quote:
Nu nog de rest van de moderators. En dan kunnen we eindelijk ons gang gaan.quote:
Ze was het niet eens met een fa?quote:
Watskeburt dan, heb ik een relletje gemist?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze was het niet eens met een fa?
Had ze niet gewoon user kunnen blijven en haar ruggengraat ergens kunnen gaan zoeken?
Zullen de hormonen wel zijn denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ze reageert vaak gewoon wat fel. Komt wel weer terug
Ts weet meer blijkbaarquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:30 schreef damsco het volgende:
[..]
Watskeburt dan, heb ik een relletje gemist?
Wanneer word jij weer een gewone user?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
Komt wel terug op een andere naam
Ik ben een gewone user. Met extra knopjesquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:32 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Wanneer word jij weer een gewone user?
Die extra knopjes zijn te veel verantwoordelijkheid voor je ben ik bang.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ben een gewone user. Met extra knopjes
Note gezetquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:38 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Die extra knopjes zijn te veel verantwoordelijkheid voor je ben ik bang.
Echt? Wat kinderachtig. Lekker willekeurig notes uitdelen wanneer het uitkomt.quote:
Ban aangevraagdquote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:45 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Echt? Wat kinderachtig. Lekker willekeurig notes uitdelen wanneer het uitkomt.
Je was leuker toen je nog gewoon was.quote:
Fijne vakantiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:47 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je was leuker toen je nog gewoon was.
Mazzel.
-Probeer eens om niet in elk topic er iemands moeder bij te halen-quote:
Net als @Bart.Messen ?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:32 schreef Plompzakker het volgende:
Komt wel terug op een andere naam
MED / Leonos gaat ons verlaten :{quote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer zwart ?
Ik zou graag van @Leonos graag uitleg willen hebben en wel vandaagquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
MED / Leonos gaat ons verlaten :{
Nee niets aan de hand zei ze in de afscheidsdmquote:Op woensdag 18 augustus 2021 20:37 schreef kl1172 het volgende:
Oh wat jammeri
Hopelijk niks te ergs.
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Je kan gewoon bijvoorbeeld op een nette manier discussiëren terwijl je andere opvattingen hebt dan anderen. Als je weet dat het je kan achtervolgen bij sollicitaties bijvoorbeeld dan is de keus om op anoniem te gaan gewoon normaal. Betekent niet dat je reacties sneu waren.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 19:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik spuug op mensen die op Anoniem gaan.
Schijnbaar spijt hebben van je eigen reacties, hoe sneu ben je dan??
Tenzij je echt direct openbaart wie je bent met alle details die je makkelijk vindbaar maken is dat gewoon gigantisch onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
Als je weet dat het je kan achtervolgen bij sollicitaties
Bij deze ben je ontslagenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij je echt direct openbaart wie je bent met alle details die je makkelijk vindbaar maken is dat gewoon gigantisch onwaarschijnlijk
Mijn echte ik kan je vast wel koppelen aan dit account als je echt gericht te werk gaat met dit account als uitgangspunt. Ik wens de persoon die dat wil doen veel plezier toe, want mijn pohi is groot. Andersom kan je het gewoon totaal vergeten, dan moet iemand weten dat ik hier op het forum zit én ook nog honderden users scannen.
Jij bent haar bestiequote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:56 schreef ZarB het volgende:
Waarom is ze mod-af dan?
Fugue is in al die jaren hier al een keer of 15 van naam veranderd dus ik verwacht haar op korte termijn wel terug. Of is er iets serieus voorgevallen?
Ironisch wel, dit bericht van jou.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:46 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Je kan gewoon bijvoorbeeld op een nette manier discussiëren terwijl je andere opvattingen hebt dan anderen. Als je weet dat het je kan achtervolgen bij sollicitaties bijvoorbeeld dan is de keus om op anoniem te gaan gewoon normaal. Betekent niet dat je reacties sneu waren.
Om het voor jou extra in perspectief te plaatsen, bij de organisatie waar ik werk zou jij niet aangenomen worden als ze zo'n reactie als dit van jou zouden zien. Dat is ook het mooie van anoniem zijn niet waar, gewoon dom kunnen blaten en zeiken, voor jullie soort
Nou dat zeg je nu en heb je ook gelijk in denk ik. Maar ik ben 1 van de weinigen die gewoon filmpjes van zichzelf durft te maken om maar iets te noemen. Veel mensen doen zoiets gewoon niet omdat ze toch wat angstig zijn. Case in point als je een paar verkeerde reacties hebt geplaatst kan je al best wel (terecht of onterecht) het gevoel hebben dat je gemakkelijk traceerbaar bent (of misschien in de toekomst).quote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tenzij je echt direct openbaart wie je bent met alle details die je makkelijk vindbaar maken is dat gewoon gigantisch onwaarschijnlijk
Mijn echte ik kan je vast wel koppelen aan dit account als je echt gericht te werk gaat met dit account als uitgangspunt. Ik wens de persoon die dat wil doen veel plezier toe, want mijn pohi is groot. Andersom kan je het gewoon totaal vergeten, dan moet iemand weten dat ik hier op het forum zit én ook nog honderden users scannen.
Edit - Never mind, don't feed the trollquote:Op woensdag 18 augustus 2021 21:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ironisch wel, dit bericht van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |