En dan zit hij daar achter zijn bureau in het Oval Office met een grote rode knop naast hem.quote:
Nee lijkt een grappige vraag, maar een kennis van mij is daar 2 jaar geleden op "vakantie" geweest. Wist ok niet wat ik hoorde ....quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet alleen als blanke westerling
tenzij je je bekeerd hebt
hoor je wel vaker hoorquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:55 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee lijkt een grappige vraag, maar een kennis van mij is daar 2 jaar geleden op "vakantie" geweest. Wist ok niet wat ik hoorde ....
Dit verbaast mij nog elke dag. Waarom een in Nederland wonende vrouw zogenaamd uit eigen wil zo'n tent aantrekt of zo'n malle vaatdoek om haar hoofd knoopt. Wat denkt zo'n Kauthar nou echt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De vrouwen hier willen hoofddoeken dragen en leven volgens de koran, dus ik verwacht daar zeker geen bh-verbrandingen of dolle mina's
Collaborateurs zijn allemaal dood/gemarteld, inclusief wat achtergebleven Nederlands(e) tolken/ambassadepersoneel.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:23 schreef Sfancta het volgende:
Wat is jullie voorspelling qua Afghanistan over pak en beet 3 maanden vanaf nu?
Zeg zuurpruim waarom mag het niet gaan over hoelaat Sleepy Joe dit gaat bespreken op TV.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:56 schreef sp3c het volgende:
er is toch gewoon een topic over Joe Biden enzo ergens?
[..]
hoor je wel vaker hoor
niet heel vaak natuurlijk maar op een heleboel plekken kon dat gewoon
ik heb het niet weggehaald he vrolijke Fransquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg zuurpruim waarom mag het niet gaan over hoelaat Sleepy Joe dit gaat bespreken op TV.
Volgens sommigen hier kan dit niet. Dan moeten ze er namelijk teveel doodschieten ofzo.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij redelijk betrouwbaar.
ik geloof niet dat iemand hier gezegd heeft dat special forces en dergelijke geen gevaar lopenquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier kan dit niet. Dan moeten ze er namelijk teveel doodschieten ofzo.
Corona en Afghanistan lijken die uit de kast vallen ik denk niet dat ze lang zittenquote:Op maandag 16 augustus 2021 20:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Collaborateurs zijn allemaal dood/gemarteld, inclusief wat achtergebleven Nederlands(e) tolken/ambassadepersoneel.
Nog een reden om niet te veel haast te maken met een kabinetsformatie.
Werkelijk niemand heeft dat gezegd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier kan dit niet. Dan moeten ze er namelijk teveel doodschieten ofzo.
Nee zonder dollen, precies zoals verwacht. Geeft nogmaals de prioriteit aan van die evacuatie.
hij leeft the american dream?quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:08 schreef matthijst het volgende:
Van geitenhoeder tot president. Mullah Abdul Ghani Baradar, geboren in 1968 in het dorpje Weetmak in het Deh Rawood-district in de provincie Uruzgan, heeft er een tijdje over gedaan, maar zoals het er nu naar uitziet zal hij zich straks president van Afghanistan noemen.
Ik zou stoppen met scheren iig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:51 schreef Sfancta het volgende:
Zou je daar nu als blanke Westerling op vakantie nu gekilled worden?
Ik kreeg op watsapp een filmpje van vallende mensen die op dat opstijgende vliegtuig waren geklommen...quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
7 doden op de luchthaven. Vooralsnog zie ik geen cijfers over hoeveel Taliban van de Afghaanse bevolking is. Het zijn ook deels Pakistanen. Dat het overgrote deel van de bevolking er achter staat dat is wel overduidelijk.
En dat de Afghaanse overheid met een grote som geld er vandoor is. is helemaal apart.
De eerste van 87? (rekenend met 116 man per A400)quote:Op maandag 16 augustus 2021 21:10 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Duitsers kunnen ook al niet landen.
[ twitter ]
Een update vanuit Defensie.
Mensen met roots in Afghanistan gok ikquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:15 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Bestaan er echt mensen die menen dat Afghanistan wel een tof land is om op vakantie te gaan???
Lekker backpacken en jezelf ontdekken en natuurlijk te pas en te onpas selfies posten voor de likesquote:Op maandag 16 augustus 2021 21:15 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Bestaan er echt mensen die menen dat Afghanistan wel een tof land is om op vakantie te gaan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |