Hahahahhaha wat een onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Over een paar dagen gaat dat denk ik op een minder vriendelijke manier. De laatste helikopters die vertrekken hebben machinegeweren uit de deuren hangen.
Ja, maar als je ook weet dat je de taliban niet overleeft is het kiezen tussen twee kwaden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Je zou denken dat iedereen toch weet dat je dat niet kan overleven.
En wat exact is de bron dat ze de Taliban niet overleven?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, maar als je ook weet dat je de taliban niet overleeft is het kiezen tussen twee kwaden.
Oh geen idee. Maar zullen ze het vrijwillig doen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat exact is de bron dat ze de Taliban niet overleven?
Apache heeft geen deurenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Over een paar dagen gaat dat denk ik op een minder vriendelijke manier. De laatste helikopters die vertrekken hebben machinegeweren uit de deuren hangen.
Zou je er niet naartoe gaan? Misschien kun je ze helpen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En wat exact is de bron dat ze de Taliban niet overleven?
Er zal vast wel een bak ellende komen met de Taliban aan de macht maar de hele tijd spreken uit onderbuik gevoelens is ook onzin.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar zullen ze het vrijwillig doen?
Chinooks welquote:
En toch zijn er gevallen bekend, waar een mens dat wel overleeft heeft…bizar eigenlijkquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zou jij dan een gokje willen wagen waarom ze uit het vliegtuig vielen?quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zal vast wel een bak ellende komen met de Taliban aan de macht maar de hele tijd spreken uit onderbuik gevoelens is ook onzin.
Bij korte vluchten moet het wel mogelijk zijn. Ook een beetje afhankelijk van hoeveel kleding je aanhebt.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
En toch zijn er gevallen bekend, waar een mens dat wel overleeft heeft…bizar eigenlijk
Paspoort vergeten mee te nemen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou jij dan een gokje willen wagen waarom ze uit het vliegtuig vielen?
Misschien is de gemiddelde Afghaan wel te stom om te poepen. Het onderwijs is daar wat minder ontwikkeld dan hier.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze zijn wanhopig maar dit is een direct doodvonnis natuurlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar zullen ze het vrijwillig doen?
Precies.. korte vluchten waar niet zo hoog wordt gevlogen. Dan kan je het overlevenquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij korte vluchten moet het wel mogelijk zijn. Ook een beetje afhankelijk van hoeveel kleding je aanhebt.
Wie moet ik gaan helpen? Die mensen zijn niet te helpen. Gewoon laten zo en je verlies nemen we hebben daar niks te zoeken en hun hier niks.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:20 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Zou je er niet naartoe gaan? Misschien kun je ze helpen.
Zo wanhopig is men daar dus momenteel…..pfff wat een ellende zeg.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is wel ruimte, maar het duurt even voordat die wielen ingeklapt worden. En een "comfortable" houding om je vast te houden terwijl ze uitgeklapt zijn kan tijdens het inklappen opeens heel anders worden. Door de bewegende delen zou het zomaar kunnen dat je hand afgeknipt wordt. Of mensen zijn te vermoeid om zich vast te kunnen blijven houden.
En als je er dan al in kan komen vries je waarschijnlijk dood.
je zou denken iets in de regio, dan is hij ook sneller terugquote:Op maandag 16 augustus 2021 12:23 schreef Dar.Adal het volgende:
[..]
Zo wanhopig is men daar dus momenteel…..pfff wat een ellende zeg.
Ik ben wel erg benieuwd wat de bestemming is van deze kist. Ik gok dat ze op en neer naar UAE of Saudi vliegen ofzo? Of vliegt deze direct door naar Ramstein?
Zelfs als je iemand zou vastbinden is zijn overlevingskans nul, je vriest hastikk dood, ga maar eens 12 uur in je hempie op de Mount Everest zittn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik blijf het beelden vinden waarop weinig te zien is.
Maar goed, in de toekomst zal wel bekend worden of mensen hebben geprobeerd om mee te vliegen. En of dat überhaupt kan, want volgens mij wordt je er gelijk afgeblazen als je dat probeert.
Meest bekende geval is dacht ik Johannesburg naar Heathrow.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij korte vluchten moet het wel mogelijk zijn. Ook een beetje afhankelijk van hoeveel kleding je aanhebt.
En geen mondkapje!quote:
Omdat Pashtoenen zowel in Afghanistan als Pakistan leven, net zoals Koerden verdeeld zijn over 4 landen. Het gedeelte in Pakistan dat met de Afghaanse Taliban sympathiseert is groot genoeg om een burgeroorlog in het land te ontketenen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:50 schreef Daarnaast het volgende:
Waarom zou zoiets leiden tot een oorlog in Pakistan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |