SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet te hard sniffen, straks zit er nog wat anders aan.quote:
Hij doet het juist daaromquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet te hard sniffen, straks zit er nog wat anders aan.
nou, je hoeft niet meteen zo beledigend te zijnquote:
Hehequote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, je hoeft niet meteen zo beledigend te zijn
kerst zijn de beste drie maanden van het jaarquote:
Bek houwe, haagsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
kerst zijn de beste drie maanden van het jaar
Kom vechten danquote:
vechten is voor primatenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
kerst zijn de beste drie maanden van het jaar
* dud0r begint met stront te gooienquote:
Jij snapt hetquote:
zijn gewoon atv dagen hier.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We gaan ons nu al druk maken over het vrij nemen tijdens de kerstperiode.
Ik neem toch geen vrij, want lekker rustige periode
ik heb tussen kerst en oud en nieuw vrij genomenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
pas volgend jaar juni weer vrijquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kerst en oud en nieuw vallen sowieso bagger dit jaar.quote:
Ik neem meestal een weekje in januari vrij, scheelt weer nieuwjaarskussen enzquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb tussen kerst en oud en nieuw vrij genomen
ja, in het weekend. belachelijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw vallen sowieso bagger dit jaar.
alsof we dan alweer naar kantoor gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem meestal een weekje in januari vrij, scheelt weer nieuwjaarskussen enz
Beetje jammer idd..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in het weekend. belachelijk!
Nee hoor, zowel beide kerstdagen als Nieuwjaarsdag vallen in het weekendquote:
Ja, ik verwacht dat ik dan meer dan 1x per week naar kantoor moet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof we dan alweer naar kantoor gaan
Volgens mij had 'ie het over de dagen er tussen. Had kerel wel bij een vorige baan iig.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel beide kerstdagen als Nieuwjaarsdag vallen in het weekend
ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht dat ik dan meer dan 1x per week naar kantoor moet.
Tenzij de cijfers weer door het dak gaan
Maar je moeder is ziek toch ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Mijn moeder is binnenkort jarig en dan geeft ze een feestje, paar foodtrucks, live muziek, bediening, dus echt wel een feestje, komen er bij mij vrienden in de lucht van haar, "Ja kun jij wat kopen voor ons dan hebben we ook wat leuks te geven?"
Eeeeuhm
Zou ook een beetje raar zijn om een atv dag op een feestdag te zetten en dan ook nog in het weekendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij had 'ie het over de dagen er tussen. Had kerel wel bij een vorige baan iig.
Toevallig nog vacatures beschikbaar?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je.
Ik verwacht dat ik 1x in de maand naar kantoor ga
De zomervakantieperiode is ook altijd lekker rustigquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik werk gewoon door met kerst. Wat 4EBE al zei: lekker rustig altijd
Hele stapels. Zelfs bij mij op de afdeling.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig nog vacatures beschikbaar?
Ja altijd wel iets aan de hand maar niets dodelijks momenteel geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je moeder is ziek toch ?
ja na deze week zal het wel weer uit zijn met de pretquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zomervakantieperiode is ook altijd lekker rustig
Ja, dat weet je nooit he..quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja altijd wel iets aan de hand maar niets dodelijks momenteel geloof ik.
Doe ik vaak ook. En dan in Januari skien, lege pistes en goedkoperquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinds wanneer is rustig goed? Stelletje winterslapende beren hier ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof jij wat te doen hebt op je werkquote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer is rustig goed? Stelletje winterslapende beren hier ook
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij wat te doen hebt op je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |