Sow.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Aaargg.. ik ben woedender dan ooit.
20-25 graden en een stralend zonnetjequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Buitendam het volgende:
Zou wel fantastisch zijn als het volgende week voor Prins Proleet ook helemaal naar de tering gaat.
Neem een pilletjequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het niet terug kunnen vinden in de regels. Daar staat dit, dus pas als de race stilgelegd wordt nadat die gestart is. We zijn nog niet gestart.
[..]
Nee, maandag gaat niet doorquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ze hebben het ook over maandag. Dus dag uitstellen. Dat kan dus wel? Soort Wimbledon-idee?
Ze moeten wel; anders restitutie voor 100k fans ofzo. Dat is onbetaalbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Ze hebben het ook over maandag. Dus dag uitstellen. Dat kan dus wel? Soort Wimbledon-idee?
De moeder van @Zipportal noemt zichzelf ook Stralend Zonnetje als ze adverteert op Kinky.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
20-25 graden en een stralend zonnetje
JAMMER
Je zit tenminste niet in de regen daarquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
HITTEPROTECOL!quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
20-25 graden en een stralend zonnetje
JAMMER
neequote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik zeg.. deze opstelling als race uitslag. Opgelost slotje en warme chocolademelk
mwoah, liberty is nou niet een organisatie die dat niet zou kunnen betalen, of ze moeten de mercs over zien te halen om te starten..quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel; anders restitutie voor 100k fans ofzo. Dat is onbetaalbaar.
Dan houden ze zich niet aan hun eigen regels. Ook niet voor het eerstquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
FIA zegt het, dan zal het wel kloppen
Verzekering?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten wel; anders restitutie voor 100k fans ofzo. Dat is onbetaalbaar.
Ja, die mensen hadden een race verdiend. Kom op zeg: het regent, de baan is nat, er is een dikke spray. Hebben we dat nog nooit eerder meegemaakt?quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je zit tenminste niet in de regen daar
Sinds 2021 is het 3 uur. Reden onbekend.quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap... wat is die 3 uur? Is dat de periode dat de race moet starten? Want volgen mij was het altijd een 2 uur race binnen een periode van 4 uur... heb nog niet eerder van 3 uur gehoord
https://mycroft.fok.nl/in(...)t_name=&date_month=0quote:Op zondag 29 augustus 2021 16:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De moeder van @:zipportal noemt zichzelf ook Stralend Zonnetje als ze adverteert op Kinky.
Die drie uur is bedacht door Totoquote:Op zondag 29 augustus 2021 16:22 schreef gbm het volgende:
Wat ik nog niet helemaal snap... wat is die 3 uur? Is dat de periode dat de race moet starten? Want volgen mij was het altijd een 2 uur race binnen een periode van 4 uur... heb nog niet eerder van 3 uur gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |