SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet te hard sniffen, straks zit er nog wat anders aan.quote:
Hij doet het juist daaromquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet te hard sniffen, straks zit er nog wat anders aan.
nou, je hoeft niet meteen zo beledigend te zijnquote:
Hehequote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, je hoeft niet meteen zo beledigend te zijn
kerst zijn de beste drie maanden van het jaarquote:
Bek houwe, haagsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
kerst zijn de beste drie maanden van het jaar
Kom vechten danquote:
vechten is voor primatenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
kerst zijn de beste drie maanden van het jaar
* dud0r begint met stront te gooienquote:
Jij snapt hetquote:
zijn gewoon atv dagen hier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan ons nu al druk maken over het vrij nemen tijdens de kerstperiode.
Ik neem toch geen vrij, want lekker rustige periode
ik heb tussen kerst en oud en nieuw vrij genomenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
pas volgend jaar juni weer vrijquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst en oud en nieuw vallen sowieso bagger dit jaar.quote:
Ik neem meestal een weekje in januari vrij, scheelt weer nieuwjaarskussen enzquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb tussen kerst en oud en nieuw vrij genomen
ja, in het weekend. belachelijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw vallen sowieso bagger dit jaar.
alsof we dan alweer naar kantoor gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem meestal een weekje in januari vrij, scheelt weer nieuwjaarskussen enz
Beetje jammer idd..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in het weekend. belachelijk!
Nee hoor, zowel beide kerstdagen als Nieuwjaarsdag vallen in het weekendquote:
Ja, ik verwacht dat ik dan meer dan 1x per week naar kantoor moet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof we dan alweer naar kantoor gaan
Volgens mij had 'ie het over de dagen er tussen. Had kerel wel bij een vorige baan iig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel beide kerstdagen als Nieuwjaarsdag vallen in het weekend
ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat ik dan meer dan 1x per week naar kantoor moet.
Tenzij de cijfers weer door het dak gaan
Maar je moeder is ziek toch ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder is binnenkort jarig en dan geeft ze een feestje, paar foodtrucks, live muziek, bediening, dus echt wel een feestje, komen er bij mij vrienden in de lucht van haar, "Ja kun jij wat kopen voor ons dan hebben we ook wat leuks te geven?"
Eeeeuhm
Zou ook een beetje raar zijn om een atv dag op een feestdag te zetten en dan ook nog in het weekendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij had 'ie het over de dagen er tussen. Had kerel wel bij een vorige baan iig.
Toevallig nog vacatures beschikbaar?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je.
Ik verwacht dat ik 1x in de maand naar kantoor ga
De zomervakantieperiode is ook altijd lekker rustigquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik werk gewoon door met kerst. Wat 4EBE al zei: lekker rustig altijd
Hele stapels. Zelfs bij mij op de afdeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig nog vacatures beschikbaar?
Ja altijd wel iets aan de hand maar niets dodelijks momenteel geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je moeder is ziek toch ?
ja na deze week zal het wel weer uit zijn met de pretquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zomervakantieperiode is ook altijd lekker rustig
Ja, dat weet je nooit he..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd wel iets aan de hand maar niets dodelijks momenteel geloof ik.
Doe ik vaak ook. En dan in Januari skien, lege pistes en goedkoperquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds wanneer is rustig goed? Stelletje winterslapende beren hier ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof jij wat te doen hebt op je werkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is rustig goed? Stelletje winterslapende beren hier ook
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij wat te doen hebt op je werk
plakjes nog kleiner snijdenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Shit, had cake gebakken voor m'n collega's maar nu zijn er zoveel op kantoor dat ik niet genoeg cake heb. Zal ik het weer mee naar huis nemen en gewoon niet zeggen dat ik cake heb meegebracht?
In stukjes hakken en een prikkertje erin, misschien kan je het verkopen als: citroencake-bites.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Shit, had cake gebakken voor m'n collega's maar nu zijn er zoveel op kantoor dat ik niet genoeg cake heb. Zal ik het weer mee naar huis nemen en gewoon niet zeggen dat ik cake heb meegebracht?
Snel op de wc alles opetenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
Meeste mensen zijn gewoon blij met een gezellig warm feestje hoor, ja of je moet een modderkruiper zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij wat te doen hebt op je werk
Alsof dat elkaar uitsluitquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn gewoon blij met een gezellig warm feestje hoor, ja of je moet een modderkruiper zijn.
modderkruipen klinkt wel leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan liever een modderkruiper hoor.
Weer zo zwart-wit gedacht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn gewoon blij met een gezellig warm feestje hoor, ja of je moet een modderkruiper zijn.
En dan het liefst een ander in bikini zeker?quote:
Da's niet relevant?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom geen vrij pakken dan?
maak er een wedstrijd van. en degene die winnen mogen een stukje. degene die verliezen zijn toch te dik en mogen geen stukjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:49 schreef kwiwi het volgende:
wanneer moet GI Inge los?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, het modderkruipen doet me eraan denken dat ik een vlaag van verstandsverbijstering had.
[ afbeelding ]
Halp.
Het lijkt me wel leuk, maar mij kennende kom ik daar gewond uit.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, het modderkruipen doet me eraan denken dat ik een vlaag van verstandsverbijstering had.
[ afbeelding ]
Halp.
zonder is beter.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan het liefst een ander in bikini zeker?
geen idee. daar kom ik niet zo vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat doen die boeren in het oosten van het land toch
Ja, dat verwacht ik ook. Ik bedoel, ik zit nu al onder de blauwe plekken en ik doe niet eens wat.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk, maar mij kennende kom ik daar gewond uit.
ik ook niet, beetje achterstands gebied over 't algemeenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder is beter.
[..]
geen idee. daar kom ik niet zo vaak
BAM * Oh hee deur, wat doe jij hier?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik ook. Ik bedoel, ik zit nu al onder de blauwe plekken en ik doe niet eens wat.
succes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Halp.
Nou, gezien hoe dicht alles bij elkaar staat is "hardlopen" een groot woord.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
succes.
ik heb nul hardloop conditie dus zoiets is niks voor mij.
Heb nog wel eens gekeken naar de harborrun. dan hoef je ook niet door de modder te banjeren en kan je obstakels gewoon makkelijker nemen
We komen je aanmoedigen met de Fok crew.quote:
Hardkruipen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, gezien hoe dicht alles bij elkaar staat is "hardlopen" een groot woord.
Ja, en hoeken van tafels enzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BAM * Oh hee deur, wat doe jij hier?
Zullen we een aanmoedigingsdansje instuderen en dezelfde rare pakjes aantrekken?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We komen je aanmoedigen met de Fok crew.
Allemaal in berepak.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een aanmoedigingsdansje instuderen en dezelfde rare pakjes aantrekken?
Door de modder.quote:
als het nou droog is die week maken ze dan zelf de modder?quote:
que?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Wow dat verhaal van die Nirvana platenhoes. De wereld is steeds gestoorder en zieker aan het worden
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het nou droog is die week maken ze dan zelf de modder?
Voet stoten..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en hoeken van tafels enzo.
Of dingen die ik niet eens gevoeld heb. Magische blauwe plekken vaak.
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Wow dat verhaal van die Nirvana platenhoes. De wereld is steeds gestoorder en zieker aan het worden
jammerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voet stoten..
Ooit een keer op een ochtend niet goed wakker zijn, voet gestoten aan een scherpe spiegelrand (spiegel stond op de grond om weg te gooien). Voet bloeden, ambu gebeld, ambu wilde niet komen, dus taxi gebeld. OV werd het niet en zelf rijden.. ja laat maar zitten. Dus ik met een plastic zak om mn voet in die taxi
daar hou ik wel vanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook niet, beetje achterstands gebied over 't algemeen
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een aanmoedigingsdansje instuderen en dezelfde rare pakjes aantrekken?
Of hij krijgt van vrouwen vaak te horen "Jouw piemeltje was toen al net zo klein"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".
Hup IJsdraakje, Hup IJsdraakje, kom op je kan het meid, Hup IJsdraakjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, zal @:IJsdraakje leuk vinden.
"wie is dat?"
- Oh let maar niet op hun, geeeeeeen flauw idee
dat snapte ik wel van dat geld, waarschijnlijk heeft die gast gewacht totdat de wereld zodanig gestoord was dat ie er geld mee zou kunnen scorenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, da's gewoon iemand die geld ruikt (vandaar de TT, ging over hetzelfde). Een paar jaar geleden was het nog van "Ermahgerd, ik ben dat koter, zie hoe tof".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |