Ik zei niet voor niks o jeequote:
Deze TT is toch nog steeds origineler dan de laatste 25 van jouquote:
Dan ben je te veel gefocust op dat ene woord want ik had gewoon genoeg andere geniale, slimme, originele tt's.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze TT is toch nog steeds origineler dan de laatste 25 van jou
Ik schrok dus dat er het ineens vol zou zijnquote:
Geen idee, ik heb geen verstand van voetbalquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je daar Rotterdammers blij mee maakt
Dank je, zand tussen de tandenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Gefeliciterrd met moddereten dan @:D. !![]()
![]()
Net te snel mijn taalfoutje gekwootquote:
wat doe je nog een uurtje?quote:
Origineel he?quote:
Daar kom ik niet, heb nog een leven buiten Fokquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb met bijna dezelfde TT in DTS geopend
Ik zie best een hoop verschillen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb met bijna dezelfde TT in DTS geopend
En je ui is weer andersquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ja Zondag komt overeen. Ik had deze TT nog niet eens gezien en per ongeluk de lapo daaro.
Daar wordt je niet slimmer vanquote:
Ben jij die op 4.14?quote:
Er viel weinig te zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk dat we weer eens een regen F1 lijken te krijgen
Ksssst!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
------------------------------> Oeps wegwezen hier
Chuckquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand of Norris nog start?
Geen idee, sinds ik ben ingeschakeld nog niets over gehoordquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij staat er bij ! Alleen een nieuwe versnellingsbak..quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jij dacht ook al in een ander topic te zitten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
------------------------------> Oeps wegwezen hier
Tot de start mag je die grapjes maken.. daarna stil zijn en bier halen !quote:
5 plaatsen gridstrafquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij staat er bij ! Alleen een nieuwe versnellingsbak..
SC dacht ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij dacht ook al in een ander topic te zitten?
Nee dan jequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, kom er gezellig bij! Het is "onze" Max" toch
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog even en ik ga daar wel postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moeten we die delen? Mag ik dan zijn linkeroor?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ketting met allemaal oren?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we die delen? Mag ik dan zijn linkeroor?
Eindelijk kan ik meekijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
This message will zelfdestruct in 30 seconds.
Hoe heet ie ook al weer, die blonde bokser uit Rocky maar dan in Universal Soldierquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ketting met allemaal oren?
Dolph Lundgrenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet ie ook al weer, die blonde bokser uit Rocky maar dan in Universal Soldier
alleen rechter, nu wil ik een nieuwe met linkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ketting met allemaal oren?
Donequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Help Solid ook ff die zit "rots"vast
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
alleen rechter, nu wil ik een nieuwe met linker
Was ff plaatje zoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Help Solid ook ff die zit "rots"vast
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was ff plaatje zoeken, wat was er met die URL? Beetje minder legaal of?
Je zat rotsvast?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was ff plaatje zoeken, wat was er met die URL? Beetje minder legaal of?
glijmiddel zou ik eerder adviserenquote:
Perez , tijdens de rit naar de gritquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef SolidasRock het volgende:
Wie crashte nou net? Max is niet de enige redbullrijder dus misschien is het die andere? Of was dat een oud fragment?
Ok, Perez is dus de andere redbullrijder, check.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Perez , tijdens de rit naar de grit
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niks van! Al mijn openingen zijn uitgaande eenrichtingsverkeer.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even en ik ga daar wel posten
Dat kunnen ze vast waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Of de eerste bocht uitquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Alleen die spray al... iedereen achter de eerste twee auto's rijd zo goed als blind de eerste bocht in !!
Als het hangt refreshen ja.. en ff de reclame wegklikken...quote:
Hij deed het bijna in zijn broek?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hamilton is nog ff naar de WC
Oeh, ontmaagdingquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:05 schreef SolidasRock het volgende:
1e keer dat ik F1 live meekijk, zie meestal samenvatting of de resultaat op nieuws
Nou dat schiet dus niet opquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu al uitstel door de regen... en start achter de Safety car..
Hamiltonquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hamilton is nog ff naar de WC
Wij hoeven niet alle details te weten hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nogmaals, geen WD40 of glijmiddel
Die had je vroeger welquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het word tijd dat we oranje regenjassen gaan maken....
Nu lijkt het publiek zo saai
Gewoon wielrennen kijken in de tussentijdquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het word tijd dat we oranje regenjassen gaan maken....
Nu lijkt het publiek zo saai
Perez komt sowieso niet voor NL uit hequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:12 schreef SolidasRock het volgende:
Maaruh, Perez is gecrashed vandaag? Dus alleen Max komt vandaag nog voor Nederland uit?
Hoop dat ie zijn 200e race succesvol afrondtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardige gozer, maar hij heeft het net niet
Ik heb het ff wat realistischer gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop dat ie zijn 200e race succesvol afrondt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het ff wat realistischer gemaakt.
Ja, Red Bull, maar Red Bull is geen Nederlands teamquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was toch een redbull die crashte zag ik aantal minuten geleden? Wie was dat dan?
Ik gun hem een podium, naast Maxquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het ff wat realistischer gemaakt.
Ow, heb altijd gedacht dat RB voor ons land uitkwam maar idd, zo werkt dat niet. Onze Nederlander zit bij hun, check.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, Red Bull, maar Red Bull is geen Nederlands team
Ja, da's heel oranjequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Max-Norris- Ricciardo
Dat zou wel mooi zijn
D. je bent blauw uitgeslagenquote:
FF ter info, die oranje auto's zijn ook niet Nederlands.. en daar zit Max niet inquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, heb altijd gedacht dat RB voor ons land uitkwam maar idd, zo werkt dat niet. Onze Nederlander zit bij hun, check.
duhuhquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF ter info, die oranje auto's zijn ook niet Nederlands.. en daar zit Max niet in
Zou nog best kunnen werken jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als je achteraan moet starten kun je beter langzaam aan doen...en wachten totdat de rest gecrashed is... en dan hobbel je er zo voorbij
blauwe D, D blauw, blauw blauw oh wowquote:
Die heb ik eigenlijk nooit, ik zoek een plaatje van geldquote:
toen er nog blauwe tientjes warenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik blauw was
Je bent vooral zwart wit?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit, ik zoek een plaatje van geld
Ik heb het als zwarte mod geprobeerd, maar dat bleek te verwarrendquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
blauwe D, D blauw, blauw blauw oh wow
En je moet het commercieel mogen gebruiken, anders kan het heel veel geld kostenquote:
Ik word misselijk voor ik blauw word. Daar is niks meer aanquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was je nog wezen wandelen gister?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
blauw is wel mijn lievelingskleur. En groen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het als zwarte mod geprobeerd, maar dat bleek te verwarrend
Idemquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
blauw is wel mijn lievelingskleur. En groen.
Mooie felle kleuren jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
toen er nog blauwe tientjes waren![]()
Nederlands briefjesgeld was altijd zo mooi.
Die heidequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was je nog wezen wandelen gister?
Ik wel ff gister met een vriendin en haar hond een uurtje.
[ afbeelding ]
Heb er nog 2 liggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
toen er nog blauwe tientjes waren![]()
Nederlands briefjesgeld was altijd zo mooi.
goeie smaakquote:
Heb je het ergens voor nodig dan, zo'n plaatje?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En je moet het commercieel mogen gebruiken, anders kan het heel veel geld kosten
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Begint de race bijna.. begint het hele kippenhok plots te kwaken![]()
Dan stuur je ze heel veel plaatjes van geldquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En je moet het commercieel mogen gebruiken, anders kan het heel veel geld kosten
Dan is de lol er inderdaad snel af.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word misselijk voor ik blauw word. Daar is niks meer aan
mijn websitequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je het ergens voor nodig dan, zo'n plaatje?
Ik helaas niet meer. Die zonnebloem en snip vond ik ook altijd prachtig.quote:
Die heb ik ook nog liggenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik helaas niet meer. Die zonnebloem en snip vond ik ook altijd prachtig.
quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is de lol er inderdaad snel af.
Maar volgens mij had je er toen met de limoncello geen last van
Dat liep even anders dan de bedoeling wasquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was je nog wezen wandelen gister?
Ik wel ff gister met een vriendin en haar hond een uurtje.
[ afbeelding ]
Ja is een goede regenrijderquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen klaagt over het water en Max hobbelt met plezier rond
steek je hoofd in de koelkastquote:
Hij rijdt dan ook voorop, dus heet geen last van de sprayquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iedereen klaagt over het water en Max hobbelt met plezier rond
Zo moet het blijkbaar bij jou, snelquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat kun je wel zeggen. Maar dat ging ook heel snel
Was het nog mooi? Zo blij dat ik vorige week zaterdag geweest ben.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat liep even anders dan de bedoeling wasdaardoor we uiteindelijk 10 minuten op de heide zijn geweest om wat leuke foto's van onszelf te maken.
Dat is opluchtingquote:
Hahah alleen voor de selfiesquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat liep even anders dan de bedoeling wasdaardoor we uiteindelijk 10 minuten op de heide zijn geweest om wat leuke foto's van onszelf te maken.
Hier was het nog mooi, maar de zon scheen niet.. dat scheelde wel wat kleur.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het nog mooi? Zo blij dat ik vorige week zaterdag geweest ben.
Ik zag dat je nog op één staat! Ik ben 7 plekkies gezakt. Schade valt nog mee.quote:
Been there, done that, got the t-shirtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, op de nr. 2 zelfs nog ietsje uitgelopenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zag dat je nog op één staat! Ik ben 7 plekkies gezakt. Schade valt nog mee.
Ah nice! Ik denk dat alles ietjes langer doorbloeit omdat het niet zo droog is geweest.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier was het nog mooi, maar de zon scheen niet.. dat scheelde wel wat kleur.
Verder nog prachtig hoor.
Dan maar weer ff wat anders kijken...quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:33 schreef pullup het volgende:
Gewoon karren met die hap hoorHet lijken wel voetballers, die kunnen ook nergens tegen
Ja het was heel mooi, we waren op de Tafelbergheidequote:Op zondag 29 augustus 2021 15:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het nog mooi? Zo blij dat ik vorige week zaterdag geweest ben.
jah same here.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, op de nr. 2 zelfs nog ietsje uitgelopen
Maar, er kan dadelijk nog van alles gebeuren, dus ik juich nog maar niet
Maar wel lekker gegetenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahah alleen voor de selfies
Deesquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het was heel mooi, we waren op de Tafelbergheide![]()
Toen zijn we naar de dichtstbijzijnde Hema 5 km verderop gereden, dat was in Laren, daar herensokken gekocht, zodat ik mijn broek erin kon doen. Maar toen we terug naar de auto liepen kwamen we langs Ron Gastrobar (van Ron Blaauw) en besloten daar heel luxe en uitgebreid te gaan lunchen![]()
Daarna toch nog even naar de heide gereden voor de foto's (met broek in de sokken)en toen naar huis, want mijn dochter had om 5 uur een afspraak.
Lunchen en shoppen dus...quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het was heel mooi, we waren op de Tafelbergheide![]()
Maar toen we er net waren besefte ik dat ik blote enkels had, dus vrij spel voor de teken om aan te vallen. Mijn nichtje is 3 jaar geleden door een teek gebeten en heeft Lyme opgelopen, is heel erg ziek van geweest en nog steeds niet de oude, dus ik ben daar echt huiverig voor.
Toen zijn we naar de dichtstbijzijnde Hema 5 km verderop gereden, dat was in Laren, daar herensokken gekocht, zodat ik mijn broek erin kon doen. Maar toen we terug naar de auto liepen kwamen we langs Ron Gastrobar (van Ron Blaauw) en besloten daar heel luxe en uitgebreid te gaan lunchen![]()
Daarna toch nog even naar de heide gereden voor de foto's (met broek in de sokken)en toen naar huis, want mijn dochter had om 5 uur een afspraak.
Dat is het belangrijkste.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Zo gaat dat weleens bij ons, maar het was een heerlijke dag
Gewoon genieten, dat is het belangrijkstquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Zo gaat dat weleens bij ons, maar het was een heerlijke dag
Nog ff en je gaat zelf op botenjachtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:41 schreef Prisha het volgende:
Ik was vrijdagavond in Grou, Friesland. Zeiltocht gemaakt op een hele oude skûtsje. We gingen om 19:30 varen en kwamen rond 23:00 binnen.
Geen regen (in tegenstelling tot de rest van het weekend), heldere lucht, kon op dek languit liggen en sterren kijken. Was heerlijk
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat zelf op botenjacht
Wat gaaf zeg in zo'n skûtsje, en fijn dat je goed weer had.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:41 schreef Prisha het volgende:
Ik was vrijdagavond in Grou, Friesland. Zeiltocht gemaakt op een hele oude skûtsje. We gingen om 19:30 varen en kwamen rond 23:00 binnen.
Geen regen (in tegenstelling tot de rest van het weekend), heldere lucht, kon op dek languit liggen en sterren kijken. Was heerlijk
ohhh lucky you! Ik vond het daar echt prachtig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg in zo'n skûtsje, en fijn dat je goed weer had.
Ik kwam in mijn jeugd vaak in Grou, mijn oom en tante woonden daar, en hadden daar een rondvaartbedrijf, waar elk jaar de verjaardag van mijn oma werd gevierd
Logischquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Red Bull wil Perez terug hebben in de race ..
Zit je dan met je te dure kaartje... geen overnachtingsplaats en een werkgever die je op je werk verwacht.quote:
Uiterste startijd is vanavond 18:00 werd er net verteld.quote:
Nee om 18:00 moet de race verreden zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Uiterste startijd is vanavond 18:00 werd er net verteld.
dan ben je niet blij denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je dan met je te dure kaartje... geen overnachtingsplaats en een werkgever die je op je werk verwacht.
Was een beetje onduidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze dat zeiden, maar toen hadden ze het daarna over eindigen, dus om uiterlijk 16:00u vertrekkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Uiterste startijd is vanavond 18:00 werd er net verteld.
schuimpjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De lol gaat er wel af zo...
Je kunt dit ook niet maken voor de toeschouwers.
Rijden met die hap... stelletje Schuimpjes !
Moeten ze opschietenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Was een beetje onduidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze dat zeiden, maar toen hadden ze het daarna over eindigen, dus om uiterlijk 16:00u vertrekken
ahhquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Was een beetje onduidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze dat zeiden, maar toen hadden ze het daarna over eindigen, dus om uiterlijk 16:00u vertrekken
Hebben ze toch wel eens gedaan?quote:
Ja, al moest er minimaal een aantal (meen 70 of 75) van het oorspronkelijk aantal ronden verreden wordenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef mario390 het volgende:
da w as zot teker
dat max zegt hij will rijden![]()
We hebben een nieuwe Ajax fan sinds je bezoek zo te zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit daar nu naar te kijkenen F1 op de ipad
JA! dat vond ik ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Die is leuk
Dan rijden ze maar wat langzamer.. je gaat ook niet met normaal weer met 200 door een haarspeldbocht je past je aan aan de omstandigheden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:00 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen op het circuit
De baan komt er alleen maar slechter en slechter bij te liggen. De regen houdt in alle hevigheid aan en racen is gewoon binnen afzienbare tijd absoluut geen optie.
Ik zit nu thuis bij een Ajax fan en die heeft het opstaan dus ik krijg het allemaal gratis en voor niks meequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe Ajax fan sinds je bezoek zo te zien
Langzamer rijden zullen ze sowieso doen. En dan auto's die je niet onder controle kunt houden en nul zicht voor je.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan rijden ze maar wat langzamer.. je gaat ook niet met normaal weer met 200 door een haarspeldbocht je past je aan aan de omstandigheden.
Ik snap dit gezeur echt niet.
wahquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef pullup het volgende:
Ik wilde ook een keer kijken zegHet lijkt wel zo'n faal raketstart
Daar heb je tenminste nog vuurquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef pullup het volgende:
Mooi meegenomenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis bij een Ajax fan en die heeft het opstaan dus ik krijg het allemaal gratis en voor niks mee
ja tochquote:
quote:
quote:
Dit was gisteren. Ging maar net goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef pullup het volgende:
WIe weet kun je thuis nog de start zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja toch![]()
Zo richting huis. Ik was op de start van de F1 aan het wachten maar ik zie het niet meer gebeuren.
Denk je dat ze nog starten dan?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
WIe weet kun je thuis nog de start zien
Nou....quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dit was gisteren. Ging maar net goed
[ twitter ]
Hai marioquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zodra jij de auto start
Ja het is wel jammer. Regenrace zou wel leuk zijn.quote:
Zeker, Naomi zit geloof ik op Curacaoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het nog de u bowohner topic ?
Dan geven we gewoon punten op volgorde kwalificatiequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar het komt Mercedes wel goed uit als er niet gestart
Dankjewelquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Fijne race allemaal![]()
Als ze eindelijk eens gaan rijden
Staat hier ook opquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef pullup het volgende:
Ik lees hier wel mee of het nog van start gaat en kijk voorlopig even dat fietsen in Spanje
Wil je ook groetjes?quote:
Hier toch: RLS / Het RLS Social Media-topic #125 Jens is een aapjequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het nog de u bowohner topic ?
Ik ongeduldigquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word hier depressief van![]()
manon in korfuquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, Naomi zit geloof ik op Curacao
RLS / Het RLS Social Media-topic #125 Jens is een aapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |