Ga je met de auto?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Woensdagmiddag aankomen, zaterdagochtend vertrekken.
Dus ja?
zo uit de pan op je bordquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
I do not approve this message schnitzel
Trein.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je met de auto?
Vind het toch een tikje lang. Kun je niet een nachtje Keszthély/Héviz doen aan Balaton en een nachtje korter in Pécs blijven?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of pannenkoeken bakken voor de hele buurt van moedermelk
Owquote:
Ok. Maar wij vinden het ook prima om lang op een terras te zitten of een dagje door de natuur te banjeren, en volgens mij kan dat daar prima in de omgeving. Geen afvinktypes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwIk ben één keer in Pécs geweest, ook met de trein, en wij hadden aan één volle dag meer dan voldoende om de stad zelf te zien.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Fuck it, ik ga het appartment gewoon boeken. Je kunt me wat, Buda!
Nee, want dat wil je niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:18 schreef dud0r het volgende:
heb ik al vissalade voor op brood gemaakt?
nee lijkt me goor idd. Hoewel Johma vroegah wel ooit heerlijke palingsalade hadquote:
Naja bijna danquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knap dat je het überhaupt onthouden hebt
Iewquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee lijkt me goor idd. Hoewel Johma vroegah wel ooit heerlijke palingsalade had
wat is er vies aan zalm of tonijnsaladequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet wel een adresje voor goddelijke vissaladequote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
simonisquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik weet wel een adresje voor goddelijke vissalade
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |