Anal performist is wel een goede titel. Ik voorzie dat dit veel gebruikt gaat worden op LinkedIn.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is overigens de dikste die ze heeft, hij past alleen nog niet helemaal.
[ afbeelding ]
Grote villa in de Achterhoekquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anal performist is wel een goede titel. Ik voorzie dat dit veel gebruikt gaat worden op LinkedIn.
Jazeker! Op aanraden van @GGMMquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij Octopath Traveler gespeeld?
Dundee United.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grote villa in de Achterhoek
Ik las Octopus en moest gelijk hieraan denken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij Octopath Traveler gespeeld?
En en en? Wat vond je ervan?quote:
Geen schacht, geen vagijn. Dit plaatje mag gewoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las Octopus en moest gelijk hieraan denken.
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit niks.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is hij er?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dit niks.
@:kingroland graag jouw mening.
Wat is hij veranderd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen op Twitter. Maar daar negeert hij me ook.
Klootzak dat het is.
Ja hoor, laten we iemand vragen die totaal niet bevooroordeeld is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dit niks.
@:kingroland graag jouw mening.
Muziek is goed ja. Speel je op de switch?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Nog niet uitgespeeld.
Tot nu toe 8/10
Muziek 9/10
Godverdomme.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
MEN / Voetballers lepel topic #15
Voor het geval dat er mensen mee willen spelen. Geweldig spel.
Nee PCquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Muziek is goed ja. Speel je op de switch?
@Socios Godquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Een beetje ingewikkeld, maar ik heb een poging gewaagd.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Godverdomme wat kinderachtig, maar ik moest wel lachenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Aha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |