quote:
Nu nog de rest van de moderators. En dan kunnen we eindelijk ons gang gaan.quote:
Ze was het niet eens met een fa?quote:
Watskeburt dan, heb ik een relletje gemist?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze was het niet eens met een fa?
Had ze niet gewoon user kunnen blijven en haar ruggengraat ergens kunnen gaan zoeken?
Zullen de hormonen wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ze reageert vaak gewoon wat fel. Komt wel weer terug
Ts weet meer blijkbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Watskeburt dan, heb ik een relletje gemist?
Wanneer word jij weer een gewone user?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
Komt wel terug op een andere naam
Ik ben een gewone user. Met extra knopjesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:32 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Wanneer word jij weer een gewone user?
Die extra knopjes zijn te veel verantwoordelijkheid voor je ben ik bang.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben een gewone user. Met extra knopjes
Note gezetquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:38 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Die extra knopjes zijn te veel verantwoordelijkheid voor je ben ik bang.
Echt? Wat kinderachtig. Lekker willekeurig notes uitdelen wanneer het uitkomt.quote:
Ban aangevraagdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:45 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Echt? Wat kinderachtig. Lekker willekeurig notes uitdelen wanneer het uitkomt.
Je was leuker toen je nog gewoon was.quote:
Fijne vakantiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:47 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je was leuker toen je nog gewoon was.
Mazzel.
-Probeer eens om niet in elk topic er iemands moeder bij te halen-quote:
Net als @Bart.Messen ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
MED / Leonos gaat ons verlaten :{quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer zwart ?
Ik zou graag van @Leonos graag uitleg willen hebben en wel vandaagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
MED / Leonos gaat ons verlaten :{
Nee niets aan de hand zei ze in de afscheidsdmquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:37 schreef kl1172 het volgende:
Oh wat jammeri
Hopelijk niks te ergs.
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Je kan gewoon bijvoorbeeld op een nette manier discussiëren terwijl je andere opvattingen hebt dan anderen. Als je weet dat het je kan achtervolgen bij sollicitaties bijvoorbeeld dan is de keus om op anoniem te gaan gewoon normaal. Betekent niet dat je reacties sneu waren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik spuug op mensen die op Anoniem gaan.
Schijnbaar spijt hebben van je eigen reacties, hoe sneu ben je dan??
Tenzij je echt direct openbaart wie je bent met alle details die je makkelijk vindbaar maken is dat gewoon gigantisch onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
Als je weet dat het je kan achtervolgen bij sollicitaties
Bij deze ben je ontslagenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij je echt direct openbaart wie je bent met alle details die je makkelijk vindbaar maken is dat gewoon gigantisch onwaarschijnlijk
Mijn echte ik kan je vast wel koppelen aan dit account als je echt gericht te werk gaat met dit account als uitgangspunt. Ik wens de persoon die dat wil doen veel plezier toe, want mijn pohi is groot. Andersom kan je het gewoon totaal vergeten, dan moet iemand weten dat ik hier op het forum zit én ook nog honderden users scannen.
Jij bent haar bestiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:56 schreef ZarB het volgende:
Waarom is ze mod-af dan?
Fugue is in al die jaren hier al een keer of 15 van naam veranderd dus ik verwacht haar op korte termijn wel terug. Of is er iets serieus voorgevallen?
Ironisch wel, dit bericht van jou.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Je kan gewoon bijvoorbeeld op een nette manier discussiëren terwijl je andere opvattingen hebt dan anderen. Als je weet dat het je kan achtervolgen bij sollicitaties bijvoorbeeld dan is de keus om op anoniem te gaan gewoon normaal. Betekent niet dat je reacties sneu waren.
Om het voor jou extra in perspectief te plaatsen, bij de organisatie waar ik werk zou jij niet aangenomen worden als ze zo'n reactie als dit van jou zouden zien. Dat is ook het mooie van anoniem zijn niet waar, gewoon dom kunnen blaten en zeiken, voor jullie soort
Nou dat zeg je nu en heb je ook gelijk in denk ik. Maar ik ben 1 van de weinigen die gewoon filmpjes van zichzelf durft te maken om maar iets te noemen. Veel mensen doen zoiets gewoon niet omdat ze toch wat angstig zijn. Case in point als je een paar verkeerde reacties hebt geplaatst kan je al best wel (terecht of onterecht) het gevoel hebben dat je gemakkelijk traceerbaar bent (of misschien in de toekomst).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij je echt direct openbaart wie je bent met alle details die je makkelijk vindbaar maken is dat gewoon gigantisch onwaarschijnlijk
Mijn echte ik kan je vast wel koppelen aan dit account als je echt gericht te werk gaat met dit account als uitgangspunt. Ik wens de persoon die dat wil doen veel plezier toe, want mijn pohi is groot. Andersom kan je het gewoon totaal vergeten, dan moet iemand weten dat ik hier op het forum zit én ook nog honderden users scannen.
Edit - Never mind, don't feed the trollquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ironisch wel, dit bericht van jou.
En met 'troll' bedoel je natuurlijk jezelf.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:01 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Edit - Never mind, don't feed the troll
Het is weer genoeg met jou geweest. Dit topic gaat over fogue. Niet over het gebrek aan zingeving in het leven dat jij hebt. Vanaf nu negeer ik je weer. Ga in KLB wat topics openen om je dagelijkse gal te spuwenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En met 'troll' bedoel je natuurlijk jezelf.
Maar goed, 'jouw soort' doet zijn vuilspuierij vooral lafjes in DM en PM, lekker onzichtbaar voor de rest.
Transusers.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
klopt ze gaat nu verder als FlippingCoin en de user formerly known as FlippingCoin gaat verder als @:rapalje !
transgender, transreligie, transspecies en transuser vriend wen er maar aanquote:
Zo kennen we je weer. Niet inzien dat juist jij dit topic offtopic trok, met jouw verheven gedrag, terwijl juist jij een liefhebber bent van lafjes schelden in DM. Het ligt immmers altijd aan een ander, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:15 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Het is weer genoeg met jou geweest. Dit topic gaat over fogue. Niet over het gebrek aan zingeving in het leven dat jij hebt. Vanaf nu negeer ik je weer. Ga in KLB wat topics openen om je dagelijkse gal te spuwen
Pas 4800 dagen inactiefquote:Op woensdag 18 augustus 2021 22:23 schreef FlippingCoin het volgende:
klopt ze gaat nu verder als FlippingCoin en de user formerly known as FlippingCoin gaat verder als @:rapalje !
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
Echt hè, optieven met dat soort lui.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Mooi.
Meest vervelende en partijdig oordelende mod ooit.
lekker professioneel ik wil ook mod worden om daarna door jou uitgekotst te wordenquote:
Voor onze soort? Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
Dat is ook het mooie van anoniem zijn niet waar, gewoon dom kunnen blaten en zeiken, voor jullie soort
Daar hoef jij niet eerst mod voor te worden hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:16 schreef Boze_Eend het volgende:
lekker professioneel ik wil ook mod worden om daarna door jou uitgekotst te worden
maja is dit hoe je mods bedanktquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet eerst mod voor te worden hoor
Ik heb haar bedankt in de MEDquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maja is dit hoe je mods bedankt
maar in MED post je altijd precies hetzelfdequote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb haar bedankt in de MED
Dit was gewoon een gebbetje over de fipo
Dat deed ik vandaag bij leonos nog!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar in MED post je altijd precies hetzelfde
gooi er eens wat persoonlijkheid in
in plaats van een dom standaard riedeltje
maar waarom dan niet bij fuguequote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat deed ik vandaag bij leonos nog!
Althans, ik deed m'n best
Heel apart idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:19 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar in MED post je altijd precies hetzelfde
gooi er eens wat persoonlijkheid in
in plaats van een dom standaard riedeltje
als je gaat kijkenquote:
Boeiend ook. Beetje opvallend dat er ineens zoveel op zwart gaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als je gaat kijken
MED / ijs_beer gaat in het zwart.
MED / Leonos gaat ons verlaten :{
MED / Fugue neemt afscheid!
zit er wel verschil
niet s opvallends aanquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Boeiend ook. Beetje opvallend dat er ineens zoveel op zwart gaan.
Wat ik wel altijd jammer vind van die topics in MED is dat je niet even kan zeggen hey bedankt ouwe pikkebaas of zo omdat users daar niet kunnen postenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom worden er door users vaak aparte topics aangemaakt om iemand te bedankenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat ik wel altijd jammer vind van die topics in MED is dat je niet even kan zeggen hey bedankt ouwe pikkebaas of zo omdat users daar niet kunnen posten
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grijp je kans
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Ik denk nog even na.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grijp je kans
https://forum.fok.nl/pages/jointhecrew
Die knul met z'n hazenlip, ken je die niet?quote:
Jaarlijks terugkerend stoelendans.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Boeiend ook. Beetje opvallend dat er ineens zoveel op zwart gaan.
Ja dat wel maar niet altijd en ja nouja en zoquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom worden er door users vaak aparte topics aangemaakt om iemand te bedanken
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die knul met z'n hazenlip, ken je die niet?
Hopelijk blijf je nu we bffs zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:30 schreef Boze_Eend het volgende:
ik zou ook weggaan als ik zo werd behandeld
waarom post je door mijn slotje heenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:31 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo fugue ik weet dat jij en ik water en vuur was
maar ik heb meer lobbi voor je dan al deze messentrekkers hier
ik heb alleen een zakmes daar drink ik alcohol mee shoki
je weet deze dunya is soms kut
bipolair en alles is kut
maar jij en ik fugue
wij gaan er komen
fuck messentrekkers
wie mes trekt en in je rug steekt is het niet waard
als je dit leest klik op kruisje kom nooit terug ik heb je rug canim
shoki niemand maakt ons kapot
ik ben boos en ik heb spijt wanneer ik kijk in de spiegelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom post je door mijn slotje heen
Wiens mes, welke rug, ben je dronken? Je lultquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]![]()
haten op fugue snap het niet
iemand die vrijwillig bij de crew werkt
daarna dikke mes in je rug
wajooo deze dunya
naja zeg vlegelquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ben boos en ik heb spijt wanneer ik kijk in de spiegel
dus als ik al moeite heb met omgaan met mezelf
waarom zou ik dan moeite doen met jou om te gaan?
ik luister naar niemand
ik ben boos en ingeboekt ik zoek het goeie in de mensquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wiens mes, welke rug, ben je dronken? Je lult
Ga naar bedquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik ben boos en ingeboekt ik zoek het goeie in de mens
maar ze maken mij kapot allemaal messentrekkers
fugue was woke en nu hebben ze haar in slaap gemaakt
ik ben geen prins die haar kan redden
maar ik zou het wel willen met heel mijn hart
ik ben bang dat ik gevnagen raak in een droomquote:
Dat heb ik ook vaak irritant is datquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:42 schreef Boze_Eend het volgende:
habibo ik ga slapen maar ik moet eerst kijken of de pilaren goed staan
Bedankte geile Grindr matroos Mathiasquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak irritant is dat
@Weltschmerzquote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:41 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die zich de befkoning noemen
@:befkoning
wat zeg jijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:14 schreef Azula het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk deze naam was best lang.
Oh op die manierquote:Op donderdag 19 augustus 2021 01:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Die heeft meer namen gehad dan er in de Gouden Gids staan.
Vergeet simondebouvier nietquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh op die manier
Ik weet alleen dat ze voorheen @:Oberkullie ofzo was
Opeens was ze terug onder @:Fugue en was ze meteen mod
Idd. Ze komt vast wel weer terug onder een nieuwe naam.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 08:40 schreef herverwijderd het volgende:
Dat is niks nieuws toch? Die komt wel weer terug.
Ah dat was dezelfde? Vandaar, die Fugue was ook op precies dezelfde manier irritant.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh op die manier
Ik weet alleen dat ze voorheen @:Oberkullie ofzo was
Opeens was ze terug onder @:Fugue en was ze meteen mod
Oneens. Maar als mod was ze naar mijn idee wel te politiek correct (voor op dit forum dan). Dat paste niet bij haar imago dus ik verheug me op haar terugkomst als niet-modquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah dat was dezelfde? Vandaar, die Fugue was ook op precies dezelfde manier irritant.
Ik ben ook van de antifa tegenwoordigquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
Kak. M'n linkse reldeugmaatje weg.
Ja da's wel heul radicaal meteen.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben ook van de antifa tegenwoordig
Oneens.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oneens. Maar als mod was ze naar mijn idee wel te politiek correct (voor op dit forum dan). Dat paste niet bij haar imago dus ik verheug me op haar terugkomst als niet-mod
Ik ben iemand van extremenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja da's wel heul radicaal meteen.
T is kop of munt zegmaar?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben iemand van extremen
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
T is kop of munt zegmaar?
Hihaho
Fok =/ real lifequote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oneens.
Ze is gewoon erg zoekende over wie ze wil zijn, ze moet de echte lieve en aardige vrouw in haarzelf nog vinden.
Ik moet even denken. Vroeger hadden mijn topics 100% lokgarantie maar die mojo is een beetje weg.quote:
Er rust wel veel op jou nu natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik moet even denken. Vroeger hadden mijn topics 100% lokgarantie maar die mojo is een beetje weg.
Idd, regelrechte flop op KLB.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:50 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oneens. Maar als mod was ze naar mijn idee wel te politiek correct (voor op dit forum dan). Dat paste niet bij haar imago dus ik verheug me op haar terugkomst als niet-mod
Gedeelde smart met @KREEFTxquote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er rust wel veel op jou nu natuurlijk
Sterkte ermee!
Dunno. Lees ook hier pas dat ze weg is.quote:
Is toch jouw bestie IRL app haar even en keep me updatedquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dunno. Lees ook hier pas dat ze weg is.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:47 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Is toch jouw bestie IRL app haar even en keep me updated
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 19:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oneens.
Ze is gewoon erg zoekende over wie ze wil zijn, ze moet de echte lieve en aardige vrouw in haarzelf nog vinden.
quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
lekker professioneel ik wil ook mod worden om daarna door jou uitgekotst te worden
GGMM voor president
als ik ooit mijn eigen Döner zaak begin laat ik jou voor de andere döner zaken werken dan ben ik straks nog de enige die over is
Lijkt mij wel handig bij het baren van kinderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 07:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ze een vrouw is moet ze per se liefheid en aardigheid vinden.
Hard gelachen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:02 schreef HansCojona het volgende:
Hoe werkt dat anoniem dan? Dan post dalijk iedereen onder dezelfde naam
Jij bent rijp voor het pieter baan centrum.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer, een beetje tegengeluid in het rechtse bolwerk NWS is wel zo prettig.
Als Fugue dit leest: ga lekker verder op een ander account in onze strijd tegen het rechtse bolwerk NWS.
Het zou erg raar zijn als ze daar tegenwoordig ook al mensen opnemen voor het verkondigen van de waarheid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent rijp voor het pieter baan centrum.
Ja precies dat zeggen de meeste daar, je gaat je er vast thuis voelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou erg raar zijn als ze daar tegenwoordig ook al mensen opnemen voor het verkondigen van de waarheid.
Bedankt maat.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu verwar je NWS met BNW.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies dat zeggen de meeste daar, je gaat je er vast thuis voelen.
Rechts en links bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu verwar je NWS met BNW.
Maar als je niet ziet dat NWS vol rechtsgeorienteerde posters zit weet ik het ook niet meer hoor.
"Er" verwijst in deze context naar het pieter baan centrumquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu verwar je NWS met BNW.
Maar als je niet ziet dat NWS vol rechtsgeorienteerde posters zit weet ik het ook niet meer hoor.
Dit dus. Gaat fok echt niks aan missen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Mooi.
Meest vervelende en partijdig oordelende mod ooit.
Isdatzo, Tijger_m en Hexagon zijn er nog gewoon.quote:Op zondag 22 augustus 2021 20:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit dus. Gaat fok echt niks aan missen.
En ik ook.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Isdatzo, Tijger_m en Hexagon zijn er nog gewoon.
Wel hoor.quote:
Oppassen met die toon van je.quote:
Wat is met mij?quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:10 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Isdatzo, Tijger_m en Hexagon zijn er nog gewoon.
Oke lik terugquote:Op zondag 22 augustus 2021 20:48 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
echt wel leugenaar
app dr nou maar en dikke kus van mij
Hij vindt je te links.quote:
Ja zo werkt dat tegenwoordigquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh.
En nu moet ik gecanceld worden zeker?
Nee de crew is de elite, de best of the bestquote:
Nee joh hij is zo gek als een deurquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee de crew is de elite, de best of the best
Flippingcoin heeft wel het talent en de aanleg om er te komen maar hij moet nog hard werken, 110% iedere dag en niet om de dag, 11 tegen 11, dingen laten voor je passie
Ik heb er alle vertrouwen in maar hij is er nu niet
Ik zal eens wat muilperen uitdelenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan jij geen goed woordje voor me doen?
Moest per ongeluk hardop lachenquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee joh hij is zo gek als een deur
Pas op he jijquote:Op zondag 22 augustus 2021 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee joh hij is zo gek als een deur
Je vult het weer lekker in zie ik.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh.
En nu moet ik gecanceld worden zeker?
Goh ja je zou maar eens niet zuur doen hequote:Op zondag 22 augustus 2021 22:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vult het weer lekker in zie ik.
quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:34 schreef GGMM het volgende:
Geen ruzie maken jongens
Dat zou Fugue niet gewild hebben!
Hoppa, weer een brandje geblust.
🤨quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:34 schreef GGMM het volgende:
Geen ruzie maken jongens
Dat zou Fugue niet gewild hebben!
Tis maar een act jongen neem het en jezelf niet te serieusquote:Op zondag 22 augustus 2021 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goh ja je zou maar eens niet zuur doen he
Ik stelde een vraag.quote:Op zondag 22 augustus 2021 21:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oppassen met die toon van je.
Laatste waarschuwing.
Hoe verwacht je dat iemand antwoordt op zo'n vraag papoea?quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag.
Wie ben jij?
Ik ben jou nog nooit in een topic tegengekomen.
Dan kom je nergens, of je kijkt niet goed uit je doppen. Ik kom die OPPER ZAKAZULU echt overal tegen, zelfs in mijn dromen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 22:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag.
Wie ben jij?
Ik ben jou nog nooit in een topic tegengekomen.
Waarom is ze weg?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:08 schreef sirdanilot het volgende:
Jammer van Fugue. Hoop dat ze terugkomt.
Geen idee?quote:
Nee is ook best lastig antwoord geven als je weg bent (lol)quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel topic weer vol bagger maar geen antwoord.
Ja het gaat me om de roddel en achterklap natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee is ook best lastig antwoord geven als je weg bent (lol)
Oh echtquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het gaat me om de roddel en achterklap natuurlijk.
Boze tongen beweren dat jij de oorzaak was.
Nee niet echt.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh echt
Nou ja mag hoor, ik krijg overal de schuld van.
Altijd tegen jou!quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh echt
Dit beetje uitleg mag welquote:
Denk dat ze al terug is, onder welke naam dan ookquote:Op zondag 22 augustus 2021 23:08 schreef sirdanilot het volgende:
Jammer van Fugue. Hoop dat ze terugkomt.
Lekker makkelijk dat prijsschieten op jou. Niks van aantrekken. De mensen die je kennen weten wel beter.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh echt
Dat ik niet weet wie hij is zegt eigenlijk genoeg.quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan kom je nergens, of je kijkt niet goed uit je doppen. Ik kom die OPPER ZAKAZULU echt overal tegen, zelfs in mijn dromen.
Fugue is wel weg, maar er zijn genoeg andere partijdig oordelende mods over die dit ooit leuke forum zo verpesten.quote:
Want?quote:Op maandag 23 augustus 2021 01:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Doe jij eens een beetje lief over Fugue
Haha domme hippiequote:Op maandag 23 augustus 2021 01:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gewoon , lief zijn voor elkaar , vrede op aarde , etc etc
Door het niet met jou eens te zijn?quote:Op maandag 23 augustus 2021 00:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Fugue is wel weg, maar er zijn genoeg andere partijdig oordelende mods over die dit ooit leuke forum zo verpesten.
Modjes moeten dan ook hun mening laten verdwijnen om zo objectief mogelijk naar zaken te kunnen kijken, helaas lukt dit niet al te vaakquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Door het niet met jou eens te zijn?
Wat een interessante inzichten heb jijquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:14 schreef scrupuleus het volgende:
Modjes moeten dan ook hun mening laten verdwijnen om zo objectief mogelijk naar zaken te kunnen kijken
Mijn mening over jou probeer ik ook al zoveel mogelijk voor me te houdenquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Modjes moeten dan ook hun mening laten verdwijnen om zo objectief mogelijk naar zaken te kunnen kijken, helaas lukt dit niet al te vaak
Uitstekend werk mijn heerquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mijn mening over jou probeer ik ook al zoveel mogelijk voor me te houden
Ja let maar eens goed opquote:Op maandag 23 augustus 2021 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een interessante inzichten heb jij
Zolang jij er bent blijven mods nodigquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja let maar eens goed op
Dat zal trouwens steeds makkelijker worden met minder users
Het kan natuurlijk ook zijn dat gedrag een uiting is welke gevormd is door een bepaalde omgevingquote:Op maandag 23 augustus 2021 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang jij er bent blijven mods nodig
Bans uitdelen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 09:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Door het niet met jou eens te zijn?
Sinds wanneer kunnen mods bans uitdelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Weet ik niet. Een mod was boos dat ik mijn mening gaf over de media die aan het liegen was en het volk bang aan het maken was en aan het misleiden was.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mods bans uitdelen?
Nou nou poe poe miemiemiemiequote:Op maandag 23 augustus 2021 13:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weet ik niet. Een mod was boos dat ik mijn mening gaf over de media die aan het liegen was en het volk bang aan het maken was en aan het misleiden was.
Toen zei Fugue dat ik niet op deze manier mijn mening mag geven en iets later had ik een ban.
Leuk verhaaltje, mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Weet ik niet. Een mod was boos dat ik mijn mening gaf over de media die aan het liegen was en het volk bang aan het maken was en aan het misleiden was.
Toen zei Fugue dat ik niet op deze manier mijn mening mag geven en iets later had ik een ban.
Wel bijzonder ja. Toch een geliefd figuur hier op dit forum, wat moet ik doen om zo geliefd te worden denk je?quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:27 schreef Solotovski het volgende:
Echt veel te veel aandacht voor zo'n figuur joh, dit topic
Vertel ze de waarheid, Sjaak! Open hun ogen!quote:Op maandag 23 augustus 2021 13:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje, mods kunnen niet bannen.
Stop met bang maken en misleiden.
#VrieDePiepelquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Vertel ze de waarheid, Sjaak! Open hun ogen!
Geliefdquote:Op maandag 23 augustus 2021 13:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wel bijzonder ja. Toch een geliefd figuur hier op dit forum, wat moet ik doen om zo geliefd te worden denk je?
zal wel een kloon zijn van Fugue. Ik herkende de username van deze ex-mod niet eens. Totaal geen indruk gemaakt dus.quote:
Ok, Bennoquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zal wel een kloon zijn van Fugue. Ik herkende de username van deze ex-mod niet eens. Totaal geen indruk gemaakt dus.
Pferd is al Jos. De_boswacher confirmed kloontje van @pferdfahrerquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
geen idee wie Benno is, maar dat is niet mijn naam.
groeten Jos
Ook wel de joswachter genoemd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
geen idee wie Benno is, maar dat is niet mijn naam.
groeten Jos
Ik dacht dat jij dat was?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Pferd is al Jos. De_boswacher confirmed kloontje van @:pferdfahrer
je haalt alles door de war dronkenlap!!! Bent zeker de broer van @tong80 ?quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Pferd is al Jos. De_boswacher confirmed kloontje van @:pferdfahrer
Niet weten dat hij de vader van zijn broer isquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je haalt alles door de war dronkenlap!!! Bent zeker de broer van @:tong80 ?
Moest lachen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 14:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je haalt alles door de war dronkenlap!!! Bent zeker de broer van @:tong80 ?
Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik niet, ben bloedserieus! Ben namelijk de neef van @:ggmm
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit een note heb gegeven, dus waarom sta ik bovenaan jouw haatlijstjequote:
Ik vind jou erg moraalridderig altijd. Zo van "Er zijn deugers en er zijn niet-deugers. En mijn mening hoort bij de deugers en jouw mening niet."quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou ooit een note heb gegeven, dus waarom sta ik bovenaan jouw haatlijstje?
En WiE bEn JiJ?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vind jou erg moraalridderig altijd. Zo van "Er zijn deugers en er zijn niet-deugers. En mijn mening hoort bij de deugers en jouw mening niet."
Maar dat is hoe je op mij overkomt.
Heel nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 00:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit vroeg ik aan jou. Toen jij deed alsof ik jou moest kennen?
Ok Gary_Oakquote:Op maandag 23 augustus 2021 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zal wel een kloon zijn van Fugue. Ik herkende de username van deze ex-mod niet eens. Totaal geen indruk gemaakt dus.
Terechte opmerkingquote:Op maandag 23 augustus 2021 15:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Zeevissen in Thailand Jos, heb ik het nog met je over gehad tijdens de koffie destijds in buurtcafé 't Pronte Borstjequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ah ben je er weer. Waar was je? In jail?
Zitie daar vaker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ah ben je er weer. Waar was je? In jail?
Ik eis trouwens inzicht in je excellijstje, want je speelt mijn gegevens telkens door aan de administratie.quote:
Welk excellijstjequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 13:49 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik eis trouwens inzicht in je excellijstje, want je speelt mijn gegevens telkens door aan de administratie.
Je (of wie) hebt er zelfs al 1 gebanned.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je (of wie) hebt er zelfs al 1 gebanned.
Gaat z'n gangetje. Ik werd wel belachelijk gemaakt omdat ik nu m'n 2e prik pas hebquote:
Het VBL SC leven kan hard zijn. Ook al botsen we soms; Ik gun het je nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Ik werd wel belachelijk gemaakt omdat ik nu m'n 2e prik pas heb(ben trouwens wel moe weer, bij de 1ste ook al)
Voelde me zo beroerd na die 2de he. Zwaar vermoeid en spierpijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje. Ik werd wel belachelijk gemaakt omdat ik nu m'n 2e prik pas heb(ben trouwens wel moe weer, bij de 1ste ook al)
Spierpijn nog niet dat zal morgen wel komen, maar bizar hoe snel ik vermoeid ben ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voelde me zo beroerd na die 2de he. Zwaar vermoeid en spierpijn
Dit gegeven verkleint het zoekgebied niet echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:38 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je (of wie) hebt er zelfs al 1 gebanned.
Fugue is niet gepermbanned ofzo he.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit gegeven verkleint het zoekgebied niet echt.
Hopelijk voel je je snel weer de oudequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spierpijn nog niet dat zal morgen wel komen, maar bizar hoe snel ik vermoeid ben ja.
Daar ben ik niet blij mee!
Bedankt makker, dat hoop ik ook!quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk voel je je snel weer de oude
Ik kreeg een quote melding, maar mijn post is niet verwijderd hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 16:15 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Was een reactie op iemand ander z’n post die verwijderd is door de mod.
Sigaartje is niet de jongste meer, vandaar dat die ook alles moet bijhouden in een excelbestandje wat die nou 5 minuten geleden heeft gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |