Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
ach ja
moet toch wat staan heEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OP![]()
![]()
ow haal hem er wel uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OP
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
ff wissenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OPWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik moest ff eentje de fles geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huhAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
Ik moest ff eentje de fles geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
garpje
nu moet ik hem laten staan heEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jammer....op twee pc's tegelijk werkt ook niet
Niks moet.. maar wel grappig dat sommige plaatjes een paar topics in de OP blijven staanquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
garpje
nu moet ik hem laten staan heI have a therapist, her name is music. ♪![]()
uhu..voorlopigquote:
sommige zijn gewoon leukquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks moet.. maar wel grappig dat sommige plaatjes een paar topics in de OP blijven staan
en sommige users letten er niet op
(zoals ik)Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon leuk
(zoals ik)![]()
Bekijk die hele OP niet eensquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon leuk
(zoals ik)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee. Heb er eerder nooit aan gewild.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel grappig trouwens...als je tegelijk post krijg je een database foutAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Sowieso ook als je te snel achter elkaar post.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Wel grappig trouwens...als je tegelijk post krijg je een database fout![]()
![]()
Ik heb wel eens twee posts één seconde na elkaar gehadquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso ook als je te snel achter elkaar post.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
is pittig hoorquote:
zorg ervoor dat je iemand hebt die je kan steunen na een sessieEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja ook dat...of als teveel mensen tegelijk postenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso ook als je te snel achter elkaar post.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
wat ben jij allemaal aan het uitvogelen????quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Wel grappig trouwens...als je tegelijk post krijg je een database foutEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Zomaar wat willekeurige ingredienten uit m'n koelkast en vriezer in de pan gepleurd. Het smaakt nog bijzonder lekker ook
Ik wou twee keer per seconde posten maar dat weigert fok dusquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ben jij allemaal aan het uitvogelen????Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
waarom denk je dat die kusjes zo traag achter elkaar gingenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou twee keer per seconde posten maar dat weigert fok dus
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou twee keer per seconde posten maar dat weigert fok dus![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pasta, kaas, haring, vanillevla, augurk en het portie rode kool van buurvouw Jannie dat je vorig jaar november gekregen had?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Zomaar wat willekeurige ingredienten uit m'n koelkast en vriezer in de pan gepleurd. Het smaakt nog bijzonder lekker ook![]()
Ik dacht dat je gewoon romantisch wou doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
waarom denk je dat die kusjes zo traag achter elkaar gingenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon romantisch wou doen
Komt wel goed.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is pittig hoor
zorg ervoor dat je iemand hebt die je kan steunen na een sessieIk heb er één en ik ben er trots op
kaarsje erbijquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon romantisch wou doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gehakt, ui, knoflook, champgignons, een pakje roomspinazie van iglo, een bouillonkuipje kip, een flinke hand spaghetti, wat peper en oude geraspte kaas er over heenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Pasta, kaas, haring, vanillevla, augurk en het portie rode kool van buurvouw Jannie dat je vorig jaar november gekregen had?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow dan zat ik er dus niet al te ver vanaf!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gehakt, ui, knoflook, champgignons, een pakje roomspinazie van iglo, een bouillonkuipje kip, een flinke hand spaghetti, wat peper en oude geraspte kaas er over heen![]()
![]()
hahaa die balequote:Op zondag 8 augustus 2021 19:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
bale vergevt en elfer![]()
[ afbeelding ]
Hey Plymquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welke bale? zie geen baleAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ook niet. Of het moet een grote zijn zodat ik veel moet scrollen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon leuk
(zoals ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon onverhinderd doorfokkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:27 schreef ToT het volgende:
Zit er hier eentje drinkyoghurt over me heen te spetteren!
Ga uit m'n hoofd. Ik zag al een stuk of twintig mini's om je heen scharrelenquote:
iig blijven proberenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo voelt het meestal wel aan, ja!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga uit m'n hoofd. Ik zag al een stuk of twintig mini's om je heen scharrelenJe had die fles-foto's gezien?
Hij is echt de hele fucking dag door zo bezig!
Zit op dit moment naast me de telefoon van zijn mama te slopen.![]()
vooral zo doorgaanquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Nog wat op tv?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
staat aan maar nog niks gevondenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
RTL Nieuws op staanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee, ik heb nauwelijks nog FB gezien. Ga zo wel even kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo voelt het meestal wel aan, ja!Je had die fles-foto's gezien?
Hij is echt de hele fucking dag door zo bezig!
Zit op dit moment naast me de telefoon van zijn mama te slopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee die had ik hier gepost.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik heb nauwelijks nog FB gezien. Ga zo wel even kijken.
Op FB staan wel toffe foto's van gisteren.![]()
![]()
je kunt hetquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
Hier staat dit op:
Maar het mannetje moet echt zo slapen.![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oh, die heb ik dan zeker gemist. Doe eens via messenger sturen dan? had je net een berichtje gedaan ergens anders over.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die had ik hier gepost.
Op FB staan wel toffe foto's van gisteren.Ik heb er één en ik ben er trots op
ben nu een herhaling aan het kijken van angel en Dick die het kasteel verbouwen
leuk programma was datEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
PETER IS TRANSATLANTISCH: “IK BEN EEN AMERIKAAN, GEBOREN IN HET LICHAAM VAN EEN NEDERLANDER”
Geweldig weer.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gezien, en zie linkje hier boven!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dan zeker gemist. Doe eens via messenger sturen dan? had je net een berichtje gedaan ergens anders over.
En de andere foto's zie je zo in mijn tijdlijn op Smoelenboek.Leuk dagje bij een recreatie-plas.
![]()
![]()
Echt he!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
PETER IS TRANSATLANTISCH: “IK BEN EEN AMERIKAAN, GEBOREN IN HET LICHAAM VAN EEN NEDERLANDER”
Geweldig weer.![]()
![]()
O nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
ben nu een herhaling aan het kijken van angel en Dick die het kasteel verbouwen
leuk programma was datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi..in Italië een boer opgepakt die een brand aan stakAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
spuit elfquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Geweldig weer.![]()
![]()
![]()
heb ik gisteren al geplaatst en daarna Fogel nog een keerEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
alles is zon beetje aangestoken geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi..in Italië een boer opgepakt die een brand aan stakEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* SBE steekt zichzelf lek om naar de bodum te zakken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
spuit elf![]()
![]()
![]()
heb ik gisteren al geplaatst en daarna Fogel nog een keer
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Hatsjoe!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles is zon beetje aangestoken geloof ik![]()
Denk ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles is zon beetje aangestoken geloof ik
Maar mensen er voor oppakken is lastig
Deze werd op video opgenomenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Toffe foto'squote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien, en zie linkje hier boven!
En de andere foto's zie je zo in mijn tijdlijn op Smoelenboek.Leuk dagje bij een recreatie-plas.
ja las het jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Denk ik ook
Maar mensen er voor oppakken is lastig
Deze werd op video opgenomen
dus niks niet klimaatveranderingEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nja...alles is wel kurkdroogquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja las het ja
dus niks niet klimaatveranderingAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
das wel normaal in de zomer daarquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
ChuckieAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
And will call the manager when she grows up.quote:
Die Studenthumour-versie van haar is meesterlijk!![]()
![]()
wat zou er nu in de rugzak zitten![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kan je hier niet zeggen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Glijmiddel.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
gelukkig niet teveel regen gehad hierEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb er geen moeite meequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
deze week wordt het beter![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dora ppfff heb daar veel schilderijtjes van gemaakt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb teveel Dora en Diego moeten aanzienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vannacht kwam het hier echt met bakken de lucht uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
gelukkig niet teveel regen gehad hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht kwam het hier echt met bakken de lucht uit.
hier veel wind maar weinig regenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb geprobeerd een boek er van voor te lezen aan Mini-ToT, maar die scheurt alle bladzijden er uit!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
heb teveel Dora en Diego moeten aanzien![]()
![]()
Ik ook met Max en moest het blijven tekenen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
heb teveel Dora en Diego moeten aanzienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op tvquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een boek er van voor te lezen aan Mini-ToT, maar die scheurt alle bladzijden er uit!
en dvd
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat voor bakken?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht kwam het hier echt met bakken de lucht uit.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is aan deze kant van de IJssel blijven hangen danquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt?
hier veel wind maar weinig regenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja denk ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is aan deze kant van de IJssel blijven hangen dan
vandaag ook 1 buiEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Uhm, oh ja, even niet bij stil gestaan... dan zit er vast een kaart in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh die Dora moet een kind voorstellen, dude!I'm surrounded by morons!
Hier tegen de avond een buitjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een kaart naar Swieber de dealerquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, oh ja, even niet bij stil gestaan... dan zit er vast een kaart in.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik moest van jou toch wat met m'n schrijf 'talent' doen?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest van jou toch wat met m'n schrijf 'talent' doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
wauw DJMO
erg mooiEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:![]()
Hier is het steeds Minuscule (wat ik net gepost heb), Sesamstraat, 2 Kleine Kleutertjes (van Moniek Smit) en SOMS wat andere dingen.![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, oh ja, even niet bij stil gestaan... dan zit er vast een kaart in.![]()
![]()
![]()
Micky en donald ook grijs gekekenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hier is het steeds Minuscule (wat ik net gepost heb), Sesamstraat, 2 Kleine Kleutertjes (van Moniek Smit) en SOMS wat andere dingen.
maar ook Elias
ging over een bootjeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
buienalarm op telefoon hoor ik
tevens...20uurAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mijn kinderen hebben in een Eliasboot op Doktortjønna rondgetuftquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Micky en donald ook grijs gekeken
maar ook Elias
ging over een bootje
Thomas.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hier is het steeds Minuscule (wat ik net gepost heb), Sesamstraat, 2 Kleine Kleutertjes (van Moniek Smit) en SOMS wat andere dingen.
wat cool!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben in een Eliasboot op Doktortjønna rondgetuft
Elias was wel echt favoriet hier
waren ook leuke verhalenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tijdens het wandelen komen dit soort dingen vaak bovendrijven. Meestal doe ik er niets mee, maar dit keer maar eens opgeschreven terwijl ik nog aan 't wandelen was.quote:
@Dotteke snap je nu waarom ik om die tekening vroeg?Ik heb er één en ik ben er trots op
Elias og spøkelsesbåten was een favoriet hier.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat cool!!!
Elias was wel echt favoriet hier
waren ook leuke verhalenI'm surrounded by morons!
je kunt het ook altijd als memo inspreken op je telefoonquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen komen dit soort dingen vaak bovendrijven. Meestal doe ik er niets mee, maar dit keer maar eens opgeschreven terwijl ik nog aan 't wandelen was.
@:Dotteke snap je nu waarom ik om die tekening vroeg?
zodat je het eventueel later kunt opschrijven
en natuurlijk alleen als je het zelf ook echt leuk/helpend vindt om te doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik kan m'n eigen stem niet aanhoren. Daarom neem ik nooit voicememo's op. Je zult mij ook niet zien gaan vloggenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het ook altijd als memo inspreken op je telefoon
zodat je het eventueel later kunt opschrijven
en natuurlijk alleen als je het zelf ook echt leuk/helpend vindt om te doen
Je kent die?quote:I'm surrounded by morons!
Ik heb in het verleden ook behoorlijk dramatische verhalen geschreven, maar ik zat echt in een neerwaartse spiraal en heb op een gegeven moment echt alles weggeflikkerd toen ik psychologische hulp inschakelde.![]()
ja ken het gevoel welquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan m'n eigen stem niet aanhoren. Daarom neem ik nooit voicememo's op. Je zult mij ook niet zien gaan vloggen
alhoewel ik er tegenwoordig echt geen probleem meer mee hebEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En laat ik het er op houden dat dit binnen in de omslag van Mama Djauti komt. Dan weet je wel genoeg denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
en natuurlijk alleen als je het zelf ook echt leuk/helpend vindt om te doenIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest van jou toch wat met m'n schrijf 'talent' doen?Wauw wat heb je dat mooi gedaan 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
😘quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen komen dit soort dingen vaak bovendrijven. Meestal doe ik er niets mee, maar dit keer maar eens opgeschreven terwijl ik nog aan 't wandelen was.
@:Dotteke snap je nu waarom ik om die tekening vroeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
erg mooi DJMOquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
En laat ik het er op houden dat dit binnen in de omslag van Mama Djauti komt. Dan weet je wel genoeg denk ik.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
En nu moet je psychologische hulp zeggen dat je bevriend bent met een een badeendje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik heb in het verleden ook behoorlijk dramatische verhalen geschreven, maar ik zat echt in een neerwaartse spiraal en heb op een gegeven moment echt alles weggeflikkerd toen ik psychologische hulp inschakelde.
die bedoel je toch @Fogel?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een CD met de liedjes? Nee, gewoon de naam of in ieder geval thema van een aflevering.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu moet je psychologische hulp zeggen dat je bevriend bent met een een badeendje.![]()
![]()
![]()
nee geen cd met liedjesquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een CD met de liedjes? Nee, gewoon de naam of in ieder geval thema van een aflevering.
dvd met afleveringen en volgens mij ook een filmEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bakken met regen 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik had schriften vol. Toen ik kanker kreeg en niet wist of ik het zou overleven heb ik alles wegegooid. Was bezig met een boek te schrijven. Niet om uit te geven maar voor mijzelf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik heb in het verleden ook behoorlijk dramatische verhalen geschreven, maar ik zat echt in een neerwaartse spiraal en heb op een gegeven moment echt alles weggeflikkerd toen ik psychologische hulp inschakelde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vuilnisbakken? klikkos?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_28.30.ProductImagequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)LSO-1002004011177666
Het Spookschip
![]()
wij hadden denk ik 4 dvd's van eliasquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_28.30.ProductImage
Het SpookschipEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
heb je ook elias in wonderland?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Respect voor een vriend van me!
Hij heeft ook tinnitus maar dan nog weer een stuk erger dan ik.
Zijn collega's vinden het grappig om plotseling harde geluiden achter zijn hoofd te maken, wat een sterke, fysieke pijn in zijn oren oplevert.Hij heeft er nu eentje ZO hard in z'n gezicht gestompt dat het bloed bij die vent uit de neus spoot!
Die doet dat vast niet nog een keer!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Zijn collega's vinden het grappig om plotseling harde geluiden achter zijn hoofd te maken, wat een sterke, fysieke pijn in zijn oren oplevert.Hij heeft er nu eentje ZO hard in z'n gezicht gestompt dat het bloed bij die vent uit de neus spoot!
Die doet dat vast niet nog een keer!
Wauw. Heftigquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Die doet dat vast niet nog een keer!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb hier voor enkele honderden euro's aan oordopjes liggen, maar moet soms alsnog met mijn vingers in de oren zitten als ik plotselinge harde geluiden hoor. (Mini-ToT die vrolijk gilt / hard krijst / met een speelgoedpannetje op de tafel slaat enz enz enz.)quote:![]()
Ja gezellig van zondag tot Dinsdagquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
samen met je vriendin lekker weekendje weg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
bass geluid doet echt zeer in mijn hoofd ik begrijp die man volkomenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
lekker manquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gezellig van zondag tot Dinsdag![]()
Wilde vanmiddag nog naar Deventer. Is 20 min hier vandaan. Leuke stad hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gezellig van zondag tot DinsdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kerel is een echte bikkel. Altijd van: "Niet zeiken, doorwerken!"quote:
Als hij ergens een grens aangeeft, weet je gewoon echt dat dat ook echt meteen de absolute grens is waar je ÉCHT niet overheen moet gaan. Dan is-ie namelijk al veel te ver gegaan voor zichzelf. (Zo ben ik ook altijd geweest en @Rafeiro ook, hoewel Raf nog steeds moet leren wat zijn eigen grenzen zijn en ze te respecteren voor zichzelf.)
![]()
de brink in deventer is mooiquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde vanmiddag nog naar Deventer. Is 20 min hier vandaan. Leuke stad hoor.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De teringquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Die doet dat vast niet nog een keer!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jip. Vind het helemaal wel een leuke stad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker slippe
quote:Ga jij slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het bedje toch goed terecht gekomenquote:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee Mini ToTquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
O 😉 dacht al die is vroeg vandaag.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is het bedje toch goed terecht gekomen
Oh jee, ik heb wat te hard zitten praten; hij is weer wakker!
Mevrouw ToT is weer naar hem toe.![]()
![]()
Nee nog nietquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
sssssssstquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Oh jee, ik heb wat te hard zitten praten; hij is weer wakker!
Mevrouw ToT is weer naar hem toe.
Is Anchorman leuk?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Verdomme dus daar is mijn Ferrari.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Met een gestolen Ferrari in z'n hand.
Wat een lieffiequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Met een gestolen Ferrari in z'n hand.![]()
![]()
Ja begint nu op Comedy Centralquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ik dacht niet zo bijzonderquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verdomme dus daar is mijn Ferrari.Ben jij bijna van pensioengerechtigde leeftijd en heb je een Filipijnse vrouw?
Dan kan het jouw Ferrari idd zijn!
Maar hij mocht hem houden.![]()
![]()
Ferrari's steel je niet, die verdien jequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Met een gestolen Ferrari in z'n hand.
ik kijk het ff aanquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
je kunt ook double impact kijken met jean claudeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In dit geval heeft hij 'm bij een stel vrienden gepakt, en eenmaal in de auto merkten we pas dat hij 'm nog in z'n handjes had!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari's steel je niet, die verdien je![]()
![]()
Nee gegeten en gewandeldquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker gegeten en serietje gekeken zeker![]()
En eten klaar gemaakt voor morgen
![]()
![]()
oh wauwquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gegeten en gewandeldEn eten klaar gemaakt voor morgen
![]()
Jan Kloot, daar had ik ook nog een hele reeks Photoshops van gemaakt hier op FOK!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
je kunt ook double impact kijken met jean claude![]()
![]()
* DerRabbit noteert dat zijn Ferrari's de 450 dubbel beschermde kluis in gaan als familie ToT ooit op bezoek komtquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij 'm bij een stel vrienden gepakt, en eenmaal in de auto merkten we pas dat hij 'm nog in z'n handjes had!
als je 1 film hebt gezien van hem heb je ze allemaal gezienquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Jan Kloot, daar had ik ook nog een hele reeks Photoshops van gemaakt hier op FOK!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is met vrijwel al die actie filmsquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je 1 film hebt gezien van hem heb je ze allemaal gezien
True, true!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je 1 film hebt gezien van hem heb je ze allemaal gezien![]()
![]()
rambo 1 toquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is met vrijwel al die actie films
rocky
robocop etcEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat lief. 😘quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Met een gestolen Ferrari in z'n hand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij het woord Ferrari's moet ik gelijk denken aan TV series.
Welke TV seriequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Bij het woord Ferrari's moet ik gelijk denken aan TV series.
Mwah, zitten wel genoeg duidelijke verschillen tussen.quote:
Maar als je per actie-acteur kijkt, zie je tussen zijn films idd wel veel meer overeenkomsten.![]()
Die is denk ik nog wel de moeite waard, maar ik vind TV kijken kut want reclamesquote:
Die heeft zijn Ferrari in de verkeerde kleurquote:
bedoel ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, zitten wel genoeg duidelijke verschillen tussen.
Maar als je per actie-acteur kijkt, zie je tussen zijn films idd wel veel meer overeenkomsten.
1 rocky hoef je de rest niet te zienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
Buiten tiert de vrede welig.quote:
Hier in huis worden wij melig
van de
lief-de
die er
heerst in ons gezin.![]()
![]()
Oh ohquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten tiert de vrede welig.
van de
lief-de
die er
heerst in ons gezin.![]()
![]()
tierigquote:
is levendig
als ik het goed hebEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Voor mij blijft de Testarossa DÉ Ferrari!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heeft zijn Ferrari in de verkeerde kleurEn idd in het rood natuurlijk!
![]()
![]()
Oh bedanktquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
tierig
is levendig
als ik het goed heb![]()
![]()
Ik moest het ook even door google trekken.quote:
Bye bye bachelor Communicatie Wetenschappen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest het ook even door google trekken.
Bye bye bachelor Communicatie Wetenschappen![]()
![]()
* Superbadeendje teiltje zoekt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten tiert de vrede welig.
van de
lief-de
die er
heerst in ons gezin.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest het ook even door google trekken.
Bye bye bachelor Communicatie Wetenschappen![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je schrijft geel verkeerdquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij blijft de Testarossa DÉ Ferrari!En idd in het rood natuurlijk!
![]()
![]()
![]()
Italiaanse race wagens behoren de nationale race kleur van Italië te hebben!
De straat wagens van Enzo Ferrari behoren de kleur van het wapenschild van hem te hebben namelijk Geel!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen Finkers fan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje teiltje zoekt.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je schrijft geel verkeerd![]()
![]()
![]()
Italiaanse race wagens behoren de nationale race kleur van Italië te hebben!
De straat wagens van Enzo Ferrari behoren de kleur van het wapenschild van hem te hebben namelijk Geel!![]()
![]()
![]()
Je spreekt hier wel met een pure Automobilistaquote:![]()
Echt wel. Finkers.quote:![]()
![]()
Voordat je reageertquote:
Geen sneren posten en raak niet overal door beledigd.Denk na over je TT, we blijven niet elke TT aanpassen. Thx!![]()
Joh!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen sneren posten en raak niet overal door beledigd.Denk na over je TT, we blijven niet elke TT aanpassen. Thx!![]()
![]()
Wat ik tof vond is dat hij ongelijk kon spelen met woorden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dan!Kroamschudd'n in de Mariaparochie!
Gewoon doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
Ik wilde al een admin mentionnen.Tagliano of zo.
![]()
![]()
Ja hij was mij er eentje!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik tof vond is dat hij ongelijk kon spelen met woorden.![]()
![]()
Als je een admin wil hebben moet je @Danny, @iteejer, @Breuls, @yvonne of @knorretje hebben. De rest zijn Forum-Adminds, geen Admins.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
Ik wilde al een admin mentionnen.Tagliano of zo.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, @:Tag....... oh, kut: FB / Neem hier afscheid van FA Tagliano![]()
![]()
Koop toch een kussentje.quote:
Ja hallo, is dat nou nodig?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een admin wil hebben moet je @:Danny, @:iteejer, @:breuls, @:Yvonne of @:knorretje hebben. De rest zijn Forum-Adminds, geen Admins.![]()
![]()
Jij, vraagt om een ADMIN, ik niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Sst. Ik heb hem net in zijn bedje gelegd.quote:
Oh oepsiequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst. Ik heb hem net in zijn bedje gelegd.![]()
![]()
Nu pas?!?!? Dat is we onverantwoord laat op zijn geestelijke leeftijd!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst. Ik heb hem net in zijn bedje gelegd.![]()
![]()
Je vergeet @Pharkusquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een admin wil hebben moet je @:Danny, @:iteejer, @:breuls, @:Yvonne of @:knorretje hebben. De rest zijn Forum-Adminds, geen Admins.![]()
![]()
Nope. Dat is een FA. Geen Admin. Admins zijn rood, niet donkerblauw. #Kenjecrewquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
dichtIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: