And will call the manager when she grows up.quote:
Kan je hier niet zeggen 😉quote:
Glijmiddel.quote:
Ik heb er geen moeite meequote:
Dora ppfff heb daar veel schilderijtjes van gemaakt.quote:
Vannacht kwam het hier echt met bakken de lucht uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
gelukkig niet teveel regen gehad hier
echt?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht kwam het hier echt met bakken de lucht uit.
Ik heb geprobeerd een boek er van voor te lezen aan Mini-ToT, maar die scheurt alle bladzijden er uit!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
heb teveel Dora en Diego moeten aanzien
Ik ook met Max en moest het blijven tekenen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
heb teveel Dora en Diego moeten aanzien
op tvquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een boek er van voor te lezen aan Mini-ToT, maar die scheurt alle bladzijden er uit!
Wat voor bakken?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht kwam het hier echt met bakken de lucht uit.
Is aan deze kant van de IJssel blijven hangen danquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt?
hier veel wind maar weinig regen
ja denk ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is aan deze kant van de IJssel blijven hangen dan
Uhm, oh ja, even niet bij stil gestaan... dan zit er vast een kaart in.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh die Dora moet een kind voorstellen, dude!
Hier tegen de avond een buitjequote:
een kaart naar Swieber de dealerquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, oh ja, even niet bij stil gestaan... dan zit er vast een kaart in.
Ik moest van jou toch wat met m'n schrijf 'talent' doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest van jou toch wat met m'n schrijf 'talent' doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
wauw DJMO
erg mooiEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Uhm, oh ja, even niet bij stil gestaan... dan zit er vast een kaart in.
Micky en donald ook grijs gekekenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hier is het steeds Minuscule (wat ik net gepost heb), Sesamstraat, 2 Kleine Kleutertjes (van Moniek Smit) en SOMS wat andere dingen.
Mijn kinderen hebben in een Eliasboot op Doktortjønna rondgetuftquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Micky en donald ook grijs gekeken
maar ook Elias
ging over een bootje
Thomas.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Hier is het steeds Minuscule (wat ik net gepost heb), Sesamstraat, 2 Kleine Kleutertjes (van Moniek Smit) en SOMS wat andere dingen.
wat cool!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben in een Eliasboot op Doktortjønna rondgetuft
Tijdens het wandelen komen dit soort dingen vaak bovendrijven. Meestal doe ik er niets mee, maar dit keer maar eens opgeschreven terwijl ik nog aan 't wandelen was.quote:
Elias og spøkelsesbåten was een favoriet hier.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat cool!!!
Elias was wel echt favoriet hier
waren ook leuke verhalen
je kunt het ook altijd als memo inspreken op je telefoonquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen komen dit soort dingen vaak bovendrijven. Meestal doe ik er niets mee, maar dit keer maar eens opgeschreven terwijl ik nog aan 't wandelen was.
@:Dotteke snap je nu waarom ik om die tekening vroeg?
Ik kan m'n eigen stem niet aanhoren. Daarom neem ik nooit voicememo's op. Je zult mij ook niet zien gaan vloggenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt het ook altijd als memo inspreken op je telefoon
zodat je het eventueel later kunt opschrijven
en natuurlijk alleen als je het zelf ook echt leuk/helpend vindt om te doen
Je kent die?quote:
ja ken het gevoel welquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan m'n eigen stem niet aanhoren. Daarom neem ik nooit voicememo's op. Je zult mij ook niet zien gaan vloggen
En laat ik het er op houden dat dit binnen in de omslag van Mama Djauti komt. Dan weet je wel genoeg denk ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef greysbones het volgende:
en natuurlijk alleen als je het zelf ook echt leuk/helpend vindt om te doen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest van jou toch wat met m'n schrijf 'talent' doen?Wauw wat heb je dat mooi gedaan 😘SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
😘quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen komen dit soort dingen vaak bovendrijven. Meestal doe ik er niets mee, maar dit keer maar eens opgeschreven terwijl ik nog aan 't wandelen was.
@:Dotteke snap je nu waarom ik om die tekening vroeg?
erg mooi DJMOquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
En laat ik het er op houden dat dit binnen in de omslag van Mama Djauti komt. Dan weet je wel genoeg denk ik.
En nu moet je psychologische hulp zeggen dat je bevriend bent met een een badeendje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik heb in het verleden ook behoorlijk dramatische verhalen geschreven, maar ik zat echt in een neerwaartse spiraal en heb op een gegeven moment echt alles weggeflikkerd toen ik psychologische hulp inschakelde.
Een CD met de liedjes? Nee, gewoon de naam of in ieder geval thema van een aflevering.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu moet je psychologische hulp zeggen dat je bevriend bent met een een badeendje.
nee geen cd met liedjesquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een CD met de liedjes? Nee, gewoon de naam of in ieder geval thema van een aflevering.
Bakken met regen 😛quote:
Ik had schriften vol. Toen ik kanker kreeg en niet wist of ik het zou overleven heb ik alles wegegooid. Was bezig met een boek te schrijven. Niet om uit te geven maar voor mijzelf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
Ik heb in het verleden ook behoorlijk dramatische verhalen geschreven, maar ik zat echt in een neerwaartse spiraal en heb op een gegeven moment echt alles weggeflikkerd toen ik psychologische hulp inschakelde.
Vuilnisbakken? klikkos?quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_28.30.ProductImagequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)LSO-1002004011177666
wij hadden denk ik 4 dvd's van eliasquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_28.30.ProductImage
Het Spookschip
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Respect voor een vriend van me!
Hij heeft ook tinnitus maar dan nog weer een stuk erger dan ik.
Zijn collega's vinden het grappig om plotseling harde geluiden achter zijn hoofd te maken, wat een sterke, fysieke pijn in zijn oren oplevert.Hij heeft er nu eentje ZO hard in z'n gezicht gestompt dat het bloed bij die vent uit de neus spoot!
Die doet dat vast niet nog een keer!
Wauw. Heftigquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Zijn collega's vinden het grappig om plotseling harde geluiden achter zijn hoofd te maken, wat een sterke, fysieke pijn in zijn oren oplevert.Hij heeft er nu eentje ZO hard in z'n gezicht gestompt dat het bloed bij die vent uit de neus spoot!
Ik heb hier voor enkele honderden euro's aan oordopjes liggen, maar moet soms alsnog met mijn vingers in de oren zitten als ik plotselinge harde geluiden hoor. (Mini-ToT die vrolijk gilt / hard krijst / met een speelgoedpannetje op de tafel slaat enz enz enz.)quote:
Ja gezellig van zondag tot Dinsdagquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
samen met je vriendin lekker weekendje weg?
lekker manquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gezellig van zondag tot Dinsdag
Wilde vanmiddag nog naar Deventer. Is 20 min hier vandaan. Leuke stad hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gezellig van zondag tot Dinsdag
Die kerel is een echte bikkel. Altijd van: "Niet zeiken, doorwerken!"quote:
de brink in deventer is mooiquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde vanmiddag nog naar Deventer. Is 20 min hier vandaan. Leuke stad hoor.
De teringquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Jip. Vind het helemaal wel een leuke stad.quote:
quote:
Ga jij slapen?quote:
Is het bedje toch goed terecht gekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |