SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet te hard sniffen, straks zit er nog wat anders aan.quote:
Hij doet het juist daaromquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet te hard sniffen, straks zit er nog wat anders aan.
nou, je hoeft niet meteen zo beledigend te zijnquote:
Hehequote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, je hoeft niet meteen zo beledigend te zijn
kerst zijn de beste drie maanden van het jaarquote:
Bek houwe, haagsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
kerst zijn de beste drie maanden van het jaar
Kom vechten danquote:
vechten is voor primatenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
kerst zijn de beste drie maanden van het jaar
* dud0r begint met stront te gooienquote:
Jij snapt hetquote:
zijn gewoon atv dagen hier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan ons nu al druk maken over het vrij nemen tijdens de kerstperiode.
Ik neem toch geen vrij, want lekker rustige periode
ik heb tussen kerst en oud en nieuw vrij genomenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
pas volgend jaar juni weer vrijquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst en oud en nieuw vallen sowieso bagger dit jaar.quote:
Ik neem meestal een weekje in januari vrij, scheelt weer nieuwjaarskussen enzquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb tussen kerst en oud en nieuw vrij genomen
ja, in het weekend. belachelijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw vallen sowieso bagger dit jaar.
alsof we dan alweer naar kantoor gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem meestal een weekje in januari vrij, scheelt weer nieuwjaarskussen enz
Beetje jammer idd..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in het weekend. belachelijk!
Nee hoor, zowel beide kerstdagen als Nieuwjaarsdag vallen in het weekendquote:
Ja, ik verwacht dat ik dan meer dan 1x per week naar kantoor moet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof we dan alweer naar kantoor gaan
Volgens mij had 'ie het over de dagen er tussen. Had kerel wel bij een vorige baan iig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel beide kerstdagen als Nieuwjaarsdag vallen in het weekend
ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat ik dan meer dan 1x per week naar kantoor moet.
Tenzij de cijfers weer door het dak gaan
Maar je moeder is ziek toch ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder is binnenkort jarig en dan geeft ze een feestje, paar foodtrucks, live muziek, bediening, dus echt wel een feestje, komen er bij mij vrienden in de lucht van haar, "Ja kun jij wat kopen voor ons dan hebben we ook wat leuks te geven?"
Eeeeuhm
Zou ook een beetje raar zijn om een atv dag op een feestdag te zetten en dan ook nog in het weekendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij had 'ie het over de dagen er tussen. Had kerel wel bij een vorige baan iig.
Toevallig nog vacatures beschikbaar?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je.
Ik verwacht dat ik 1x in de maand naar kantoor ga
De zomervakantieperiode is ook altijd lekker rustigquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik werk gewoon door met kerst. Wat 4EBE al zei: lekker rustig altijd
Hele stapels. Zelfs bij mij op de afdeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig nog vacatures beschikbaar?
Ja altijd wel iets aan de hand maar niets dodelijks momenteel geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je moeder is ziek toch ?
ja na deze week zal het wel weer uit zijn met de pretquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zomervakantieperiode is ook altijd lekker rustig
Ja, dat weet je nooit he..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd wel iets aan de hand maar niets dodelijks momenteel geloof ik.
Doe ik vaak ook. En dan in Januari skien, lege pistes en goedkoperquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds wanneer is rustig goed? Stelletje winterslapende beren hier ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof jij wat te doen hebt op je werkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is rustig goed? Stelletje winterslapende beren hier ook
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij wat te doen hebt op je werk
plakjes nog kleiner snijdenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Shit, had cake gebakken voor m'n collega's maar nu zijn er zoveel op kantoor dat ik niet genoeg cake heb. Zal ik het weer mee naar huis nemen en gewoon niet zeggen dat ik cake heb meegebracht?
In stukjes hakken en een prikkertje erin, misschien kan je het verkopen als: citroencake-bites.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Shit, had cake gebakken voor m'n collega's maar nu zijn er zoveel op kantoor dat ik niet genoeg cake heb. Zal ik het weer mee naar huis nemen en gewoon niet zeggen dat ik cake heb meegebracht?
Snel op de wc alles opetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Meeste mensen zijn gewoon blij met een gezellig warm feestje hoor, ja of je moet een modderkruiper zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij wat te doen hebt op je werk
Alsof dat elkaar uitsluitquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn gewoon blij met een gezellig warm feestje hoor, ja of je moet een modderkruiper zijn.
modderkruipen klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan liever een modderkruiper hoor.
Weer zo zwart-wit gedacht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn gewoon blij met een gezellig warm feestje hoor, ja of je moet een modderkruiper zijn.
En dan het liefst een ander in bikini zeker?quote:
Da's niet relevant?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen vrij pakken dan?
maak er een wedstrijd van. en degene die winnen mogen een stukje. degene die verliezen zijn toch te dik en mogen geen stukjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
wanneer moet GI Inge los?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, het modderkruipen doet me eraan denken dat ik een vlaag van verstandsverbijstering had.
[ afbeelding ]
Halp.
Het lijkt me wel leuk, maar mij kennende kom ik daar gewond uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, het modderkruipen doet me eraan denken dat ik een vlaag van verstandsverbijstering had.
[ afbeelding ]
Halp.
zonder is beter.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan het liefst een ander in bikini zeker?
geen idee. daar kom ik niet zo vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat doen die boeren in het oosten van het land toch
Ja, dat verwacht ik ook. Ik bedoel, ik zit nu al onder de blauwe plekken en ik doe niet eens wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk, maar mij kennende kom ik daar gewond uit.
ik ook niet, beetje achterstands gebied over 't algemeenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder is beter.
[..]
geen idee. daar kom ik niet zo vaak
BAM * Oh hee deur, wat doe jij hier?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ook. Ik bedoel, ik zit nu al onder de blauwe plekken en ik doe niet eens wat.
succes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Halp.
Nou, gezien hoe dicht alles bij elkaar staat is "hardlopen" een groot woord.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
succes.
ik heb nul hardloop conditie dus zoiets is niks voor mij.
Heb nog wel eens gekeken naar de harborrun. dan hoef je ook niet door de modder te banjeren en kan je obstakels gewoon makkelijker nemen
We komen je aanmoedigen met de Fok crew.quote:
Hardkruipen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, gezien hoe dicht alles bij elkaar staat is "hardlopen" een groot woord.
Ja, en hoeken van tafels enzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BAM * Oh hee deur, wat doe jij hier?
Zullen we een aanmoedigingsdansje instuderen en dezelfde rare pakjes aantrekken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We komen je aanmoedigen met de Fok crew.
Allemaal in berepak.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een aanmoedigingsdansje instuderen en dezelfde rare pakjes aantrekken?
Door de modder.quote:
als het nou droog is die week maken ze dan zelf de modder?quote:
que?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Wow dat verhaal van die Nirvana platenhoes. De wereld is steeds gestoorder en zieker aan het worden
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het nou droog is die week maken ze dan zelf de modder?
Voet stoten..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en hoeken van tafels enzo.
Of dingen die ik niet eens gevoeld heb. Magische blauwe plekken vaak.
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Wow dat verhaal van die Nirvana platenhoes. De wereld is steeds gestoorder en zieker aan het worden
jammerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voet stoten..
Ooit een keer op een ochtend niet goed wakker zijn, voet gestoten aan een scherpe spiegelrand (spiegel stond op de grond om weg te gooien). Voet bloeden, ambu gebeld, ambu wilde niet komen, dus taxi gebeld. OV werd het niet en zelf rijden.. ja laat maar zitten. Dus ik met een plastic zak om mn voet in die taxi
daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet, beetje achterstands gebied over 't algemeen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een aanmoedigingsdansje instuderen en dezelfde rare pakjes aantrekken?
Of hij krijgt van vrouwen vaak te horen "Jouw piemeltje was toen al net zo klein"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".
Hup IJsdraakje, Hup IJsdraakje, kom op je kan het meid, Hup IJsdraakjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, zal @:IJsdraakje leuk vinden.
"wie is dat?"
- Oh let maar niet op hun, geeeeeeen flauw idee
dat snapte ik wel van dat geld, waarschijnlijk heeft die gast gewacht totdat de wereld zodanig gestoord was dat ie er geld mee zou kunnen scorenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".
Bijna uitchecktijdquote:
quote:
tiramisu'tje halenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
Ja, mag ookquote:
Thuiskantoorquote:
quote:
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, hoewel, als ik dit interview lees: https://time.com/4499648/nirvana-nevermind-25-baby-spencer-elden/
Naja. Ze zoeken het maar uit.
ahhh je bent er alweer klaar meequote:
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaanquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet ontbeten bedenk ik me nu. Vandaar dat ik trek heb.
vanavond weer een kansquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaan
I failed
Dat die realisatie een ongemakkelijk gevoel kan geven, snap je niet? Je was toch zo empathisch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"
Een sjappie dus.
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.quote:
Daarom herken ik een zeverzakje ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat die realisatie een ongemakkelijk gevoel kan geven, snap je niet? Je was toch zo empathisch?
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.
maar ik snap al niet dat je geen trek hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.
ik ben ook verbaasdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?
Enige tijd dat ik geen trek heb, is als ik honger heb.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige tijd dat ik geen trek heb, is als ik honger heb.
Ja, die zie je in de spiegel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom herken ik een zeverzakje ook
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zie je in de spiegel.
Moet je dan naar kantoor?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh je bent er alweer klaar mee
morgen ben ik weer de Sjaak
I do not approve this message schnitzelquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest aan @:budapestenaar denken
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I do not approve this message schnitzel
We wilden net een Buda Alert uit laten zenden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je je eigen kraakbeen op te knauwen ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Iets te snel mijn soepje opgeschept, oren ploppen van het kauwen, lekker knapperig.
Zou iemand dit ooit gedaan hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je je eigen kraakbeen op te knauwen ?
Druk vandaagquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We wilden net een Buda Alert uit laten zenden.
Er zijn mensen die hun eigen moederkoek etenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou iemand dit ooit gedaan hebben?
https://www.rtlboulevard.(...)-eigen-placenta-doorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun eigen moederkoek etenDus waarschijnlijk wel ja.
Of pannenkoeken bakken voor de hele buurt van moedermelkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omnomnom?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of pannenkoeken bakken voor de hele buurt van moedermelk
Wel een stukje mensen biefstuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou iemand dit ooit gedaan hebben?
Is vrij gangbaar in het rijk der dieren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken een man die dronk mee met zijn pasgeboren zoontje, nam het zelfs mee naar zijn werk en snapte niet dat zijn collega's daarvan griezelden, Limburger.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
er zijn ook fok Meets geweest waarbij men in een tuinhuis moedermelk van een fokster ging drinken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een man die dronk mee met zijn pasgeboren zoontje, nam het zelfs mee naar zijn werk en snapte niet dat zijn collega's daarvan griezelden, Limburger.
Hoef je er in ieder geval niet mee te praten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een stukje mensen biefstuk.
Niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn ook fok Meets geweest waarbij men in een tuinhuis moedermelk van een fokster ging drinken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een man die dronk mee met zijn pasgeboren zoontje, nam het zelfs mee naar zijn werk en snapte niet dat zijn collega's daarvan griezelden, Limburger.
Jij was er bij?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn ook fok Meets geweest waarbij men in een tuinhuis moedermelk van een fokster ging drinken.
Een lekker hartig hapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie dat het alweer over gezonde lunch gaat hier.
Nu ben ik er nooit achter gekomen of hij de boel voor de gek zat te houden maar hij dronk gewoon iets wits voor onze neus en hij had de humor van een overleden paard dus ik neig naar dat het echt was.quote:
Brabanders zijn ook wel erg goedgelovig soms.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik er nooit achter gekomen of hij de boel voor de gek zat te houden maar hij dronk gewoon iets wits voor onze neus en hij had de humor van een overleden paard dus ik neig naar dat het echt was.
Met een beetje goed tetrissen krijg ik daar zo nog 2 of 3 sixpacks juup bij hoorquote:
Pécs is een mooie stad, maar drie dagen is wat lang.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buda, ja of nee: Drie nachten Pécs?
dus jij gaat met een vriesaanhanger kadaverstaven terug naar CH nadat gergi z'n spacecake geprobeerd heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nu ook, maar ja dat wordt 'm niet
Woensdagmiddag aankomen, zaterdagochtend vertrekken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pécs is een mooie stad, maar drie dagen is wat lang.Misschien ook even Balaton aandoen?
Zo'n Bofrost wagentje achter m'n auto aan trekkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus jij gaat met een vriesaanhanger kadaverstaven terug naar CH nadat gergi z'n spacecake geprobeerd heeft
kan je je eigen frikandellenahdnel beginnenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n Bofrost wagentje achter m'n auto aan trekken
nooit overwogen om zelf frikandel te maken? is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n Bofrost wagentje achter m'n auto aan trekken
Alle restjes vlees door een worstapparaat drukken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit overwogen om zelf frikandel te maken? is niet zo moeilijk
nee johquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle restjes vlees door een worstapparaat drukken?
Ga je met de auto?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Woensdagmiddag aankomen, zaterdagochtend vertrekken.
Dus ja?
zo uit de pan op je bordquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trein.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je met de auto?
Vind het toch een tikje lang. Kun je niet een nachtje Keszthély/Héviz doen aan Balaton en een nachtje korter in Pécs blijven?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Owquote:
Ok. Maar wij vinden het ook prima om lang op een terras te zitten of een dagje door de natuur te banjeren, en volgens mij kan dat daar prima in de omgeving. Geen afvinktypes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwIk ben één keer in Pécs geweest, ook met de trein, en wij hadden aan één volle dag meer dan voldoende om de stad zelf te zien.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Fuck it, ik ga het appartment gewoon boeken. Je kunt me wat, Buda!
Nee, want dat wil je niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:18 schreef dud0r het volgende:
heb ik al vissalade voor op brood gemaakt?
nee lijkt me goor idd. Hoewel Johma vroegah wel ooit heerlijke palingsalade hadquote:
Naja bijna danquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knap dat je het überhaupt onthouden hebt
Iewquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee lijkt me goor idd. Hoewel Johma vroegah wel ooit heerlijke palingsalade had
wat is er vies aan zalm of tonijnsaladequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet wel een adresje voor goddelijke vissaladequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
simonisquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik weet wel een adresje voor goddelijke vissalade
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al gedaan, hoefde alleen nog maar te betalen.
Eind september.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wanneer ben je in magyarenland?
Vissig klinkt kut, altijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind die bakjes van Johma en AH snel te vissig
Ik had gisterenavond zoiets van Boeda is leuk, maar ik wil nu ook weleens wat anders zien, vandaar dat we nu naar het zuiden gaan reizen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan ben ik alweer weg, helaas.
Goed idee hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had gisterenavond zoiets van Boeda is leuk, maar ik wil nu ook weleens wat anders zien, vandaar dat we nu naar het zuiden gaan reizen.
Ziet er vet uit maar in mijn hoofd heet dat Lullefret.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed idee hoorIk ga zelf een paar dagen naar Lillafüred, het hotel in dit filmpje
![]()
bah, praten met mensenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoef je er in ieder geval niet mee te praten.
Kijken of ik deze onthoud en dan zal ik je de groeten doen uit Lullefretquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er vet uit maar in mijn hoofd heet dat Lullefret.
Hoe kan dat nouquote:
Hangt een beetje af wat de definitie van tonijn is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
tonijn zelf is al smerig
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Boomers die niet snappen hoe e-maillijsten werken
Zeebaarsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:36 schreef Karzai het volgende:
ik vind tonijn ook niet het lekkerste visje, ben ook geen zalm liefhebber
Doe mij maar gewoon kabeljauw, dorade of zeebaars
maar zo'n blikje tonijn gooi ik nog weleens op de pizza
Ik vind tonijn uit een blikje wel lekker hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje af wat de definitie van tonijn is.
Ik vind zelf tonijn uit blikjes wel OK
Tonijn bij de sushitent vind ik echt GOOR
Tonijn bij een of ander Japanner naast de vismarkt zal best goddelijk zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ja maar.....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt een beetje af wat de definitie van tonijn is.
Ik vind zelf tonijn uit blikjes wel OK
Tonijn bij de sushitent vind ik echt GOOR
Tonijn bij een of ander Japanner naast de vismarkt zal best goddelijk zijn.
Ja, ik vind het ook wel OKquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind tonijn uit een blikje wel lekker hoorMaar alleen die van dat Italiaanse merk.
Jij denkt dat ze geen curry in Japan eten, dus jij bent sowieso al afquote:
ik ken het. fucking irritant is dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijg 10 mailtjes omdat mensen reply all drukken.
En dan sturen ze "haal me uit de CC!!"
Verwentonijn is het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel OK
Ja mij ook!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gewoon zo'n hele op je bord met ogen en vinnen er nog aan.quote:
Gelachen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
Ja mij ook!
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n hele op je bord met ogen en vinnen er nog aan.
Eet smakelijk.
Op zijn Spaans in een zeetzoutkorst, alsof Scarlett Johansson haar borsten in je gezicht duwtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n vis die je woest aan ligt te kijken, zoals in dit folfertje van de Aldi.
[ afbeelding ]
Ik kan leven met OKquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nee, niet echt.. maar doordat je je verwachtingen bijstelt is het OK -tonijn
Dit doet me denken aan debiteuren crediteurenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, ik vond het in Italië en Spanje toch minder smakelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zijn Spaans in een zeetzoutkorst, alsof Scarlett Johansson haar borsten in je gezicht duwt
[..]
[ afbeelding ]
Die gingen ook vis eten?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan debiteuren crediteuren
Het liefst ook geen pootjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:43 schreef Karzai het volgende:
jeetje jullie willen geen vinnen oogjes en graatjes
Liever nietquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:43 schreef Karzai het volgende:
jeetje jullie willen geen vinnen oogjes en graatjes
hier zowat strakblauw, windstil en warmquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:37 schreef Karzai het volgende:
valt tegen het weer bewolkt hier het was gister beter
Schijnt wel een delicatesse te zijn.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie weet je wat nog meer fucking lekker is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en kikekrbillen
coquille
struisvogelsmashburgers
en kan nog wel ff doorgaan
Zo'n vis met zijn piemel op zijn kop.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefst ook geen pootjes.
Bij een vis zeker, want dat zou raar zijn.
goorlapjes. Ik ben alweer wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel een delicatesse te zijn.
quote:Als het aan Kanye West (44) ligt gaat hij de komende jaren door het leven als ‘Ye’. Hoewel de zanger zichzelf al eerder zo noemde, maakt hij er nu officieel werk van. West diende een aanvraag in bij de autoriteiten in Los Angeles om zijn naam definitief te veranderen. Dit meldt TMZ.
Zucht...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vis met zijn piemel op zijn kop.
Neeeee, don't leave meeeeequote:
daarom als bcc sturenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Edgar zegt dan dat ie ergens forel besteld had.quote:
wel beetje NIMBY dit hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou ‘m weggooien en een frikandel gaan halen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Edgar zegt dan dat ie ergens forel besteld had.
"Krijg ik ineens zo'n vis met van die oogies enzo, ja dat ga ik niet eten"
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vis met zijn piemel op zijn kop.
Ik ga even naar de wc, brbquote:
Uierboord.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
Beetje als biefstuk met de uiers er nog aan.
Jij weet dingenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uierboord.
Behalve dat je dan beter kan zeggen: met de staart er nog aan, dat is wat dichterbij.
Iedereen weet toch hoe een koe er ongeveer eruit ziet?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uierboord.
Behalve dat je dan beter kan zeggen: met de staart er nog aan, dat is wat dichterbij.
Ik was even in de war met de Hebridenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit ondertussen een documentaire te kijken over de vernietiging van Lissabon en ze hebben het over de eilandenroep The Hesperides maar die bestaan helemaal niet
Die kan ik wel dromen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was even in de war met de Hebriden
https://en.wikipedia.org/wiki/Hesperidesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit ondertussen een documentaire te kijken over de vernietiging van Lissabon en ze hebben het over de eilandenroep The Hesperides maar die bestaan helemaal niet
Het moederbord.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg ineens het Windows-geluidje dat er iets is ontkoppeld. Maar wat.
wel mooi varen daar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was even in de war met de Hebriden
je USB massagestaafquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
format c: lost het wel opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Eh, ik denk echt nooit aan moederkoekquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom moest ik nu terug denken aan moederkoek
Ja daarom.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Hesperides
Had ie zin inquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee m'n externe HDD. Geen idee waarom.
ja dat kwam hier eerder vanmorgen voorbij.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ik denk echt nooit aan moederkoek
Ik iets te vaak dan gezond voor me is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ik denk echt nooit aan moederkoek
oh oh, hij is stukquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee m'n externe HDD. Geen idee waarom.
NASquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens naar zo'n back-up voor in de meterkast kijken, maar ik vergeet de naam steeds dus aansluiten wordt helemaal hilarisch.
Super.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat kwam hier eerder vanmorgen voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |