zal even kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou moet je eens kijken wat ze nu op NL 3 uitzenden...
Katja Herbersquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou moet je eens kijken wat ze nu op NL 3 uitzenden...
Ik krijg bans voor minderquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.
Creatief opgelostquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef -Shii- het volgende:
Met bloemetjes is wel weer leuk bedacht.
Het nieuwe Giganetquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Ziggo go is echt niet super in gebruik. Laadt alweer niet.
Daar zijn ze niet niet BN genoeg voor.quote:
Ik ken haar o.a. van Divorce en De Vloer Op, ik vind haar een hele goede actrice, ik ben haar trouwens ook al een paar keer tegen gekomen in Amerikaanse series.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wie is dat?
Moet ik die kennen?
Wat zijn haar pluspunten?
Ah, dat doet ze goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken haar o.a. van Divorce en De Vloer Op, ik vind haar een hele goede actrice, ik ben haar trouwens ook al een paar keer tegen gekomen in Amerikaanse series.
Klopt maar er worden hier wel nogal wat meer onkiese woorden gebruikt om maar zo uit te drukken. Ik vind het prima als er regels ingevoerd worden en grenzen opgesteld worden maar de ruzie hierover hou ik me lekker erbuiten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.
Het staat wel op een publiekelijk forum.
O, het is geen ruzie toch? Ik zeg er wat van, maar een ruzie zou ik het niet noemen. Tenminste, zo zie ik het niet en is ook niet de intentie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt maar er worden hier wel nogal wat meer onkiese woorden gebruikt om maar zo uit te drukken. Ik vind het prima als er regels ingevoerd worden en grenzen opgesteld worden maar de ruzie hierover hou ik me lekker erbuiten.
Ruzie is een groot woord toch. Maar zulke tt's en 's ochtends "koffie godverdomme", tja.....quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt maar er worden hier wel nogal wat meer onkiese woorden gebruikt om maar zo uit te drukken. Ik vind het prima als er regels ingevoerd worden en grenzen opgesteld worden maar de ruzie hierover hou ik me lekker erbuiten.
Ben jij vrijgezelquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik werkelijk nog nooit gekeken.
ok ,iptv werkt deze dagenquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Liverpool Chelsea was gisteren.. Nu is Messi live (op de bank) bij PSG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |