Vind ik ook.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon om half 4 moeten starten.
Masiquote:
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
Blijkbaar toch racen over een half uurtje.
Dank!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:17 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Net op de radio tussen de fia en rbr
Ik geloof er ook niks vanquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?
Thanks!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Canvas, radio richting Red Bull
Vanuit pitlane
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Volgens de FIA is de 3 uur al gestart dus
quote:Should the race be suspended (see Article 5041) the length of the suspension will be
added to this period up to a maximum total race time of three (3) hours
Jaa.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Omdat met de extra regen het laatste uur de baan droger is geworden?
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Jack geen vocht achter zijn longen krijgt
FIA zegt het, dan zal het wel kloppenquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.
[..]
Sow @Nattekatquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Jack geen vocht achter zijn longen krijgt
quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel fantastisch zijn als het volgende week voor Prins Proleet ook helemaal naar de tering gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |