Hoef je er in ieder geval niet mee te praten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel een stukje mensen biefstuk.
Niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn ook fok Meets geweest waarbij men in een tuinhuis moedermelk van een fokster ging drinken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een man die dronk mee met zijn pasgeboren zoontje, nam het zelfs mee naar zijn werk en snapte niet dat zijn collega's daarvan griezelden, Limburger.
Jij was er bij?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn ook fok Meets geweest waarbij men in een tuinhuis moedermelk van een fokster ging drinken.
Een lekker hartig hapje.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie dat het alweer over gezonde lunch gaat hier.
Nu ben ik er nooit achter gekomen of hij de boel voor de gek zat te houden maar hij dronk gewoon iets wits voor onze neus en hij had de humor van een overleden paard dus ik neig naar dat het echt was.quote:
Brabanders zijn ook wel erg goedgelovig soms.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik er nooit achter gekomen of hij de boel voor de gek zat te houden maar hij dronk gewoon iets wits voor onze neus en hij had de humor van een overleden paard dus ik neig naar dat het echt was.
Met een beetje goed tetrissen krijg ik daar zo nog 2 of 3 sixpacks juup bij hoorquote:
Pécs is een mooie stad, maar drie dagen is wat lang.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Buda, ja of nee: Drie nachten Pécs?
dus jij gaat met een vriesaanhanger kadaverstaven terug naar CH nadat gergi z'n spacecake geprobeerd heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nu ook, maar ja dat wordt 'm niet
Woensdagmiddag aankomen, zaterdagochtend vertrekken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pécs is een mooie stad, maar drie dagen is wat lang.Misschien ook even Balaton aandoen?
Zo'n Bofrost wagentje achter m'n auto aan trekkenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus jij gaat met een vriesaanhanger kadaverstaven terug naar CH nadat gergi z'n spacecake geprobeerd heeft
kan je je eigen frikandellenahdnel beginnenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n Bofrost wagentje achter m'n auto aan trekken
nooit overwogen om zelf frikandel te maken? is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n Bofrost wagentje achter m'n auto aan trekken
Alle restjes vlees door een worstapparaat drukken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit overwogen om zelf frikandel te maken? is niet zo moeilijk
nee johquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle restjes vlees door een worstapparaat drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |