Bijna uitchecktijdquote:
quote:
tiramisu'tje halenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
Ja, mag ookquote:
Thuiskantoorquote:
quote:
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, hoewel, als ik dit interview lees: https://time.com/4499648/nirvana-nevermind-25-baby-spencer-elden/
Naja. Ze zoeken het maar uit.
ahhh je bent er alweer klaar meequote:
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaanquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet ontbeten bedenk ik me nu. Vandaar dat ik trek heb.
vanavond weer een kansquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaan
I failed
Dat die realisatie een ongemakkelijk gevoel kan geven, snap je niet? Je was toch zo empathisch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"
Een sjappie dus.
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.quote:
Daarom herken ik een zeverzakje ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat die realisatie een ongemakkelijk gevoel kan geven, snap je niet? Je was toch zo empathisch?
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.
maar ik snap al niet dat je geen trek hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.
ik ben ook verbaasdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?
Enige tijd dat ik geen trek heb, is als ik honger heb.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige tijd dat ik geen trek heb, is als ik honger heb.
Ja, die zie je in de spiegel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom herken ik een zeverzakje ook
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die zie je in de spiegel.
Moet je dan naar kantoor?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh je bent er alweer klaar mee
morgen ben ik weer de Sjaak
I do not approve this message schnitzelquote:Op woensdag 25 augustus 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moest aan @:budapestenaar denken
https://www.reddit.com/r/(...)dium=web2x&context=3
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I do not approve this message schnitzel
We wilden net een Buda Alert uit laten zenden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I do not approve this message schnitzel
Zit je je eigen kraakbeen op te knauwen ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Iets te snel mijn soepje opgeschept, oren ploppen van het kauwen, lekker knapperig.
Zou iemand dit ooit gedaan hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je je eigen kraakbeen op te knauwen ?
Druk vandaagquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We wilden net een Buda Alert uit laten zenden.
Er zijn mensen die hun eigen moederkoek etenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou iemand dit ooit gedaan hebben?
https://www.rtlboulevard.(...)-eigen-placenta-doorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun eigen moederkoek etenDus waarschijnlijk wel ja.
Of pannenkoeken bakken voor de hele buurt van moedermelkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omnomnom?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of pannenkoeken bakken voor de hele buurt van moedermelk
Wel een stukje mensen biefstuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou iemand dit ooit gedaan hebben?
Is vrij gangbaar in het rijk der dieren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken een man die dronk mee met zijn pasgeboren zoontje, nam het zelfs mee naar zijn werk en snapte niet dat zijn collega's daarvan griezelden, Limburger.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of pannenkoeken bakken voor de hele buurt van moedermelk
er zijn ook fok Meets geweest waarbij men in een tuinhuis moedermelk van een fokster ging drinken.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een man die dronk mee met zijn pasgeboren zoontje, nam het zelfs mee naar zijn werk en snapte niet dat zijn collega's daarvan griezelden, Limburger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |