Hij staat er bij ! Alleen een nieuwe versnellingsbak..quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand of Norris nog start?
Jij dacht ook al in een ander topic te zitten?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
------------------------------> Oeps wegwezen hier
5 plaatsen gridstrafquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij staat er bij ! Alleen een nieuwe versnellingsbak..
SC dacht ikquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij dacht ook al in een ander topic te zitten?
Nee dan jequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welnee, kom er gezellig bij! Het is "onze" Max" toch
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog even en ik ga daar wel postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Moeten we die delen? Mag ik dan zijn linkeroor?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ketting met allemaal oren?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we die delen? Mag ik dan zijn linkeroor?
Eindelijk kan ik meekijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
This message will zelfdestruct in 30 seconds.
Hoe heet ie ook al weer, die blonde bokser uit Rocky maar dan in Universal Soldierquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ketting met allemaal oren?
Dolph Lundgrenquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe heet ie ook al weer, die blonde bokser uit Rocky maar dan in Universal Soldier
alleen rechter, nu wil ik een nieuwe met linkerquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:41 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n ketting met allemaal oren?
Donequote:Op zondag 29 augustus 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Help Solid ook ff die zit "rots"vast
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
alleen rechter, nu wil ik een nieuwe met linker
Was ff plaatje zoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Help Solid ook ff die zit "rots"vast
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was ff plaatje zoeken, wat was er met die URL? Beetje minder legaal of?
Je zat rotsvast?quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was ff plaatje zoeken, wat was er met die URL? Beetje minder legaal of?
glijmiddel zou ik eerder adviserenquote:
Perez , tijdens de rit naar de gritquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:54 schreef SolidasRock het volgende:
Wie crashte nou net? Max is niet de enige redbullrijder dus misschien is het die andere? Of was dat een oud fragment?
Ok, Perez is dus de andere redbullrijder, check.quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Perez , tijdens de rit naar de grit
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niks van! Al mijn openingen zijn uitgaande eenrichtingsverkeer.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog even en ik ga daar wel posten
Dat kunnen ze vast waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |