Vind ik ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon om half 4 moeten starten.
Masiquote:
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
Blijkbaar toch racen over een half uurtje.
Dank!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Net op de radio tussen de fia en rbr
Ik geloof er ook niks vanquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?
Thanks!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Canvas, radio richting Red Bull
Vanuit pitlane
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Volgens de FIA is de 3 uur al gestart dus
quote:Should the race be suspended (see Article 5041) the length of the suspension will be
added to this period up to a maximum total race time of three (3) hours
Jaa.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Jack geen vocht achter zijn longen krijgt
FIA zegt het, dan zal het wel kloppenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.
[..]
Sow @Nattekatquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Jack geen vocht achter zijn longen krijgt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel fantastisch zijn als het volgende week voor Prins Proleet ook helemaal naar de tering gaat.
Sow.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Aaargg.. ik ben woedender dan ooit.
20-25 graden en een stralend zonnetjequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel fantastisch zijn als het volgende week voor Prins Proleet ook helemaal naar de tering gaat.
Neem een pilletjequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.
[..]
Nee, maandag gaat niet doorquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ze hebben het ook over maandag. Dus dag uitstellen. Dat kan dus wel? Soort Wimbledon-idee?
Ze moeten wel; anders restitutie voor 100k fans ofzo. Dat is onbetaalbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ze hebben het ook over maandag. Dus dag uitstellen. Dat kan dus wel? Soort Wimbledon-idee?
De moeder van @Zipportal noemt zichzelf ook Stralend Zonnetje als ze adverteert op Kinky.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
20-25 graden en een stralend zonnetje
JAMMER
Je zit tenminste niet in de regen daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
HITTEPROTECOL!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
20-25 graden en een stralend zonnetje
JAMMER
neequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik zeg.. deze opstelling als race uitslag. Opgelost slotje en warme chocolademelk
mwoah, liberty is nou niet een organisatie die dat niet zou kunnen betalen, of ze moeten de mercs over zien te halen om te starten..quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel; anders restitutie voor 100k fans ofzo. Dat is onbetaalbaar.
Dan houden ze zich niet aan hun eigen regels. Ook niet voor het eerstquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
FIA zegt het, dan zal het wel kloppen
Verzekering?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, die mensen hadden een race verdiend. Kom op zeg: het regent, de baan is nat, er is een dikke spray. Hebben we dat nog nooit eerder meegemaakt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je zit tenminste niet in de regen daar
Sinds 2021 is het 3 uur. Reden onbekend.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap... wat is die 3 uur? Is dat de periode dat de race moet starten? Want volgen mij was het altijd een 2 uur race binnen een periode van 4 uur... heb nog niet eerder van 3 uur gehoord
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De moeder van @:zipportal noemt zichzelf ook Stralend Zonnetje als ze adverteert op Kinky.
Die drie uur is bedacht door Totoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap... wat is die 3 uur? Is dat de periode dat de race moet starten? Want volgen mij was het altijd een 2 uur race binnen een periode van 4 uur... heb nog niet eerder van 3 uur gehoord
Neequote:
Begrijp ik ook niet. Gaat toch om dat het licht is. Het is fucking augustusquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Las dan maar gewoon helemaal afquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Johannes788 het volgende:
Halve punten race confirmed als we beginnen. Max genaait
Sinds Imola 2021 niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, die mensen hadden een race verdiend. Kom op zeg: het regent, de baan is nat, er is een dikke spray. Hebben we dat nog nooit eerder meegemaakt?
Regels zijn aangepastquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Die hebben al wat races gehad vandaagquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowieso Sexjobs > Kinkyquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0
Matige act dit.
Ok, zal wel weer met TV-stations te maken hebben... zelfde met de 15:00 uur race starts... iig geen :10 meerquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds 2021 is het 3 uur. Reden onbekend.
Nopequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Waarom hebben ze een paar rondjes SC gedaan, je weet dat het keihard ging regenen. Had dat niet gedaan had je nog 3 uur gehad.
Nee, die 3 uur eindigt om 18u wat er ook gebeurd was.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Waarom hebben ze een paar rondjes SC gedaan, je weet dat het keihard ging regenen. Had dat niet gedaan had je nog 3 uur gehad.
Schedualed starting timequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Nee, is vanaf de scheduled start time, 15:00 dus.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:23 schreef JopJuh het volgende:
Slimme opmerkingquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:24 schreef PirE het volgende:
Als het voor halve punten is zou ik snel een motor wisselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |