Ja, al moest er minimaal een aantal (meen 70 of 75) van het oorspronkelijk aantal ronden verreden wordenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef mario390 het volgende:
da w as zot teker
dat max zegt hij will rijden![]()
We hebben een nieuwe Ajax fan sinds je bezoek zo te zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit daar nu naar te kijkenen F1 op de ipad
JA! dat vond ik ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Die is leuk
Dan rijden ze maar wat langzamer.. je gaat ook niet met normaal weer met 200 door een haarspeldbocht je past je aan aan de omstandigheden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:00 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen op het circuit
De baan komt er alleen maar slechter en slechter bij te liggen. De regen houdt in alle hevigheid aan en racen is gewoon binnen afzienbare tijd absoluut geen optie.
Ik zit nu thuis bij een Ajax fan en die heeft het opstaan dus ik krijg het allemaal gratis en voor niks meequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe Ajax fan sinds je bezoek zo te zien
Langzamer rijden zullen ze sowieso doen. En dan auto's die je niet onder controle kunt houden en nul zicht voor je.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan rijden ze maar wat langzamer.. je gaat ook niet met normaal weer met 200 door een haarspeldbocht je past je aan aan de omstandigheden.
Ik snap dit gezeur echt niet.
wahquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef pullup het volgende:
Ik wilde ook een keer kijken zegHet lijkt wel zo'n faal raketstart
Daar heb je tenminste nog vuurquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef pullup het volgende:
Ik wilde ook een keer kijken zegHet lijkt wel zo'n faal raketstart
Mooi meegenomenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis bij een Ajax fan en die heeft het opstaan dus ik krijg het allemaal gratis en voor niks mee
ja tochquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |