Alles is mogelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Voorlopig stellen zij zich mild op. Maar met waarschuwingsschoten en mensen die worden verdrukt zit een ongeluk in een klein hoekje.
En de laatste dagen hebben wij gemerkt dat de situatie snel kan omslaan.
Dit is wel heel pijnlijkquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
(etc, ik kan nog wel even doorgaan)
[..]
Sow! Straks zuigt de motor iemand opquote:
En degenen die in het landingsgestel proberen te schuilen…….quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sow! Straks zuigt de motor iemand op![]()
Tering. Deze beeldenquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:48 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
En degenen die in het landingsgestel proberen te schuilen…….
[ twitter ]
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:48 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog niet, om strategische redenen. Maar maak je geen illusies over hun welwillendheid. Als ze dachten dat ze er mee weg konden komen of dat het hun doelen zou dienen zouden ze het gewoon doen hè.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lijkt mij stug dat de Taliban buitenlanders gaat lopen afslachten.
Die beelden zijn wel erg vaag. Hoe weet ik dat die stipjes mensen zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:48 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Het is dan ook een strategische overweging van de Taliban. Die idioten hebben niks te winnen bij het afslachten van buitenlanders.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet, om strategische redenen. Maar maak je geen illusies over hun welwillendheid. Als ze dachten dat ze er mee weg konden komen of dat het hun doelen zou dienen zouden ze het gewoon doen hè.
Niet, is duidelijk stemmingmakerij om maar al die ellende hierheen te halen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die beelden zijn wel erg vaag. Hoe weet ik dat die stipjes mensen zijn?
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekkere mod weer users afzeiken ipv proberen het topic ontopic te houden.
Gezien de chaos daar lijkt het mij zeer aannemelijk. Wat zou er anders van het vliegtuig moeten vallen dan volgens jou?quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet, is duidelijk stemmingmakerij om maar al die ellende hierheen te halen.
Grapje op zijn tijd moet kunnen hoor, gaat niemand dood aanquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekkere mod weer users afzeiken ipv proberen het topic ontopic te houden.
Nee, totdat ze besluiten dat ze het wel hebben. Of bedenken dat een zwik gijzelaars wel eens handig kan zijn. Of er een heethoofdige commandant besluit dat hij wel degelijk wraak wil en zijn eigen gang gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dan ook een strategische overweging van de Taliban. Die idioten hebben niks te winnen bij het afslachten van buitenlanders.
Misschien gewoon gevoel voor show? Die springen er heus wel op tijd afquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tering. Deze beelden![]()
![]()
![]()
Hoe wanhopig moet je dan zijn
![]()
Niet. Maar gezien de beelden waarbij mensen zich aan vliegtuig vastklampen lijkt me dat geen vergezochte conclusie.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij sowieso het beste. Toch acht ik de kans klein dat de Taliban gaat proberen de luchthaven van Kabul met geweld te veroveren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, totdat ze besluiten dat ze het wel hebben. Of bedenken dat een zwik gijzelaars wel eens handig kan zijn. Of er een heethoofdige commandant besluit dat hij wel degelijk wraak wil en zijn eigen gang gaat.
Het is gewoon een bijzonder onstabiele situatie en iedereen die niet bij de Taliban hoort zou er het beste aan doen om ze snel mogelijk daar pleite te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |