quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit wel heb gedaan, misschien ben je gewoon niet ingelogd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Nee kan echt niet jij viespeukquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit wel heb gedaan, misschien ben je gewoon niet ingelogd?
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:35 schreef Coco het volgende:
[..]Misschien moet je gewoon ergens invullen dat je volwassen bent, of volgen ze je online gedrag en denken ze dat jij een kleuter bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Lamp?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tegen Villarreal? Denk het niet tho, wil zodra m'n pakketje er is naar de sportschool
Dan zal deze sc wel de dooddoener zijn. Hahaha hij moest snel editten omdat het plaatje niet gelijk werkte.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon ergens invullen dat je volwassen bent, of volgen ze je online gedrag en denken ze dat jij een kleuter bent.
Like ingetrokken.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal deze sc wel de dooddoener zijn. Hahaha hij moest snel editten omdat het plaatje niet gelijk werkte.
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Tegen Villarreal? Denk het niet tho, wil zodra m'n pakketje er is naar de sportschool
Praat gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dit is overigens de dikste die ze heeft, hij past alleen nog niet helemaal.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal deze sc wel de dooddoener zijn. Hahaha hij moest snel editten omdat het plaatje niet gelijk werkte.
Geen zorgen man ik ben zeer bekend met haar filmpjes op sites zonder leeftijdscheckquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is overigens de dikste die ze heeft, hij past alleen nog niet helemaal.
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, het zou toch erg jammer zijn als je door zoiets lulligs achterblijft in je ontwikkeling.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zorgen man ik ben zeer bekend met haar filmpjes op sites zonder leeftijdscheck
Dit blijft mij fascinerenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Anneloosquote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zwangere die een nagelstudio ging beginnen en waarvan ik de naam even vergeten ben weet inmiddels ook wel raad met zo'n apparaat.quote:
Vaginaal zeker door het kind maar een beetje respect voor siswet haar kunnen he.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zwangere die een nagelstudio ging beginnen en waarvan ik de naam even vergeten ben weet inmiddels ook wel raad met zo'n apparaat.
Heb jij Octopath Traveler gespeeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |