En straks allemaal in februari weer klagen omdat er geen schnee op de piste ligtquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Sneeuw in Oberstdorf
De zomer is nog niet over, of nog nog begonnen
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee... heb ik nu net weer ondervonden
Goede chicks?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.
quote:Op zondag 29 augustus 2021 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben maar ff verhuist naar daar...
ff wennen wel.. be normaal nogal honkvast hier.
Is toch geen ruzie?quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben maar ff hierheen verhuist. 1 van mijn 2 vaste honken. Weeral ruzie in dinges, dit keer over een geboortekanaal van een vrouw in de TT.
Hier is het leukerquote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben maar ff hierheen verhuist. 1 van mijn 2 vaste honken. Weeral ruzie in dinges, dit keer over een geboortekanaal van een vrouw in de TT.
Van alles wat.quote:
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
Het was toch al wel bekend dat dat een apart figuur isquote:[b]Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:[/b
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.
Het staat wel op een publiekelijk forum.
Ondanks dat blijf ik er wel wat van zeggen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Het was toch al wel bekend dat dat een apart figuur is
Ja staat nog op een schermpje ....quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren dat ik het weer eens kijk. De eerste challenge is bezig.
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik kan er niet zo goed tegen, het gebruik van dat 'kut' steeds. Zo onfatsoenlijk.
Nou moet je eens kijken wat ze nu op NL 3 uitzenden...quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
gelukkig staat het topic niet in SHOquote:Op zondag 29 augustus 2021 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zij iemand net neit dat het met normale mensen was? Ik zie toch BNNers ?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, het is onnodig grof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |