In dit geval heeft hij 'm bij een stel vrienden gepakt, en eenmaal in de auto merkten we pas dat hij 'm nog in z'n handjes had!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ferrari's steel je niet, die verdien je
Nee gegeten en gewandeldquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker gegeten en serietje gekeken zeker![]()
oh wauwquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee gegeten en gewandeldEn eten klaar gemaakt voor morgen
Jan Kloot, daar had ik ook nog een hele reeks Photoshops van gemaakt hier op FOK!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
je kunt ook double impact kijken met jean claude
* DerRabbit noteert dat zijn Ferrari's de 450 dubbel beschermde kluis in gaan als familie ToT ooit op bezoek komtquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
In dit geval heeft hij 'm bij een stel vrienden gepakt, en eenmaal in de auto merkten we pas dat hij 'm nog in z'n handjes had!
als je 1 film hebt gezien van hem heb je ze allemaal gezienquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Jan Kloot, daar had ik ook nog een hele reeks Photoshops van gemaakt hier op FOK!
Dat is met vrijwel al die actie filmsquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je 1 film hebt gezien van hem heb je ze allemaal gezien
True, true!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je 1 film hebt gezien van hem heb je ze allemaal gezien
rambo 1 toquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is met vrijwel al die actie films
Wat lief. 😘quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Met een gestolen Ferrari in z'n hand.
Welke TV seriequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Bij het woord Ferrari's moet ik gelijk denken aan TV series.
Mwah, zitten wel genoeg duidelijke verschillen tussen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |