Nope, mist —> geen chopper —> geen race.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef THEFXR het volgende: kan de med helicopter vliegen met die mist?
ja, iddquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, mist —> geen chopper —> geen race.
Het is onzin om vandaag nog op beter weer te wachten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Het komende uur weer heel veel regen.
Ik begin bang te worden.
Je woont in New Orleans?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:56 schreef Nattekat het volgende:
Het komende uur weer heel veel regen.
Ik begin bang te worden.
Alles om Mercedes te helpen hè, lang wachten betekend minder race en halve puntenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het weerbericht: Light rain
en zelfs dan kunnen we al niet rijden.
Het is al te natquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ligt er aan hoe ver het eerste academische ziekenhuis is, het is niet bij elke track zo.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, mist —> geen chopper —> geen race.
Zandvoort gaat ook in het water vallenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor een keertje dat formule 1 niet achter een betaalmuur zit. Voor een keertje dat het formule 1 is in België . Voor 1 keer dat het op Sporza is. Voor een keertje dat ik F1 wil kijken
Zal je zien dat het niet doorgaatDat is niet zo plezant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg mooi. Voor de walgelijke Prins Pand gun je zoiets.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zandvoort gaat ook in het water vallen![]()
[ afbeelding ]
Zo is dat...gewoon ballen hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zonder gekheid... als het gevaarlijk is rijd je toch langzamer?
Je rijd toch ook niet met 200 door een haarspeldbocht?
Niemand dwingt je om harder te rijden.
Ik snap het niet.. Rijden met die handel.
Voor een keertje dat formule 1 niet achter een betaalmuur zit. Voor een keertje dat het formule 1 is in België . Voor 1 keer dat het op Sporza is. Voor een keertje dat ik F1 wil kijken
Zal je zien dat het niet doorgaatDe enige Belgische GP ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
ja van buienradarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er een nieuwe melding gekomen?
Anders duurt het te lang.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Maar waarom is het tegenwoordig 3 in plaats van 4 uur?
Is het al Kerst ja?quote:
Exact.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:00 schreef Funzel het volgende:
Gewoon starten met die zooi. Een ieder die niet durft blijft maar binnen staan.
Sowieso wordt het laatste stukje door monteurs gedaan, op de grid.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Op eigen kracht op de grid komen en verkenninsronde, is toch ook niet het geval met auto's die vanuit de pit starten? Dus die regel zou niet opgaan denk ik?
TV zenders die klaagden, mss?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Nattekat het volgende:
In geval van twijfel geldt hetgeen Mercedes het beste uitkomtquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Op eigen kracht op de grid komen en verkenninsronde, is toch ook niet het geval met auto's die vanuit de pit starten? Dus die regel zou niet opgaan denk ik?
Het bier van de catering is ingesteld op 3 uur.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Martin Brundle: I'm too much old skool to be part of a decision like this. I'm not the one who should say anything about it really. All I know is that I have raced plenty of time in conditions that were much worse than this.quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Gewoon gaan..stelletje zeikers![]()
Krijgen ze miljoenen voor betaald
Deze race gaat niet meer startenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:00 schreef Funzel het volgende:
Gewoon starten met die zooi. Een ieder die niet durft blijft maar binnen staan.
Wij willen gewoon een race zienquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halve punten zou nog best prima zijn.
Binnen een aantal jaar waarschijnlijk in NL hequote:
https://www.motorsportwee(...)time-to-three-hours/quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:01 schreef Nattekat het volgende:
Safetycar.quote:
Wie weet dat het in 2030 ofzo eens zo ver isquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Binnen een aantal jaar waarschijnlijk in NL heAssen
Wat een onzinquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.motorsportwee(...)time-to-three-hours/
Dat dus. MAX WEDEROM GENAAID GVDquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Deze race gaat niet meer starten
Dit jaquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon rijden, je hoeft geen 300 km/u te gaan.
Nah denk het niet, in november is de aftrap al van een eerste internationale rally, en ik weet dat die promotor dat wel kan fixen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie weet dat het in 2030 ofzo eens zo ver is
Assen was wat mij betreft sowieso een meer snuggere keus dan Zandvoort. Maar ja, de onvermijdelijke Jan Lammers...quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie weet dat het in 2030 ofzo eens zo ver is
Juist, je bepaalt zelf je tempo wat je veilig vind.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:03 schreef _UserName_ het volgende:
Gewoon rijden, je hoeft geen 300 km/u te gaan.
De grens is dus 4 uur, niet 3. Die 3 uur geldt bij een reeds gestartte race.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.motorsportwee(...)time-to-three-hours/
Dit gaat over de WRC he, niet F1quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Assen was wat mij betreft sowieso een meer snuggere keus dan Zandvoort. Maar ja, de onvermijdelijke Jan Lammers...
Precies.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist, je bepaalt zelf je tempo wat je veilig vind.
Aanpassen aan de omstandigheden heet dat.
Watjes.
onjuistquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De grens is dus 4 uur, niet 3. Die 3 uur geldt bij een reeds gestartte race.
Je snapt er vrij weinig van volgens mij.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer CO2 uitstoten dus! Beste oplossing
ZOAB genot.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss eens dringend circuit heraanleggen en speciaal asfalt laten gieten die water doorlatend is?
Eigen belangquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Toto zegt dat er alleen maar hevigere regen komt komende 45 minuten
Toto moet zijn smoel houden, we gaan racen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Fluit maar gewoon helemaal af joh. Weer wordt ook niet beter komende 20 minuten.quote:
Of een overdekt circuit aanleggen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mss eens dringend circuit heraanleggen en speciaal asfalt laten gieten die water doorlatend is?
Toto moet oprottenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Excuus... darn, de chat gaat te snel voor een ouwe zak als ik.
zoab?quote:
Daarna wel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Fluit maar gewoon helemaal af joh. Weer wordt ook niet beter komende 20 minuten.
Of nog 6 in de woestijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een overdekt circuit aanleggen.
Dan moeten ze nog een rondje volgens Sky (2 ronden in totaal)quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze helemaal niet rijden, is het dan ook halve punten?
Toto heeft helaas de grootste roede in de pap.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Toto moet zijn smoel houden, we gaan racen.
Volgens mij moeten er dan wel 2 of 3 ronden gereden zijn, end at is nog niet het geval.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker viesdikquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Opa heeft friet gehaald, milkshake aardbei naar binnen klappen zometeen.
Veranderdquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
Het klimaat veranderd..ook F1 moet eraan geloven
Dat zou vooral voor Russell wel heel matig zijnquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:08 schreef gbm het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog een rondje volgens Sky (2 ronden in totaal)
Nee dan is het nul puntenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mietjes bij Mercedesquote:
Dan moet ie maar weerman wordenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Prost is waving his hand at the officials he wants to stop the race and who can blame him?quote:Op zondag 29 augustus 2021 15:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is in het verleden al vaker gebeurd.
Beroemdste voorbeeld: Monaco 1984. Raceleider Prost, niet zo dol op regen, wilde dat de race werd gestopt. Want ene rookie genaamd Senna dreigde hem in te halen in een barrel genaamd Toleman. Dat kon Prost zich, in zijn dure McLaren-Porsche, niet veroorloven. Racedirecteur Jacky Ickx (zelf werkzaam bij Porsche, vooral voor promotie-activiteiten) gaf Prost zijn zin en vlagde de race af, voordat er 70 procent van de race was afgelegd. Dus werden er halve punten uitgedeeld. Prost werd bejubeld als winnaar, rookie Senna was woest, en aan het eind van het seizoen werd Niki Lauda wereldkampioen, met een half punt voorsprong op Prost. (Boontje komt om zijn loontje.)
Ik weet nu al dat er bij mij op werk helemaal niets gaat gebeuren danquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:09 schreef Funzel het volgende:
Godverdomme opzouten met je morgen racen, dan ben ik op werk.
Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:09 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Hier regent het ook en ik ben ook aan het wachten. Ik weet dus wat die coureurs voelen
Ik denk het ook niet, maar het zou wel tof zijn om tegen die tijd een WK-rally in Nederland te hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Nah denk het niet, in november is de aftrap al van een eerste internationale rally, en ik weet dat die promotor dat wel kan fixen.
In Assen zijn ze ook niet zo moeilijk dan in Zandvoort.
Watermanagementquote:
Denk een concessie naar de TV-boeren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is t voor stomme regel dat je 3/4 uur na aanvangstijd gestart moet zijn? Als je zo om 5 uur start en iedereen vindt t prima om tot 7 uur door te rijden, is t toch prima?
Ik hoor juist (ik heb een Britse live stream) dat, als het zo blijft als het nu is, dan is er "no classification".quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet geklikt. Je spreekt maar Nederlands.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Prost is waving his hand at the officials he wants to stop the race and who can blame him?
1:04:20
Dat was 4 uur, hartstikke logisch, maar dat is dit seizoen schijnbaar 3 uur geworden omdat appel.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is t voor stomme regel dat je 3/4 uur na aanvangstijd gestart moet zijn? Als je zo om 5 uur start en iedereen vindt t prima om tot 7 uur door te rijden, is t toch prima?
Dan moet Lewis eens zijn ogen open doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:10 schreef Mylene het volgende:
"Het wordt in de komende 45 minuten niet beter", zegt Mercedes-teambaas Toto Wolff. "En we komen ook in de problemen met de tijdslimiet. Het was echt niet te doen op de baan. Lewis kon niet eens het rode lampje op de auto voor hem zien."
Huh? Dit ging even niet over F1 he. Voor F1: Zandvoort > Assen, sowieso.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Assen was wat mij betreft sowieso een meer snuggere keus dan Zandvoort. Maar ja, de onvermijdelijke Jan Lammers...
Zonnebril af.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Lewis eens zijn ogen open doen
Lewis staat ook een keer niet vooraan en vind het gelijk niet te doenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:10 schreef Mylene het volgende:
"Het wordt in de komende 45 minuten niet beter", zegt Mercedes-teambaas Toto Wolff. "En we komen ook in de problemen met de tijdslimiet. Het was echt niet te doen op de baan. Lewis kon niet eens het rode lampje op de auto voor hem zien."
Assen is totaal niet geschikt voor de F1quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Dit ging even niet over F1 he. Voor F1: Zandvoort > Assen, sowieso.
Zal je zien dat het niet doorgaatHerkenbaar. Ik kijk bijna nooit (want geen Ziggo of wat het ook uitzendt) en zit nu al meer dan een uur te wachten op die kutstart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan halen ze de 33 rondes niet.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Nober het volgende:
We kunnen ook om 17:00 starten. Niks mis mee.
En een totaal gebrek aan historie.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Assen is totaal niet geschikt voor de F1
Nee dat gaat nu niet meer gebeuren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat er ook maar enige kans is dat de rechter begin volgende week bepaalt dat de F1 in Zandvoort niet door mag gaan?
Volgens de voorspelling gaat het om 17:00 weer harder regen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Nober het volgende:
Dat zou echt fantastisch zijn, gewoon voor de popcorn.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat er ook maar enige kans is dat de rechter begin volgende week bepaalt dat de F1 in Zandvoort niet door mag gaan?
Ja zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
Het is donker om 20u30.quote:
Zo fucking scheinheilig die gast. Als hij oorzaak had gestaan was er niks aan de hand en werd er gewoon geredenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lewis staat ook een keer niet vooraan en vind het gelijk niet te doen
Nee, dan heeft Lewis een compensatiedagquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
Is het dan een optie om morgen te racen?
Echt waar?quote:
Omdat Lewis dan niet op een 'eerlijke' manier kan 'winnen'quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:13 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom zijn er full wet banden als je niet in die condities van start mag? Gewoon rijden en kijken wie er overblijft na een potje bowlen.
Te donker.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Morgen heeft heel Mercedes diversity training.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, dan heeft Lewis een compensatiedag
Ja dan wel met 80% kans op regen.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:13 schreef Caland het volgende:
Is het dan een optie om morgen te racen?
Had al eerder mijn excuses aangeboden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Dit ging even niet over F1 he. Voor F1: Zandvoort > Assen, sowieso.
Onzin, zon gaat pas rond 8 uur onder.quote:
Zeker... minder beroerd waarschijnlijk dan vandaag, maar nog steeds geen droog-weer-race (naar de verwachtingen).quote:
Lastig ivm TV programmering lijkt mijquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:12 schreef Nober het volgende:
Dank, verstond het niet goedquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Nee Rob, er werd niet gezegd dat Perez vanuit de pitstraat mag starten. Er werd gezegd dat hij vanuit de pitstraat móet starten áls hij mag starten.
sterker nog, Assen is al vernaggeld door de verkanting er grotendeels uit te halenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En een totaal gebrek aan historie.
Gaat om het zicht, niet om de banden,.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:13 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom zijn er full wet banden als je niet in die condities van start mag? Gewoon rijden en kijken wie er overblijft na een potje bowlen.
Je wilt in deze omstandigheden niet in de schemering rijden.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Onzin, zon gaat pas rond 8 uur onder.
Daar heeft de F1 verder weinig mee te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:15 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Lastig ivm TV programmering lijkt mij
Ze hadden gewoon om half 4 moeten starten.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je wilt in deze omstandigheden niet in de schemering rijden.
Het is of nu nog starten, of vandaag niet meer.
Dat zal dus wel worden: vandaag niet meer.
Zou het wat uitmaken?quote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon om half 4 moeten starten.
Masiquote:
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
Blijkbaar toch racen over een half uurtje.
Dank!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Net op de radio tussen de fia en rbr
Ik geloof er ook niks vanquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?
Thanks!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Canvas, radio richting Red Bull
Vanuit pitlane
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Volgens de FIA is de 3 uur al gestart dus
quote:Should the race be suspended (see Article 5041) the length of the suspension will be
added to this period up to a maximum total race time of three (3) hours
Jaa.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Jack geen vocht achter zijn longen krijgt
FIA zegt het, dan zal het wel kloppenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.
[..]
Sow @Nattekatquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Jack geen vocht achter zijn longen krijgt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel fantastisch zijn als het volgende week voor Prins Proleet ook helemaal naar de tering gaat.
Sow.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Aaargg.. ik ben woedender dan ooit.
20-25 graden en een stralend zonnetjequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel fantastisch zijn als het volgende week voor Prins Proleet ook helemaal naar de tering gaat.
Neem een pilletjequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.
[..]
Nee, maandag gaat niet doorquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ze hebben het ook over maandag. Dus dag uitstellen. Dat kan dus wel? Soort Wimbledon-idee?
Ze moeten wel; anders restitutie voor 100k fans ofzo. Dat is onbetaalbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ze hebben het ook over maandag. Dus dag uitstellen. Dat kan dus wel? Soort Wimbledon-idee?
De moeder van @Zipportal noemt zichzelf ook Stralend Zonnetje als ze adverteert op Kinky.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
20-25 graden en een stralend zonnetje
JAMMER
Je zit tenminste niet in de regen daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
HITTEPROTECOL!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
20-25 graden en een stralend zonnetje
JAMMER
neequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik zeg.. deze opstelling als race uitslag. Opgelost slotje en warme chocolademelk
mwoah, liberty is nou niet een organisatie die dat niet zou kunnen betalen, of ze moeten de mercs over zien te halen om te starten..quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel; anders restitutie voor 100k fans ofzo. Dat is onbetaalbaar.
Dan houden ze zich niet aan hun eigen regels. Ook niet voor het eerstquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
FIA zegt het, dan zal het wel kloppen
Verzekering?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, die mensen hadden een race verdiend. Kom op zeg: het regent, de baan is nat, er is een dikke spray. Hebben we dat nog nooit eerder meegemaakt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je zit tenminste niet in de regen daar
Sinds 2021 is het 3 uur. Reden onbekend.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap... wat is die 3 uur? Is dat de periode dat de race moet starten? Want volgen mij was het altijd een 2 uur race binnen een periode van 4 uur... heb nog niet eerder van 3 uur gehoord
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De moeder van @:zipportal noemt zichzelf ook Stralend Zonnetje als ze adverteert op Kinky.
Die drie uur is bedacht door Totoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap... wat is die 3 uur? Is dat de periode dat de race moet starten? Want volgen mij was het altijd een 2 uur race binnen een periode van 4 uur... heb nog niet eerder van 3 uur gehoord
Neequote:
Begrijp ik ook niet. Gaat toch om dat het licht is. Het is fucking augustusquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Las dan maar gewoon helemaal afquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Johannes788 het volgende:
Halve punten race confirmed als we beginnen. Max genaait
Sinds Imola 2021 niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die mensen hadden een race verdiend. Kom op zeg: het regent, de baan is nat, er is een dikke spray. Hebben we dat nog nooit eerder meegemaakt?
Regels zijn aangepastquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Die hebben al wat races gehad vandaagquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowieso Sexjobs > Kinkyquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0
Matige act dit.
Ok, zal wel weer met TV-stations te maken hebben... zelfde met de 15:00 uur race starts... iig geen :10 meerquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds 2021 is het 3 uur. Reden onbekend.
Nopequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Waarom hebben ze een paar rondjes SC gedaan, je weet dat het keihard ging regenen. Had dat niet gedaan had je nog 3 uur gehad.
Nee, die 3 uur eindigt om 18u wat er ook gebeurd was.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Waarom hebben ze een paar rondjes SC gedaan, je weet dat het keihard ging regenen. Had dat niet gedaan had je nog 3 uur gehad.
Schedualed starting timequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Nee, is vanaf de scheduled start time, 15:00 dus.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Slimme opmerkingquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:24 schreef PirE het volgende:
Als het voor halve punten is zou ik snel een motor wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |