Nog ff en je gaat zelf op botenjachtquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:41 schreef Prisha het volgende:
Ik was vrijdagavond in Grou, Friesland. Zeiltocht gemaakt op een hele oude skūtsje. We gingen om 19:30 varen en kwamen rond 23:00 binnen.
Geen regen (in tegenstelling tot de rest van het weekend), heldere lucht, kon op dek languit liggen en sterren kijken. Was heerlijk
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat zelf op botenjacht
Wat gaaf zeg in zo'n skūtsje, en fijn dat je goed weer had.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:41 schreef Prisha het volgende:
Ik was vrijdagavond in Grou, Friesland. Zeiltocht gemaakt op een hele oude skūtsje. We gingen om 19:30 varen en kwamen rond 23:00 binnen.
Geen regen (in tegenstelling tot de rest van het weekend), heldere lucht, kon op dek languit liggen en sterren kijken. Was heerlijk
ohhh lucky you! Ik vond het daar echt prachtig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg in zo'n skūtsje, en fijn dat je goed weer had.
Ik kwam in mijn jeugd vaak in Grou, mijn oom en tante woonden daar, en hadden daar een rondvaartbedrijf, waar elk jaar de verjaardag van mijn oma werd gevierd
Logischquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Red Bull wil Perez terug hebben in de race ..
Zit je dan met je te dure kaartje... geen overnachtingsplaats en een werkgever die je op je werk verwacht.quote:
Uiterste startijd is vanavond 18:00 werd er net verteld.quote:
Nee om 18:00 moet de race verreden zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Uiterste startijd is vanavond 18:00 werd er net verteld.
dan ben je niet blij denk ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je dan met je te dure kaartje... geen overnachtingsplaats en een werkgever die je op je werk verwacht.
Was een beetje onduidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze dat zeiden, maar toen hadden ze het daarna over eindigen, dus om uiterlijk 16:00u vertrekkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Uiterste startijd is vanavond 18:00 werd er net verteld.
schuimpjesquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De lol gaat er wel af zo...
Je kunt dit ook niet maken voor de toeschouwers.
Rijden met die hap... stelletje Schuimpjes !
Moeten ze opschietenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Was een beetje onduidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze dat zeiden, maar toen hadden ze het daarna over eindigen, dus om uiterlijk 16:00u vertrekken
ahhquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Was een beetje onduidelijk. Ik dacht eerst ook dat ze dat zeiden, maar toen hadden ze het daarna over eindigen, dus om uiterlijk 16:00u vertrekken
Hebben ze toch wel eens gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |