Ik ben uiteindelijk om 4 uur gaan shoppenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je plaatst inderdaad geen lange zin.
Ik heb vaak juist het idee dat er ook gewoon een "neutraal" deel is. Dat soort "neutrale" mensen, vinden het gewoon wel prima. Hebben er niet een sterke mening over, hoeft ook niet. Maar accepteren het wel. Maar in dat geval reageren ze niet altijd, want hun mening is er niet "sterk" genoeg over dat ze erop móeten reageren. De negatievelingen doen dat vaak wel want die zijn snel heel erg negatief.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon in het ESF gedeelte van het forum blijven, daar zit je een stuk veiliger
Elke week is er wel zo'n topic. Er zijn ook altijd een paar mensen die positief reageren, probeer daar dan maar aan vast te klampen. Bedenk ook dat een aantal mensen die daar negatief op reageren, het ook gewoon niet beter weten. Sommigen bedoelen het wel goed, maar gebruiken precies de verkeerde woorden.
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig twitter om ze op internet voor schut te zetten! Twitter is toch nog ergens goed voor
Die heb ik in m'n site blocker opgenomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:27 schreef Yesse het volgende:
Ik heb weer de fout gemaakt om in NWS te kijken.
Ik heb dat idee ook. Bijvoorbeeld bij de vraag die Strani eerder vandaag stelde over de gouden kalveren.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb vaak juist het idee dat er ook gewoon een "neutraal" deel is. Dat soort "neutrale" mensen, vinden het gewoon wel prima. Hebben er niet een sterke mening over, hoeft ook niet. Maar accepteren het wel. Maar in dat geval reageren ze niet altijd, want hun mening is er niet "sterk" genoeg over dat ze erop móeten reageren. De negatievelingen doen dat vaak wel want die zijn snel heel erg negatief.
Heb ik het idee. Maar jij weet daar wellicht wat meer van?
Zelfs in MOL kom je niet vaakquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:40 schreef Dave het volgende:
Heel af en toe durf ik POL nog te proberen.
Verder kom ik niet buiten ESF. Alhoewel, soms in KPD natuurlijk.![]()
Oh ja, vergeten. Daar lees ik soms mee en erger me dan binnen de kortste keren aan mensen.quote:
Zelfs ik tik bijna nooit mee in MOLquote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zelfs in MOL kom je niet vaak
Maar zelfs in TV zie je dingen ontsporen als het buiten het referentiekader van de user ligt.
En dan zijn het ook de mensen met de sterkste mening (meestal negatief) die het hards roepen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:10 schreef Meke het volgende:
Drie keer raden wiens pizza in de Domino's oven ligt![]()
Dat is zeker zo. The silent majority hoor je nooit, waardoor je eigenlijk alleen maar extreme meningen tegenkomt. En omdat NWS en de frontpage toch wel duidelijk de conservatievere kant op gaat, kom je vooral negatieve meningen tegen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 17:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb vaak juist het idee dat er ook gewoon een "neutraal" deel is. Dat soort "neutrale" mensen, vinden het gewoon wel prima. Hebben er niet een sterke mening over, hoeft ook niet. Maar accepteren het wel. Maar in dat geval reageren ze niet altijd, want hun mening is er niet "sterk" genoeg over dat ze erop móeten reageren. De negatievelingen doen dat vaak wel want die zijn snel heel erg negatief.
Heb ik het idee. Maar jij weet daar wellicht wat meer van?
Huisjesmelkersquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:14 schreef Em31 het volgende:
Die komen wel heel duidelijk in beeld![]()
[ twitter ]
Eentje is zelfs helemaal verdwenenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
(ik vrees dat er achter de schermen ook wel het een en ander gaande is op FOK. drie ruimdenkende mods zijn ineens gestopt, maar daar mag ik het vast niet over hebben)
De fusie van ESF met NWS toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:47 schreef Meke het volgende:
Nou mensen de pizza is op en was heerlijkStaan er hier nog leuke onderwerpen op de agenda voor vanavond?
Arme modjesquote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De fusie van ESF met NWS toch?
Not sure if troll or....quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:55 schreef Em31 het volgende:
Ik weet nog dat er in NWS iemand was die het steeds op zat te nemen voor Jos B.
Trekt bijzondere figuren aan
Heb jij anders nog iets interessants in te brengen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:47 schreef Meke het volgende:
Nou mensen de pizza is op en was heerlijkStaan er hier nog leuke onderwerpen op de agenda voor vanavond?
Het werd ook pas rond een uur of 4 licht.quote:
Ik zou niet beledigd zijn als die naar @Roger_Epiales ging hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:28 schreef Strani het volgende:
Het wordt pas echt leuk natuurlijk als we een prijs gaan geven aan leukste persoon uit Leiden of die in Leiden gewoond heeft
Koude dag vandaag ja, heerlijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het werd ook pas rond een uur of 4 licht.
Ik dacht dat je het over pizza had, maar toen las ik Domino's en nu ben ik in de war over wat er nu eigenlijk in je oven ligt?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:10 schreef Meke het volgende:
Drie keer raden wiens pizza in de Domino's oven ligt![]()
Ik zou ook niet beledigd zijn als die prijs naar mij ging.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou niet beledigd zijn als die naar @:Roger_Epiales ging hoor
Zolang de prijs niet naar Mart Hoogkamer gaat ben ik tevreden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou ook niet beledigd zijn als die prijs naar mij ging.
Dit klopt bij mij wel ongeveerquote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zat er al wat langer op te wachten, omdat het meestal korter na uitzenden er op staat. Maar zat nu helaas nog een extra jaar tussen.
Het gekke bij HTGAWM is dat per seizoen het verschilt hoe snel ik m wil bekijken.
De eerste twee seizoenen wilde ik maar doorkijken. Terwijl ik bij S3 halverwege was afgehaakt. Daarna jaren later weer opgepakt. S4 was weer heel goed. S5 matig en S6 gaan weer goed.
Nou ja goed in de zin dat je door wil blijven kijken. Of het ook echt goed is, is dan weer een tweede
Ik zou het wel graag willen hebben over de Bachelor, voor wie denk jij dat Tony gaat?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb jij anders nog iets interessants in te brengen?
Het is hier nauwelijks licht geweest, hele dag de lampen aan gehadquote:
Gewoon een duidelijke titel, ook handig.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
1736
Zou ik bijna vergeten te melden dat in 1736 de laatste twee huizen van het dorp West-Vlieland (Westeynde) werden ontruimd. Na jaren van overstromingen en veranderde zeestromen zou het dorpje langzaam geheel in zee verdwijnen en aan de lange lijst verdronken plaatsen in Nederland worden toegevoegd.
[ afbeelding ]
Ook het jaar dat (zeer waarschijnlijk) Jan de Beijer het werk "De stadsmuur van Utrecht gezien vanaf het Begijnebolwerk, met van links naar rechts waltoren De Vos, Plompetoren en waltoren De Beer" zou schilderen.
Sommige schilders zijn echt fan van korte maar krachtige titels, Jan was er daar niet een van.![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is waar. "Muur" was lekker kort geweest, maar een stuk minder duidelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gewoon een duidelijke titel, ook handig.
Zeker, en ik ben er ook niet tegen of zo. Soms is het juist ook prettig omdat je meteen weet waar iets is/was.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:34 schreef sportfreak het volgende:
Ach, zelfs Rembrand had daar een handje van:
De compagnie van kapitein Frans Banninck Cocq en luitenant Willem van Ruytenburgh maakt zich gereed om uit te marcheren
Ja gewoon doorgaan. Ook seizoen vijf is niet slecht, maar wel iets minder dan de rest. En daarna seizoen 6 wat weer goed is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klopt bij mij wel ongeveer![]()
Nu heb ik seizoen 4 net uit, en ben ik bij aflevering drie ofzo van vijf. Dus ga nu ook maar gewoon door denk ik
Is het in ieder geval wel duidelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:34 schreef sportfreak het volgende:
Ach, zelfs Rembrand had daar een handje van:
De compagnie van kapitein Frans Banninck Cocq en luitenant Willem van Ruytenburgh maakt zich gereed om uit te marcheren
Ja dat is wel een beetje wat NWS is, een echokamer voor de mensen die er een aparte mening op nahouden die ze als waarheid zien. Er zijn nog wel een paar die er tegenin gaan, dat vind ik nog knap. Zelf zou ik er de energie niet voor hebben. Mensen die hun eigen alternatieve feiten erop nahouden kunnen veel makkelijker discussiëren dan wij die proberen om met echte feiten te komen of met inzichten die moeten nadenken dat niet alles zo zwart wit is. De werkelijkheid is in veel gevallen grijs, maar die kleur zien dat soort mensen niet meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 18:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. The silent majority hoor je nooit, waardoor je eigenlijk alleen maar extreme meningen tegenkomt. En omdat NWS en de frontpage toch wel duidelijk de conservatievere kant op gaat, kom je vooral negatieve meningen tegen.
Op nos.nl las ik iets over een echochamber voor incels en NWS is een beetje een echochamber voor bepaalde conservatieve mensen geworden. Sommigen posten ronduit belachelijke dingen en daar wordt dan niets van gezegd. Ik denk niet dat dat snel gaat veranderen.
(ik vrees dat er achter de schermen ook wel het een en ander gaande is op FOK. drie ruimdenkende mods zijn ineens gestopt, maar daar mag ik het vast niet over hebben)
Tegenwoordig zul je eerder een schilderij zien als 'TROS muziekfeest op het plein'quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, en ik ben er ook niet tegen of zo. Soms is het juist ook prettig omdat je meteen weet waar iets is/was.
Al vind ik het wel prettig om af en toe een schilderij tegen te komen wat gewoon "De Drinker" heet, of "Feest in een dorp aan een rivier" of zo iets vaags.
AdVoCaAt HaAlT hEt MaXiMaLe UiT dE sElEcTiEquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is Feyenoord allemaal aan het doen joh.
Slotgodgenot.
Nu hebben ze ook wat andere namen. Maar slotgod.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
AdVoCaAt HaAlT hEt MaXiMaLe UiT dE sElEcTiE
Echt heel knap ja. Heel erg slecht beginnen tegen Drita en daarna juist heel goed spelenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Wat is Feyenoord allemaal aan het doen joh.
Slotgodgenot.
Coëfficiëntenpolonaisequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Echt heel knap ja. Heel erg slecht beginnen tegen Drita en daarna juist heel goed spelenZal wel komen omdat ze toen nog te weinig voorbereiding hadden ofzo.
Hopelijk sleept Vitesse er nog minimaal een gelijkspel uit gezien de huidige stand. Dan staan ze er ook nog gunstig voor.
En volgende week dat PSV het rechttrekt tegen Benfica. AZ zie ik niet gebeuren met dat leeg gekochte team. Maar dan hebben we bij elkaar i.i.g. veel Nederlandse clubs op de juiste plekken in de Europese competities.
Het scheelt vooral dat die aanvallend voetbal wil spelen. Dat is lang geleden bij Feyenoord.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu hebben ze ook wat andere namen. Maar slotgod.
Heb het al vaker gezegd, maar die wordt ooit bondscoach.
Wel belangrijk, want anders wordt het Conferenceleaguepolonaise.quote:
Nouja Stam wilde het ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het scheelt vooral dat die aanvallend voetbal wil spelen. Dat is lang geleden bij Feyenoord.
Ja, al denk ik dat Feyenoord wel weg gaat vallen. Nu wel een prima elftal, maar als er twee geblesseerd zijn vallen ze al ver terug. Plus dat ze nog een fatsoenlijke diepe spits nodig hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
Maar wordt een leuk seizoen in de eredivisie zo.
Nou ja dat was alleen een poging. Was niet veel aanvallends aanquote:
Moeilijk, in het geval in Ajax. Eigenlijk vooral een betere keepen zou fijn zijn. Maar gok dat die Gorter wel volgend jaar eerste keus zal zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat Feyenoord wel weg gaat vallen. Nu wel een prima elftal, maar als er twee geblesseerd zijn vallen ze al ver terug. Plus dat ze nog een fatsoenlijke diepe spits nodig hebben.
Voor de competitie is het verder wel goed, maar hoop op Europees gebied toch wel dat Ajax zich nog gaat versterken. Toch wel wat plekken waar ik ze op CL gebied niet heel overtuigend vind.
Ja, klopt op zich wel, maar het is ook weer niet zo dat de achterhoede in een keer twee keer zo snel is of zo, met de groep van vorig jaar had je prima leuker voetbal kunnen laten zien dan Advocaat deed, met vergelijkbare resultaten. En Slot laat zien dat je zonder geld, met gerichte versterkingen, meteen een stapje kan maken (nu nog vol zien te houden natuurlijk).quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nu hebben ze ook wat andere namen. Maar slotgod.
Heb het al vaker gezegd, maar die wordt ooit bondscoach.
Dick is natuurlijk ook een tactisch reliek uit een andere tijd, angsthaas en verwend door de budgetten van de ploegen was die eerder gewerkt heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, klopt op zich wel, maar het is ook weer niet zo dat de achterhoede in een keer twee keer zo snel is of zo, met de groep van vorig jaar had je prima leuker voetbal kunnen laten zien dan Advocaat deed, met vergelijkbare resultaten. En Slot laat zien dat je zonder geld, met gerichte versterkingen, meteen een stapje kan maken (nu nog vol zien te houden natuurlijk).
Zeker, zeker. Dickie is verder ook absoluut geen pannenkoekenbakker uiteraard, maar de manier waarop hij de hemel in werd geprezen door zekere analytici, sloeg werkelijk waar nergens op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dick is natuurlijk ook een tactisch reliek uit een andere tijd, angsthaas en verwend door de budgetten van de ploegen was die eerder gewerkt heeft.
Dat is ook waarom ik het totaal ongeloofwaardig vind dat Guardiola bondscoach van Nederland zou willen worden. Hij is natuurlijk nog niet zo'n reliek als Advocaat en speelt juist mooi aanvallend voetbal. Maar dat is er ook zo een die toch vooral gewend is om bij hele rijke clubs te zitten met goede jeugdopleidingen (nou ja City dan niet). Die gaat echt het niet doen met wat er aan Nederlandse spelers te bieden is.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dick is natuurlijk ook een tactisch reliek uit een andere tijd, angsthaas en verwend door de budgetten van de ploegen was die eerder gewerkt heeft.
Kwam natuurlijk vooral doordat hij na Jaap Stam kwam en er wel in slaagde een beetje fatsoenlijke resultaten te boeken, ook al was het voetbal vaak niet om aan te zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Dickie is verder ook absoluut geen pannenkoekenbakker uiteraard, maar de manier waarop hij de hemel in werd geprezen door zekere analytici, sloeg werkelijk waar nergens op.
Types als Advocaat zijn prima als tussenpaus, omdat ze de boel wel weer aardig op de rails kunnen trekken. En binnen die tijd ook weer geen hele gekke dingen doen. Maar je moet ze nooit meer dan een seizoen laten afmaken, omdat het geen trainers zijn die een elftal opbouwen en verder helpen voor de lange termijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Kwam natuurlijk vooral doordat hij na Jaap Stam kwam en er wel in slaagde een beetje fatsoenlijke resultaten te boeken, ook al was het voetbal vaak niet om aan te zien.
Hij had het echter beter bij één seizoen kunnen laten want daarna was het trucje wel uitgewerkt.
En net op dat moment pakt Bijlow rood, was dit een jinx?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
En Vitesse ook nog voor.![]()
*Polonaise instart*
Ja stel je voor dat ze nog 5 doelpunten tegen krijgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En net op dat moment pakt Bijlow rood, was dit een jinx?
Dat niet, maar Vitesse wel nog eentjequote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze nog 5 doelpunten tegen krijgen.
Die Penalty.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat niet, maar Vitesse wel nog eentje
Het heeft er nog best iets van weg, alleen het logo ontbreekt.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tegenwoordig zul je eerder een schilderij zien als 'TROS muziekfeest op het plein'
Als je je ogen dichtdoet hoor je Jan Smit.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het heeft er nog best iets van weg, alleen het logo ontbreekt.![]()
[ afbeelding ]
Dan houd ik mijn ogen open.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet hoor je Jan Smit.
In duet met de 3js, ook al klopt dat cijfermatig niet helemaal volgens mij.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je je ogen dichtdoet hoor je Jan Smit.
Dat is voor iedereen aan te raden.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan houd ik mijn ogen open.
Nou ja een van hen is geen J toch? Dan klopt het uiteindelijk toch.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In duet met de 3js, ook al klopt dat cijfermatig niet helemaal volgens mij.
Niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja een van hen is geen J toch? Dan klopt het uiteindelijk toch.
Samen met Jan is in alle gevallen teveel.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar dan nog zouden er twee Js over zijn, samen met Jan is dat nog steeds te veel voor een duet imo.
Kijk, dat was idd ongeveer de conclusie waar ik naartoe wilde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Samen met Jan is in alle gevallen teveel.
Samen komen we er welquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk, dat was idd ongeveer de conclusie waar ik naartoe wilde.
Boks.gifquote:
Ik heb alleen gehoord dat er een Oriana (of zoiets?) in zit, dat vond ik een bijzondere naam toen ik het hoorde.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag willen hebben over de Bachelor, voor wie denk jij dat Tony gaat?
Die kans is 25%, ik laat het je over een een week of twee wetenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb alleen gehoord dat er een Oriana (of zoiets?) in zit, dat vond ik een bijzondere naam toen ik het hoorde.
En is de enige naam die ik echt heb onthouden toen mijn collega's het over het programma hadden van de week. Dus mijn gok is dat het Oriana wordt
Fijn, keep me updated!quote:Op donderdag 19 augustus 2021 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Die kans is 25%, ik laat het je over een een week of twee weten
Ik heb het gekeken! Twee keer achter elkaar zelfs. Die tweede keer hoefde van mij niet echt per se maar toch.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:11 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de mooiste series met ook een prachtig einde is voor mij Bojack Horseman.
Ik heb er vaker over gehad en volgens mij heeft niemand dat hier gekeken, maar dat houdt me niet tegen om het er nog vaker over te hebben
Nee! Maar er zitten nog mensen in.quote:
Matig, begon goed met op het einde discussies en een knallende ruziequote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met mij welleuke avond gehad! Jij?
Wut waarom deed ie datquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Maar er zitten nog mensen in.
Nu ben je net zo gemeen als Luctor, die ons een tijdje geleden opsloot!
Dat klinkt inderdaad matig! Moet je nu op de bank slapen of is het nog net niet zo erg?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Matig, begon goed met op het einde discussies en een knallende ruzie
Onhandigheid denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |