Oh, die heb ik dan zeker gemist. Doe eens via messenger sturen dan? had je net een berichtje gedaan ergens anders over.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die had ik hier gepost.
Op FB staan wel toffe foto's van gisteren.
Gezien, en zie linkje hier boven!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh, die heb ik dan zeker gemist. Doe eens via messenger sturen dan? had je net een berichtje gedaan ergens anders over.
Echt he!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
PETER IS TRANSATLANTISCH: “IK BEN EEN AMERIKAAN, GEBOREN IN HET LICHAAM VAN EEN NEDERLANDER”
Geweldig weer.
O nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:39 schreef greysbones het volgende:
ben nu een herhaling aan het kijken van angel en Dick die het kasteel verbouwen
leuk programma was dat
spuit elfquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
PETER IS TRANSATLANTISCH: “IK BEN EEN AMERIKAAN, GEBOREN IN HET LICHAAM VAN EEN NEDERLANDER”
Geweldig weer.
alles is zon beetje aangestoken geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi..in Italië een boer opgepakt die een brand aan stak
* SBE steekt zichzelf lek om naar de bodum te zakken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
spuit elf![]()
![]()
![]()
heb ik gisteren al geplaatst en daarna Fogel nog een keer
Hatsjoe!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles is zon beetje aangestoken geloof ik
Denk ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles is zon beetje aangestoken geloof ik
Toffe foto'squote:Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien, en zie linkje hier boven!
En de andere foto's zie je zo in mijn tijdlijn op Smoelenboek.Leuk dagje bij een recreatie-plas.
ja las het jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Denk ik ook
Maar mensen er voor oppakken is lastig
Deze werd op video opgenomen
nja...alles is wel kurkdroogquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja las het ja
dus niks niet klimaatverandering
das wel normaal in de zomer daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |