is het frikadellen met fruit.quote:Op zondag 29 augustus 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat met frikandellen te maken?
Dat is wel een bijzondere combinatie, frikandellen en fruitquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Traditie eten. Zolang ik me kan herinneren is het frikadellen met fruit.
Vullend en gezondquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere combinatie, frikandellen en fruit
Eigenlijk met krieken maar daar ben ik niet zot van.quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel een bijzondere combinatie, frikandellen en fruit
En waarom niet in je airding?quote:Op zondag 29 augustus 2021 18:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Traditie eten. Zolang ik me kan herinneren is het frikadellen met fruit.
De cijfers liegen er niet omquote:Op zondag 29 augustus 2021 18:05 schreef pullup het volgende:
Iedereen schijnt even vrolijk de corona weer wat aan het opkloppen te zijn op de Belgische festivals ( en de F1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |