Ik zei niet voor niks o jeequote:
Deze TT is toch nog steeds origineler dan de laatste 25 van jouquote:
Dan ben je te veel gefocust op dat ene woord want ik had gewoon genoeg andere geniale, slimme, originele tt's.quote:Op zondag 29 augustus 2021 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze TT is toch nog steeds origineler dan de laatste 25 van jou
Ik schrok dus dat er het ineens vol zou zijnquote:
Geen idee, ik heb geen verstand van voetbalquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof je daar Rotterdammers blij mee maakt
Dank je, zand tussen de tandenquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Gefeliciterrd met moddereten dan @:D. !![]()
![]()
Net te snel mijn taalfoutje gekwootquote:
wat doe je nog een uurtje?quote:
Origineel he?quote:
Daar kom ik niet, heb nog een leven buiten Fokquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb met bijna dezelfde TT in DTS geopend
Ik zie best een hoop verschillen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2021 13:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb met bijna dezelfde TT in DTS geopend
En je ui is weer andersquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou ja Zondag komt overeen. Ik had deze TT nog niet eens gezien en per ongeluk de lapo daaro.
Daar wordt je niet slimmer vanquote:
Ben jij die op 4.14?quote:
Er viel weinig te zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heerlijk dat we weer eens een regen F1 lijken te krijgen
Ksssst!quote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef puzziepie het volgende:
------------------------------> Oeps wegwezen hier
Chuckquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand of Norris nog start?
Geen idee, sinds ik ben ingeschakeld nog niets over gehoordquote:Op zondag 29 augustus 2021 14:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet iemand of Norris nog start?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |