Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Wow dat verhaal van die Nirvana platenhoes. De wereld is steeds gestoorder en zieker aan het worden
jammerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voet stoten..
Ooit een keer op een ochtend niet goed wakker zijn, voet gestoten aan een scherpe spiegelrand (spiegel stond op de grond om weg te gooien). Voet bloeden, ambu gebeld, ambu wilde niet komen, dus taxi gebeld. OV werd het niet en zelf rijden.. ja laat maar zitten. Dus ik met een plastic zak om mn voet in die taxi
daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet, beetje achterstands gebied over 't algemeen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een aanmoedigingsdansje instuderen en dezelfde rare pakjes aantrekken?
Of hij krijgt van vrouwen vaak te horen "Jouw piemeltje was toen al net zo klein"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".
Hup IJsdraakje, Hup IJsdraakje, kom op je kan het meid, Hup IJsdraakjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, zal @:IJsdraakje leuk vinden.
"wie is dat?"
- Oh let maar niet op hun, geeeeeeen flauw idee
dat snapte ik wel van dat geld, waarschijnlijk heeft die gast gewacht totdat de wereld zodanig gestoord was dat ie er geld mee zou kunnen scorenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".
Bijna uitchecktijdquote:
quote:
tiramisu'tje halenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
Ja, mag ookquote:
Thuiskantoorquote:
quote:
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, hoewel, als ik dit interview lees: https://time.com/4499648/nirvana-nevermind-25-baby-spencer-elden/
Naja. Ze zoeken het maar uit.
ahhh je bent er alweer klaar meequote:
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaanquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet ontbeten bedenk ik me nu. Vandaar dat ik trek heb.
vanavond weer een kansquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaan
I failed
Dat die realisatie een ongemakkelijk gevoel kan geven, snap je niet? Je was toch zo empathisch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"
Een sjappie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |