quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al gedaan, hoefde alleen nog maar te betalen.
Eind september.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wanneer ben je in magyarenland?
Vissig klinkt kut, altijd.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind die bakjes van Johma en AH snel te vissig
Ik had gisterenavond zoiets van Boeda is leuk, maar ik wil nu ook weleens wat anders zien, vandaar dat we nu naar het zuiden gaan reizen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dan ben ik alweer weg, helaas.
Goed idee hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had gisterenavond zoiets van Boeda is leuk, maar ik wil nu ook weleens wat anders zien, vandaar dat we nu naar het zuiden gaan reizen.
Ziet er vet uit maar in mijn hoofd heet dat Lullefret.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed idee hoorIk ga zelf een paar dagen naar Lillafüred, het hotel in dit filmpje
![]()
bah, praten met mensenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoef je er in ieder geval niet mee te praten.
Kijken of ik deze onthoud en dan zal ik je de groeten doen uit Lullefretquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet er vet uit maar in mijn hoofd heet dat Lullefret.
Hoe kan dat nouquote:
Hangt een beetje af wat de definitie van tonijn is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
tonijn zelf is al smerig
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Boomers die niet snappen hoe e-maillijsten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |