Bijna uitchecktijdquote:
quote:
tiramisu'tje halenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
Ja, mag ookquote:
Thuiskantoorquote:
quote:
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, hoewel, als ik dit interview lees: https://time.com/4499648/nirvana-nevermind-25-baby-spencer-elden/
Naja. Ze zoeken het maar uit.
ahhh je bent er alweer klaar meequote:
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaanquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel, lekker naar de Italiaan om de hoek
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet ontbeten bedenk ik me nu. Vandaar dat ik trek heb.
vanavond weer een kansquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had vroeger naar bed willen gaan en wat eerder opstaan
I failed
Dat die realisatie een ongemakkelijk gevoel kan geven, snap je niet? Je was toch zo empathisch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Man, everybody at this baseball game has probably seen my little baby penis, I feel like I got part of my human rights revoked,"
Een sjappie dus.
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.quote:
Daarom herken ik een zeverzakje ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat die realisatie een ongemakkelijk gevoel kan geven, snap je niet? Je was toch zo empathisch?
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.
maar ik snap al niet dat je geen trek hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet liever niet als ik geen trek heb.
ik ben ook verbaasdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er mensen die ooit geen trek hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |