Sommige nemen dat ‘opvangen’ blijkbaar wel erg letterlijkquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef Werkperd het volgende:
Ik vind dat de Afghanen die de voorkeur hebben voor westerse democratie, normen en waarden dan ook gewoon thuis horen in het westen. Nederland, Duitsland, Frankrijk, Amerika etc. moeten deze mensen die voor de Taliban vluchten gewoon opvangen. Klaar.
Hoe naïef.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef Werkperd het volgende:
Ik vind dat de Afghanen die de voorkeur hebben voor westerse democratie, normen en waarden dan ook gewoon thuis horen in het westen. Nederland, Duitsland, Frankrijk, Amerika etc. moeten deze mensen die voor de Taliban vluchten gewoon opvangen. Klaar.
Blijkbaar hebben deze mensen voorkeur voor westerse democratie anders gaan zij niet alles op alles zetten om het land te verlaten vanwege Taliban die sharia wil invoeren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan hebben opeens 10 miljoen Afghanen een voorkeur voor democratie en westerse normen en waarden. Inclusief mannen met een jurk, baard en een Koran in hun handen.
Ik zie vooral een vertrekkend vliegtuig. Elke dag tientallen vliegtuigspotters bij schiphol die hun camera prima stil kunnen houden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je ziet mensen die hun dood tegemoet gaan. Zou jij dan normaal kunnen filmen?
Daarom gaan ze het nu beter doen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ging de vorige keer ook goed met Rusland in Afghanistan idd
Ga maar niet een land ter grote van Frankrijk nuken, daar kan ik weleens last van krijgen qua nucleaire winter en radioactieve fall-out.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:30 schreef Bocaj het volgende:
Als straks de evacuaties voorbij zijn, zullen ze dan de boel gaan NUKEN? @:monkyyy
Ik hoop eigenlijk dat men gericht acties gaat uitvoeren. (Special Forces)
Met Apache helicopters mooie (sniper) acties uitvoeren... (of met drones)
Je kunt het niet een nieuw broeinest van terroristen laten worden lijkt mij...
Leuk joh. Posts uit de context trekken. Flikker op. Ga janken in FB ofzoquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch apart dat als er andere mensen dood gaan jij dat wel prima lijkt te vinden:
[..]
Nee dat hebben ze niet. Enige wat gaat gebeuren is dat we dit kansloze volk weer in een AZC stoppen zonder kans op een leven. Hulp is prima maar ergens in het middenoosten niet meer in Europa.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben deze mensen voorkeur voor westerse democratie anders gaan zij niet alles op alles zetten om het land te verlaten vanwege Taliban die sharia wil invoeren.
Wat is er dan mis? Het westen dient ze dan ook te verwelkomen. Immers het was het westen die westerse democratie wilde opleggen.
Vervelend he, als mensen je confronteren met je hypocriete gezeik. Misschien voortaan gewoon wat beter nadenken over wat je post.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk joh. Posts uit de context trekken. Flikker op. Ga janken in FB ofzo
Daar zitten ook geen mensen op. En is de filmer ook niet enorm geschrokken en wanhopigquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:08 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Ik zie vooral een vertrekkend vliegtuig. Elke dag tientallen vliegtuigspotters bij schiphol die hun camera prima stil kunnen houden.
Allereerst omdat het heel veel geld en middelen kost om Afghanen hier te laten integreren. En ten tweede omdat er 38 miljoen Afghanen zijn en een heel groot deel wel in het westen zou willen zitten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben deze mensen voorkeur voor westerse democratie anders gaan zij niet alles op alles zetten om het land te verlaten vanwege Taliban die sharia wil invoeren.
Wat is er dan mis? Het westen dient ze dan ook te verwelkomen. Immers het was het westen die westerse democratie wilde opleggen.
Aan de zijkant blijven hangen lijkt mij ook onwaarschijnlijk, je kan nergens echt aan vasthouden. Ik denk dat de vallende personen degenen zijn welk in het ruim van het landingsgestel zijn geklommen. Zodra de wielen naar binnen komen is dat ook einde oefening, er is daar totaal geen ruimte voor een mens..quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik blijf het beelden vinden waarop weinig te zien is.
Maar goed, in de toekomst zal wel bekend worden of mensen hebben geprobeerd om mee te vliegen. En of dat überhaupt kan, want volgens mij wordt je er gelijk afgeblazen als je dat probeert.
Wat zit je hele tijd te whataboutismen over Trump?quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mogelijk dat een deel van de Amerikanen verdrietig wordt van de beelden van vluchtende Afghanen, maar over een paar weken maalt niemand in de VS daar meer om.
Hoor jij in de VS nog iemand over het feit dat de Trump-regering de Koerden in Syrië de rug toekeerde?
Nee, zo zit het in elkaar. Het westen maakt zich nu enorme zorgen om de verwesterde burgers daar. Kabul was in regeertijd van de Amerikanen erg democratisch geworden. Hun angst tegen sharia is dan ook de reden waarom ze naar het westen willen komen. Het westen dient ze dan ook gewoon te accepteren. Ze zijn eigenlijk al geïntegreerd.quote:
Afghanistan grenst aan niet minder dan drie landen met kernwapensquote:Op maandag 16 augustus 2021 10:30 schreef Bocaj het volgende:
Als straks de evacuaties voorbij zijn, zullen ze dan de boel gaan NUKEN? @:monkyyy
Ik hoop eigenlijk dat men gericht acties gaat uitvoeren. (Special Forces)
Met Apache helicopters mooie (sniper) acties uitvoeren... (of met drones)
Je kunt het niet een nieuw broeinest van terroristen laten worden lijkt mij...
Neem jij er lekker een paar in de tuin danquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nee, zo zit het in elkaar. Het westen maakt zich nu enorme zorgen om de verwesterde burgers daar. Kabul was in regeertijd van de Amerikanen erg democratisch geworden. Hun angst tegen sharia is dan ook de reden waarom ze naar het westen willen komen. Het westen dient ze dan ook gewoon te accepteren. Ze zijn eigenlijk al geïntegreerd.
Dat ene vliegtuig dat voor het laatst land op schiphol wil je niet missen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:11 schreef Starhopper het volgende:
En is de filmer ook niet enorm geschrokken en wanhopig
quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:11 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
Aan de zijkant blijven hangen lijkt mij ook onwaarschijnlijk, je kan nergens echt aan vasthouden. Ik denk dat de vallende personen degenen zijn welk in het ruim van het landingsgestel zijn geklommen. Zodra de wielen naar binnen komen is dat ook einde oefening, er is daar totaal geen ruimte voor een mens..
Allereerst heeft Europa geld genoeg, daar hoeven we ons niet echt zorgen om te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Allereerst omdat het heel veel geld en middelen kost om Afghanen hier te laten integreren. En ten tweede omdat er 38 miljoen Afghanen zijn en een heel groot deel wel in het westen zou willen zitten.
Ik hoor en lees voortdurend over de val van Saigon, en dat is meer dan een paar weken geleden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mogelijk dat een deel van de Amerikanen verdrietig wordt van de beelden van vluchtende Afghanen, maar over een paar weken maalt niemand in de VS daar meer om.
Hoor jij in de VS nog iemand over het feit dat de Trump-regering de Koerden in Syrië de rug toekeerde?
Dit is niets voor feedback hoorquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leuk joh. Posts uit de context trekken. Flikker op. Ga janken in FB ofzo
Je zou denken dat iedereen toch weet dat je dat niet kan overleven.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is wel ruimte, maar het duurt even voordat die wielen ingeklapt worden. En een "comfortable" houding om je vast te houden terwijl ze uitgeklapt zijn kan tijdens het inklappen opeens heel anders worden. Door de bewegende delen zou het zomaar kunnen dat je hand afgeknipt wordt. Of mensen zijn te vermoeid om zich vast te kunnen blijven houden.
En als je er dan al in kan komen vries je waarschijnlijk dood.
Over een paar dagen gaat dat denk ik op een minder vriendelijke manier. De laatste helikopters die vertrekken hebben machinegeweren uit de deuren hangen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
In een van de filmpjes vloog er een apache om de mensen weg te jagen.
Hahahahhaha wat een onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Over een paar dagen gaat dat denk ik op een minder vriendelijke manier. De laatste helikopters die vertrekken hebben machinegeweren uit de deuren hangen.
Ja, maar als je ook weet dat je de taliban niet overleeft is het kiezen tussen twee kwaden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je zou denken dat iedereen toch weet dat je dat niet kan overleven.
En wat exact is de bron dat ze de Taliban niet overleven?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar als je ook weet dat je de taliban niet overleeft is het kiezen tussen twee kwaden.
Oh geen idee. Maar zullen ze het vrijwillig doen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat exact is de bron dat ze de Taliban niet overleven?
Apache heeft geen deurenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Over een paar dagen gaat dat denk ik op een minder vriendelijke manier. De laatste helikopters die vertrekken hebben machinegeweren uit de deuren hangen.
Zou je er niet naartoe gaan? Misschien kun je ze helpen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat exact is de bron dat ze de Taliban niet overleven?
Er zal vast wel een bak ellende komen met de Taliban aan de macht maar de hele tijd spreken uit onderbuik gevoelens is ook onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar zullen ze het vrijwillig doen?
Chinooks welquote:
En toch zijn er gevallen bekend, waar een mens dat wel overleeft heeft…bizar eigenlijkquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zou jij dan een gokje willen wagen waarom ze uit het vliegtuig vielen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zal vast wel een bak ellende komen met de Taliban aan de macht maar de hele tijd spreken uit onderbuik gevoelens is ook onzin.
Bij korte vluchten moet het wel mogelijk zijn. Ook een beetje afhankelijk van hoeveel kleding je aanhebt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
En toch zijn er gevallen bekend, waar een mens dat wel overleeft heeft…bizar eigenlijk
Paspoort vergeten mee te nemen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou jij dan een gokje willen wagen waarom ze uit het vliegtuig vielen?
Misschien is de gemiddelde Afghaan wel te stom om te poepen. Het onderwijs is daar wat minder ontwikkeld dan hier.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze zijn wanhopig maar dit is een direct doodvonnis natuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar zullen ze het vrijwillig doen?
Precies.. korte vluchten waar niet zo hoog wordt gevlogen. Dan kan je het overlevenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij korte vluchten moet het wel mogelijk zijn. Ook een beetje afhankelijk van hoeveel kleding je aanhebt.
Wie moet ik gaan helpen? Die mensen zijn niet te helpen. Gewoon laten zo en je verlies nemen we hebben daar niks te zoeken en hun hier niks.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Zou je er niet naartoe gaan? Misschien kun je ze helpen.
Zo wanhopig is men daar dus momenteel…..pfff wat een ellende zeg.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is wel ruimte, maar het duurt even voordat die wielen ingeklapt worden. En een "comfortable" houding om je vast te houden terwijl ze uitgeklapt zijn kan tijdens het inklappen opeens heel anders worden. Door de bewegende delen zou het zomaar kunnen dat je hand afgeknipt wordt. Of mensen zijn te vermoeid om zich vast te kunnen blijven houden.
En als je er dan al in kan komen vries je waarschijnlijk dood.
je zou denken iets in de regio, dan is hij ook sneller terugquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:23 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
Zo wanhopig is men daar dus momenteel…..pfff wat een ellende zeg.
Ik ben wel erg benieuwd wat de bestemming is van deze kist. Ik gok dat ze op en neer naar UAE of Saudi vliegen ofzo? Of vliegt deze direct door naar Ramstein?
Zelfs als je iemand zou vastbinden is zijn overlevingskans nul, je vriest hastikk dood, ga maar eens 12 uur in je hempie op de Mount Everest zittn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik blijf het beelden vinden waarop weinig te zien is.
Maar goed, in de toekomst zal wel bekend worden of mensen hebben geprobeerd om mee te vliegen. En of dat überhaupt kan, want volgens mij wordt je er gelijk afgeblazen als je dat probeert.
Meest bekende geval is dacht ik Johannesburg naar Heathrow.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij korte vluchten moet het wel mogelijk zijn. Ook een beetje afhankelijk van hoeveel kleding je aanhebt.
En geen mondkapje!quote:
Omdat Pashtoenen zowel in Afghanistan als Pakistan leven, net zoals Koerden verdeeld zijn over 4 landen. Het gedeelte in Pakistan dat met de Afghaanse Taliban sympathiseert is groot genoeg om een burgeroorlog in het land te ontketenen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:50 schreef Daarnaast het volgende:
Waarom zou zoiets leiden tot een oorlog in Pakistan?
Ik vrees echt het moment dat de US soldaten burgers moeten doodschieten om zelf te overleven…onvermijdelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zou denken iets in de regio, dan is hij ook sneller terug
lijkt me iets van Hollywoodquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:27 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
Ik vrees echt het moment dat de US soldaten burgers moeten doodschieten om zelf te overleven…onvermijdelijk.
Is vast al gebeurd, zonder dat wij het weten.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:27 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
Ik vrees echt het moment dat de US soldaten burgers moeten doodschieten om zelf te overleven…onvermijdelijk.
Misschien regelen de Amerikanen wel wat met de taliban, zodat de laatste soldaten veilig weg kunnen terwijl de taliban het vliegveld bewaakt en het gewone volk weg houdt.quote:
zou ook niet voor het eerst zijnquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien regelen de Amerikanen wel wat met de taliban, zodat de laatste soldaten veilig weg kunnen terwijl de taliban het vliegveld bewaakt en het gewone volk weg houdt.
Doet ze al een hele tijd met de duizenden migranten die de vs inkomen.... Het heeft allemaal tot doel de usa voorgoed te veranderen...quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:27 schreef Homey het volgende:
Kamala Harris speelt ook verstoppertje.
Ik denk juist nu de kust veilig is (het vliegveld wordt bewaakt door de NATO) dat Nederland in 'actie' komt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:33 schreef PzKpfw het volgende:
Nu het al veel te laat is stuurt Nederland nog een paar vluchten
Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat er bij de laatste paar vertrekkende vliegtuigen een hele massa mensen erop af stormt en dat de resterende militairen dan geen andere keus hebben om te schieten, om te voorkomen dat zij, letterlijk, onder de voet worden gelopen.quote:
Nederland loopt in de regel juist vooropquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk juist nu de kust veilig is (het vliegveld wordt bewaakt door de NATO) dat Nederland in 'actie' komt.
Zo rolt Nederland al decennia. Huppelend achter andere landen aan.
Heeft ie ook wel gelijk, is aan de Afghanen zelf.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef Homey het volgende:
Biden zei recentelijk dat 0,0 verantwoordelijkheid draagt:
https://twitter.com/polar(...)enochtend%2Fcomments
beelden die je nooit op het NOS journaal zult zien.
Mwoah, je kunt ook met traangas schieten, zelfs gewoon in de lucht schieten is doorgaans al genoeg, hebben de Amerikanen nu gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat er bij de laatste paar vertrekkende vliegtuigen een hele massa mensen erop af stormt en dat de resterende militairen dan geen andere keus hebben om te schieten, om te voorkomen dat zij, letterlijk, onder de voet worden gelopen.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef Homey het volgende:
wat een strijderquote:
Wim is thuis niet de baas, hij is duidelijk jaloers.quote:
Dat laatste zinnetje, hij typt het met een rood gezicht en het stoom uit zijn oren.quote:
NATO bewaakt het vliegveld al 20 jaar volgens mijquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk juist nu de kust veilig is (het vliegveld wordt bewaakt door de NATO) dat Nederland in 'actie' komt.
Zo rolt Nederland al decennia. Huppelend achter andere landen aan.
Even verbeterdquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje, hij typt het met een rood oranje gezicht en het stoom uit zijn oren.
Naar verluidt is de Taliban dusdanig onder de indruk van dit krachtige statement, dat ze volledige overgave overwegen.quote:
Deels waar.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef Homey het volgende:
Wim kan geen baard dragen. Daarom wint de Taliban van types zoals hij.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wim zal nooit een baard dragen omdat hij van dat vlassige haar op zijn kin heeft.
Afghanistan was een bodemloze put waar steeds geld en mensenlevens in verdwenen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:44 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Deels waar.
Hij heeft dit kastje van zijn voorgangers geërfd.
[ afbeelding ]
Dan kan hij er voor kiezen het zo te laten voor zijn opvolger of een truc verzinnen om de borden er alsnog uit te krijgen. (waar zijn voorgangers al 20 jaar mee bezig waren)
Of hij stelt vast dat iedereen het zat is en gewoon het kastje openen.
Dan stort wel alles in elkaar maar je bent er in ieder geval vanaf.
Het een sluit het ander niet uit. Ik ken wat Afghanen. Heel aardige en gastvrije mensen, maar wel streng in de leer. Niet per se verwesterd, maar ze gedijen hier prima hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Werkperd het volgende:
Ten tweede weet ik niet hoeveel % van die 38 miljoen daadwerkelijk verwesterd is en dus daarom ook graag naar het westen wil
Als biden politieke zelfmoord wil plegen opent hij het kastje. Zijn opvolger zal er blij mee zijn, die kan de kadt dan weer zo vullen voor zijn opvolger.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:44 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Deels waar.
[ afbeelding ]
Dan kan hij er voor kiezen het zo te laten voor zijn opvolger of een truc verzinnen om de borden er alsnog uit te krijgen. (waar zijn voorgangers al 20 jaar mee bezig waren)
Of hij stelt vast dat iedereen het zat is en gewoon het kastje openen.
Dan stort wel alles in elkaar maar je bent er in ieder geval vanaf.
Met welk einddoel?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Doet ze al een hele tijd met de duizenden migranten die de vs inkomen.... Het heeft allemaal tot doel de usa voorgoed te veranderen...
Het kastje staat inmiddels wijd open en het servies ligt in duizend stukjes op de grond.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als biden politieke zelfmoord wil plegen opent hij het kastje. Zijn opvolger zal er blij mee zijn, die kan de kadt dan weer zo vullen voor zijn opvolger.
Beter kan biden doen zoals iedere president doen, namelijk er gordijnen voorhangen.
Hoogstens wat negatieve PR dat het geen "gecontroleerde terugtrekking" is geweest.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Afghanistan was een bodemloze put waar steeds geld en mensenlevens in verdwenen.
Daarbij zaten er tal van partijen die Taliban te steunden (onder andere partijen in Pakistan) in hun strijd tegen de VS, oftewel de proxy-oorlog.
Door Afghanistan weg te geven is dat probleem opgelost.
Vanuit Amerikaans oogpunt snap ik het wel. De verliezen zijn in Amerika zelf gewoon moeilijk uit te leggen.
De verliezers van deze situatie zijn dan ook niet zozeer de Amerikanen, wel de Afghanen die niets van de Taliban moeten hebben.
En waarschijnlijk met het langzaamste vliegtuig wat er is.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:33 schreef PzKpfw het volgende:
Tja dat is niet zo slim van biden. Maar goed hij zal het niet heel lang meer horen gezien zijn leeftijd.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:56 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Het kastje staat inmiddels wijd open en het servies ligt in duizend stukjes op de grond.
Democraten altijd aan de macht... (Migranten zijn vooral toekomstig democraten stemvee!)quote:
Aan een straaljager kunnen er maar 2 hangen hequote:Op maandag 16 augustus 2021 12:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk met het langzaamste vliegtuig wat er is.
Waar moeten die landen dan? (Ik hoop dat er voor een uitwijk vliegveld gekozen is...)quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:33 schreef PzKpfw het volgende:
Over democratie gesproken...quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Democraten altijd aan de macht... (Migranten zijn vooral toekomstig democraten stemvee!)
De media (op een paar kanalen na) en big tech hebben ze al in handen. Onderwijs grotendeels ook.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Democraten altijd aan de macht... (Migranten zijn vooral toekomstig democraten stemvee!)
quote:
Ja, Trump wilde het. Obama ook. En Biden ook. En als Biden het niet had gedaan nu, zou een volgende president waarschijnlijk dezelfde intenties hebben.quote:On 22 June 2011, Obama addressed the nation from the White House and announced that 10,000 troops would be withdrawn by the end of 2011 and an additional 23,000 troops will leave the country by the summer of 2012. He said the drawdown would continue "at a steady pace" until the United States handed over security to the Afghan authorities in 2014.[38][39]
Wat natuurlijk bestormd wordt en niet kan vertrekken.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Haha, dat geloven.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een paar dagen terug was een negatieve covid test ook nog vereist. Heb nog niks gehoord over de vraag of dat nog steeds zo is. Ik zie de NL overheid er voor aan om ook wat ambtenaren mee te sturen om dat alsnog te controleren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Biden had ook het bovenste raampje eruit kunnen laten halen. En dan de bordjes eruit kunnen halen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:44 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Deels waar.
[ afbeelding ]
Treurig hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:00 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Over democratie gesproken...
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |