Rustig aan. De beelden zijn vrij vers…quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die beelden zijn wel erg vaag. Hoe weet ik dat die stipjes mensen zijn?
Op deze manier hebben de Jappen ook Singapore veroverd in 1942. De Britten dachten met een grote Japanse overmacht met tanks te maken te hebben, terwijl in werkelijkheid het Japanse leger bijna drie kleiner was, en zich op ter plaatse meegenomen fietsen voortbewoog.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat de eerste hulptroepen uit Nederland al ter plaatse zijn.
[ afbeelding ]
Ja nu kan Bijleveld zich nog moeilijk verschuilen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef Starhopper het volgende:
Meerdere repatriëringsvluchten gepland
Vanwege de onzekere situatie in Kaboel zijn meerdere vluchten gepland om Nederlanders te evacueren. Dat meldt demissionair minister Ank Bijleveld (Defensie) op Twitter. Een militair vliegtuig is al onderweg om tolken, lokaal ambassadepersoneel en gezinnen op te halen.
![]()
![]()
![]()
Beetje laat. Maar beter laat dan nooit.
Kan vanalles zijn natuurlijk maar het is duidelijk geen bewijs van dat het mensen zijn. Zo dom is geen mens dat je aan een vliegtuig gaat hangenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Gezien de chaos daar lijkt het mij zeer aannemelijk. Wat zou er anders van het vliegtuig moeten vallen dan volgens jou?
Kabul airport kan je vergeten nu….quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef Starhopper het volgende:
Vanwege de onzekere situatie in Kaboel zijn meerdere vluchten gepland om Nederlanders te evacueren. Dat meldt demissionair minister Ank Bijleveld (Defensie) op Twitter. Een militair vliegtuig is al onderweg om tolken, lokaal ambassadepersoneel en gezinnen op te halen.
![]()
![]()
![]()
Als het nu al zo'n chaos is daar dan ben ik benieuwd of het überhaupt gaat lukken om de Nederlanders weg te krijgen daaro.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
Deze mensen zijn wanhopig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn natuurlijk maar het is duidelijk geen bewijs van dat het mensen zijn. Zo dom is geen mens dat je aan een vliegtuig gaat hangen
Ik gok dat landen op het vliegveld al een probleem gaat zijn. Overal zijn mensen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als het nu al zo'n chaos is daar dan ben ik benieuwd of het überhaupt gaat lukken om de Nederlanders weg te krijgen daaro.
Ik blijf het beelden vinden waarop weinig te zien is.quote:
Natuurlijk gaat dat nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik blijf het beelden vinden waarop weinig te zien is.
Maar goed, in de toekomst zal wel bekend worden of mensen hebben geprobeerd mee te vliegen. En of dat überhaupt kan, want volgens mij wordt je er gelijk afgeblazen als je dat probeert.
Tja op Twitter zijn ook de lijken te vinden die uit de lucht zijn gevallen. Geen idee wat voor andere beelden je wilt...quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar goed, in de toekomst zal wel bekend worden of mensen hebben geprobeerd mee te vliegen. En of dat überhaupt kan, want volgens mij wordt je er gelijk afgeblazen als je dat probeert.
Dit gaat dadelijk net zo'n faal worden als dat helikoptertje in Libië.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik gok dat landen op het vliegveld al een probleem gaat zijn. Overal zijn mensen.
James Bond kan dat wel hoorquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De conclusie die ik hieruit trek is dat de cameraman Parkinson heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Deze mensen zijn wanhopig.
Kijk deze beelden. Dit zijn duidelijk mensen:
[ twitter ]
Je ziet mensen die hun dood tegemoet gaan. Zou jij dan normaal kunnen filmen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De conclusie die ik hieruit trek is dat de cameraman Parkinson heeft.
In een van de filmpjes vloog er een apache om de mensen weg te jagen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik gok dat landen op het vliegveld al een probleem gaat zijn. Overal zijn mensen.
Dat ding is meen ik alsnog wel opgehaald!quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit gaat dadelijk net zo'n faal worden als dat helikoptertje in Libië.
Dan hebben opeens 10 miljoen Afghanen een voorkeur voor democratie en westerse normen en waarden. Inclusief mannen met een jurk, baard en een Koran in hun handen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef Werkperd het volgende:
Ik vind dat de Afghanen die de voorkeur hebben voor westerse democratie, normen en waarden dan ook gewoon thuis horen in het westen. Nederland, Duitsland, Frankrijk, Amerika etc. moeten deze mensen die voor de Taliban vluchten gewoon opvangen. Klaar.
Ja in de buurt van een langzaam rijdend vliegtuig. Die Apache gaat echt niet rondvliegen als er een fucking vliegtuig gaat landenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
In een van de filmpjes vloog er een apache om de mensen weg te jagen.
Anderhalf jaar later volgens wikipediaquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef Bocaj het volgende:
Dat ding is meen ik alsnog wel opgehaald!
Toch apart dat als er andere mensen dood gaan jij dat wel prima lijkt te vinden:quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je ziet mensen die hun dood tegemoet gaan. Zou jij dan normaal kunnen filmen?
quote:
Ja dag ze gaan daar maar lekker vechten voor democratie. Hier hebben we die ellende niet nodig.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:03 schreef Werkperd het volgende:
Ik vind dat de Afghanen die de voorkeur hebben voor westerse democratie, normen en waarden dan ook gewoon thuis horen in het westen. Nederland, Duitsland, Frankrijk, Amerika etc. moeten deze mensen die voor de Taliban vluchten gewoon opvangen. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |